Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Naujas 2016 m. keleivinių traukinių tvarkaraštis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Druskininkiečiams nieko papildomai organizuoti nereikės ir niekas to nedarys. Nors kas ten žino. Greičiausiai važiuotų baltarusiai. Šiaip tai yra pakankamai autobusų tarp Druskininkų ir Gardino. Gardine persėdimas į autobusą ar traukinį, jei toks iš viso važiuos. Nes nuo pernai rudens nebuvo jokio traukinio iš Lenkijos į Gardiną. Anksčiau važinėjo elektriniai traukiniai, priklausantys "Przewozy regionalne", o dabar PKP IC elektrovežis su vagonais.

    Comment


      Vilnius - Gardinas yra 170 km. ~3val.
      Patikrą galima daryti kaip Vilnius-Minskas. T.y. taupant laiką.

      Dėl to, kad nėra ko važiuoti nesutikčiau. Turizmas, galimybė apsipirkti. Čia kalbu tik apie "bevizius", kartu prisidėtų kas su vizomis ir turi įprastų reikalų (t.y. važiuoja ir šiuo metu).

      Comment


        LG turi kitų rimtų projektų ateičiai (RB, elektrifikacija, nauji elektrovežiai, antri keliai iki pat Klaipėdos), tikrai net nesiruošia atstatinėti tos linijos. Tuo labiau, kad tai būtų smūgis RB.

        Comment


          Iš Vilniaus į Gardiną tai būtų keleivių, bet į Lenkiją per Gardiną - nemanau.
          Bet visgi nebūtų keleivių tiek daug, kad reikėtų investuoti į linijos atstatymą - traukinį galima paleisti per Lydą, kaip jau buvo prieš metus.
          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
          Marsrutai.lt tinklaraštis!
          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

          Comment


            Kiek keleivių iš Vilniaus į Gardiną galima įsitikinti iš autobusų skaičiaus. 2 ar 3 per dieną ir tai ne kiekvieną dieną. Vienas iš jų - mikrobas. Aišku, kai kurie važiuoja su persėdimu Druskininkuose ar per Lydą. Pastaruoju maršrutu labiau apsimoka baltarusiams dėl pigaus vietinio transporto Baltarusijoje. Laiko požiūriu, aišku, kiek ilgiau.

            Comment


              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
              Kiek keleivių iš Vilniaus į Gardiną galima įsitikinti iš autobusų skaičiaus. 2 ar 3 per dieną ir tai ne kiekvieną dieną. Vienas iš jų - mikrobas. Aišku, kai kurie važiuoja su persėdimu Druskininkuose ar per Lydą. Pastaruoju maršrutu labiau apsimoka baltarusiams dėl pigaus vietinio transporto Baltarusijoje. Laiko požiūriu, aišku, kiek ilgiau.
              Kai du miestai 600 000 ir 350 000 170 km atstumu yra sujungti mikrobo linija, tai čia kažkas netaip.

              Comment


                Viskas taip. Siena.

                Comment


                  Geležinkelis toks daiktas, kur reikia turėti viziją kokiai 30 metų į priekį. Nes metams ar penkiems bėgių niekas netiesia (apie karjerus nekalbame). Labai brangi infrastruktūra, kuri atsiperka per ilgesnį laiką. Kantrų lokomotyvų darbą.

                  Kokia bus Baltarusija po 30 metų? Nesinori spėlioti, bet akivaizdu, kad kitokia. Tačiau panašu, kad mūsų "Gardino linija" baigsis ties Rūdiškėmis (kur bus Vilniaus tolimieji priemiesčiai). Toliau bus apleista - juk Marcinkonys jau dabar "ant plauko". Po to "į Varėną niekas nevažiuoja". Tada Matuizos ir t.t. Blokiruotes tik draskom.

                  Ir tada, kai Baltarusija atsivers, baltarusiai važiuos ne į Vilnių, o į Varšuvą. Ir ekonominė nauda vėl ne mums. Primenu, kad Gardinas yra dešimtadalis Lietuvos.

                  Comment


                    Kas bus po 5 metų niekas nežino, nes gyvenam tokiais laikais, kai viskas greitai ir "staiga" gali kardinaliai pasikeisti, išnykti kai kurios valstybės ir t.t.
                    Paskutinis taisė Al1; 2016.09.29, 10:23.

                    Comment


                      Parašė digital Rodyti pranešimą
                      Viskas taip. Siena.
                      Ir vizų režimas (kol kas). Be to, Gardino gyventojams, turintiems Šengeno vizą, apsipirkti nebūtina važiuoti į Vilnių, kai vos už 80 km yra Balstogė, kur dargi ir kainos mažesnės. O ir Varšuva ne taip jau ir baisiai toli.
                      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                      Marsrutai.lt tinklaraštis!
                      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                      Comment


                        Taip, tai Lietuva atsitvėrė aklinom sienom nuo rytų kaimynų, kai Lenkija taiko kur kas švelnesnį režimą. Ir ne prie ko čia ES.

                        Comment


                          Bet kam infrastruktūrą taip beviltiškai apleisti?
                          Tegu nebūna greitis 80 kmh toje "paskutinėje atkarpoje", bet bent minimaliai.

                          Beje, ateities prognozavimas ne toks ir sudėtingas dalykas. Vilniuje 600 000, o Minske triskart daugiau - kažkaip "išsimaitina" 1 lėktuvo reisas, ~4 traukinių, ~12 autobusų, tai akivaizdu, kad potencialo Vilnius-Gardinas yra, nes Gardinas tik 5 kartus mažesnis už Minską. Pats gyventojų skaičius tą garantuoja. Čia ne kokia Liepoja, ar Daugpilis (nors ten bėgius irgi apleide). Taip Gardinas ne sostinė, žmonės mažiau pasiturintys, bet gardiniečiai taip pat turi poreikių. Tarkime reikia skristi į Londoną - jis gali pasirinkti ar skristi į Londoną už 280 eur iš Minsko, ar už 90 eur iš Vilniaus. Vizos jam vistiek reikia, traukinio atstumas (ir kaina) butų panaši ar Vilnius, ar Minskas.

                          Kaip Lietuvos gyventojai išmoko apsipirkti Lenkijoje (ne be Lenkijos pastangų), taip ir čia potencialo yra. Tik reikia daugiau reklamos ir nesupjaustyti bėgių.

                          Comment


                            Beje, šiek tiek ne į temą, bet neseniai Baltarusija pradėjo savo piliečiams labiau riboti iš užsienio įvežamų prekių bendrą piniginę vertę ar svorį (turbūt programos "Kupliajce Belarusskoje" dalis ), tai irgi turėjo įtakos baltarusių pomėgiui apsipirkinėti kaimyninėse valstybėse - tokių "shopping-turistų" tikrai sumažėjo, nors kol kas ir ne drastiškai. Sumažėjo atvykstančių ir iš Minsko, tai, be abejo, ir iš Gardino žmonių bus kur kas mažiau nei buvo galima tikėtis dar prieš 5-6 metus. Beje, norintys rimčiau apsipirkti dažniausiai važiuoja automobiliais.

                            Jei būtų geresnio susisiekimo poreikis - manau, vežėjai tikrai paleistų didesnės talpos autobusus arba būtų daugiau reisų. Matyt, didelio poreikio kaip ir nėra. Pažiūrėsim, kas bus po vizų režimo supaprastinimo. Bet nemanau, kad keleivių srautas drastiškai išaugs po pasikeitimų, nes baltarusių kelionėms į ES tai įtakos neturės.
                            Šiaip galima juk palyginti, kiek autobusų važiuoja iš Gardino į Vilnių, ir kiek į Balstogę-Varšuvą. Manau, išvados tokiu atveju pasiprašo pačios. Beje, kas nori važiuoti/skristi kur nors toliau į Europą ar ne tik, greičiausiai rinksis ne Vilnių, o Varšuvą - atstumas tik 100 km didesnis, bet susisiekimo galimybės iš Varšuvos kur kas didesnės - tiek lėktuvu, tiek traukiniu/autobusu, be to, važiuojant per Lietuvą susidaro bereikalingas ratas.

                            Lyginti su lietuvių kelionėmis apsipirkti į Lenkiją čia nereikia - čia yra visai kitokia situacija - nėra jokių sienų, muitinių ar muitų.

                            Pabaigai pateiksiu tokį pavyzdį kaip Daugpilis - 100 tūkst. gyventojų, atstumas iki Vilniaus tik 170 km, pasienio kontrolės nėra, tačiau, sprendžiant iš susisiekimo tarp šių miestų mastų, daugpiliečiai taip pat masiškai į Vilnių nevažiuoja. Ir tai nepaisant to, kad Vilnius yra arčiausias Daugpiliui didmiestis, kur kas artimesnis negu Ryga.
                            Paskutinis taisė Vilnietizz; 2016.09.29, 10:57.
                            Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                            Marsrutai.lt tinklaraštis!
                            SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                            Comment


                              Kilometrų skaičius nereiškia realios traukos. Daugpilis Vilniui ir negali būti artimas, nes tai kita valstybė, trauka link sostinės visada bus didesnė. Nėra jokio potencialo dėl Gardino. Kai buvo viena valstybė, tada buvo. Dabar nėra. Antai tarp Latvijos ir Lietuvos sienų nėra ir koks potencialas? Ryga - Šiauliai. Daugiau nėra.

                              Comment


                                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                Antai tarp Latvijos ir Lietuvos sienų nėra ir koks potencialas? Ryga - Šiauliai. Daugiau nėra.
                                Ryga dar neseniai buvo lietuvių oro uostas nr. 1.
                                Pramogoms irgi

                                Comment


                                  Be abejo kol yra vizos tai perspektyvų transporto į Baltarusiją nėra. Tačiau jeigu Baltarusija įvykdys savo užmojį ir panaikins vizas, tada manau tikrai galima svarstyti apie transportą į Baltarusiją. O į varšuvą pro Gardiną yra artimiausias kelias ir vienintelis konkurentas tam tik lėktuvai. Todėl viską lemtų kaina. Jeigu kaina būtų artima lėktuvo kainai, tai beabejo perspektyvos nėra. Nors į varšuvos Šopeno oro uostą skrydis iš Vilniaus pakankamai nepigiai atseina. O tie tranzitiniai patikrinimai ant Baltarusijos sienos, tai nieko baisaus. Nebent važiuojantiems į Lenkiją prisipirkti mėsos, tada taip. Nereikia ir tų pačių baltarusių laikyti visiškai necivilizuotais. Netig dabar važiuojant su vizomis dažnai tas patikrinimas tik formalumas. Ir dar skirtingai nei oro transportu, traukiniu gali vežtis žymiai didesnį bagažą be papildomo svrio.
                                  bet pasikartosiu tai tik su sąlyga, kad Gardiną bus galima pravažiuoti be vizos. Na ir beabejo kuo didesnį greitį pavyktų pasiekti tuo patrauklesnis maršutas būtų.
                                  O dėl Vilniaus priemiesčio Rūdiškių, tai čia jau fantazijos. Per artimiausius 50 metų Vilnius maksimum galėtų pasiekti Senųjų Trakų ribas. Taigi jeigu neliks traukinio į Varėna, tai šią liniją galima uždaryti keleivių vežimui.

                                  Comment


                                    Parašė lietus Rodyti pranešimą
                                    Be abejo kol yra vizos tai perspektyvų transporto į Baltarusiją nėra. Tačiau jeigu Baltarusija įvykdys savo užmojį ir panaikins vizas, tada manau tikrai galima svarstyti apie transportą į Baltarusiją. O į varšuvą pro Gardiną yra artimiausias kelias ir vienintelis konkurentas tam tik lėktuvai. Todėl viską lemtų kaina. Jeigu kaina būtų artima lėktuvo kainai, tai beabejo perspektyvos nėra. Nors į varšuvos Šopeno oro uostą skrydis iš Vilniaus pakankamai nepigiai atseina. O tie tranzitiniai patikrinimai ant Baltarusijos sienos, tai nieko baisaus. Nebent važiuojantiems į Lenkiją prisipirkti mėsos, tada taip. Nereikia ir tų pačių baltarusių laikyti visiškai necivilizuotais. Netig dabar važiuojant su vizomis dažnai tas patikrinimas tik formalumas. Ir dar skirtingai nei oro transportu, traukiniu gali vežtis žymiai didesnį bagažą be papildomo svrio.
                                    bet pasikartosiu tai tik su sąlyga, kad Gardiną bus galima pravažiuoti be vizos. Na ir beabejo kuo didesnį greitį pavyktų pasiekti tuo patrauklesnis maršutas būtų.
                                    O dėl Vilniaus priemiesčio Rūdiškių, tai čia jau fantazijos. Per artimiausius 50 metų Vilnius maksimum galėtų pasiekti Senųjų Trakų ribas. Taigi jeigu neliks traukinio į Varėna, tai šią liniją galima uždaryti keleivių vežimui.
                                    Dėl Gardino. Traukinys iki Gardino būtų patrauklus dėl Vilniaus ir Gardino gyventojų skaičiaus. Vilniečiams (jei nebūtų vizų) - apsipirkimas, pramogos, turizmas, gardiniečiams - turizmas, oro uostas, parduotuvės, universitetai, galimybė VISUR susikalbėti (Varšuvoje dauguma pardavėjų nešneka rusiškai), taip pat - darbo vietos. Jau pastebima tendencija, kad yra darbų, kurių Vilniaus gyventojai nenori dirbti (kaip V. Europoje). Čia būtų didelis laimėjimas - tik reikia investuoti į reklamą ir į infrastruktūrą.

                                    Dėl Gardino tranzito. RB neleis. Neverta kalbėtis (nebent RB žlugtų).

                                    Dėl Vilniaus priemiesčių - Maišiagala jau tokiu tapo (netruko ir 25 m). 50 metų yra labai daug. Ir Vilniuje (miesto teritorijoje) laisvos žemės nebėra, o mada yra name gyventi. Visi tos mados genami plečiasi į Vilniaus, Trakų rajonus. Ir jei Lietuva taps vieno didmiesčio valstybe, kaip Latvija, tada išsiplės Vilnius per 15 m.. Jei dirbtinai tą stabdys, tada užtruks.

                                    Comment


                                      Parašė rat
                                      Teisingai, jie stato AE mūsų geriamu vandeniu aušinamą, o mes jiems bevizį, traukinį, susišnekėti, maxima, zara, stikliai. Ko dar mažoji teroristinė valstybė su homosivetine vata pageidautų? Darbą gal savo atiduoti?
                                      O jei jie mums AE, o Lenkija jiems bevizį, biedronka, ikea, ar mums bus geriau?

                                      Čia ne apie AE šitas forumas.

                                      Comment


                                        /\ Atrodo, tema nušoko nuo bėgių...
                                        Arba reikia sugalvoti kitą pavadinimą

                                        Čia ne koks delfis - pavadinimas turi atitkti turinį

                                        Comment


                                          Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                          Lyginti su lietuvių kelionėmis apsipirkti į Lenkiją čia nereikia - čia yra visai kitokia situacija - nėra jokių sienų, muitinių ar muitų.
                                          Dar kartą sakau. Esi Gardino gyventojas. Nori nuskristi į Londoną. Vizos ir muitinės reikia vistiek ar per Minską, ar per Vilnių. Per Minską 290 eur, per Vilnių 90 eur. Skirtumas yra? Gal Varšuva pigiau (nors abejotina), bet tai turėtų būti priežastis stengtis, reklamuotis, pateikti savo privalumus.

                                          ~2005 Ryga nusprendė, kad skris iš jos į Europą lietuviai ir estai, ir prasidėjo bumas. Latvijos gyventojų nepadinsi, bet atsivežęs lietuvius ir estus rinką išplėti trigubai.

                                          Pabaigai pateiksiu tokį pavyzdį kaip Daugpilis - 100 tūkst. gyventojų, atstumas iki Vilniaus tik 170 km, pasienio kontrolės nėra, tačiau, sprendžiant iš susisiekimo tarp šių miestų mastų, daugpiliečiai taip pat masiškai į Vilnių nevažiuoja. Ir tai nepaisant to, kad Vilnius yra arčiausias Daugpiliui didmiestis, kur kas artimesnis negu Ryga.
                                          O gal reklamos per mažai? LV mažo miestelio TIC gali rasti lankstinukų lietuvių kalba. Beje, Biržai, Zarasai, Rokiškis latvių apsipirkėjais nesiskundžia.

                                          Pas mus valdžia šaukia "Krantinė, Krantinė".

                                          Comment

                                          Working...
                                          X