Parašė ALV77
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II atšakos į Klaipėdą vizijos
Collapse
X
-
Parašė ifl Rodyti pranešimą
Nejuokaukite. Joks laivas neplukdys iki Klaipėdos, tam kad iškrauti ir vežti iki Lenkijos, kai yra Gdanskas. O krovinių perkrovimas geležinkelyje pagrinde vyksta ties Kaunu intermodaliniame terminale.
Klaipėdos jūrų uostas reikalingas lietuviškų prekių eksportui, pvz, grūdų, per kurį išvežama apie 80% visų Lietuvos eksportuojamų grūdų.
Lietuva yra EU pakraštyje ir visas jos potencialas yra tranzitas iš/į rytų, patinka jums ar nepatinka. Nesant tranzitui iš rytų, kroviniai lieka tik vietinės kilmės (čia nebent pradėsite minėti, kad ratais kvadratais vežiosime Ukrainos grūdus).
intermodalinio terminalo tikslas yra perkrauti krovinius i sunkvezimius ir atgal. Perkrovimas is ruskiu beges is europietiska yra pasalinis darbas kuris logistika daro nekonkurencinga
nebera EU-CIS tranzito ir nebebus, pamirskite. Reikia ieskoti budu rekuperuotis ir surasti kitas sritis. Jei taip sirdele sopa, galite kraustytis i motuse. Jau net lenkai pushina nauja vertikalia eastern europe asies agenda su savo Via Carpathia greitkeliu, kuris idealiomis salygomis butent ir turetu sujungti Klaipeda su Salonikais ir Stambulu.
Comment
-
Parašė ifl Rodyti pranešimą
1 kartas metuose prie jūros vis tiek daugiau nei kiek kartų per metus medianinis rokiškietis traukiniu nuvažiuoja i Panevėžį ar mažeikiškis į Vilnių.
Comment
-
Parašė ALV77 Rodyti pranešimą
nebutinai, globalioje laisvoje rinkoje atstumas neturi prasmes, jei jo kaina yra pigesne, nei artimesnes logistikos. Todel vasara valgote braskes is Argentinos. Tokiu globaliu mastu apskritai Klaipeda ir Gdanskas yra vos ne gretimai esantys miestai
intermodalinio terminalo tikslas yra perkrauti krovinius i sunkvezimius ir atgal. Perkrovimas is ruskiu beges is europietiska yra pasalinis darbas kuris logistika daro nekonkurencinga
nebera EU-CIS tranzito ir nebebus, pamirskite. Reikia ieskoti budu rekuperuotis ir surasti kitas sritis. Jei taip sirdele sopa, galite kraustytis i motuse. Jau net lenkai pushina nauja vertikalia eastern europe asies agenda su savo Via Carpathia greitkeliu, kuris idealiomis salygomis butent ir turetu sujungti Klaipeda su Salonikais ir Stambulu.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė ALV77 Rodyti pranešimą
daugiau nebediskutuosiu, nes akivaizdziai trukstate zinojimo. Nusiraminkite, iseikite pasidometi, ir kai sugebesite pateikti argumentus, griskite ir padiskutuosime
Atsisveikinimui: boomers gonna boom.
Comment
-
Parašė ifl Rodyti pranešimą
Tipinis traukiniofilo mąstymas. Geležinkelis reikalingas ten, kur nėra net srautų. Kodėl? Nes geležinkelis kietai. Ką jis veš? Nelabai ką. Tai kodėl jo reikia? Na nes juk geležinkelis.
Vis dar laukiu pavyzdžių, kuri šalis nusitiesė visiškai naują 250 km/h akligatvinį geležinkelį į Klaipėdos dydžio miestą ir ta atkarpa nėra žymiai didesnio nacionalinio tinklo dalis.
Parašė ifl Rodyti pranešimąGal galima būtų nutiesti ten, kur jis realiai sumažintų automobilizaciją? Ne, nes tada kaimas X liks prastai pasiekiamas geležinkeliu. Lietuva juk turi galvoti apie tai, kad kaimas X ir Y turi geležinkelius, kurie važiuoja 4 kart per dieną ir veža 20 žmonių, bet jei važiuotų 10 kartų, tai vežtų 1000. Kodėl taip būtų? Nes aš taip noriu, sugalvojau, mano utopiniame pasaulyje taip vyksta. Kaip tai padarysite? Liepsiu Kauno, Vln, Klaipėdos žmonėms važinėti pro kaimus X ir Y, nes jie neturės alternatyvos. Bet tada jie nevažiuos geležinkeliu apskritai ir važiuos automobiliu. Ne, jie negali nevažiuoti, jie važiuos geležinkeliu, nes visi myli geležinkelius taip kaip ir aš.
Šiaurinio maršruto atveju pralošia Vilnius, Kaunas, Klaipėda. Išlošia tik reisai tarp Panevėžio ir Šiaulių (nes, matyt, būtų nutiesta nauja trasa). Visa kita beveik niekaip nepasikeičia lyginant su esama situacija (10-15 min išlošimas Šiaulių - Klaipėdos ruože yra menkavertis).
Ir pastoviai kartojami tie patys argumentai, lyg dabar Šiaurės Lietuvoje jungčių nebūtų ar jos būtų prastos, kai situacija daugumoje vietų yra kardinaliai priešinga.
Tai kartoju, kad Šiaulių variantas leistų vienu mostu sumažinti automobilizmą didžiulėje Šiaurės Lietuvos dalyje, o Top-5 didmiesčių gyventojams greitos jungtys vis tiek egzistuos, ir su laiku jų tik daugės, užsikurs teigiamas procesas, iš kurio pasipelnys didesnis skaičius gyventojų. Be to, netgi patiems didmiesčių gyventojams bus daugiau progų atsisakyti automobilių, nes daugiau miestų ir miestelių bus pasiekiama greitais ir dažnais traukiniais.
Dėl 15 min. sutaupymo Šiaulių–Klaipėdos ruože irgi jau buvo daug kartų paaiškinta, kad tų sutaupymų bus daugybė ir įvairiose atkarpose, didesnis šansas pritraukti nuolatinius keleivius, kurių kasdieniniai/dažni važinėjimai per metus susidės į nemenką krūvą sutaupyto CO2 ir laiko ir t. t.
Parašė ifl Rodyti pranešimąTaccido bent jau prisipažino, kad jam naujos linijos nelabai ir reikia. Jis tiesiog nori panaudoti pinigus esamai infrastruktūrai atnaujinti, tvoroms ir keliams. Jūsų atveju atrodo, kad Šiaurės Lietuvoje važinėtų siaurukas, elektrifikacijos nevyktų ir kelionės tarp miestų vyktų max 60km/h greičiu.
Parašė ifl Rodyti pranešimą
Lietuva yra eksporto šalis, o eksportas vykdomas per Klaipėdos jūrų uostą iki kurio jau yra vėžė. Lietuva n metų taip gyveno, tik kažkodėl dabar tai tapo nebeįmanoma ir tam pačiam veiksmui (krovinių pakrovimui ir nugabenimui iki uosto) prisireikė standartinės vėžės.100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
Comment
-
Parašė taccido Rodyti pranešimąNelabai ką veš jūsų Tauragės geležinkelis, nes eis per miškus, kur jokio potencialo nei gyventojams nei pramonei. Kiek dar reikės pakartoti, kad pramonė ir gyventojai susitelkę aplink šiaurinį ruožą, todėl ten ir reikia patogaus susisiekimo.
Vis dar laukiu pavyzdžių, kuri šalis nusitiesė visiškai naują 250 km/h akligatvinį geležinkelį į Klaipėdos dydžio miestą ir ta atkarpa nėra žymiai didesnio nacionalinio tinklo dalis.
Antequera–Granada high-speed rail line - Wikipedia buvo nutiesta 2019 metais į Granadą, kurioje gyvena 230k gyventojų, nors šalia ėjo 120 km/h linija. Klaipėdos atveju tos alternatyvios lėtos linijos net nėra. Kažkoks užsispyrimas jokiais būdais neprijungti Klaipėdos tiesiogiai nors net neprašoma, kad tai būtų HSR, ir toliau norima, kad Lietuva būtų vienos linijos Mozambikas. Ne, ačiūPaskutinis taisė ifl; 2023.11.10, 17:45.
Comment
-
ifl
Koks tau skirtumas per kur ta vėžė?
Tu procentinį pagreitėjimą skaičiuoji tik atstumui tarp Kauno ir Klaipėdos, taip? Visi kiti pagreitėjimai tarp kitų miestų nesvarbūs?
Visi mes čia bandom išspausti maksimalią naudą Lietuvai. Ar tu galvoji čia yra bent vienas kuris nenori turėti tiesioginės Kaunas-Klaipėda linijos? Be to, jei dažnai varai prie jūros, tai į Palangą per Šiaulius ar per Tauragę gaunasi beveik tas pats.Paskutinis taisė B.S.; 2023.11.10, 19:22.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė B.S. Rodyti pranešimąifl
Koks tau skirtumas per kur ta vėžė?
Tu procentinį pagreitėjimą skaičiuoji tik atstumui tarp Kauno ir Klaipėdos, taip? Visi kiti pagreitėjimai tarp kitų miestų nesvarbūs?
Visi mes čia bandom išspausti maksimalią naudą Lietuvai. Ar tu galvoji čia yra bent vienas kuris nenori turėti tiesioginės Kaunas-Klaipėda linijos? Be to, jei dažnai varai prie jūros, tai į Palangą per Šiaulius ar per Tauragę gaunasi beveik tas pats.
Comment
-
Parašė B.S. Rodyti pranešimąMano prioritetas kad būtų naudingiau kiek įmanoma didesnei LT gyventojų daliai. K-Kl susisiekimas jau dabar yra neblogas (A1). S-P susisiekimas yra prastas, tiek geležinkeliu, tiek auto. Tiesiant per Šiaulius, pagerėja visų susiekimas, ypač P-S. Tiesiant per Tauragę, pagerėja susiekimas tik K-Kl. Būčiau už Tauragės variantą, bet tik jei pasirūpinam P-S.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Gal durnas klausimas, bet kas tie K-Kl, P-S, S-P ir t.t.?
Panavežys-Šiauliai
...
Mažiau skaitymo ir rašymo.Paskutinis taisė B.S.; 2023.11.10, 19:57.
Comment
-
Parašė B.S. Rodyti pranešimąifl
Ar negali būti taip kad S-P srautas yra menkas nes susisiekimas tarp jų yra blogas?
Įdedu galimą schemą:
Comment
-
Parašė ifl Rodyti pranešimą
Kiek kartų dar reiks kartoti, kad patogus susisiekimas jau yra ir naujas geležinkelis be naujų traukinių nieko patogaus neatneš, ko negalima būtų padaryti jau dabar nieko nestatant, o tiesiog priperkant traukinių. Iš jūsų schemų tas puikiai matosi, kad procentinis naujos vežės pagreitėjimas lyginant su esama/būsima elektrifikuota linija yra kone nulinis (vietoj 140 km/h važiuotų 160km/h).
Vien nauji traukiniai nepadės, nes šiuo metu tik ruožuose Klaipėda–Šiauliai ir Šiauliai–Kaunas traukiniai važiuoja panašia trukme, kaip automobilis, o kituose ruožuose tarp pagrindinių miestų traukiniai lėtesni.
Parašė ifl Rodyti pranešimąAntequera–Granada high-speed rail line - Wikipedia buvo nutiesta 2019 metais į Granadą, kurioje gyvena 230k gyventojų, nors šalia ėjo 120 km/h linija. Klaipėdos atveju tos alternatyvios lėtos linijos net nėra.
Parašė ifl Rodyti pranešimąKažkoks užsispyrimas jokiais būdais neprijungti Klaipėdos tiesiogiai nors net neprašoma, kad tai būtų HSR, ir toliau norima, kad Lietuva būtų vienos linijos Mozambikas. Ne, ačiū100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
Comment
-
Parašė B.S. Rodyti pranešimąPanevėžys turi velodromą.
Šauliai turi geresnę areną.
Šiauliuose ir aplinkiniuose miesteliuose esantiems žmonėms paprasčiau persėsti tik kartą Šiauliuose, nei to po dar kartą laukti ir persėsti į kitą traukinį Panevėžyje. Sinergijos nors kibiru semk
Comment
-
Parašė taccido Rodyti pranešimąPavyzdys netinkamas. Pirma, Ispanija turi didžiulį nacionalinį greitųjų traukinių tinklą, yra tolimesnės jungtys į milijoninius miestus Madridą ir Barseloną. Antra, ta atkarpa nuo Granados bus pratęsta tolyn, o ne užsibaigs akligatviu. Trečia, toje atkarpoje dabar į vieną pusę važiuoja 6 traukiniai per dieną, pertraukos kartais siekia 3-4 valandas
Pats tas dažnumas Vilnius - Kauno - Tauragės - Klaipėdos linijai.
160km/h Kaunas - Klaipėda per Tauragę pakaktų, mano nuomone. Vis tiek sutaupytų krūvą laiko lyginant su jūsų variantu.Paskutinis taisė ifl; 2023.11.10, 20:17.
Comment
-
Parašė ifl Rodyti pranešimą
Į kur važiuojant? Į Varšuvą ir Rygą? Šiauliai turi 1520 susisiekimą su visais Lt miestais jau dabar.
Edit: ir prie viso šito paliekant blogą P-Š susiekimą.Paskutinis taisė B.S.; 2023.11.10, 20:21.
Comment
-
Parašė B.S. Rodyti pranešimą
Kaunas-Klaipėda
Panavežys-Šiauliai
...
Mažiau skaitymo ir rašymo.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė ifl Rodyti pranešimą
O negali būti, kad Šiauliuose nėra to, ko nebūtų Panevėžyje ir todėl nėra paklausos? Jei važiuoji mokytis, tai važiuoji į Vilnių, Kauną ar Klaipėdą, jei važiuoji gydytis - taip pat, jei važiuoji kultūrintis - taip pat. Kokius privalumus galima rasti Šiauliuose, ko nebūtų galima rasti labai panašaus dydžio mieste Panevėžyje?
Įdedu galimą schemą:
Beje, pats minite, kad iš Šiaulių ir Panevėžio žmonės mokytis ir gydytis važiuoja į Top-3 miestus. Tai Šiaulių variante greitasis geležinkelis būtent tokią galimybę ir suteikia: visi miestai sujungti, visos galimybės yra. Pro ruožą Šiauliai–Panevėžys pravažiuos panevėžiečiai, besimokantys Klaipėdoje, lygiai taip pat kaip šiauliečiai, besimokantys Vilniuje.
Visų 5 miestų-regionų sujungimas ir leidžia pasiekti sinergiją, kai visi Top-5 miestai sujungti su visais (ir dar daugybe miestelių), o jūs vis užsispyręs aiškinate, kiek mažai srauto yra dabar, todėl atseit nereikia šito ruožo greitinti.
Yra ruožas A-B-C-D-E, bet jūs aiškinate, kad C-D nereikia, nes ten važinės tik C-D keleiviai100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
Comment
Comment