Lygiai už mėnesio (2021m gruodžio 12 d.) Lietuvoje (ir ne tik) įsigalios naujas metinis keleivinių traukinių tvarkaraštis. "Traukinio biliete" apie tai "užuominų" randu, konkretumo - kol kas ne... Ir kvailiui aišku, kad naujų maršrutų neatsiras - LTG-LINK riedmenų turi mažai, ir tie turimi genda... Bet apie permainas egzistuojančiuose maršrutuose žinoti jau norėtųsi.... O ką jau kalbėti apie galimus maršrutų naikinimus...
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Naujas 2022 m keleivinių traukinių tvarkaraštis nuo 2021-12-12
Collapse
X
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąLygiai už mėnesio (2021m gruodžio 12 d.) Lietuvoje (ir ne tik) įsigalios naujas metinis keleivinių traukinių tvarkaraštis. "Traukinio biliete" apie tai "užuominų" randu, konkretumo - kol kas ne... Ir kvailiui aišku, kad naujų maršrutų neatsiras - LTG-LINK riedmenų turi mažai, ir tie turimi genda... Bet apie permainas egzistuojančiuose maršrutuose žinoti jau norėtųsi.... O ką jau kalbėti apie galimus maršrutų naikinimus...
- 1 patinka
-
Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
Siuo metu LG gyvena ne tvarraraciu keitimo nuotaikomis. Beje kazko ypatingo tikrai nebus, tik pastumdymai..
Yra nuotaika - tvarkaraštį daro, nėra nuotaikos - tvarkaraščio nedaro?
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
Šiuo metu LG gyvena ne tvarkaraščių keitimo nuotaikomis. Beje kazko ypatingo tikrai nebus, tik pastumdymai..
O "pastumdymus" gali iššaukti jei ne kas kitas, tai "uždarų durų režimu" per Lietuvą dar važiuojančio traukinio Maskva-Kaliningradas galimi tvarkaraščio pakeitimai (tiek šis "tranzitas", tiek vietiniai keleiviniai traukiniai važiuoja tais pačiais bėgiais...).
Comment
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąDar turėtų išlikti "apetitas" vieno-kito maršruto panaikinimui... Kaip antai - netaip seniai panaikinti rytiniai reisai Vilnius-Stasylos, nors tie traukiniai važiuoja "rezervu", t.y.- tušti, be keleivių... Prieš antrąjį karantiną panaikinti vakariniai traukinių reisai iš Kauno 20:30h į Kybartus ir 21:50h į Marijampolę...
O "pastumdymus" gali iššaukti jei ne kas kitas, tai "uždarų durų režimu" per Lietuvą dar važiuojančio traukinio Maskva-Kaliningradas galimi tvarkaraščio pakeitimai (tiek šis "tranzitas", tiek vietiniai keleiviniai traukiniai važiuoja tais pačiais bėgiais...).
Comment
-
Parašė Petr Rodyti pranešimą
Kaip supratau tai matyt visgi galima naudotis tranzitiniais traukiniais, nes fiziškai įlipti/išlipti niekas nedraudžia. Bent Kenoje ar Kybartuose. Vilniuje gali būti problematiška.
Comment
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąDar turėtų išlikti "apetitas" vieno-kito maršruto panaikinimui... Kaip antai - netaip seniai panaikinti rytiniai reisai Vilnius-Stasylos, nors tie traukiniai važiuoja "rezervu", t.y.- tušti, be keleivių... Prieš antrąjį karantiną panaikinti vakariniai traukinių reisai iš Kauno 20:30h į Kybartus ir 21:50h į Marijampolę...
O "pastumdymus" gali iššaukti jei ne kas kitas, tai "uždarų durų režimu" per Lietuvą dar važiuojančio traukinio Maskva-Kaliningradas galimi tvarkaraščio pakeitimai (tiek šis "tranzitas", tiek vietiniai keleiviniai traukiniai važiuoja tais pačiais bėgiais...).
Comment
-
Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
Iki pandemijos RŽD pardavinėjo bilietus tarp Kenos, Vilniaus ir Kybartų, norėjau pats tą išbandyti. Dabar – ne.
Labai trūksta sustojimo Kaune RŽD traukiniams. Ir būtų dar visai neblogai Kazlų Rūdoje. Atsirastų tiesioginė jungtis Kybartai - Kazlų Rūda - Kaunas - Vilnius - Kena ir ekspresinė jungtis Vilnius - Kaunas.
Dabar tikrai nekalbu apie važiavimą šalies viduje su RŽD, bet atvykti iš Rusijos/Baltarusijos, perkant bilietą iki pvz. Nesterovo, nematau didelių problemų.
Comment
-
Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
Iki pandemijos RŽD pardavinėjo bilietus tarp Kenos, Vilniaus ir Kybartų, norėjau pats tą išbandyti. Dabar – ne.
Comment
-
Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
O ar reikia nakcia reiso i Marijampole,ar Kybartus?
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Petr Rodyti pranešimą
Rimtai? To nežinojau, maniau kad Lietuvos viduje niekas RŽD traukiniais nevažiuoja. LG puslapis niekada RŽD traukinių nerodydavo, nors pvz. DB, ÖBB, ČD visada rodydavo RŽD tranzitinius traukinius per jų salis. Kokia buvo kelionės kaina?
Labai trūksta sustojimo Kaune RŽD traukiniams. Ir būtų dar visai neblogai Kazlų Rūdoje. Atsirastų tiesioginė jungtis Kybartai - Kazlų Rūda - Kaunas - Vilnius - Kena ir ekspresinė jungtis Vilnius - Kaunas.
Dabar tikrai nekalbu apie važiavimą šalies viduje su RŽD, bet atvykti iš Rusijos/Baltarusijos, perkant bilietą iki pvz. Nesterovo, nematau didelių problemų.
Tam, kad būtų galima įlipti/išlipti į tokį traukinį, reikia pasienio kontrolės punkto
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Hm, o nebuvo taip, kad Lietuvos teritorijoje į RŽD traukinį gali tik įlipti arba tik išlipti?
Comment
-
Matydamas ginčą ne į temą, pridursiu, kad viename rusiškame tvarkaraštyje traukinių Maskva-Kaliningradas ir Sankt.Peterburgas stotys Gudogaj, Kena, Vilnius, Kybartai radau įvardintos kaip techniniai sustojimai, į jas bilietą pirkti neįmanoma.
"...техническая остановка, купить билет до этой станции невозможно".
Comment
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąMatydamas ginčą ne į temą, pridursiu, kad viename rusiškame tvarkaraštyje traukinių Maskva-Kaliningradas ir Sankt.Peterburgas stotys Gudogaj, Kena, Vilnius, Kybartai radau įvardintos kaip techniniai sustojimai, į jas bilietą pirkti neįmanoma.
"...техническая остановка, купить билет до этой станции невозможно".
Teoriškai gal ir taip, praktiškai nematau tam kliūčių. Pavyzdžiui, Vilniuje praeini pasų kontrolę, įlipi į traukinį, Kybartuose išlipi, praeini pasų kontrolę, išeini iš stoties.
Comment
-
Parašė vėkas Rodyti pranešimą
Šiuo atveju manding yra kaip tik atvirkščiai - praktiškai viso to negalima atlikti.
Comment
-
Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
Kodėl? Pasieniečiai neleistų į traukinį?
- 1 patinka
Comment
Comment