Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Naujas 2016-2017 m. keleivinių traukinių tvarkaraštis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #21
    Keičiami traukinių tvarkaraščiai

    Nuo kovo 26 d. Nr. 802, Nr. 804, Nr. 806, Nr. 808, Nr. 810 Vilnius–Minskas, Nr. 801, Nr. 803, Nr. 805, Nr. 807, Nr. 809 Minskas–Vilnius, Nr. 30, Nr. 148 Kaliningradas–Maskva, Nr. 29, Nr. 147 Maskva–Kaliningradas, Nr. 80 Kaliningradas–Sankt Peterburgas, Nr. 79 Sankt Peterburgas–Kaliningradas, Nr. 360 Kaliningradas–Adleris, Nr. 359 Adleris–Kaliningradas, Nr. 913, Nr. 667 Turmantas–Vilnius, Nr. 662, Nr. 668, Nr. 636 Vilnius–Turmantas, Nr. 912 Vilnius–Ignalina, Nr. 674, Nr. 676, Nr. 678 Vilnius–Kena, Nr. 650 Marcinkonys–Vilnius, Nr. 751 Vilnius–Kaunas, Nr. 879 Naujoji Vilnia–Kaunas, Nr. 872, Nr. 752, Nr. 882 Kaunas–Naujoji Vilnia, Nr. 971 Vilnius–Oro uostas, Nr. 972 Oro uostas–Vilnius, Nr. 865 Vilnius–Trakai, Nr. 695 Kaunas–Kybartai, Nr. 918 Kazlų Rūda–Kaunas.

    (iš https://www.traukiniobilietas.lt/portal/info/naujienos ).

    Nesunku pastebėti, kad šie pakeitimai atsiranda ryšium su vasaros laiko įvedimu Lietuvoje, taip pat jo neįvedimu Rusijoje ir Baltarusijoje.

    Comment


      #22
      Pagal tarnybinį tvarkaraštį https://drive.google.com/file/d/0B5J...J3aDdwem8/view
      Lenkijos traukinio Nr 141 Kaunas-Bialystokas laikas Jiesioje 9:09-9:10h )techninis sustojimas). RŽD traukinio Nr29 Maskva-Kaliningradas laikas nuo kovo 26 d,(vasaros laiko įvedimo) - 9:17h. Laiko skirtumas mažas, ir stoties budėtojas esamomis sąlygomis (nėra sviesoforų 1435 mm keliuose, ir tenka nešioti ženklus radonus skydus) vargu ar pajėgs susikertančiais keliais laiku praleisti abu traukinius, tai realu, kad "maskvinis" turės važinėti per Kauną (kaip jis važiuoja priešinga kryptimi).
      Nuo Jiesios į Kazlų Rūdą gausis traukinių lenktynės - :naskvinis" vysis Bialystoko traukinį. Bialystoko traukinio atvykimas į Kazlų Rūdą nuo :maskvinio" pravažiavimo skirsis viena minute, išvykimo laikas sutampa. Vadinasi Kazlų Rūdos stotyje vienas traukinys (konkrečiai - Maskva-Kaliningradas) šeštadieniais, sekmadieniais ir pirmadieniais 9:37 h lenks kitą (lenkišką SA133).
      Beje, tas pats RŽD keleivinis traukinys, važiuodamas į Maskvą (Nr30), Kazlų Rūdoje 17:53h susitiks su kitu su kitu Lenkijos traukiniu, važiuojančiu iš Kauno į Bialystoką.

      Comment


        #23
        Nors LG dar savo puslapyje neskelbia, bet rasp.yandex.ru jau rodo, kaip nuo 26 gegužės keisis tvarkaraščiai traukinių į Klaipėdą ir iš jos į Vilnių.
        Taigi, vietoj panaikinamų iki rugjūčio 26 d. 21/22 traukinių Vilnius - Šiauliai - Vilnius (kuris važiuoja tik šeštadieniais), paleidžiamas traukinys Vilnius - Klaipėda ir Klaipėda - Vilnius, ekspresas. Sustojimas tik Kretingoje. Iš Vilniaus tik šeštadieniais: 7.25, Kretingoje 11.06-08, Klaipėdoje 11.30. Iš Klaipėdos sekmadieniais (irgi ekspresas) 18.30, Kretinga 18.51-53, Vilnius 22.42.

        Taip pat penktadieniais paleidžiamas naujas ekspresas Vilnius - Klaipėda 11.55, Kretinga 15.36-38, Klaipėda 16.00. Į Vilnių maršruto nėra, tikriausiai Klaipėdoje Pesos bus sukabintos ir grįš į Vilnių su vakariniu ekspresu.

        Apie vežimą autobusais iki Nidos ar Palangos nieko nerašo. Bet vienu žodžių LG eilinį kartą padarė nesąmonė. Kam reikalingi tie vos du kartus per savaitę važiuojantys ekspresai su pavežimu autobusais? Kam reikia, tas į Nidą ar Palangą nuvažiuos tiesiai su autobusu ir be hemorojaus su persėdimu.
        Paskutinis taisė Al1; 2017.05.01, 18:35.

        Comment


          #24
          Tikra tiesa.
          Sekmadieniais matyt dabartinis 18:00 val. ekspresas bus "padalintas" į 2 dalis - 3 vagonai važiuos 18:00 val., kiti 3 18:30 val. (dabar sekmadieniais važiuoja 6 vagonai)
          O populiariausias - 16:00 greitasis liks neliestas. Tikrai bus daug paliktų stotyse vėl.

          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
          Taip pat penktadieniais paleidžiamas naujas ekspresas Vilnius - Klaipėda 11.55, Kretinga 15.36-38, Klaipėda 16.00. Į Vilnių maršruto nėra, tikriausiai Klaipėdoje Pesos bus sukabintos ir grįš į Vilnių su vakariniu ekspresu.
          O šitą galima būtų leisti kasdien - pririnktų keleivių, neblogas laikas.

          Comment


            #25
            Bent jau vienoda. O tuo labiau su vienu ar dviem traukiniais per savaitę...

            Comment


              #26
              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
              Apie vežimą autobusais iki Nidos ar Palangos nieko nerašo. Bet vienu žodžių LG eilinį kartą padarė nesąmonė. Kam reikalingi tie vos du kartus per savaitę važiuojantys ekspresai su pavežimu autobusais? Kam reikia, tas į Nidą ar Palangą nuvažiuos tiesiai su autobusu ir be hemorojaus su persėdimu.
              Kam reikalingas? O kam mašina reikalinga Nidoje? Parkuoti nėra kur, ekologijos mokestis, kelto mokestis.

              Čia sėdai su vienu bilietu, koja ant kojos ir nuvažiavai.

              Tas pats ir Palanga. Kam ten mašina? Kiemuose, kur nuomoja, dažniausiai tos mašinos "į traukinį" sustatytos ir viena kitą užstačiusios.

              Comment


                #27
                Autobusai irgi važiuoja. Persėsti nereikia. Kelis kartus per dieną. O LG siūlo tik du kartus per savaitę (du kartai ten, du - atgal). Plius persėdimo iš traukinio hemorojus, tegul ir suderintas maršrutas. Dar traukiniu ir brangiau. Laiko požiūriu irgi nei kiek ne trumpiau. Jei LG nori nors kiek rimčiau šiame maršrute konkuruoti, turi vežti kasdien ir bent jau ne brangiau.

                Comment


                  #28
                  Autobusas Vilnius-Nida važiuoja tris kartus savaitėje.

                  http://118.15min.lt/transporto-tvark...rom=&dto=&sf=2

                  Kaunas-Nida kasdien.

                  Comment


                    #29
                    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                    Autobusas Vilnius-Nida važiuoja tris kartus savaitėje.

                    http://118.15min.lt/transporto-tvark...rom=&dto=&sf=2

                    Kaunas-Nida kasdien.
                    Vasaros sezonu Vilnius-Nida važiuoja kasdien.
                    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                    Marsrutai.lt tinklaraštis!
                    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                    Comment


                      #30
                      Tas 7 val. ryto išvykimas iš Vilniaus ir 6 val. kelionė sėdint nekelia pasigerėjimo. Čia iš bėdos variantas.

                      Comment


                        #31
                        Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                        Tas 7 val. ryto išvykimas iš Vilniaus ir 6 val. kelionė sėdint nekelia pasigerėjimo. Čia iš bėdos variantas.
                        Na, vasaros sezonu į Nidą važiuoja nauji TOKS Neo autobusai su patogiomis sėdynėmis, kuriais dargi galima ir dviračius nemokamai vežti. Be to, galima juk išlipti pasivaikščioti Kryžkalnyje ir (galbūt) Klaipėdoje.

                        Jei LG su savo jungiamuoju maršrutu į Nidą nori pakonkuruoti su autobusu, turi pasiūlyti ne didesnę kainą ir ne per daug ilgesnę kelionės trukmę.

                        Be to, man kažkaip nepatikimai atrodo toks junginys - traukinys + autobusas. Važiuojant į priekį, dar viskas gerai - traukinys vargu ar pavėluos atvykti į Klaipėdą, o ir autobusas, vežantis keleivius, gali laukti kiek tik reikia.
                        Tačiau kas bus, jei vykstant atgal, į Vilnių, autobusas dėl kokių nors priežasčių (spūstys prieš keltą, kelto darbo sutrikimai ir pan.) stipriai vėluos atvykti į Klaipėdos GS? Negi traukinys stovės ir lauks jo? Taip tikrai nebus, traukinys juk privalo išvykti pagal tvarkaraštį, be to, tai nesąžininga keleivių, kurie vyksta iš Klaipėdos, atžvilgiu.
                        O jei LG apsidraus ir tarp autobuso atvykimo ir traukinio išvykimo paliks valandos ar ilgesnį tarpą, tuomet bendra kelionės trukmė bus pernelyg ilga, kad nukonkuruoti TOKS autobusą.
                        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                        Marsrutai.lt tinklaraštis!
                        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                        Comment


                          #32
                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                          Nors LG dar savo puslapyje neskelbia, bet rasp.yandex.ru jau rodo, kaip nuo 26 gegužės keisis tvarkaraščiai traukinių į Klaipėdą ir iš jos į Vilnių.
                          Taigi, vietoj panaikinamų iki rugjūčio 26 d. 21/22 traukinių Vilnius - Šiauliai - Vilnius (kuris važiuoja tik šeštadieniais), paleidžiamas traukinys Vilnius - Klaipėda ir Klaipėda - Vilnius, ekspresas. Sustojimas tik Kretingoje. Iš Vilniaus tik šeštadieniais: 7.25, Kretingoje 11.06-08, Klaipėdoje 11.30. Iš Klaipėdos sekmadieniais (irgi ekspresas) 18.30, Kretinga 18.51-53, Vilnius 22.42.

                          Taip pat penktadieniais paleidžiamas naujas ekspresas Vilnius - Klaipėda 11.55, Kretinga 15.36-38, Klaipėda 16.00. Į Vilnių maršruto nėra, tikriausiai Klaipėdoje Pesos bus sukabintos ir grįš į Vilnių su vakariniu ekspresu.

                          (...)
                          www.traukiniobilietas.lt apie šias naujoves nerandu nieko... Už mane žinote geriau, o kas bus realybėje, pagyvensim - pamatysim...
                          Tik noriu pridurti, kad Yandex.Ru informacija tikėti reiktų atsargiai!
                          Antai kaip tarptautinio autobusų susisiekimo temoje rašoma, daug nesąmonių būta su Ukrainos autobusų maršruto Černigovas-Vilnius tvarkaraščiais - realus kursavimas(arba nekursavimas) neatitiko nuorodų tvarkaraštyje. Gegužės pabaiga - jau ne "už kalnų", tai įdomu būtų žinoti, ar Vilniaus geležinkelio stotyje yra kokios informacijos apie permainas maršrute Vilnius-Šiauliai-Kretinga-Klaipėda?

                          Comment


                            #33
                            Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                            www.traukiniobilietas.lt apie šias naujoves nerandu nieko... Už mane žinote geriau, o kas bus realybėje, pagyvensim - pamatysim...
                            Laba diena, per visur kalbama apie tai, todėl ir geriau žinome. Ką darys jei vėluos? Lauks.

                            http://www.litrail.lt/-/%E2%80%9Elie...alanga-ir-nida

                            Comment


                              #34
                              Trijų asmenų šeimai kelionė į abi puses maršrutu <...> maršrutu Vilnius-Nida-Vilnius - 99 EUR (antrąja klase),
                              Keltas 11 Eur, 20 Eur ekologija, kuras 700x7ltr(/100km)=49.

                              Ir Kauno kamštis, Perkėlos kamštis nerūpi, parkavimo problemos jokios. Stiprus pasiūlymas. LG pradėjo galvoti apie žmogų

                              Comment


                                #35
                                Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                                Keltas 11 Eur, 20 Eur ekologija, kuras 700x7ltr(/100km)=49.

                                Ir Kauno kamštis, Perkėlos kamštis nerūpi, parkavimo problemos jokios. Stiprus pasiūlymas. LG pradėjo galvoti apie žmogų
                                Daug kas važiuoja su dviračiais, tai reiktų dar ir tai pridėti, pvz. iš Vilniaus į Klaipėdą vienam žmogui dėl dviračio bilietas pabrangsta nuo 15,2 iki 22,4 Eur. Tai 3 žmonėms +43,2 Eur už dviračius vien iki Klaipėdos.
                                Flickr

                                Comment


                                  #36
                                  Parašė Briedis
                                  Ką darys traukinys, jei vėluos autobusas? Nelauks ir važiuos pagal savo tvarkaraštį. Kitaip bus sugriauti kitų keleivių planai (pvz. pavėluos į lėktuvą. Nors ir dabar dėl vėlavimų taip būna).
                                  Traukinys išvažiuos grafiku, o autobusas važiuos į Vilnių. Arba traukinys lauks autobuso, o keleiviai iš Klaipėdos važiuos autobusu.

                                  Comment


                                    #37
                                    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                    Traukinys išvažiuos grafiku, o autobusas važiuos į Vilnių. Arba traukinys lauks autobuso, o keleiviai iš Klaipėdos važiuos autobusu.
                                    Na neprivalo vėluoti tas autobusas. Tikėtina, kad jis kelsis be eilių.

                                    Argumentai dėl dviračių - būtų TEP trauka - tai ar 11 vagonų ar 20 sąnaudos panašios. Dabar su tais moduliais, kiekviena papildoma dviračio vieta reiškia MINUS keleivis ir pajamos.

                                    Pats ėjimas link 3+3 buvo klaida "tolimajame susisiekime". Nes atsisakyta neriboto ilgio.

                                    Comment


                                      #38
                                      3+3 nėra klaida, klaida yra LG sėdintus baltarankiai keleivių pervežimo direkcijoje, kurie nesugeba suvaldyti srautų. Nors, aišku, jiems gali būti nuleistas įsakymas iš viršaus verstis su tom 7 Pesom, kas jau kvepia sabotažu.

                                      Comment


                                        #39
                                        Rasti tris suaugusius kad vaziuotu ilsetis ( ta prasme mokant pilna bilieto kaina ) Lietuvoje jau sunku. Kad jei vienas vaikas vaziuoja uz puse kainos jam moketi 33 eurus jau yra brangu. Kodel treciasis seimos narys is vis turi moketi tike, kiek du suauge. Kautros vairuotojas minejo, kad is 10 keleiviu yra 8 lengvatininkai, todel siam 99 euru seimos pasiulymui yra brangu.Kaina turetu buti seimai 50 euru, tada dar dar rinktusi si baladojimasi...

                                        Comment


                                          #40
                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                          3+3 nėra klaida.
                                          Didžiausias traukinio privalumas - sukabini kiek yra keleivių tą dieną. Jokia kita transporto rūšis to neturi. TOKS negali važinėti į Troškūnus dviukščiu autobusu, nes tiek keleivių šiame maršrute būna gal du kartus metuose.

                                          Lėktuvai, keltai - visi jie talpina kiek talpina. Ir antradienis ar sekmadienis - kokia yra talpa, tokia yra. Jei kompanija nuperka per didelę priemonę, ji turi nuostolių. Jei piko dienomis siunčia dvi priemones į reisą - reikia dvigubo ekipažo.

                                          Traukinys - TEP plius vagonai - gali važiuoti keturi, gali penkiolika. Toks priimtinas būtų TEP, aštuoni keleivių, vagonas-restoranas, 2 bagažo vagonai dviračiams. Deja trivagonis tokio lankstumo neturi. Ten griežtai trys arba šeši arba devyni. Ir joks vagonas dviračiams neįmanomas. Yra tos kelios vietos, kas bilietą liepai pirko per Velykas ir tiek.

                                          Ar bus kas užpildo? Vasarą kas antras savaitgalis kokia nors šventė - sezono atidarymas, Joninės, Mindauginės, Žolinės, Jūros šventė, sezono uždarymas ir t.t.

                                          Dar pikti liežuviai, kurių gausu LG, plaka, kad devynvagonis kuro ryja dvigubai už vienuolikos vienetų TEP sąstatą.

                                          Žodžiu LG atsisakė didžiausio beginio transporto privalumo ir dabar skaudės visiems.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X