Šiais laikais šarlatanizmui ypač lengva bujoti, nes klipų ir animuotų 3D vizualizacijų kūrimas kainuoja grašius ir prezentacinį video už kelis šimtus pinigų gali sukurti koks nors video dizaineris Antanas iš Kauno. Senovėje (t.y. iki kokių 2000) tai reiškė milžiniškus kaštus, kas in turn reiškė, kad tuo užsiimti galėjo tik labai didelės ir rimtos kompanijos arba vyriausybės, dėl ko tai neišvengiamai reikėjo vertinti rimtai.
Dabar visokie klounai prikuria bele kokių gražių klipų ir vadina tai "vizija" ar net "projektu", o savo paistalus 'pre-feasibility studies'.
KPMG, Ramböll ir pan. pagal Jonuką yra klounai. Mkay. O video prezentacinio pobūdžio - trumpai pristatoma vizija, projekto statusas bei planai ateičiai. Apie vizualinius efektus galėsime diskutuoti, kai bus pristatyti bent galimybių studijos rezultatai. Kol kas žmonės dirba bei vertina siūlomą idėją, tad nebūkime per daug kritiški nežinodami tikslesnių rezultatų.
KPMG, Ramböll ir pan. pagal Jonuką yra klounai. Mkay. O video prezentacinio pobūdžio - trumpai pristatoma vizija, projekto statusas bei planai ateičiai. Apie vizualinius efektus galėsime diskutuoti, kai bus pristatyti bent galimybių studijos rezultatai. Kol kas žmonės dirba bei vertina siūlomą idėją, tad nebūkime per daug kritiški nežinodami tikslesnių rezultatų.
Aš tiesiog mėgstu skrutinaizinti projektus, kurie neturi finansinio ar net loginio pagrindo. Hyperloop, jei kada nors bus, bus nebent tarp daugiamilijoninių (10+mln.) miestų, kur bus garantuoti srautai. Ne tarp dviejų retai apgyvendintų šalių, ir dar po vandeniu. Tai tiesiog kertasi su elementaria ekonomine logika ir sveiku protu.Tokio kiekio pinigų net fiziškai nepajėgtų skirti nei viena (ar net visos kartu) regiono šalių.
Aš tiesiog mėgstu skrutinaizinti projektus, kurie neturi finansinio ar net loginio pagrindo. Hyperloop, jei kada nors bus, bus nebent tarp daugiamilijoninių (10+mln.) miestų, kur bus garantuoti srautai. Ne tarp dviejų retai apgyvendintų šalių, ir dar po vandeniu. Tai tiesiog kertasi su elementaria ekonomine logika ir sveiku protu.Tokio kiekio pinigų net fiziškai nepajėgtų skirti nei viena (ar net visos kartu) regiono šalių.
365 mln. Eur investicija geležinkelio vėžei su 50 km/h vidutiniu greičiu tarp Kauno ir Balstogės irgi nelabai turi poreikio ir srautų, bet projektas įvykdytas.
365 mln. Eur investicija geležinkelio vėžei su 50 km/h vidutiniu greičiu tarp Kauno ir Balstogės irgi nelabai turi poreikio ir srautų, bet projektas įvykdytas.
Tarp Salo ir Åbo/Turku Suomijoje planuojama įrengti 15 kilometrų ilgio ruožą bandymams. Tai būtų galimybė vertinti fizinių parametrų sąveiką tikroviškoje aplinkoje.
Our deepest fear is not that we are inadequate. It is that we are powerful beyond measure. Who are we to be brilliant, gorgeous, talented ? Actually, who are you not to be? As we let our own light shine, we unconsciously give other people permission to do the same.
„Hyperloop“ technologijos greičio rekordas – 355 km/val.
Dabartinis greičio rekordas pasiektas Los Andžele esančioje 1,3 km ilgio trasoje. Ponas Muskas komentavo, kad patobulinus detales, kitą mėnesį tikimasi pasiekti 500 km/val. greitį, rašo BBC. Tai reikštų, kad 2013 m. brėžiniuose pateikta idėja sparčiai artėja prie realiai pritaikomos įrenginių sistemos.
Comment