Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

LG "rebranding'as" (Lietuvos geležinkelių prekės ženklo keitimas)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #81
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    LG galėtų naujų traukinių užpirkti, o ne taškyti pinigus PR ir rebrandingui sovietinių vagonų, nuo 2016 metų pasikeitus vadovybei keleivių vežimas visai apleistas tapo, jokių naujų traukinių nenupirkta.
    Kaip manai, kiek traukinių galima nupirkti už rebrandingo biudžetą?

    Comment


      #82
      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

      LG galėtų naujų traukinių užpirkti, o ne taškyti pinigus PR ir rebrandingui sovietinių vagonų, nuo 2016 metų pasikeitus vadovybei keleivių vežimas visai apleistas tapo, jokių naujų traukinių nenupirkta.
      Pats gal tu sovietinis? Bent kartą buvai tais vagonais važiavęs? Pagal komfortą Škodos yra š palyginus su TVZ vagonais. Paskutiniais metais, kai kursavo firminis traukinys Lietuva, daugelis rinkosi būtent jį, o ne RŽD Jantar būtent dėl šių naujesnių vagonų.

      Beje seni vagonai (jei LG dar tokių turi, kuo labai abejoju) yra vokiečių gamybos, o ne sovietiniai.

      Čia gal PKP vagonų parką sudaro pagrinde dar XX amžiaus vagonai, bet tikrai ne LG.

      Comment


        #83
        Parašė Petr Rodyti pranešimą

        Pats gal tu sovietinis? Bent kartą buvai tais vagonais važiavęs? Pagal komfortą Škodos yra š palyginus su TVZ vagonais. Paskutiniais metais, kai kursavo firminis traukinys Lietuva, daugelis rinkosi būtent jį, o ne RŽD Jantar būtent dėl šių naujesnių vagonų.

        Beje seni vagonai (jei LG dar tokių turi, kuo labai abejoju) yra vokiečių gamybos, o ne sovietiniai.

        Čia gal PKP vagonų parką sudaro pagrinde dar XX amžiaus vagonai, bet tikrai ne LG.
        Šitas po “rebrandingo” vagonas tikriausia yra sovietinis KVZ vagonas (dar kai miestas Tver vadinosi Kalinin, dėl to ir KVZ). Kas liečia naujesnius TVZ kupė tipo vagonus tai jie visada yra klasikinių vagonų traukiniuose Vilnius-Klaipėda-Vilnius, kaip taisyklė sąstato gale arba sąstato priekyje, tuo įsitikinti galima perkant bilietus internetu, kada renkamės sėdėjimo vietą. O kas liečia komfortą tai man asmeniškai senesniuose klasikiniuose vagonuose yra patogiau važiuoti.

        Comment


          #84
          Ar tokie dar važinėja tarp Vilniaus ir Klaipėdos? Patys patogiausi, dabartinė I klasė niekada neprilygs viršutiniams gultams.

          Comment


            #85
            Parašė Lettered Rodyti pranešimą
            LG galėtų naujų traukinių užpirkti, o ne taškyti pinigus PR ir rebrandingui sovietinių vagonų, nuo 2016 metų pasikeitus vadovybei keleivių vežimas visai apleistas tapo, jokių naujų traukinių nenupirkta.
            O kokius traukinius pirkti? - elektrinius, dyzelinius (ir kiek kokių)? Elektrifikacija bus ar nebus? O jeigu bus - kada bus? Todėl ir neperka.
            Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

            Comment


              #86
              Tai kad vykdo elektrinių ir hibridų pirkimą.

              Comment


                #87
                Kai tie nauji traukiniai bus Lietuvoje ir vežioti keleivius, tik tada jie "bus". O kolkas jų "nėra", todėl ir eksploatuojame seną techniką.
                Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                Comment


                  #88
                  Nesižiūri man šita oranžinė, nei ant Siemens'ų nei ant šito...

                  Click image for larger version

Name:	Screenshot 2025-01-30 at 19-56-34 Vilniuje viešintis „Stadler Valencia“ vadovas pristatė kuo ypatingi specialiai „LTG Cargo“ gaminami lokomotyvai Lietuvos Geležinkeliai.png
Views:	417
Size:	356,4 kB
ID:	2180265





                  https://ltg.lt/naujienos/2025/vilniu...i-lokomotyvai/

                  Comment


                    #89
                    Skonio reikalas, man žiūrisi geriau nei raudoni.

                    Comment


                      #90
                      Oranžinė/geltona paprastai būna maintenance traukinių spalva (įskaitant, beje, LTG). Žiūrisi ar ne, tokia spalva dažyti nereiktų.

                      Comment


                        #91
                        Latvių ČME3M turbūt irgi visi tik ūkio darbams naudojami.
                        Dažyme svarbiausia, kad riedmuo būtų ryškus ir lengvai pastebimas. Ir geltona tam puikiai tinka.

                        Comment


                          #92
                          Parašė John Rodyti pranešimą
                          Oranžinė/geltona paprastai būna maintenance traukinių spalva (įskaitant, beje, LTG). Žiūrisi ar ne, tokia spalva dažyti nereiktų.
                          Pereidinėja į spalvas pagal įmones, Infra riedmenys po truputi pereiną į žalią.

                          Comment


                            #93
                            Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

                            Pereidinėja į spalvas pagal įmones, Infra riedmenys po truputi pereiną į žalią.
                            T.y. miško fone ant bėgių stovintis žalias riedmuo yra viskas ok.

                            Because shit happens.
                            Paskutinis taisė ejs-ejs; 2025.01.31, 18:48.

                            Comment

                            Working...
                            X