Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II atšakos į Klaipėdą vizijos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė ifl Rodyti pranešimą
    Grrr. Ne Rokiškis, o Joniškis.
    Ačiū už pataisymą.

    Irgi netiesa. Pakanka 250 km/h max. Tiesiog traukinys turi važiuot apie 240km/h greičiu.
    Deja, tiesa. Reiktų skirti maksimalų ir vidutinį greitį. Tai du labai skirtingi dalykai. Maksimalus 240km/h greitis Vilnius-Klaipėda reikštų maždaug 150km/h vidutinį greitį visame ruože.

    Comment


      Parašė John Rodyti pranešimą
      Deja, tiesa. Reiktų skirti maksimalų ir vidutinį greitį. Tai du labai skirtingi dalykai. Maksimalus 240km/h greitis Vilnius-Klaipėda reikštų maždaug 150km/h vidutinį greitį visame ruože.
      Nes kreivės ir 100 km/h iešmu smailės?
      Manau jog 250km/h linijos per stotis turi eiti kaip pagrindinis kelias arba aplenkti esamą kelyną, kas ne visai draugiška provincijai.

      Comment


        Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

        Nes kreivės ir 100 km/h iešmu smailės?
        Manau jog 250km/h linijos per stotis turi eiti kaip pagrindinis kelias arba aplenkti esamą kelyną, kas ne visai draugiška provincijai.
        Whut? Kokios kreivės? Apie ką tu čia? Tu rimtai tikras žmogus, o ne ChatGPT? Nes iš to, ką rašai, kartais taip atrodo.

        Comment


          Parašė John Rodyti pranešimą
          Ačiū už pataisymą.


          Deja, tiesa. Reiktų skirti maksimalų ir vidutinį greitį. Tai du labai skirtingi dalykai. Maksimalus 240km/h greitis Vilnius-Klaipėda reikštų maždaug 150km/h vidutinį greitį visame ruože.
          Madridas - Barselona linija 300 km/h. Vidutinis greitis 250 km/h.
          Tokijus - Osaka linija 285 km/h. Vidutinis greitis 220 km/h (su 4 tarpiniais sustojimais).

          Comment


            Parašė John Rodyti pranešimą
            Deja, tiesa. Reiktų skirti maksimalų ir vidutinį greitį. Tai du labai skirtingi dalykai. Maksimalus 240km/h greitis Vilnius-Klaipėda reikštų maždaug 150km/h vidutinį greitį visame ruože.
            Jeigu ekspresas tai nebus jokių sustojimų kas 10 km, tiesioginis Vilnius-Klaipėda realiai lėčiau važiuotų tik Vilniaus ir Klaipėdos teritorijomis ir truputį iki jų greitėjant/letėjant. Priartėti 200-220 km/h tikrai galima.

            Comment


              Man nuo paauglystės visada kirbėjo klausimas, kodėl Vilnius-Kaunas per tiek daug metų taip ir nebuvo modernizuotas į pakankamai greitą ruožą. 30 metų laukta Rail Balticos? Ar tiesiog keleivinis susiekimas visada buvo paskutinėj vietoj? Per tiek dešimtmečių ten jau turėjo būti 250 km/h ant esamos vėžės.
              Lietuva visiems.

              Comment


                Parašė abruo Rodyti pranešimą
                Man nuo paauglystės visada kirbėjo klausimas, kodėl Vilnius-Kaunas per tiek daug metų taip ir nebuvo modernizuotas į pakankamai greitą ruožą. 30 metų laukta Rail Balticos? Ar tiesiog keleivinis susiekimas visada buvo paskutinėj vietoj? Per tiek dešimtmečių ten jau turėjo būti 250 km/h ant esamos vėžės.
                Galbūt ant esamos išspausti tiek tiesiog neįmanoma, o naujai vėžei, akivaizdu, kad skurdi Lietuva neturėjo pinigų.

                Comment


                  Parašė ifl Rodyti pranešimą

                  Madridas - Barselona linija 300 km/h. Vidutinis greitis 250 km/h.
                  Tokijus - Osaka linija 285 km/h. Vidutinis greitis 220 km/h (su 4 tarpiniais sustojimais).
                  O kaip su 230km/h maksimalaus greičio linijomis ir jų vidutiniu greičiu? Rastum pavyzdžių?

                  Comment


                    Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

                    Jeigu ekspresas tai nebus jokių sustojimų kas 10 km, tiesioginis Vilnius-Klaipėda realiai lėčiau važiuotų tik Vilniaus ir Klaipėdos teritorijomis ir truputį iki jų greitėjant/letėjant. Priartėti 200-220 km/h tikrai galima.
                    Negalima, tikrai ne 220km/h ir net ne 200km/h. Turint omeny, kad linijos greitis 234km/h toli gražu bus nevisur, daugiau 160km/h vidutinio greičio tiesiog nerealu tikėtis. Galėsiu parankioti pavyzdžių specifiškai iš 250km/h ir panašaus vmax linijų. Esu tokiomis pats važiavęs, matavęs laikus. Bottom line, Vilnius-Klaipėda niekada nebus per 1.5 val.

                    Comment


                      Parašė ifl Rodyti pranešimą

                      Galbūt ant esamos išspausti tiek tiesiog neįmanoma.
                      Nuo esamos nauja ne tiek daug ir juda. Pagrindiniai judinimai nuo Kaišiadorių link Vilniaus su reikšme greičiui:

                      300m pastūmimas į pietus ties Kaugoniais patiesinti kelią ir juos apvažiuoti
                      100m pastūmimas į pietus ties Lazdėnais padidinti posūkio diametrą
                      200m pastūmimas į šiaurę už Rykantų mažinant kreivę
                      1000m Kariotiškių apvažiavimas

                      Manyčiau kad didesnė problema buvo tiesiog faktas kad didesni greičiai tiesiog buvo stipriai retesni rusiškoje vėžėje, ir nelabai buvo iš kur žinių semtis kaip saugiai greičius gerinti.

                      Comment


                        Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

                        Manyčiau kad didesnė problema buvo tiesiog faktas kad didesni greičiai tiesiog buvo stipriai retesni rusiškoje vėžėje, ir nelabai buvo iš kur žinių semtis kaip saugiai greičius gerinti.
                        Iš ko tų "žinių" semiasi latviai? Iš kur pasisėmė estai? Baltarusiai? Nekalbant apie Lenkiją ir praktiškai bet kurią kitą Europos šalį? Kodėl tik LTG turi problemų su tuo?

                        Comment


                          Parašė John Rodyti pranešimą

                          Iš ko tų "žinių" semiasi latviai? Iš kur pasisėmė estai? Baltarusiai? Nekalbant apie Lenkiją ir praktiškai bet kurią kitą Europos šalį? Kodėl tik LTG turi problemų su tuo?
                          Turėjau omenį apie greitinimą iki 250km/h, ką mano žiniom rusiška vėže tik Maskva - Sankt Peterburgas tevažiuoja. Latviai vis dar ne daugiau 120km/h, Estai turi gabaliuką 140km/h ir keletą 135km/h, Baltarusijos oficialios dokumentacijos net nebandžiau žiūrėt, openrailwaymap rodo vieną 140km/h liniją Brestas-Minskas-Smolenskas. Rusijos netikrinau.

                          Lietuvoje yra 140km/h ruožai Telšiai-Lieplaukė ir Kaišiadorys - Pravieniškės(viena kryptimi).

                          Čia labiau tam parodyti kad, bendrai, didesni greičiai nėra labai paplitę rusiškos vėžės geležinkeliuose ir per pastaruosius n metų gerinti greičius iki 250km/h plačiąją vėže resursų būtų tikrai daug pareikalavę. 160km/h atrodo kaip ganėtinai šviežias gerinimas, kuriam Latvija ir Estija pinigų skiria, o Lietuva ne. Manau turėtų ir Lietuva skirti, bet nereikia vaidinti kad tokius greičius prieš 15 metų jau galėjome turėt.

                          Comment


                            Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

                            Turėjau omenį apie greitinimą iki 250km/h, ką mano žiniom rusiška vėže tik Maskva - Sankt Peterburgas tevažiuoja. Latviai vis dar ne daugiau 120km/h, Estai turi gabaliuką 140km/h ir keletą 135km/h, Baltarusijos oficialios dokumentacijos net nebandžiau žiūrėt, openrailwaymap rodo vieną 140km/h liniją Brestas-Minskas-Smolenskas. Rusijos netikrinau.

                            Lietuvoje yra 140km/h ruožai Telšiai-Lieplaukė ir Kaišiadorys - Pravieniškės(viena kryptimi).

                            Čia labiau tam parodyti kad, bendrai, didesni greičiai nėra labai paplitę rusiškos vėžės geležinkeliuose ir per pastaruosius n metų gerinti greičius iki 250km/h plačiąją vėže resursų būtų tikrai daug pareikalavę. 160km/h atrodo kaip ganėtinai šviežias gerinimas, kuriam Latvija ir Estija pinigų skiria, o Lietuva ne. Manau turėtų ir Lietuva skirti, bet nereikia vaidinti kad tokius greičius prieš 15 metų jau galėjome turėt.
                            Lietuva neturi ruožų, kur traukiniai važiuoja daugiau, nei 120km/h, nepriklausomai nuo to, kas kur pažymėta. Ir taip, važiavau, matavau.

                            Comment


                              Parašė John Rodyti pranešimą

                              Lietuva neturi ruožų, kur traukiniai važiuoja daugiau, nei 120km/h, nepriklausomai nuo to, kas kur pažymėta. Ir taip, važiavau, matavau.
                              Jeigu tvarkaraštis be didesnių greičių sudarytas, tai greičiau ir nevažiuos nors ir galėtų. Vilnius-Kaunas važiuojant maksimaliais greičiais sutaupytų 1-2 minutes, Vilnius-Klaipėda irgi maždaug tiek pat. Tikriausiai per mažas skirtumas atrodo kad vertėtų pridėt į tvarkaraščius,

                              Comment


                                Parašė John Rodyti pranešimą

                                Whut? Kokios kreivės? Apie ką tu čia? Tu rimtai tikras žmogus, o ne ChatGPT? Nes iš to, ką rašai, kartais taip atrodo.
                                Viešpatie, negi man dabar reikės pasakoti apie kreivės radiuso ir kelio skersinio profilio įtaką maksimaliam ir minimaliam ruožo greičiui greičiui greičįui greičįui greičiui greičui greičiui greičįui greičįui greičiui greičui greičiui greičįui greičįui greičiui greičui greičiui greičįui greičįui greičiui greičui greičiui greičįui greičįui greičiui greičui greičiui greičįui greičįui greičiui greičui

                                Comment


                                  Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                                  Viešpatie, negi man dabar reikės pasakoti apie kreivės radiuso ir kelio skersinio profilio įtaką maksimaliam ir minimaliam ruožo greičiui greičiui greičįui greičįui greičiui greičui greičiui greičįui greičįui greičiui greičui greičiui greičįui greičįui greičiui greičui greičiui greičįui greičįui greičiui greičui greičiui greičįui greičįui greičiui greičui greičiui greičįui greičįui greičiui greičui

                                  Aš ne geležinkelietis, būtų visai įdomu.

                                  Comment


                                    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                                    Viešpatie, negi man dabar reikės pasakoti apie kreivės radiuso ir kelio skersinio profilio įtaką maksimaliam ir minimaliam ruožo greičiui
                                    Na kad tu rašai kažkokius vėjus, kurie skamba kaip nekoherentiškos, atsitiktinai AI iš interneto sugaudytos frazės, kurios gramatiškai teisingos, bet logiškai tiesiog don't make any sense. Dėl to ir pasidarė įdopmu, ar čia bendraujam su Chat GPT, o ne tikru žmogumi

                                    Comment


                                      Parašė John Rodyti pranešimą

                                      Lietuva neturi ruožų, kur traukiniai važiuoja daugiau, nei 120km/h, nepriklausomai nuo to, kas kur pažymėta. Ir taip, važiavau, matavau.
                                      Turi, jei kalbame apie maksimalų leistiną greitį ruožuose (paženklintą geležinkelio greičio ribojimo ženklais), o ne apie tai, kaip faktiškai važiuoja traukiniai.

                                      Comment


                                        Parašė John Rodyti pranešimą

                                        Na kad tu rašai kažkokius vėjus, kurie skamba kaip nekoherentiškos, atsitiktinai AI iš interneto sugaudytos frazės, kurios gramatiškai teisingos, bet logiškai tiesiog don't make any sense. Dėl to ir pasidarė įdopmu, ar čia bendraujam su Chat GPT, o ne tikru žmogumi
                                        Šiaip tai žinomas faktas kad pastaruoju metu žmonės pradėjo manyti kad ne neurotipinių žmonių parašytas tekstas yra ChatGPT. Ir verta atskirti logiką nuo minčių dėstymo - du skirtingi dalykai, mintis dėstiti galima ir netvarkingai, bet logiką normaliai išlaikyti. ChatGPT logikos normaliai neišlaikys, bet išdėstyt tai labai gražiai išdėstys.

                                        Comment


                                          Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

                                          Turi, jei kalbame apie maksimalų leistiną greitį ruožuose (paženklintą geležinkelio greičio ribojimo ženklais), o ne apie tai, kaip faktiškai važiuoja traukiniai.
                                          Taigi gana aiškiai parašiau, man atrodo: kur traukiniai važiuoja.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X