Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

LG "rebranding'as" (Lietuvos geležinkelių prekės ženklo keitimas)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #81
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    LG galėtų naujų traukinių užpirkti, o ne taškyti pinigus PR ir rebrandingui sovietinių vagonų, nuo 2016 metų pasikeitus vadovybei keleivių vežimas visai apleistas tapo, jokių naujų traukinių nenupirkta.
    Kaip manai, kiek traukinių galima nupirkti už rebrandingo biudžetą?

    Comment


      #82
      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

      LG galėtų naujų traukinių užpirkti, o ne taškyti pinigus PR ir rebrandingui sovietinių vagonų, nuo 2016 metų pasikeitus vadovybei keleivių vežimas visai apleistas tapo, jokių naujų traukinių nenupirkta.
      Pats gal tu sovietinis? Bent kartą buvai tais vagonais važiavęs? Pagal komfortą Škodos yra š palyginus su TVZ vagonais. Paskutiniais metais, kai kursavo firminis traukinys Lietuva, daugelis rinkosi būtent jį, o ne RŽD Jantar būtent dėl šių naujesnių vagonų.

      Beje seni vagonai (jei LG dar tokių turi, kuo labai abejoju) yra vokiečių gamybos, o ne sovietiniai.

      Čia gal PKP vagonų parką sudaro pagrinde dar XX amžiaus vagonai, bet tikrai ne LG.

      Comment


        #83
        Parašė Petr Rodyti pranešimą

        Pats gal tu sovietinis? Bent kartą buvai tais vagonais važiavęs? Pagal komfortą Škodos yra š palyginus su TVZ vagonais. Paskutiniais metais, kai kursavo firminis traukinys Lietuva, daugelis rinkosi būtent jį, o ne RŽD Jantar būtent dėl šių naujesnių vagonų.

        Beje seni vagonai (jei LG dar tokių turi, kuo labai abejoju) yra vokiečių gamybos, o ne sovietiniai.

        Čia gal PKP vagonų parką sudaro pagrinde dar XX amžiaus vagonai, bet tikrai ne LG.
        Šitas po “rebrandingo” vagonas tikriausia yra sovietinis KVZ vagonas (dar kai miestas Tver vadinosi Kalinin, dėl to ir KVZ). Kas liečia naujesnius TVZ kupė tipo vagonus tai jie visada yra klasikinių vagonų traukiniuose Vilnius-Klaipėda-Vilnius, kaip taisyklė sąstato gale arba sąstato priekyje, tuo įsitikinti galima perkant bilietus internetu, kada renkamės sėdėjimo vietą. O kas liečia komfortą tai man asmeniškai senesniuose klasikiniuose vagonuose yra patogiau važiuoti.

        Comment


          #84
          Ar tokie dar važinėja tarp Vilniaus ir Klaipėdos? Patys patogiausi, dabartinė I klasė niekada neprilygs viršutiniams gultams.

          Comment


            #85
            Parašė Lettered Rodyti pranešimą
            LG galėtų naujų traukinių užpirkti, o ne taškyti pinigus PR ir rebrandingui sovietinių vagonų, nuo 2016 metų pasikeitus vadovybei keleivių vežimas visai apleistas tapo, jokių naujų traukinių nenupirkta.
            O kokius traukinius pirkti? - elektrinius, dyzelinius (ir kiek kokių)? Elektrifikacija bus ar nebus? O jeigu bus - kada bus? Todėl ir neperka.

            Comment


              #86
              Tai kad vykdo elektrinių ir hibridų pirkimą.

              Comment


                #87
                Kai tie nauji traukiniai bus Lietuvoje ir vežioti keleivius, tik tada jie "bus". O kolkas jų "nėra", todėl ir eksploatuojame seną techniką.

                Comment

                Working...
                X