Iš Vilniaus į Klaipėdą per Uteną? Gal geriau nutiesti liniją į Klaipėdą nuo Mažeikių, dar ir per Rygą prasuktų pajūrio ekspresas.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II atšakos į Klaipėdą vizijos
Collapse
X
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTurint omenyje, kaip ir kiek tiesiama RB, tai linija į Klaipėdą yra svaigimas ir utopija. Nors būtent ji labiau reikalinga nei RB.
Comment
-
Atkelti pranešimai iš kovo mėnesio apie vieno europarlamentaro ir vieno ministro vizijas.
Sujungus dvi temas nusimušė lankymo statistika (buvo 545 pranešimai).
- Jei tema bus ko nors verta, tai bus gausiai lankoma, o statistika pasitaisys
- Jei tema nebus lankoma, vadinasi ji tiek ir tebuvo verta.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąO RB jau yra? Be to tai ES finansuojamas projektas ir tai kiek metų stumiasi, galo nematyti. O kodėl ES turėtų finansuoti liniją į Klaipėdą? Apie Lietuvos vidaus galimybes net nekalbu...
Bet smagu, kad bent išlaikai savo liniją, nes vienu metu bandei aiškinti, kad taip nebuvai sakęs.
Comment
-
Parašė Palpatine Rodyti pranešimąIš Vilniaus į Klaipėdą per Uteną? Gal geriau nutiesti liniją į Klaipėdą nuo Mažeikių, dar ir per Rygą prasuktų pajūrio ekspresas.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTurint omenyje, kaip ir kiek tiesiama RB, tai linija į Klaipėdą yra svaigimas ir utopija. Nors būtent ji labiau reikalinga nei RB.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Nėra, tačiau tikėti, kad jos nebus šiuo metu būtų švelniai tariant labai neracionalu.
Bet smagu, kad bent išlaikai savo liniją, nes vienu metu bandei aiškinti, kad taip nebuvai sakęs.
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Ką ir kur vešime ta linija? Geležies rūdą į Bialystoką?Paskutinis taisė Al1; 2021.05.24, 07:48.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKeleivius, dalį krovinių. O kokią rūdą veš RB? Kokių krovinių negali vežti esamas krovininis geležinkelis nuo Šeštokų iki pat Talino?
Standartinė vėžė Klaipėda - ( Kaunas | Panevėžys ) - toks pat briedas kaip iš Klaipėdos vežti krovinius į Portugalijos uostus. Antro kelio aukso vištai niekaip neišstena, ką jau kalbėti apie alternatyvią trasą su 250 km/h.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimąTame ir esmė kad geležinkelio krovinių srautas RB kryptimi yra beveik nulinis. Tai daugiau politinis, o ne ekonominis projektas. Reikėjo vežti grūdus - nutiesė Romnai - Liepoja.
Standartinė vėžė Klaipėda - ( Kaunas | Panevėžys ) - toks pat briedas kaip iš Klaipėdos vežti krovinius į Portugalijos uostus. Antro kelio aukso vištai niekaip neišstena, ką jau kalbėti apie alternatyvią trasą su 250 km/h.
Nutiesus dvikkelį visoje Kaišiadorių-Šiaulių atkarpoje bei ją elektrifikavus, kelionės greitis nebeturės konkurencijos (jau ir dabar trukmė kaip automobiliu važiuojant), todėl greitojo geležinkelio per Šiaulius nereikėtų, užtektų trumpiausios trasos pro geležinkelio stokojančią pietinę Žemaitiją.
Comment
-
Parašė Palpatine Rodyti pranešimą
Aukso vištai, nors ir ne taip sparčiai, bet išstena, neseniai baigtas Telšių-Lieplaukės ir aplink Plungę dvikkeliai, dabar dirbama ties Livintų-Gaižiūnų atkarpa.
Ir tuo pačiu čia svaigstam apie kelis kartus sudėtingesnį projektą - naują didelio greičio liniją
Paskutinis taisė ejs-ejs; 2021.05.24, 18:30.
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimąO 28 km Lukšiai -Raudėnai, 26 km Raudėnai - Telšiai, 17 km nuo Lieplaukės iki Plungės iešmų, 42 km Plungė - Kretinga, 12 km Kretinga - Kalotė?
Ir tuo pačiu čia sviagstam apie kelis kartus sudėtingesnį projektą - naują didelio greičio liniją
O kad reikėjo pradėt anksčiau tai sutinku, prieš daugiau nei 10 metų buvo straipsnių apie 160 km/h traukinius į Klaipėdą, bet geriau pradėt vėliau nei niekada.
Comment
-
Parašė Palpatine Rodyti pranešimą
Jei dar nėra pradėtas nurodytų ruožų "platinimas", tai prasidės užbaigus esamus darbus, GTC rankų sudėję nesėdi
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimąBritai savaitgaliais pakeitė pagrindines linijas, taip kad nepyk, bet GTC yra kur pasistengti. Ir čia ne GTC problema.
Aišku nereikia pamiršti dabar didžiausio projekto - elektrifikavimo, greičiausiai dėl to dvikkelių tiesimas kiek lėtesnis.
Comment
-
Parašė Palpatine Rodyti pranešimą
GTC dirba geri specialistai, tuo neabejoju. Pasikeitus LG grietinėlei reikalai pajudėjo, daugiau ambicijų atsirado.
Aišku nereikia pamiršti dabar didžiausio projekto - elektrifikavimo, greičiausiai dėl to dvikkelių tiesimas kiek lėtesnis.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Net jei bus pradėti žemės darbai, nereiškia, kad jie bus užbaigti. Viskas gali įvykti labai greitai. Reikia pavyzdžių? Tarpukaryje pradėtas tiesti geležinkelis Kazlų Rūda - Tauragė (berods Tauragė). atlikti tik kai kurie žemės darbai. Va, tiesė naują geležinkelį Utena - Anykščiai - Panevėžys. Atėjo 1991 m. ir viskas baigėsi.
Ar apie tokius atvejus išvis verta kalbėti?
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Taip, tik 99.9 proc garantuotai bus. Likęs 0,1 jei sugrius ES per artimiausius 5 metus.
Ar apie tokius atvejus išvis verta kalbėti?
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Kokią esminę regiono problemą šis geležinkelis sprendžia? Pagerina susisiekimą tarp Šilo Karčemos ir Amalių?
O A1 sakė, kad apskritai RB nebus - tos, kurią ES patvirtino ypatingos svarbos strateginiu projektu.
Comment
-
As manau del sitos "Rail Baltica" atsakos su Klaipeda nereikia per daug sukti galvos. Tuo tarpu dabar vyksta ruozo eletrifikavimo darbai nuo Vilniaus iki Klaipedos, teigia kad maksimalus greitis bus apie 160km/h. Jeigu viskas vyks sklandziai su situ projektu, traukinio kelione per visa Lietuva bus patrauklesne nei koks autobusas ar automobilis.
https://elektrifikavimas.lt/#apie
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąTu gal apie Klaipėdos jungtį? Nors gal irgi ne apie tai, nes žinotum, kad tarp Klaipėdos ir Kauno bei Vilniaus susisiekimą gerina.
Jei pietinė Žemaitijos šaka būtų tikrai toks Geras Dalykas, tas pats Gargždų Geležinkelis gal norėtų prie jos prisidėti.
Parašė Gator Rodyti pranešimąO A1 sakė, kad apskritai RB nebus - tos, kurią ES patvirtino ypatingos svarbos strateginiu projektu.
Guodžia tik tai, kad traukinys, kai jis važiuos, neturės sustoti ir atsidaryti kiekvienos pervažos.
Comment
Comment