Parašė ejs-ejs
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II atšakos į Klaipėdą vizijos
Collapse
X
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Comment
-
Parašė index Rodyti pranešimą
Planuojat Tilžę išvaduoti? Nes kitu atveju, kam į tą militarizuotą, bet ekonomiškai nustekentą rajoną tą europinę vėžę tiest.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Nelabai supratau. Jis norėjo į Kaliningradą papulti nelegaliai?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Tai kad jie turi ar turėjo standartinę vėžę per Mamonovo iki Kalinigrado.
Comment
-
Parašė Sklansky Rodyti pranešimąM. Skuodis: „Rail Balticos“ atšaka į Klaipėdą – strateginis klausimas
https://www.vz.lt/transportas-logist...inis-klausimas
Jei būtų pakankami krovinių srautai vakarų Europos kryptimi, Lietuvos geležinkelių 1520 mm vėžė būtų pertvarkyta į europinę 1435 mm vėžę dar iki 1999 metų.
Sugalvojus tiesti RB iki Klaipėdos reikėtų pasirūpinti,kad tokia pati vėžė būtų iki krovinių srautų pradžios.
Gal dar reikėtų Rail Baltica pratęsti iki Panevėžio elevatoriaus, Soligorsko kalio kasyklų, Gardino "Azoto" ir Novopolocko naftos gamyklos.
Gal pirmiau baikite RB antrą etapą.
Comment
-
Perdimas ES nepasieks, kas gerai. Kiek galima svaigti, kai dar net RB nenutiesta ir klausimas, ar bus nutiesta tokiais tempais... Ir kam jos reikės, kai bus daromas great reset ir žalia ekonomika - saviizoliacija liks amžiams, kelionės bus minimizuotos, brangios ir su dviratukais (ne elektriniais, o paprastais).
Comment
-
Ech... Viena ranka sakai, kad RB linija i Klaipeda yra svaigimas, kita ranka teigi, kad amzina saviizoliacija jau tikrai bus. Idomu, kas labiau tiketina
Yra susisiekimo strategija iki 2050 metu, dabar prasidejo snekos, tada darys galimybiu studija. Viskas vyksta is eiles, iki realiu darbu dar labai daug paruosiamuju, o in the meantime RB tiesiama. Ir jos tiesimas nelabai turi itakos situ procesu buvimui ar nebuvimui.
Vien, kad snekama apie Klaipeda yra gera indikacija. judam toliau, ziuresim i ka tai issivystys.
Comment
-
Pirma tikėtina labiau, jei ir toliau pasaulis plauks kaip šūdas pasroviui... Ir prie ko čia ta strategija iki 2050 metų ir RB? Tai visiškai skirtingi dalykai ir nereikia jų panioti. Aš irgi esu už greitojo geležinkelio liniją Vilnius - Kaunas - Klaipėda, būtent ji 100 kartų reikalingesnė Lietuvai nei RB. Vilnius - Klaipėda per 1,5 valandos, Kaunas - Vilnius per 30 min., Kaunas - Klaipėda per 1 val.
Comment
-
Pasaulis kaip plaukė taip ir plauks, o mums reikia galvoti apie prisijungimą prie Europos ir vėžės keitimą, jau bandoma puspriekabių gabenimas geležinkeliu ir tik laiko klausimas kada nebebus galima pasisamdyti vergų fūroms vairuoti, va tada geležinkėlis sužydės. O gamyklų dažnai nebūna, nes nėra infrastruktūros, joks verslininkas neinvestuos i tuščius politikų pažadus, o kai vis labiau atitraukiama gamyba iš Azijos atgal į Europą, mums reikia susimastyti kaip tapsime patrauklia šalimi pramonės investicijoms. Čia tik taip labai idomiai gaunasi, kad tuoj visą Lietuvos vėžės standarto keitimą pakišime po RB projektu
- 4 patinka
Comment
-
Ir kur pasaulis (tiksliau Vakarai) atplauks su saviizoliacija ir "žalia" ekonomika? Į aklikelį, kuris ir dabar jau matosi, jį mato tie, kas nori matyti, o ne su rožiniais akiniais vaikščioti. Vergų buvo ir bus, be jų kapitalizmas neišgyvens. Taip kad nereikia čia baikų sekti. Jokio great reset neįvyks, įvyks great kaput, nes kiti (Kinija, Rusija) irgi nesėdi ir nelaukia, o naudojasi koronaisterijos sukeltais procesais pasaulyje saviems tikslams pasiekti. Jokia gamyba iš Azijos nėra ir nebus atitraukiama, nes niekas Vakaruose už skatikus nedirbs, o robotizacija ir automotizacija - pezalai. Ji tinka tik labai didelės apimties gamybai, o dauguma gamybos, kaip nebūtų keista, nėra didelių apimčių. Lietuvai jau virš 30 metų žadamas aukso amžius. O jo kaip nėra taip nėra. Na, kai kas asmeniškai tikrai gyvena aukso amžiuje, bet tokių procentas. Nykstame tokiais tempais, kokias niekada per jokius karus ir po svetimųjų padu nenykome. Todėl užteks čia tų kliedesių.
- 1 patinka
Comment
-
O prie to, kad RB yra nafig nereikalingas projektas, kuris gali būti įgyvendintas tik už ES pinigus. Būtų buvęs poreikis, seniausiai būtų buvęs tas geležinkelis nutiestas ar tiesiog kroviniai keliautų esamais geležinkeliais su perkrovimu, o keleiviai su gerai organizuotu persėdimu ar vėžės keitimu.
Parašė Sklansky Rodyti pranešimąPirst.
Matosi, kad tik rusiskai skaitai, angliskai ne.Paskutinis taisė Al1; 2021.03.08, 09:44.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąMatosi, kad iš viso nieko, išskyrus lietuvišką urvinio lygio propagandą, neskaitai ir nesusigaudai, kas vyksta pasaulyje.
- 1 patinka
Comment
-
Ką tu gali vertinti, jei nieko neskaitai ir nežiūri, neklausai? Toliau savo tvoros nieko nematai? Ką, gal dabartinė koronaisterijos situacija nėra ekstremumas, kurio nebuvo nuo pat Antrojo pasaulinio karo pabaigos? Ir dar ilgai būsime duobėje, o kai kas nori, kad ir ilgam laikui. Tokie kaip tu kliedėjo apie sąmonkslo teorijas. Aš sakiau, kad nėra jokių teorijų, yra realynbė. Jau atviru tekstu visokie Švabai kalba apie ateities planus, o jums vis dar sąmokslo teorijos. Na, tegul, bet tai jūsų neišgelbės - Rytų Europa į auksinį milijardą nepatenka.
O šiaip reikia baigti svaigti temoje apie RB apie visokias linijas į Klaipėdą ar visų Lietuvos geležinkelių perkalimą į 1435 mm. To nebus.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė GatorApie Švabo knygą ir globalistinį great reset įdomi laida kaip tik buvo:
https://youtu.be/kcjZYoiwfvE Bet jo esmė nusmukdyti vakarus, tai tas kaip ir prisidėtų prie gamybos grįžimo, nes atlyginimų skirtumas vis mažėtų.
Comment
Comment