Nereikia lyginti grynai pasienio judėjimą su kiek tolimesniu. Viskas būtų puiku dėl šios geležinkelio linijos, jei ji Lietuvos pusėje būtų veikianti iki pat sienos. Tegul ir ne su superdideliu greičiu. Tačiau 16 km reikia kapitalinio remonto ir bluokuotės su signalizacija įrengimo, pasienio kontrolės posto. Kiek tai kainuos? RB blokuotės sistemai iki Kauno reikia ~50 milijonų eurų. Čia gi vien tik blokuotės sistemai, tegul ir pigiausiai, reikėtų keletos milijonų eurų. Valstybė neinvestuos. ES - irgi ne, nes juk akivaizdu, kad tada lekia visa RB nafig. LG tam pinigų irgi nekiš, nes komerciniu požiūriu nieko nebus. Apie Vilniaus augimą - jo nebus. Nes gyventojų Lietuvoje mažėja ir turi keistis režimas Lietuvoje, kad gyventojų imtų daugėti - privalomi 2-3 vaikai šeimoje. Nebus to, deja. Gi matome, kad tarp Rygos ir Vilniaus traukinio paleisti vis neišeina, nors ir veikiantis geležinkelis yra, ir miestai didesni, ir pasienio kontrolės nėra.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Naujas 2016 m. keleivinių traukinių tvarkaraštis
Collapse
X
-
Parašė lietus Rodyti pranešimąBe abejo kol yra vizos tai perspektyvų transporto į Baltarusiją nėra. Tačiau jeigu Baltarusija įvykdys savo užmojį ir panaikins vizas, tada manau tikrai galima svarstyti apie transportą į Baltarusiją. O į varšuvą pro Gardiną yra artimiausias kelias ir vienintelis konkurentas tam tik lėktuvai. Todėl viską lemtų kaina. Jeigu kaina būtų artima lėktuvo kainai, tai beabejo perspektyvos nėra. Nors į varšuvos Šopeno oro uostą skrydis iš Vilniaus pakankamai nepigiai atseina. O tie tranzitiniai patikrinimai ant Baltarusijos sienos, tai nieko baisaus. Nebent važiuojantiems į Lenkiją prisipirkti mėsos, tada taip. Nereikia ir tų pačių baltarusių laikyti visiškai necivilizuotais. Netig dabar važiuojant su vizomis dažnai tas patikrinimas tik formalumas. Ir dar skirtingai nei oro transportu, traukiniu gali vežtis žymiai didesnį bagažą be papildomo svrio.
bet pasikartosiu tai tik su sąlyga, kad Gardiną bus galima pravažiuoti be vizos. Na ir beabejo kuo didesnį greitį pavyktų pasiekti tuo patrauklesnis maršutas būtų.
O dėl Vilniaus priemiesčio Rūdiškių, tai čia jau fantazijos. Per artimiausius 50 metų Vilnius maksimum galėtų pasiekti Senųjų Trakų ribas. Taigi jeigu neliks traukinio į Varėna, tai šią liniją galima uždaryti keleivių vežimui.
O ir kalbant apie susisiekimą geležinkeliu - susisiekimas su Lenkija per Gardiną, manau, neturi perspektyvos dėl dviejų pasienio kirtimų, tuo labiau, kad dėl skirtingų vėžių jis negali būti tiesioginis. Juk šiam tikslui - geresniam susisiekimui su vakarais - ir statoma RB.
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąDar kartą sakau. Esi Gardino gyventojas. Nori nuskristi į Londoną. Vizos ir muitinės reikia vistiek ar per Minską, ar per Vilnių. Per Minską 290 eur, per Vilnių 90 eur. Skirtumas yra? Gal Varšuva pigiau (nors abejotina), bet tai turėtų būti priežastis stengtis, reklamuotis, pateikti savo privalumus.
~2005 Ryga nusprendė, kad skris iš jos į Europą lietuviai ir estai, ir prasidėjo bumas. Latvijos gyventojų nepadinsi, bet atsivežęs lietuvius ir estus rinką išplėti trigubai.
O gal reklamos per mažai? LV mažo miestelio TIC gali rasti lankstinukų lietuvių kalba. Beje, Biržai, Zarasai, Rokiškis latvių apsipirkėjais nesiskundžia.
Pas mus valdžia šaukia "Krantinė, Krantinė".
Be to, Londonas šiuo atveju nelabai tinkamai paminėtas - Didžioji Britanija nėra Šengeno zonos narė (o greitai nebus ir ES nare), tad visvien reikia darytis atskirą vizą, bendrą Šengeno viza ten negalios. Tai, manau, yra skirtumas, kur viena viza, o kur dvi (Šengeno, kad pasiekti Vilnių + Didžiosios Britanijos viza).
Rygos ir Vilniaus situacija, vėlgi, yra skirtinga. Rygos oro uostas yra didžiausias Baltijos šalyse, o dėl miesto geografinės padėties į jį patogu atvykti tiek Estijos, tiek Lietuvos gyventojams. Taigi Rygos oro uostas dėl patrauklios geografinės padėties yra naudojamas trijų Baltijos valstybių gyventojų, kurių kelionių neriboja nei būtinybė papildomai darytis vizą, nei eilės pasienyje (nėra sienų kontrolės).
Tuo tarpu Vilniaus oro uostas yra mažesnis krypčiu pasirinkimo atžvilgiu, o dėl geografinės padėties į jį patogu atvykti nebent Baltarusijos gyventojams. Ir jų atvyksta nemažai, nesiginčysiu, bet tolesnes perspektyvas riboja vizų režimas. Be to, Baltarusija didelė, tikrai ne visiems patogu į Vilnių važiuoti, o ir šiuo metu Baltarusijos susisiekimas su ES geležinkeliu ir oro transportu jau nėra toks prastas, koks buvo anksčiau.Paskutinis taisė Vilnietizz; 2016.09.30, 12:33.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNereikia lyginti grynai pasienio judėjimą su kiek tolimesniu. Viskas būtų puiku dėl šios geležinkelio linijos, jei ji Lietuvos pusėje būtų veikianti iki pat sienos. Tegul ir ne su superdideliu greičiu. Tačiau 16 km reikia kapitalinio remonto ir bluokuotės su signalizacija įrengimo, pasienio kontrolės posto. Kiek tai kainuos? RB blokuotės sistemai iki Kauno reikia ~50 milijonų eurų. Čia gi vien tik blokuotės sistemai, tegul ir pigiausiai, reikėtų keletos milijonų eurų. Valstybė neinvestuos. ES - irgi ne, nes juk akivaizdu, kad tada lekia visa RB nafig. LG tam pinigų irgi nekiš, nes komerciniu požiūriu nieko nebus. Apie Vilniaus augimą - jo nebus. Nes gyventojų Lietuvoje mažėja ir turi keistis režimas Lietuvoje, kad gyventojų imtų daugėti - privalomi 2-3 vaikai šeimoje. Nebus to, deja. Gi matome, kad tarp Rygos ir Vilniaus traukinio paleisti vis neišeina, nors ir veikiantis geležinkelis yra, ir miestai didesni, ir pasienio kontrolės nėra.
Comment
-
Trąšos būtų vežamos iš Gardino (lygtai) trąšų kombinato. Stasyloms liktų labai nedaug. Kelis milijonus kainuotų ruožo atstatymas ir tokių pinigų niekas nekiš. Buvusi S. Peterburgo - Varšuvos linija yra padalinta sienų ir normalus jos funkcionavimas galimas tik tada, kai tų sienų neliks ar liks bent viena per visą linijos ilgį.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTrąšos būtų vežamos iš Gardino (lygtai) trąšų kombinato. Stasyloms liktų labai nedaug. Kelis milijonus kainuotų ruožo atstatymas ir tokių pinigų niekas nekiš. Buvusi S. Peterburgo - Varšuvos linija yra padalinta sienų ir normalus jos funkcionavimas galimas tik tada, kai tų sienų neliks ar liks bent viena per visą linijos ilgį.
Comment
-
Nulėkėme nuo bėgių - maždaug taip galima apibūdinti temos paskutines žinutes. "Belkalio" trąšų vežimas su keleivinių traukinių tvarkaraščiu neturi nieko bendro. panašioms diskusijoms reiktų pereiti į kitą temą (kad ir Baltarusijos geležinkelių), prieš tai į ją perkeliant keletą citatų.Paskutinis taisė Vitas; 2016.10.06, 13:47.
Comment
-
traukiniobilietas.lt jau rodomi nauji tvarkaraščiai nuo gruodžio 11 d.
Man tai kažkokia mistika pridėti reisai Vilnius-Klaipėda-Vilnius maršrute:
penktadieniais iš Vilniaus pridėtas 17:10 Vilnius-Šiauliai (tarp 16:45 ir 17:45 reisų), atgal Šiauliai-Vilnius išvažiuos 20:20 (beje, prieš jį 19:43 išvažiuoja ekspresas Klaipėda-Vilnius)
dar didesnė kvailystė šeštadieniais - pridėtas 7:20 val. reisas Vilnius-Šiauliai (prieš jį 6:50 išvyksta Vilnius-Klaipėda) Atgal iš Šiaulių 13:25 val. (prieš valandą Klaipėda-Vilnius išvyksta)
Beje, greitųjų traukinių laikas sumažintas iki 4:10 val., 2 ekspresai stoja Plungėje ir Telšiuose.
Comment
-
Parašė keleivinis Rodyti pranešimątraukiniobilietas.lt jau rodomi nauji tvarkaraščiai nuo gruodžio 11 d.
Man tai kažkokia mistika pridėti reisai Vilnius-Klaipėda-Vilnius maršrute:
penktadieniais iš Vilniaus pridėtas 17:10 Vilnius-Šiauliai (tarp 16:45 ir 17:45 reisų), atgal Šiauliai-Vilnius išvažiuos 20:20 (beje, prieš jį 19:43 išvažiuoja ekspresas Klaipėda-Vilnius)
dar didesnė kvailystė šeštadieniais - pridėtas 7:20 val. reisas Vilnius-Šiauliai (prieš jį 6:50 išvyksta Vilnius-Klaipėda) Atgal iš Šiaulių 13:25 val. (prieš valandą Klaipėda-Vilnius išvyksta)
Beje, greitųjų traukinių laikas sumažintas iki 4:10 val., 2 ekspresai stoja Plungėje ir Telšiuose.
Comment
-
Kvailystė yra penktadienį atgal vakare varyti traukinį į Vilnių. Turėtų nakvoti ir grįžti ryte. Ir iš viso taip traukinys turėtų važinėti kasdien, nes iš Šiaulių į Vilnių pirmas traukinys iš Klaipėdos yra per vėlus. Gal tik reikėtų kiek prastumdyti reisus į Klaipėdą (16.30, o 17.45 turėtų išvykti apie 18.10-20,), ir į tarpą įterpti tą iki Šiaulių.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKvailystė yra penktadienį atgal vakare varyti traukinį į Vilnių. Turėtų nakvoti ir grįžti ryte. Ir iš viso taip traukinys turėtų važinėti kasdien, nes iš Šiaulių į Vilnių pirmas traukinys iš Klaipėdos yra per vėlus. Gal tik reikėtų kiek prastumdyti reisus į Klaipėdą (16.30, o 17.45 turėtų išvykti apie 18.10-20,), ir į tarpą įterpti tą iki Šiaulių.
Prisimenu, kažkur prieš 10-12 metų, kai dar važinėjo naktinis traukinys Vilnius-Klaipėda, Šiauliuose nuo jo būdavo atkabinami keli (rodos, du) vagonai, jie su Radviliškio depo M62 šilumvežiu ~5:30h išvažiuodavo atgal ir Vilniuje būdavo ~8:30-9:00h.
Tokiu laiku traukinio reikia. Žinoma, sustojimų nereikia kiek būdavo tada.
Comment
Comment