Dar kartą kartoju, kad LG blogai su srautų planavimu. Ir trivagonis ar dvigubas sąstatas gali normaliai dirbti. Reikia daugiau traukinių tarp Vilniaus ir Klaipėdos ir dar daugiau tarp Vilniaus ir Šiaulių. Pirmiausia, ką galėtų padaryti LG, tai greituosius pervesti į lokomotyvo ir vagonų režimą. Nuolatinį, o ne šventėms. Organizuoti dar vieną porą ekspresų iš Pesų. Kasdien, o ne atskiromis dienomis. Esmė kame - Pesose komforto lygis aukštesnis už paprastų vagonų. Todėl žmonės ir puolė važiuoti, išaugo srautai. Anksčiau, kai važinėjo tik lokomotyvai su vagonais, paprastą dieną važiuodavo 3-4 vagonai, kurie dažniausiai būdavo užpildyti tik pusiau, ar du modernizuoti vagonai pilnai, o kiti nemodernizuoti mažiau nei pusiau. Dabar gi net eilinėmis dienomis kartais vietų trūksta. Nes LG bukai leidžia vieną sąstatą, nors reikėtų dvigubo. Taip, dalis vietų tada būtų laisvos.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Naujas 2016-2017 m. keleivinių traukinių tvarkaraštis
Collapse
X
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąDaug kas važiuoja su dviračiais, tai reiktų dar ir tai pridėti, pvz. iš Vilniaus į Klaipėdą vienam žmogui dėl dviračio bilietas pabrangsta nuo 15,2 iki 22,4 Eur. Tai 3 žmonėms +43,2 Eur už dviračius vien iki Klaipėdos.
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąTraukinys išvažiuos grafiku, o autobusas važiuos į Vilnių. Arba traukinys lauks autobuso, o keleiviai iš Klaipėdos važiuos autobusu.Paskutinis taisė Vilnietizz; 2017.05.06, 09:41.
Comment
-
Tiek nuo Lentvario iki S Trakų lėtai ( maks. 60-70 km/h) tiek iki Trakų dar lėčiau (maks. 30 km/h). O juk galėtų abu ruožus įveikti per 3 min. Taip, iki Trakų greičiau neišeitų dėl mažo spindulio kreivės S. Trakuose. Bet toliau beveik tiesė ir ten galima būtų paspausti bent iki 70 km/h. Vietoj 37 min nuo Trakų iki Vilniaus būtų 30 min. Bendrai imant LG jau turėtų imtis priemonių greičio didinimui Vilniaus mieste. Tiek taro Vilniaus ir Panerių traukiniai dažnai velkasi, tiek tarp N. Vilnios ir Vilniaus. Ir jokio nuolatinio krovininių eismo čia nėra. Pagrindinė problema tarp N. Vilnios ir Vilniaus yra pėstieji. Todėl geležinkelį būtina aptverti į įrengti perėjas, pėsčiųjų tiltus ar požeminius praėjimus. Taip pat yra pora pavojingų pervažų, bet viena iš jų saugoma budėtojo. Pavilnio pervažą reikėtų irgi padaryti saugoma. O taro Vilniaus ir Panerių padėtis su pėsčiaisiais kiek geresnė. Ten jų kur kas mažiau ir 2-3 perėjų, iš kurių viena būtinai požeminė, įrengimas išspręstų problemą. Tai pat kartu išsispręstų ir Zuikių g. susisiekimo problema. LG laisvai visam tam galėtų bandyti pramušti ES lėšų. Savivaldybė irgi turėtų tame aktyviai dalyvauti.Paskutinis taisė Al1; 2017.07.07, 11:37.
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąKažkokia nesąmonė - nuo Lentvario iki Senųjų Trakų ~5.9 km ir 6 min, nuo Senųjų Trakų iki Trakų - 3.6 km ir 8 min. Juk atkarpa rekonstruota.
Dėl pėsčiųjų, kaip vakar (per Valstybės dieną) įsitikinau Kaišiadoryse - situacija rimta ! ! !
Pėstieji lipa per tvoras (matyt, jos per žemos), eina pro tarpus, kur jų nėra (tų tarpų, matyt, reiktų nepalikti). Kad eina, tragedijos gal ir nebūtų, bet kad eina nesisaugodami traukinių.....
Ant bėgių išeina, kai traukinys jau čia pat.... Išeina vos paeinantys seneliai, nedami dviračius, kiekvieną žingsnį branginantys invalidai su ramentais...
Ir, kai mašinistas nuspaudžia patį garsiausią švilpuką, kai kurie vos spėja pabėgti. Tokių vaizdelių per kelias valandas mačiau ne vieną ir ne du... Norėjau apie tai pakalbėti su stoties viršininku, bet jo tą dieną nebuvo...
Jei traukinys tokį neatsargųjį suvažinėtų, turėtų sustoti. Ir tada pastovėtų netrumpai, nes mašinistas jau nebūtų pajėgus traukinį vesti toliau, o kol sulauktų pamainos, laiko praeitų daug...).Paskutinis taisė Vitas; 2017.07.11, 11:26.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąJau ir tvarkaraščiai stotyse iškabinti... Kaip jie ten dirba? Koks darbų planavimo lygis, jei bent prieš dvi savaites nebuvo aišku, kad nesuspės pasiruošti ir pradėti atlikti tuos darbus, kurie užplanuoti...
Comment
-
Nuo liepos 10 numatytas bet vėliau atšauktas keleivinių traukinių Vilnius-Kaunas ir Kaunas-Vilnius eismo tvarkaraščių pakeitimas jau paskelbtas nuo rugpjūčio 21 iki spalio 21 d.d. Bent Kauno stotyje naujas laikinas tvarkaraštis paskelbtas.
Sunkumų turėtų atsirasti studentams - jie rugpjūčio pabaigoje rugsėjo mėnesį važinėja daug.
Comment
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąNuo liepos 10 numatytas bet vėliau atšauktas keleivinių traukinių Vilnius-Kaunas ir Kaunas-Vilnius eismo tvarkaraščių pakeitimas jau paskelbtas nuo rugpjūčio 21 iki spalio 21 d.d. Bent Kauno stotyje naujas laikinas tvarkaraštis paskelbtas.
Sunkumų turėtų atsirasti studentams - jie rugpjūčio pabaigoje rugsėjo mėnesį važinėja daug.
Comment
-
Parašiau jau žinutę LG, bet noriu pasidalinti pastebėjimais su forumiečiais. Kaip galima šitaip atmestinai sudėlioti tvarkaraštį naujiems mokslo metams? Traukinai iš Vilniaus į Kauną išvažiuoja
04:40 -> 05:56
04:45 -> 06:22
07:30 -> 08:53.
Žmonės, besimokantys ar dirbantys Kaune nuo 8:00 ar netgi nuo 9:00h praktiškai nebegali važiuoti traukiniais. Visiškas absurdas, tikiuosi, kad besiskundžiančių bus daugiau ir LG bus priversti pakoreguoti tvarkaraštį.دائما الليتوانيه
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTaigi dabar dėl Vilniaus aplinkkelio tiesimo dalis traukinių nuimta. Aišku, kad tokios skylės neturėtų būti piko metu. Skylės galėtų būti ne piko metu.
Comment
-
Pavasarį turbūt prasidės RB tiesimas tarp Kauno ir Palemono, tai eismas iš viso bus nutrauktas, aišku, ne visam darbų periodui, bet keliems mėnesiams tai tikrai. Tada traukiniai važinės tik iki Palemono ir jų kiekis bus sumažintas. Gal LG veš keleivius iš stoties iki Palemono autobusais. Jei neveš, tai keleivių srautas kris katastrofiškai, nes į Palemoną susisiekimas retas. Kaip Palemonui tai pakankamas, bet kaip keleiviams, kuriems reikia į miestą ar į traukinį, tai per retas.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąPavasarį turbūt prasidės RB tiesimas tarp Kauno ir Palemono, tai eismas iš viso bus nutrauktas, aišku, ne visam darbų periodui, bet keliems mėnesiams tai tikrai. Tada traukiniai važinės tik iki Palemono ir jų kiekis bus sumažintas. Gal LG veš keleivius iš stoties iki Palemono autobusais. Jei neveš, tai keleivių srautas kris katastrofiškai, nes į Palemoną susisiekimas retas. Kaip Palemonui tai pakankamas, bet kaip keleiviams, kuriems reikia į miestą ar į traukinį, tai per retas.Paskutinis taisė Vitas; 2017.09.01, 17:36.
Comment
-
Dabar tiksliai nepamenu, bet kai žiūrinėjau RB tiesimo dokumentaciją viešųjų pirkimų puslapyje, tai berods buvo numatytas 30 ar tai 45 dienų technologinis langas, kai nebus absoliučiai jokio traukinių eismo ruože per tunelį ir berods apie 45-60 dienų langas darbams linijoje Jiesia - Palemonas, kai bus statomas tiltas per HE. Aišku, šie langai laike negalės sutapti, nes tuomet nutrūks traukinių eismas per Kauną. Nepaisant to, eismas, ypač per tunelį, bus ribojamas, leidžiama dalis tranzito ir per tunelį, todėl tikriausiai traukinių į (iš) Vilnių eismas bus nutrauktas (sutrumpintas iki Palemono) ilgesniam laikotarpiui.
Comment
Comment