Parašė B.S.
Rodyti pranešimą
Pagal šitą schemą 3h nuo Vln, 2h 20min nuo Kauno. 2h 20min yra daugiau nei su auto. Nestojant nei Pnvž, nei Šiauliuose kelionė nuo Kauno trunka 2h. Vis dar nelabai konkurencinga su auto. Daugiau sutrumpinti kelionės nėra kaip. Kiek žmonių persės į traukinį tokiu atveju? Ir kiek persėstų, jei kelionė Kaunas - Klp truktų valandą? Tas pats galioja ir vilniečiams, nes kauniečių laiko sutaupymas yra ir vilniečių laiko sutaupymas.
600k + 300k + 150k greitas susisiekimas paaukojamas dėl traukinio ekonomiškumo, nes juo galbūt važiuotų papildomi 200k žmonių, kurie jau dabar turi susisiekimą geležinkeliu ir kurio nuimti niekas nežada. Prieaugis nuo tų papildomų 200k nebūtinai atsvers praradimus dėl letesnio traukinio.
Ir išvis, jei Lenkija būtų Lietuva, tai nebūtų greitosios linijos tarp Varšuvos ir Gdansko, ir norint pasiekti Gdanską reiktų keliauti per Poznanę. Bet Lenkija nėra Lietuva, todėl greitąją liniją tarp sostinės ir pagrindinio šalies uosto turi ir ratais kvadratais per Poznanes nevažinėja.
Comment