Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Naujas 2022 m keleivinių traukinių tvarkaraštis nuo 2021-12-12

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Naujas 2022 m keleivinių traukinių tvarkaraštis nuo 2021-12-12

    Lygiai už mėnesio (2021m gruodžio 12 d.) Lietuvoje (ir ne tik) įsigalios naujas metinis keleivinių traukinių tvarkaraštis. "Traukinio biliete" apie tai "užuominų" randu, konkretumo - kol kas ne... Ir kvailiui aišku, kad naujų maršrutų neatsiras - LTG-LINK riedmenų turi mažai, ir tie turimi genda... Bet apie permainas egzistuojančiuose maršrutuose žinoti jau norėtųsi.... O ką jau kalbėti apie galimus maršrutų naikinimus...

    #2
    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
    Lygiai už mėnesio (2021m gruodžio 12 d.) Lietuvoje (ir ne tik) įsigalios naujas metinis keleivinių traukinių tvarkaraštis. "Traukinio biliete" apie tai "užuominų" randu, konkretumo - kol kas ne... Ir kvailiui aišku, kad naujų maršrutų neatsiras - LTG-LINK riedmenų turi mažai, ir tie turimi genda... Bet apie permainas egzistuojančiuose maršrutuose žinoti jau norėtųsi.... O ką jau kalbėti apie galimus maršrutų naikinimus...
    Siuo metu LG gyvena ne tvarraraciu keitimo nuotaikomis. Beje kazko ypatingo tikrai nebus, tik pastumdymai..

    Comment


      #3
      Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą

      Siuo metu LG gyvena ne tvarraraciu keitimo nuotaikomis. Beje kazko ypatingo tikrai nebus, tik pastumdymai..
      O tai jie tvarkaraščius pagal nuotaikas daro?
      Yra nuotaika - tvarkaraštį daro, nėra nuotaikos - tvarkaraščio nedaro?

      Comment


        #4
        Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą

        Šiuo metu LG gyvena ne tvarkaraščių keitimo nuotaikomis. Beje kazko ypatingo tikrai nebus, tik pastumdymai..
        Dar turėtų išlikti "apetitas" vieno-kito maršruto panaikinimui... Kaip antai - netaip seniai panaikinti rytiniai reisai Vilnius-Stasylos, nors tie traukiniai važiuoja "rezervu", t.y.- tušti, be keleivių... Prieš antrąjį karantiną panaikinti vakariniai traukinių reisai iš Kauno 20:30h į Kybartus ir 21:50h į Marijampolę...
        O "pastumdymus" gali iššaukti jei ne kas kitas, tai "uždarų durų režimu" per Lietuvą dar važiuojančio traukinio Maskva-Kaliningradas galimi tvarkaraščio pakeitimai (tiek šis "tranzitas", tiek vietiniai keleiviniai traukiniai važiuoja tais pačiais bėgiais...).

        Comment


          #5
          Parašė Vitas Rodyti pranešimą
          Dar turėtų išlikti "apetitas" vieno-kito maršruto panaikinimui... Kaip antai - netaip seniai panaikinti rytiniai reisai Vilnius-Stasylos, nors tie traukiniai važiuoja "rezervu", t.y.- tušti, be keleivių... Prieš antrąjį karantiną panaikinti vakariniai traukinių reisai iš Kauno 20:30h į Kybartus ir 21:50h į Marijampolę...
          O "pastumdymus" gali iššaukti jei ne kas kitas, tai "uždarų durų režimu" per Lietuvą dar važiuojančio traukinio Maskva-Kaliningradas galimi tvarkaraščio pakeitimai (tiek šis "tranzitas", tiek vietiniai keleiviniai traukiniai važiuoja tais pačiais bėgiais...).
          Kaip supratau tai matyt visgi galima naudotis tranzitiniais traukiniais, nes fiziškai įlipti/išlipti niekas nedraudžia. Bent Kenoje ar Kybartuose. Vilniuje gali būti problematiška.

          Comment


            #6
            Kena, Vilnius ir Kybartai yra techniniai sustojimai be keleivių išlaipinimo-įlaipinimo.

            Comment


              #7
              Sienos apsaugos tarnybai yra vienodai kokie tai sustojimai. O palydovai neturi teisės stotyje neišleisti iš traukinio. Maža ką, gal žmogui bloga yra.

              Comment


                #8
                Tai kad net durų palydovai neatidaro. Jei neklystu, pasienio stotyse jas net plombuoja. Kaip išlips žmogus?

                Comment


                  #9
                  O kaip pasieniečiai įlipa?

                  Comment


                    #10
                    Parašė Petr Rodyti pranešimą

                    Kaip supratau tai matyt visgi galima naudotis tranzitiniais traukiniais, nes fiziškai įlipti/išlipti niekas nedraudžia. Bent Kenoje ar Kybartuose. Vilniuje gali būti problematiška.
                    Iki pandemijos RŽD pardavinėjo bilietus tarp Kenos, Vilniaus ir Kybartų, norėjau pats tą išbandyti. Dabar – ne.

                    Comment


                      #11
                      Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                      Dar turėtų išlikti "apetitas" vieno-kito maršruto panaikinimui... Kaip antai - netaip seniai panaikinti rytiniai reisai Vilnius-Stasylos, nors tie traukiniai važiuoja "rezervu", t.y.- tušti, be keleivių... Prieš antrąjį karantiną panaikinti vakariniai traukinių reisai iš Kauno 20:30h į Kybartus ir 21:50h į Marijampolę...
                      O "pastumdymus" gali iššaukti jei ne kas kitas, tai "uždarų durų režimu" per Lietuvą dar važiuojančio traukinio Maskva-Kaliningradas galimi tvarkaraščio pakeitimai (tiek šis "tranzitas", tiek vietiniai keleiviniai traukiniai važiuoja tais pačiais bėgiais...).
                      O ar reikia nakcia reiso i Marijampole,ar Kybartus?

                      Comment


                        #12
                        Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą

                        Iki pandemijos RŽD pardavinėjo bilietus tarp Kenos, Vilniaus ir Kybartų, norėjau pats tą išbandyti. Dabar – ne.
                        Rimtai? To nežinojau, maniau kad Lietuvos viduje niekas RŽD traukiniais nevažiuoja. LG puslapis niekada RŽD traukinių nerodydavo, nors pvz. DB, ÖBB, ČD visada rodydavo RŽD tranzitinius traukinius per jų salis. Kokia buvo kelionės kaina?

                        Labai trūksta sustojimo Kaune RŽD traukiniams. Ir būtų dar visai neblogai Kazlų Rūdoje. Atsirastų tiesioginė jungtis Kybartai - Kazlų Rūda - Kaunas - Vilnius - Kena ir ekspresinė jungtis Vilnius - Kaunas.

                        Dabar tikrai nekalbu apie važiavimą šalies viduje su RŽD, bet atvykti iš Rusijos/Baltarusijos, perkant bilietą iki pvz. Nesterovo, nematau didelių problemų.

                        Comment


                          #13
                          Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą

                          Iki pandemijos RŽD pardavinėjo bilietus tarp Kenos, Vilniaus ir Kybartų, norėjau pats tą išbandyti. Dabar – ne.
                          Hm, o nebuvo taip, kad Lietuvos teritorijoje į RŽD traukinį gali tik įlipti arba tik išlipti?

                          Comment


                            #14
                            Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą

                            O ar reikia nakcia reiso i Marijampole,ar Kybartus?
                            Vasarą tikrai reikia. Birželio mėnesį 22:55h traukinys į Marijampolę parveždavo dar vos sutemus. Dėl tokio traukinio reikalingumo žiemą ir aš linkęs paabejoti, nes gruodyje 22-23h jau tikrai naktis. O dėl traukinio reikalingumo 20:30h iš Kauno iki Kazlų Rūdos kalbų išgirstu daug. Ir dėl ~19:30h iš Kazlų Rūdos į Kauną (toks traukinys 19:00h išvažiuodavo iš Marijampolės).

                            Comment


                              #15
                              Parašė Petr Rodyti pranešimą

                              Rimtai? To nežinojau, maniau kad Lietuvos viduje niekas RŽD traukiniais nevažiuoja. LG puslapis niekada RŽD traukinių nerodydavo, nors pvz. DB, ÖBB, ČD visada rodydavo RŽD tranzitinius traukinius per jų salis. Kokia buvo kelionės kaina?

                              Labai trūksta sustojimo Kaune RŽD traukiniams. Ir būtų dar visai neblogai Kazlų Rūdoje. Atsirastų tiesioginė jungtis Kybartai - Kazlų Rūda - Kaunas - Vilnius - Kena ir ekspresinė jungtis Vilnius - Kaunas.

                              Dabar tikrai nekalbu apie važiavimą šalies viduje su RŽD, bet atvykti iš Rusijos/Baltarusijos, perkant bilietą iki pvz. Nesterovo, nematau didelių problemų.
                              Nepamenu, bet berods ~20-30 € gal buvo. LG nerodydavo ir Vilnius-Ryga, jį reikėdavo pirkti iš UZ.

                              Tam, kad būtų galima įlipti/išlipti į tokį traukinį, reikia pasienio kontrolės punkto

                              Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                              Hm, o nebuvo taip, kad Lietuvos teritorijoje į RŽD traukinį gali tik įlipti arba tik išlipti?
                              Teoriškai gal ir taip, praktiškai nematau tam kliūčių. Pavyzdžiui, Vilniuje praeini pasų kontrolę, įlipi į traukinį, Kybartuose išlipi, praeini pasų kontrolę, išeini iš stoties.

                              Comment


                                #16
                                Matydamas ginčą ne į temą, pridursiu, kad viename rusiškame tvarkaraštyje traukinių Maskva-Kaliningradas ir Sankt.Peterburgas stotys Gudogaj, Kena, Vilnius, Kybartai radau įvardintos kaip techniniai sustojimai, į jas bilietą pirkti neįmanoma.
                                "...техническая остановка, купить билет до этой станции невозможно".

                                Comment


                                  #17
                                  Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                                  Matydamas ginčą ne į temą, pridursiu, kad viename rusiškame tvarkaraštyje traukinių Maskva-Kaliningradas ir Sankt.Peterburgas stotys Gudogaj, Kena, Vilnius, Kybartai radau įvardintos kaip techniniai sustojimai, į jas bilietą pirkti neįmanoma.
                                  "...техническая остановка, купить билет до этой станции невозможно".
                                  Anksčiau (prieš kelioliką metų) buvo galimybė nusipirkti bilietą iki Nesterovo (pirma stotis Karaliaučiaus krašte), o išlipti Vilniuje. Taip buvo pigiau nei pirkti bilietą iki Vilniaus

                                  Teoriškai gal ir taip, praktiškai nematau tam kliūčių. Pavyzdžiui, Vilniuje praeini pasų kontrolę, įlipi į traukinį, Kybartuose išlipi, praeini pasų kontrolę, išeini iš stoties.
                                  Šiuo atveju manding yra kaip tik atvirkščiai - praktiškai viso to negalima atlikti.

                                  Comment


                                    #18
                                    Į " TraukinioBilietas.Lt " naujas tvarkaraštis jau pradėtas dėti. Įdomu maršrute Kaunas-Šiauliai. Jei tikėti tuo, kas jau sudėta, traukinys važinės KASDIEN, tik sekmadienio grafikas kitas.

                                    Comment


                                      #19
                                      Parašė vėkas Rodyti pranešimą


                                      Šiuo atveju manding yra kaip tik atvirkščiai - praktiškai viso to negalima atlikti.
                                      Kodėl? Pasieniečiai neleistų į traukinį?

                                      Comment


                                        #20
                                        Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą

                                        Kodėl? Pasieniečiai neleistų į traukinį?
                                        Galime kitaip suformuluoti - niekas į traukinį neleistų. Net jei pavyktų patekti į peroną, vagonų durys būtų uždarytos.

                                        Comment

                                        Working...
                                        X