Druskininkiečiams nieko papildomai organizuoti nereikės ir niekas to nedarys. Nors kas ten žino. Greičiausiai važiuotų baltarusiai. Šiaip tai yra pakankamai autobusų tarp Druskininkų ir Gardino. Gardine persėdimas į autobusą ar traukinį, jei toks iš viso važiuos. Nes nuo pernai rudens nebuvo jokio traukinio iš Lenkijos į Gardiną. Anksčiau važinėjo elektriniai traukiniai, priklausantys "Przewozy regionalne", o dabar PKP IC elektrovežis su vagonais.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Naujas 2016 m. keleivinių traukinių tvarkaraštis
Collapse
X
-
Kiek keleivių iš Vilniaus į Gardiną galima įsitikinti iš autobusų skaičiaus. 2 ar 3 per dieną ir tai ne kiekvieną dieną. Vienas iš jų - mikrobas. Aišku, kai kurie važiuoja su persėdimu Druskininkuose ar per Lydą. Pastaruoju maršrutu labiau apsimoka baltarusiams dėl pigaus vietinio transporto Baltarusijoje. Laiko požiūriu, aišku, kiek ilgiau.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKiek keleivių iš Vilniaus į Gardiną galima įsitikinti iš autobusų skaičiaus. 2 ar 3 per dieną ir tai ne kiekvieną dieną. Vienas iš jų - mikrobas. Aišku, kai kurie važiuoja su persėdimu Druskininkuose ar per Lydą. Pastaruoju maršrutu labiau apsimoka baltarusiams dėl pigaus vietinio transporto Baltarusijoje. Laiko požiūriu, aišku, kiek ilgiau.
Comment
-
Geležinkelis toks daiktas, kur reikia turėti viziją kokiai 30 metų į priekį. Nes metams ar penkiems bėgių niekas netiesia (apie karjerus nekalbame). Labai brangi infrastruktūra, kuri atsiperka per ilgesnį laiką. Kantrų lokomotyvų darbą.
Kokia bus Baltarusija po 30 metų? Nesinori spėlioti, bet akivaizdu, kad kitokia. Tačiau panašu, kad mūsų "Gardino linija" baigsis ties Rūdiškėmis (kur bus Vilniaus tolimieji priemiesčiai). Toliau bus apleista - juk Marcinkonys jau dabar "ant plauko". Po to "į Varėną niekas nevažiuoja". Tada Matuizos ir t.t. Blokiruotes tik draskom.
Ir tada, kai Baltarusija atsivers, baltarusiai važiuos ne į Vilnių, o į Varšuvą. Ir ekonominė nauda vėl ne mums. Primenu, kad Gardinas yra dešimtadalis Lietuvos.
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąViskas taip. Siena.
Comment
-
Bet kam infrastruktūrą taip beviltiškai apleisti?
Tegu nebūna greitis 80 kmh toje "paskutinėje atkarpoje", bet bent minimaliai.
Beje, ateities prognozavimas ne toks ir sudėtingas dalykas. Vilniuje 600 000, o Minske triskart daugiau - kažkaip "išsimaitina" 1 lėktuvo reisas, ~4 traukinių, ~12 autobusų, tai akivaizdu, kad potencialo Vilnius-Gardinas yra, nes Gardinas tik 5 kartus mažesnis už Minską. Pats gyventojų skaičius tą garantuoja. Čia ne kokia Liepoja, ar Daugpilis (nors ten bėgius irgi apleide). Taip Gardinas ne sostinė, žmonės mažiau pasiturintys, bet gardiniečiai taip pat turi poreikių. Tarkime reikia skristi į Londoną - jis gali pasirinkti ar skristi į Londoną už 280 eur iš Minsko, ar už 90 eur iš Vilniaus. Vizos jam vistiek reikia, traukinio atstumas (ir kaina) butų panaši ar Vilnius, ar Minskas.
Kaip Lietuvos gyventojai išmoko apsipirkti Lenkijoje (ne be Lenkijos pastangų), taip ir čia potencialo yra. Tik reikia daugiau reklamos ir nesupjaustyti bėgių.
Comment
-
Beje, šiek tiek ne į temą, bet neseniai Baltarusija pradėjo savo piliečiams labiau riboti iš užsienio įvežamų prekių bendrą piniginę vertę ar svorį (turbūt programos "Kupliajce Belarusskoje" dalis ), tai irgi turėjo įtakos baltarusių pomėgiui apsipirkinėti kaimyninėse valstybėse - tokių "shopping-turistų" tikrai sumažėjo, nors kol kas ir ne drastiškai. Sumažėjo atvykstančių ir iš Minsko, tai, be abejo, ir iš Gardino žmonių bus kur kas mažiau nei buvo galima tikėtis dar prieš 5-6 metus. Beje, norintys rimčiau apsipirkti dažniausiai važiuoja automobiliais.
Jei būtų geresnio susisiekimo poreikis - manau, vežėjai tikrai paleistų didesnės talpos autobusus arba būtų daugiau reisų. Matyt, didelio poreikio kaip ir nėra. Pažiūrėsim, kas bus po vizų režimo supaprastinimo. Bet nemanau, kad keleivių srautas drastiškai išaugs po pasikeitimų, nes baltarusių kelionėms į ES tai įtakos neturės.
Šiaip galima juk palyginti, kiek autobusų važiuoja iš Gardino į Vilnių, ir kiek į Balstogę-Varšuvą. Manau, išvados tokiu atveju pasiprašo pačios. Beje, kas nori važiuoti/skristi kur nors toliau į Europą ar ne tik, greičiausiai rinksis ne Vilnių, o Varšuvą - atstumas tik 100 km didesnis, bet susisiekimo galimybės iš Varšuvos kur kas didesnės - tiek lėktuvu, tiek traukiniu/autobusu, be to, važiuojant per Lietuvą susidaro bereikalingas ratas.
Lyginti su lietuvių kelionėmis apsipirkti į Lenkiją čia nereikia - čia yra visai kitokia situacija - nėra jokių sienų, muitinių ar muitų.
Pabaigai pateiksiu tokį pavyzdį kaip Daugpilis - 100 tūkst. gyventojų, atstumas iki Vilniaus tik 170 km, pasienio kontrolės nėra, tačiau, sprendžiant iš susisiekimo tarp šių miestų mastų, daugpiliečiai taip pat masiškai į Vilnių nevažiuoja. Ir tai nepaisant to, kad Vilnius yra arčiausias Daugpiliui didmiestis, kur kas artimesnis negu Ryga.Paskutinis taisė Vilnietizz; 2016.09.29, 10:57.
Comment
-
Kilometrų skaičius nereiškia realios traukos. Daugpilis Vilniui ir negali būti artimas, nes tai kita valstybė, trauka link sostinės visada bus didesnė. Nėra jokio potencialo dėl Gardino. Kai buvo viena valstybė, tada buvo. Dabar nėra. Antai tarp Latvijos ir Lietuvos sienų nėra ir koks potencialas? Ryga - Šiauliai. Daugiau nėra.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąAntai tarp Latvijos ir Lietuvos sienų nėra ir koks potencialas? Ryga - Šiauliai. Daugiau nėra.
Pramogoms irgi
Comment
-
Be abejo kol yra vizos tai perspektyvų transporto į Baltarusiją nėra. Tačiau jeigu Baltarusija įvykdys savo užmojį ir panaikins vizas, tada manau tikrai galima svarstyti apie transportą į Baltarusiją. O į varšuvą pro Gardiną yra artimiausias kelias ir vienintelis konkurentas tam tik lėktuvai. Todėl viską lemtų kaina. Jeigu kaina būtų artima lėktuvo kainai, tai beabejo perspektyvos nėra. Nors į varšuvos Šopeno oro uostą skrydis iš Vilniaus pakankamai nepigiai atseina. O tie tranzitiniai patikrinimai ant Baltarusijos sienos, tai nieko baisaus. Nebent važiuojantiems į Lenkiją prisipirkti mėsos, tada taip. Nereikia ir tų pačių baltarusių laikyti visiškai necivilizuotais. Netig dabar važiuojant su vizomis dažnai tas patikrinimas tik formalumas. Ir dar skirtingai nei oro transportu, traukiniu gali vežtis žymiai didesnį bagažą be papildomo svrio.
bet pasikartosiu tai tik su sąlyga, kad Gardiną bus galima pravažiuoti be vizos. Na ir beabejo kuo didesnį greitį pavyktų pasiekti tuo patrauklesnis maršutas būtų.
O dėl Vilniaus priemiesčio Rūdiškių, tai čia jau fantazijos. Per artimiausius 50 metų Vilnius maksimum galėtų pasiekti Senųjų Trakų ribas. Taigi jeigu neliks traukinio į Varėna, tai šią liniją galima uždaryti keleivių vežimui.
Comment
-
Parašė lietus Rodyti pranešimąBe abejo kol yra vizos tai perspektyvų transporto į Baltarusiją nėra. Tačiau jeigu Baltarusija įvykdys savo užmojį ir panaikins vizas, tada manau tikrai galima svarstyti apie transportą į Baltarusiją. O į varšuvą pro Gardiną yra artimiausias kelias ir vienintelis konkurentas tam tik lėktuvai. Todėl viską lemtų kaina. Jeigu kaina būtų artima lėktuvo kainai, tai beabejo perspektyvos nėra. Nors į varšuvos Šopeno oro uostą skrydis iš Vilniaus pakankamai nepigiai atseina. O tie tranzitiniai patikrinimai ant Baltarusijos sienos, tai nieko baisaus. Nebent važiuojantiems į Lenkiją prisipirkti mėsos, tada taip. Nereikia ir tų pačių baltarusių laikyti visiškai necivilizuotais. Netig dabar važiuojant su vizomis dažnai tas patikrinimas tik formalumas. Ir dar skirtingai nei oro transportu, traukiniu gali vežtis žymiai didesnį bagažą be papildomo svrio.
bet pasikartosiu tai tik su sąlyga, kad Gardiną bus galima pravažiuoti be vizos. Na ir beabejo kuo didesnį greitį pavyktų pasiekti tuo patrauklesnis maršutas būtų.
O dėl Vilniaus priemiesčio Rūdiškių, tai čia jau fantazijos. Per artimiausius 50 metų Vilnius maksimum galėtų pasiekti Senųjų Trakų ribas. Taigi jeigu neliks traukinio į Varėna, tai šią liniją galima uždaryti keleivių vežimui.
Dėl Gardino tranzito. RB neleis. Neverta kalbėtis (nebent RB žlugtų).
Dėl Vilniaus priemiesčių - Maišiagala jau tokiu tapo (netruko ir 25 m). 50 metų yra labai daug. Ir Vilniuje (miesto teritorijoje) laisvos žemės nebėra, o mada yra name gyventi. Visi tos mados genami plečiasi į Vilniaus, Trakų rajonus. Ir jei Lietuva taps vieno didmiesčio valstybe, kaip Latvija, tada išsiplės Vilnius per 15 m.. Jei dirbtinai tą stabdys, tada užtruks.
Comment
-
Parašė ratTeisingai, jie stato AE mūsų geriamu vandeniu aušinamą, o mes jiems bevizį, traukinį, susišnekėti, maxima, zara, stikliai. Ko dar mažoji teroristinė valstybė su homosivetine vata pageidautų? Darbą gal savo atiduoti?
Čia ne apie AE šitas forumas.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąLyginti su lietuvių kelionėmis apsipirkti į Lenkiją čia nereikia - čia yra visai kitokia situacija - nėra jokių sienų, muitinių ar muitų.
~2005 Ryga nusprendė, kad skris iš jos į Europą lietuviai ir estai, ir prasidėjo bumas. Latvijos gyventojų nepadinsi, bet atsivežęs lietuvius ir estus rinką išplėti trigubai.
Pabaigai pateiksiu tokį pavyzdį kaip Daugpilis - 100 tūkst. gyventojų, atstumas iki Vilniaus tik 170 km, pasienio kontrolės nėra, tačiau, sprendžiant iš susisiekimo tarp šių miestų mastų, daugpiliečiai taip pat masiškai į Vilnių nevažiuoja. Ir tai nepaisant to, kad Vilnius yra arčiausias Daugpiliui didmiestis, kur kas artimesnis negu Ryga.
Pas mus valdžia šaukia "Krantinė, Krantinė".
Comment
Comment