Apetitas bevalgant auga? O kodėl ES turėtų kiekvienas chotelkas finansuoti? Tai atšaka į Vilnių, tai dabar jau į Klaipėdą... ES naglumo nemėgsta. Gal visų geležinkelių pertvarkymą po RB pakiškime?
Apetitas bevalgant auga? O kodėl ES turėtų kiekvienas chotelkas finansuoti? Tai atšaka į Vilnių, tai dabar jau į Klaipėdą... ES naglumo nemėgsta. Gal visų geležinkelių pertvarkymą po RB pakiškime?
Ten kažkas mokykloje per geografijos pamokas mergas kirkino.
„Kroviniai, atėję į Klaipėdos uostą, būtų iškart pakraunami ant platformų ir vežami „Rail Balticos“ keliu iki pat Portugalijos“
. Gali jis nežino KAIP keliauja kroviniai ir kur yra didžiausi prekybos keliai bei pagrindiniai jūriniai bei okeaniniai uostai? Ir taip kalba mūsų susisiekimo bei finansų eksministras bei europarlamentaras.
Pasikeistų nutiesus standartinę vėžę per Pagėgius.Tik 230 km, neatsižvelgiant į reljefą, nuo Kauno LEZ iki Draugystės stoties (Vilkija - Tauragė, toliau esama trasa ją esant reikalui patiesinant). Klausimas tik ką ten vežti. Buvo tarpukaryje noras nutiesti geležinkelį per Raseinius, bet taip ir liko arbatėlės ir sausainių stadijoje.
Pasikeistų nutiesus standartinę vėžę per Pagėgius.Tik 230 km, neatsižvelgiant į reljefą, nuo Kauno LEZ iki Draugystės stoties (Vilkija - Tauragė, toliau esama trasa ją esant reikalui patiesinant). Klausimas tik ką ten vežti. Buvo tarpukaryje noras nutiesti geležinkelį per Raseinius, bet taip ir liko arbatėlės ir sausainių stadijoje.
Jeigu tiesti jungtį tarp Kauno ir Pagėgių tai manau jog turėtų būti tiesiama nuo Mauručių per Šakius ir tiltu per Nemuną kur nors ties Jurbarku. Galėtume turėti greitaeigį keleivinį traukinį kuris užsuktų į trijų didžiausių miestų centrines stotis, taip pat nereikėtų žemės naujai trasai prie pat Kauno kas garantuotai būtų didžiulis kliuvinys tokiam projektui
Aišku jungtis tarp Panevėžio ir Klaipėdos leistų sujungti net penkis didžiausius miestus, tiesa kelionė tarp Kauno ir Klaipėdos būtų bent valanda ilgesnė.
Aišku jungtis tarp Panevėžio ir Klaipėdos leistų sujungti net penkis didžiausius miestus, tiesa kelionė tarp Kauno ir Klaipėdos būtų bent valanda ilgesnė.
Geležinkelis keleiviams - pinigai į bala.
Nes: keleivis nori atvažiuoti laiku, jam reikai komforto, greičio, jis nenori mokėti pinigų, keleivių nėra daug, jie negali laukti stotyje kos bus suformuotas reikiamos krypties traukinys, jų negalima pakrauti ir išklauti kranu, šakėmis arba konvejeriu.
Iš esmės, Klaipėdos uoste nėra skirtumo ar krauti į rusišką, ar į standartinę vėžę. Skirtumas atsiranda krovinių gavęjams, dauguma kurių prijungta rusiška vėže.
Nemanau, kad RB tiestų per Pagėgius, vis dėl to strateginis objektas, o visai šalia ne tokia jau draugiška šalis. Greičiau jau būtų planuojama per Raseinius ir Šilalę. Nors ir taip aišku, kad tai tik naujojo ministro pirstelėjimas, nieko daugiau. Galėsim džiaugtis, jei elektrifikavus Kaičiadorių-Klaipėdos geležinkelį kelionės trukmė sutrumpės bent iki 3.30 val.
Nemanau, kad RB tiestų per Pagėgius, vis dėl to strateginis objektas, o visai šalia ne tokia jau draugiška šalis. Greičiau jau būtų planuojama per Raseinius ir Šilalę. Nors ir taip aišku, kad tai tik naujojo ministro pirstelėjimas, nieko daugiau. Galėsim džiaugtis, jei elektrifikavus Kaičiadorių-Klaipėdos geležinkelį kelionės trukmė sutrumpės bent iki 3.30 val.
Aš apie tą patį. Čia ne BAM'as, kad mesti beprotiškus pinigus ir tiesti geležinkelį ten, kur nieko nevyksta. Reikai prijungti šilalę- jungiam nuo Tauragės ar Batakių.Atvedant palei 4513 kelią tik 30 km naujos linijos.Tik .. ką ten vežti, jei visoje Šilalėje nėra nei vienos didesnės gamyklos.
Aš apie tą patį. Čia ne BAM'as, kad mesti beprotiškus pinigus ir tiesti geležinkelį ten, kur nieko nevyksta. Reikai prijungti šilalę- jungiam nuo Tauragės ar Batakių.Atvedant palei 4513 kelią tik 30 km naujos linijos.Tik .. ką ten vežti, jei visoje Šilalėje nėra nei vienos didesnės gamyklos.
O tai Pagėgiuose yra visas industrinis rajonas, kuriam nepakanka esamo geležinkelio? Vilkijoje ir kokioj Viešvilėj avtozavodai stovi? Jei jau reikia greitojo geležinkelio iki Klaipėdos, tai ir reikia tiesiausiu keliu tiesti, o ne ratais kvadratais palei rubežių, kur tik keli miesteliai merdi.
O tai Pagėgiuose yra visas industrinis rajonas, kuriam nepakanka esamo geležinkelio? Vilkijoje ir kokioj Viešvilėj avtozavodai stovi? Jei jau reikia greitojo geležinkelio iki Klaipėdos, tai ir reikia tiesiausiu keliu tiesti, o ne ratais kvadratais palei rubežių, kur tik keli miesteliai merdi.
Pagėgiuose yra infrastruktūra į Klaipėdą,Radviliškį ir Tilžę.bei personalas.Greitasis geležinkelis kroviniams nereikalingas, vagonai vistiek ribojami apie 120 km/h greičiui. Įvertinus įsibėgėjimą ir stabdymą, kokie 30-40 km - ne atstumas greitąjam krovininiam traukiniui.
Man atrodo, kad irgi tiesti reiketu tiesia linija. Prijungiant Raseinius, kurie galetu greitai pasiekti Kauna ir ten darbo vietu ieskotis, nes siaip labai mires miestelis atrodo. Taip pat Silale, kuriai analogiskai Klaipeda taptu greit pasiekiama, su darbo vietom LEZ’e ir uoste.
Pagėgiuose yra infrastruktūra į Klaipėdą,Radviliškį ir Tilžę.bei personalas.Greitasis geležinkelis kroviniams nereikalingas, vagonai vistiek ribojami apie 120 km/h greičiui. Įvertinus įsibėgėjimą ir stabdymą, kokie 30-40 km - ne atstumas greitąjam krovininiam traukiniui.
Tai jei greitasis geležinkelis nereikalingas, tai nieko tiesti ir nereikia, geležinkelių perkalimas į europinę vėžę irgi būtų pinigų švaistymas. Kaip dabar, taip ir ateitį krovininiai traukiniai Kaišiadorių-Radviliškio-Pagėgių-Klaipėdos garbės ratu važiuos, jiems laiko užteks, keleiviams - automobilių ir visi patenkinti.
Comment