Naujo maršruto atidarymo proga dovana keleiviams - specšokoladukas.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Naujas 2019/2020 m. keleivinių traukinių eismo tvarkaraštis
Collapse
X
-
Naujoji Vilnia - Vilnius - Naujoji Vilnia traukinių tvarkaraštis nuo 2019-12-08
Liko tik Turmanto (Ignalinos, Visagino) ir Kenos dyzeliniai traukiniai. Elektrinių paskutiniai reisai panaikinti 2019-09-01.
Šaltinis: http://www.facebook.com/nvilnia/phot...3813263332397/Paskutinis taisė Maxas; 2019.12.10, 00:09.---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----
Comment
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąRadau papildomų traukinių iš Vilniaus į Klaipėdą, bet jie kursuos tik vasarą ir tik savaitgaliais.
Vilnius-Klaipėda 8:00-11:58 šeštadieniais ir 13:00-16:53 penktadieniais,
Klaipėda-Vilnius 18:55-22:49 sekmadieniais
Blogai, kad dabar kursuojantys ekspresiniai traukiniai nestoja Kretingoje.
Comment
-
Parašė Felin Rodyti pranešimą
Manau, kad važiuos tik vasara. Turėtų būti Pajūrio ekspresų, jungiant Vilnių ir Palangą/Nidą.
Vilnių su Palanga/Nida jungs būtent šie traukiniai ekspresai.
Comment
-
Parašė vaizduoklis Rodyti pranešimąKaunas-Šiauliai.
jeigu iš Kauno 17:30 maršrutas sukrapšto dar 15-20 keleivių, tai "itin patogiu" laiku sekmadienį 23:25 val., kai keliauja studentai ir anksčiau traukinys būdavo pilnas, sekmadienį atvyko... 5 keleiviai.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąhttps://www.traukiniobilietas.lt/por...itvarkarasciai
Nuo gruodžio 8 d. – atnaujinti traukinių tvarkaraščiai
Sudarydami metinius tvarkaraščius kruopščiai analizuojame keliautojų įpročius, atsižvelgiame į jų nuomonę. Siekiame, kad traukinys, ekologiška bei saugi transporto priemonė, taptų pirmuoju pasirinkimu keliaujantiems. Naujieji tvarkaraščiai kruopščiai pritaikyti tiek prie dirbančiųjų poreikių, tiek prie traukinį pasirinkusių savaitgalio išvykai su šeima.
Vienas daugiausia susidomėjimo sulaukiantis traukinio maršrutas Vilnius–Klaipėda nuo gruodžio 8 d. kursuos net dvylika kartų per dieną – po 6 reisus į abi puses. Net pusė jų – ekspresai, tad šiais traukiniais kelionė užtruks trumpiausiai.
Ženklus pokytis taip pat laukia keliaujančių į Vilniaus oro uostą, kur kelionė traukiniu iš Vilniaus geležinkelio stoties trunka tik 7 minutes. Patikimą ir greitą susisiekimą užtikrins reisai penkiasdešimt kartų per dieną, po 25 reisus į abi puses.
Geros naujienos pasieks ir praeitais metais pristatyto bei lūkesčius pateisinusio maršruto Vilnius–Jašiūnai keleivius. Susisiekimas su sostine papildytas dar dviem reisais.
Dar pernai atnaujintame maršrute Klaipėda–Šilutė – du papildomi sustojimai. Patogiu susisiekimu nuo šiol galės naudotis Gružeikių bei Dituvos gyventojai. Traukiniai šiame maršrute pirmyn-atgal kursuos 8 kartus per dieną.
Rokiškio ir Kupiškio gyventojams susisiekimas su didžiaisiais regiono miestais Panevėžiu bei Šiauliais nuo gruodžio bus užtikrinamas kasdien. Varėnos, Ignalinos, Kazlų Rūdos ir kitų Lietuvos regionų gyventojai bei svečiai taip pat džiaugsis patogiais, prie keleivių poreikių pritaikytais, traukinių tvarkaraščiais.
Visi naujieji tvarkaraščiai, išskyrus Vilnius–Kaunas ir Kaunas–Šiauliai yra skelbiami svetainėje www.traukiniobilietas.lt. Maršrutų Vilnius–Kaunas ir Kaunas–Šiauliai metinius tvarkaraščius įtakoja dėl „Rail Baltica“ projekto darbų besitęsianti Palemono eismo pertrauka, tad šių geležinkelio ruožų tvarkaraščius planuojame atnaujinti kitą savaitę, t.y. iškart, kai iš statybų rangovo bus gauta informacija apie vykstančių darbų eigą.AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
Comment
-
Kol kas nebeliko, bet ji ten būtų reikalinga. Keleivių būdavo. Deja, su tokia strategija - naikinti stoteles ir dar mieste - LG tik praranda keleivius. Lygiai taip pat ir keleivių vežimas elektriniais traukiniais tarp Vilniaus ir N. Vilnios. Juk vis tiek traukiniai tuščiai iš elektrodepo į Vilnių gainiojami. Bent jau ryte ir vakare važiuoajntys į depą ar iš jo galėtų ir keleivius vežti...
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKol kas nebeliko, bet ji ten būtų reikalinga. Keleivių būdavo. Deja, su tokia strategija - naikinti stoteles ir dar mieste - LG tik praranda keleivius. Lygiai taip pat ir keleivių vežimas elektriniais traukiniais tarp Vilniaus ir N. Vilnios. Juk vis tiek traukiniai tuščiai iš elektrodepo į Vilnių gainiojami. Bent jau ryte ir vakare važiuoajntys į depą ar iš jo galėtų ir keleivius vežti...AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKol kas nebeliko, bet ji ten būtų reikalinga. Keleivių būdavo. Deja, su tokia strategija - naikinti stoteles ir dar mieste - LG tik praranda keleivius. Lygiai taip pat ir keleivių vežimas elektriniais traukiniais tarp Vilniaus ir N. Vilnios. Juk vis tiek traukiniai tuščiai iš elektrodepo į Vilnių gainiojami. Bent jau ryte ir vakare važiuoajntys į depą ar iš jo galėtų ir keleivius vežti...
1. Kasa N.Vilnioje darbą pradeda 6.30 ryte. Dauguma rytinių elektrinių traukinių išvažiuodavo 5-6 val. ryte, tad kasoje bilietų įsigyti nebuvo galima.
2. Traukiniais iš Naujosios Vilnios konduktoriai maždaug dvejus metus nebevažiuodavo, tad ir traukinyje bilieto įsigyti nebuvo galimybės. Keleivių, kurie turėdavo terminuotus (mėnesinius) bilietus ir važiuodavo traukiniu, taip pat niekas neapskaitydavo statistikoje, nes bilietai tiesiog nebūdavo pažymimi aparate.
3. Vienintelis kelias, iš kurio atsirado statiska "traukiniai veždavo vidutiniškai po 1 keleivį" - tai atsitiktiniai keleiviai, bilietą nusipirkę internetu.
Realiai jokios teisingos statistikos niekas nebeskaičiavo.
Tačiau prieš eismo atšaukimą, tarkime, maršrutu Naujoji Vilnia-Trakai, kuris atvykdavo 5.40 į Vilnių, VISADA būdavo 8-10 keleivių, dalis jų tęsdavo kelionę iki Panerių ar Lentvario, nes keliaudavo į darbus, tad taip pat pasipildydavo ir keleiviais "skurdokas" rytinis traukinys į Trakus.
Bet yra ir kita pusė - be keleivių važiuodamas traukinys yra atleidžiamas nuo tam tikrų infrastruktūros mokesčių, tad tai galėjo būti dar viena priežastis ruožo uždarymui.
Comment
-
Prieš tai dar buvo panaikinti beveik visi dieniniai reisai į N. Vilnią, sutrumpinus maršrutus iki Vilniaus. Šiaip tai Lietuva kai kuriose srityse kaip visada atsilieka daugybe dešimtmečių. Pasaulyje geležinkeliai dideliuose miestuose jau daugiau nei šimtmetį naudojami keleivių vežimui mieste ir artimame priemiestyje. Tarybiniais metais elektrifikavus geležinkelį, buvo bandoma kažką panašaus sukurti ir Vilniuje. Žinoma, nepakankamai, bet iš kitos pusės kalti ir urbanizacijos ypatumai - geležinkelis Vilniuje, deja, eina pakankamai menkai apgyvenditom teritorijom. O po 90-ųjų iš viso visas VT tapo lochų transportas, dabar irgi mažai kas pasikeitė valdžios supratime ir daugumos gyventojų taip pat. Automobiliu nors ir į tualetą!Paskutinis taisė Al1; 2020.01.11, 08:29.
- 3 patinka
Comment
-
Po gruodžio 8 d. teko išgirsti nemažai iš Kazlų Rūdos į Marijampolę važinėjančių keleiviių nepatenkintų balsų, kad dėl traukinio Nr.690 paankstinimo (anksčiau išvykdavo 14:40h., dabar išvyksta 14:30h, tai gal daugelis į jį nespėja...).
Radau informaciją stotyje ir "Traukinio biliete", kad šis traukinys nuo vasario 17 d. iš Marijampolės išvyks 14:45h, į Kauną atvyks 15:48h...
Comment
-
LG jau įprato keisti tvarkaraštį (smulkūs pakeitimai) apie tai neinformuojant (bent jau interneto pagrindiniame bilietų ir tvarkaraščių puslapiuose). Neseniai pasikeitė Kaunas - Vilnius vieno traukinio tvarkaraštis. Nuo vasario 17 d. keičiasi ir traukinių Marijampolė - Kaunas tvarkaraštis. Informacijos nulis, išskyrus puslapyje, kur yra pateikti tvarkaraščių PDF'ai. Pakeitimas minimalus - vėlinamas 15 minučių popietinis traukinys iš Marijampolės. Išvažiuoja iš Marijampolės 14.30, nuo 17 d. išvažiuos 14.45.
Taip pat kovo pradžioje keisis traukinių į Minską (LG) tvarkaraštis. Bet apie tai informaciją kol kas yra ne Lietuvos, o Rusijos tvarkaraščių puslapiuose...Paskutinis taisė Al1; 2020.02.15, 11:30.
Comment
-
Apie traukinio Nr 690 Marijampolė-Kaunas tvarkaraščio pakeitimą būčiau nieko nesužinojęs, jei ne skelbimai stotyse, o internete saituose jokių papildomų informacijų nebuvo. Skelbimų Kauno stotyje kurį laiką nestebėjęs apie vieno Kaunas-Vilnius traukinio pakeitimą taip ir likau nesužinojęs.
Anksčiau berods Litrail.Lt dar būdavo informacija apie numatomus galimus traukinių vėlavimus dėl kelio darbų. Planiniai darbai tebevyksta, traukiniai dėl jų pavėluoja, o išankstinės informacijos apie tai - jokios. O pvz. iš Marijampolės išvažiuojant 8:45 val. norėtųsi iš anksto žinoti, kada Kaune nesitikėti spėti į Vilniaus traukinį, išvykstantį 10:00 val.
- 1 patinka
Comment
-
Comment