Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Hyperloop: Stokholmas - Helsinkis, Helsinkis - Talinas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #41
    Parašė RokasLT Rodyti pranešimą

    Hyperlopas
    Haiperliūpas lietuviškiau.

    Literal Pipe Dream

    Comment


      #42
      Parašė Silber418 Rodyti pranešimą

      Haiperliūpas lietuviškiau.

      Literal Pipe Dream
      Pipe or joint dream?

      Comment


        #43
        Parašė udrius Rodyti pranešimą
        Taigi, Hyperloop nudvėsė.
        Nes žmonėms per brangu, kroviniams nėra poreikio tokio greičio. Jeigu gebėtume tunelius rausti skersai Žemę...

        Comment


          #44
          Parašė ALV77 Rodyti pranešimą
          nieks ten niekada apie joki tuneli rimtai negalvojo ir negalvoja, neuzsiimkit fantazijomis... nera jokiu oficialiu planu ir niekada nebuvo. Planai ziniasklaidos antrastems nuspalvinti
          https://www.hel.fi/static/kanslia/Ju...nal_Report.pdf

          Comment


            #45
            Geras pavyzdys, kai feasibility studijose iš esmės analizuojamos visiškos nesąmonės. Tunelio idėja tarp Talino ir Helsinkio yra visiška nesąmonė, kuri niekada nebus įgyvendinta, nes tai būtų elementari kvailystė. Dėl to apie tai kažkaip diskutuoti galima nebent Nesąmonių ir kliedesių temoje, o ne čia. Kažkas iš serijos apie Hyperloop ar Elono Musko The Boring company tuneliai.

            Comment


              #46
              Parašė John Rodyti pranešimą

              Geras pavyzdys, kai feasibility studijose iš esmės analizuojamos visiškos nesąmonės. Tunelio idėja tarp Talino ir Helsinkio yra visiška nesąmonė, kuri niekada nebus įgyvendinta, nes tai būtų elementari kvailystė. Dėl to apie tai kažkaip diskutuoti galima nebent Nesąmonių ir kliedesių temoje, o ne čia. Kažkas iš serijos apie Hyperloop ar Elono Musko The Boring company tuneliai.
              Neprieštarausiu kad idėja labai ambicinga. Bet jokiu būdu tai nėra "nesamonė" - technologija žinoma, nauda aiški, klausimas tik tais ar kaina yra tinkama. Taip, būtų ilgiausias geležinkelio tunelis pasaulyje. Bet didžioji dalis eitu visiškai stabiliu granitu - klausimai tik dėl išlindimo Estijos pusėje. Palyginus su naujai kasamais arti 60km ilgio tuneliais - stabilumo garantas. Man vieninteliai klausimai yra dėl prognozuojamos kainos, ir atsipirkimo klausimų.

              Comment


                #47
                Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

                Neprieštarausiu kad idėja labai ambicinga. Bet jokiu būdu tai nėra "nesamonė" - technologija žinoma, nauda aiški, klausimas tik tais ar kaina yra tinkama. Taip, būtų ilgiausias geležinkelio tunelis pasaulyje. Bet didžioji dalis eitu visiškai stabiliu granitu - klausimai tik dėl išlindimo Estijos pusėje. Palyginus su naujai kasamais arti 60km ilgio tuneliais - stabilumo garantas. Man vieninteliai klausimai yra dėl prognozuojamos kainos, ir atsipirkimo klausimų.
                Ekonomiškai neatsiperka, tame problema. Jau su Eurotuneliu pasimokė.

                Comment


                  #48
                  Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

                  klausimas tik tais ar kaina yra tinkama.
                  Exactly, lygiai taip pat, kaip ir hyperloop tarp Londono ir NYC. Technologija aiški, nauda irgi. Arba tarp Tokijo/Šanchajaus/Singapūro ir Paryžiaus. Viskas labai aišku. Kaina, šiaip, irgi yra daugmaž aiški, hence nesąmonė, nes kaina elementariai per didelė ir nelaiko absoliučiai jokių kaštų/naudos analizų. Nu, sakykim, kaip ir nereikia daug analizuoti, kad kavos puodelis už 50000 Eur nėra labai feasible ir taipogi nesąmonė, net jeigu atsirastų tokių, kurie "rimtai" svarstytų tokį kavos puodelį nusipirkti.

                  Comment


                    #49
                    Parašė John Rodyti pranešimą

                    Exactly, lygiai taip pat, kaip ir hyperloop tarp Londono ir NYC. Technologija aiški, nauda irgi. Arba tarp Tokijo/Šanchajaus/Singapūro ir Paryžiaus. Viskas labai aišku. Kaina, šiaip, irgi yra daugmaž aiški, hence nesąmonė, nes kaina elementariai per didelė ir nelaiko absoliučiai jokių kaštų/naudos analizų. Nu, sakykim, kaip ir nereikia daug analizuoti, kad kavos puodelis už 50000 Eur nėra labai feasible ir taipogi nesąmonė, net jeigu atsirastų tokių, kurie "rimtai" svarstytų tokį kavos puodelį nusipirkti.
                    Atstumas dvigubai didesnis nei tarp UK ir Prancūzijos ir 5 kartus nei tarp Ispanijos ir Maroko, o jungtų juokingai mažas rinkas, tai nebent čia ES mestų krūva milijardų tam.
                    Flickr

                    Comment


                      #50
                      Parašė John Rodyti pranešimą

                      Exactly, lygiai taip pat, kaip ir hyperloop tarp Londono ir NYC. Technologija aiški, nauda irgi. Arba tarp Tokijo/Šanchajaus/Singapūro ir Paryžiaus. Viskas labai aišku. Kaina, šiaip, irgi yra daugmaž aiški, hence nesąmonė, nes kaina elementariai per didelė ir nelaiko absoliučiai jokių kaštų/naudos analizų. Nu, sakykim, kaip ir nereikia daug analizuoti, kad kavos puodelis už 50000 Eur nėra labai feasible ir taipogi nesąmonė, net jeigu atsirastų tokių, kurie "rimtai" svarstytų tokį kavos puodelį nusipirkti.
                      Hyperloop kaina išauga būtent dėl to, jog reikia gabenti žmones ir visiems iš to kylantiems reikalavimams. Kroviniams nebūtų ta kaina didelė, bet kroviniams nėra tokio greičio poreikio. Manau, kad ateityje hyperloop analogai atsiras tik tada, kai žmonija išmoks kasti tunelius.

                      Comment


                        #51
                        cia PRE feasibility studija uz menkus 100k eur, kuri nedave jokiu isvadu. Uz kuria rodos EU sumokejo... Ir tik dar labiau nuramino svajuko drambliones

                        Comment


                          #52
                          kaip kazkas rase, cia beprotis turi buti, kad toki statyt del keliu praktiskai micro valstybiu rinku. Visas baltijos salis sudejus su suomija vos tempiam pagal populiacija iki svedijos, tai ka noret

                          nieks protaujantis labai rimtai neziuri i sita pasiulyma

                          Comment

                          Working...
                          X