Po rebrandingo pradžios praėjo šiek tiek daugiau nei metai laiko. Ką galima konstatuoti? Per metus laiko be naujai apipavidalintų kabinetų administracijoje, naujų iškabų ant kai kurių stočių, dar turime perdažytus:
- ER20CF -029 ir 036;
- EJ575-007;
- 730ML-007;
- ER9M-389 (nors šis kažin ar pateko į rebrandingo koncepciją, turbūt daugiau buvo atiduota menininkams pasidarbuoti pagal savo idėją).
Viskas. Proveržio nesimato tame. Ir kas keista, kad dauguma šnekėjo, jog didžiųjų remontų metu bus perdažoma, situacija visiškai kitokia. Dar praėjusių metų lapkritį labai nustebau, kai po remonto ir perdažymo (raudonai) pamačiau ČME3, tai net nesistengta naujo prekės ženklo lipdukų suklijuoti. Buvo perklijuoti seno dizaino ir šrifto.
Taip pat pritarčiau nuomonei, kad dizaineriai išties prašovė su Cargo ir Infra spalvomis. Aišku, Europoje yra geležinkelių, kur eksploatuoja geltonus lokomotyvus magistraliniame eisme. Bet nejau dabar visą kelininkų techniką dažys žaliai, o lokomotyvus geltonai. Logikos nėra.
- ER20CF -029 ir 036;
- EJ575-007;
- 730ML-007;
- ER9M-389 (nors šis kažin ar pateko į rebrandingo koncepciją, turbūt daugiau buvo atiduota menininkams pasidarbuoti pagal savo idėją).
Viskas. Proveržio nesimato tame. Ir kas keista, kad dauguma šnekėjo, jog didžiųjų remontų metu bus perdažoma, situacija visiškai kitokia. Dar praėjusių metų lapkritį labai nustebau, kai po remonto ir perdažymo (raudonai) pamačiau ČME3, tai net nesistengta naujo prekės ženklo lipdukų suklijuoti. Buvo perklijuoti seno dizaino ir šrifto.
Taip pat pritarčiau nuomonei, kad dizaineriai išties prašovė su Cargo ir Infra spalvomis. Aišku, Europoje yra geležinkelių, kur eksploatuoja geltonus lokomotyvus magistraliniame eisme. Bet nejau dabar visą kelininkų techniką dažys žaliai, o lokomotyvus geltonai. Logikos nėra.
Comment