Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Naujas 2016 m. keleivinių traukinių tvarkaraštis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #81
    Parašė statyba Rodyti pranešimą
    Labai teisingai pastebėjai - persėdančių į Marijampolė-Alytus autobusą TIKRAI BŪDAVO ir dabar pavėlinus marijampolinį traukinį šios jungties nebeliks... kai pakaktų palikt kaip buvo Kaunas - Marijampolė, o iš Vilniaus lėtajį pagreitint kokia 10 minučių... vis ne ta vieta galvojama...
    Esu ne kartą rašęs, kad panašius dalykus rašyti reiktų ne forume. Tą ir padariau - pageidavimą autobuso išvykimą iš Marijampolės į Alytų pavėlinti 10-čuia minučių (vietoje 17:30h padaryti 17:40h) parašiau "Kautrai", jos filialui Alytuje ir į VKTI.

    Sulaukiau UAB "Kautra" atstovo atsakymo:
    "Išvykimo laiką iš Marijampolės (M - 106) pakeisti galvojame, kai bus baigti kelio remonto darbai tarp Krosnos ir Alytaus."

    Kur ten tarp Alytaus ir Krosnos tie darbai vyksta ir iki kada jie vyks, šią vasarą dar nepasidomėjau...

    Gavau ir Valstybinės kelių transporto inspekcijos atstovo atsakymą:
    "Išnagrinėję Jūsų kreipimąsi dėl tolimojo reguliaraus susisiekimo autobusų maršruto M-106 Marijampolė–Alytus per Krosną eismo tvarkaraščio koregavimo informuojame, kad šio maršruto eismo tvarkaraštį planuojame koreguoti iš esmės, mažinant keleivių važiavimo laiką, 2016 metų rudenį, kai bus suremontuota kelio atkarpa tarp Simno ir Krosnos. Tada pagal galimybes bus atsižvelgta ir į Jūsų rašte minimo traukinių maršruto Kaunas–Marijampolė eismo tvarkaraštį, siekiant sudaryti keleiviams persėdimo galimybę.
    Kartu informuojame, kad mūsų galimybės derinti tolimojo reguliaraus susisiekimo autobusų maršrutų tvarkaraščius prie traukinių tvarkaraščių pakeitimų yra ribotos, nes AB „Lietuvos geležinkeliai“ Inspekcijos apie traukinių eismo tvarkaraščių pakeitimus neinformuoja..."
    Paskutinis taisė Vitas; 2016.07.18, 11:26.

    Comment


      #82
      Parašė Vitas Rodyti pranešimą
      Sulaukiau UAB "Kautra" atstovo atsakymo:
      "Išvykimo laiką iš Marijampolės (M - 106) pakeisti galvojame, kai bus baigti kelio remonto darbai tarp Krosnos ir Alytaus."
      Kur ten tarp Alytaus ir Krosnos tie darbai vyksta ir iki kada jie vyks, šią vasarą dar nepasidomėjau...
      131 Alytus–Simnas–Kalvarija
      Kelio rekonstravimas. Susiaurėjusi važiuojamoji kelio dalis, eismas reguliuojamas šviesoforais.
      29,75 – 35,78 km iki 2016-09-16 ribojamas greitis iki 50 km/val.
      36,74 – 41,80 km iki 2016-10-23 ribojamas greitis iki 50 km/val.
      Šaltinis http://eismoinfo.lt/sites/eismoinfo....0_25_25%29.pdf

      Comment


        #83
        Parašė Vitas Rodyti pranešimą
        Esu ne kartą rašęs, kad panašius dalykus rašyti reiktų ne forume. Tą ir padariau - pageidavimą autobuso išvykimą iš Marijampolės į Alytų pavėlinti 10-čuia minučių (vietoje 17:30h padaryti 17:40h) parašiau "Kautrai", jos filialui Alytuje ir į VKTI.
        Sulaukiau UAB "Kautra" atstovo atsakymo:
        "Išvykimo laiką iš Marijampolės (M - 106) pakeisti galvojame, kai bus baigti kelio remonto darbai tarp Krosnos ir Alytaus."
        Kur ten tarp Alytaus ir Krosnos tie darbai vyksta ir iki kada jie vyks, šią vasarą dar nepasidomėjau...
        ten tokie remontai dabar, jog autobusas pastoviai 15km atstumą pavėluoja apie 15 min.

        Comment


          #84
          Jei Baltarusija įveda tam tikrai teritorijos daliai bevizį, ar yra šansų atsirasti Vilnius-Gardinas reisui? Bent techninės galimybės? Ar ten jau viskas prarasta ir apžėlę krūmais?

          Planuojama, kad be vizos lankytis bus galima ne tik Gardine, bet ir aplink jį esančiose teritorijose, pavyzdžiui, Augustavo kanale ir aplinkinėse vietovėse bei objektuose, kurie įtraukti į oficialų sąrašą. Tiesa, viešnagės trukmė neturės viršyti 5 dienų. Šią naujieną vietinei televizijai patvirtino Baltarusijos sporto ir turizmo ministerija. Jos paruoštą ir rugpjūčio 23 d. patvirtintą dekretą dar svarstys Baltarusijos vyriausybė. Tačiau teigiama, jog nauja tvarka turėtų pradėti galioti dar šiemet, greičiausiai – nuo spalio pabaigos. Įvažiuoti į Baltarusijos teritoriją su tikslu aplankyti Gardiną ES turistai galės tam tikruose pasienio postuose.
          Skaitykite daugiau: http://www.15min.lt/pasaulis-kisenej...zos-637-676505

          Comment


            #85
            Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
            Jei Baltarusija įveda tam tikrai teritorijos daliai bevizį, ar yra šansų atsirasti Vilnius-Gardinas reisui? Bent techninės galimybės? Ar ten jau viskas prarasta ir apžėlę krūmais?
            Yra techninės galimybės. Tik reikia pinigų linijos atstatymui ir eksploatavimui.

            Comment


              #86
              Jeigu tas bevizis įsigalios, tikrai gera proga LG atidaryti reisą.

              Comment


                #87
                Beje ar ta bevizė zona aplink Gardiną neleistų tranzitu nuvykti ir į Lenkiją. Tada būtų galima atgaivinti traukinį Vilnius-Varšuva. Ypač patogus būtų naktinis.

                Comment


                  #88
                  Koks dar bevizis režimas? Batka Putino draugas ir soratnikas. Ar visai žalių žmogeliukų nebebijote?

                  Comment


                    #89
                    Parašė lietus Rodyti pranešimą
                    Tada būtų galima atgaivinti traukinį Vilnius-Varšuva. Ypač patogus būtų naktinis.
                    Kodel tu taip manai? Tarp Vilniaus ir Varsuvos yra padorus susisiekimas lektuvais ir geras susisiekimas autobusais. Keliai Lenkijos puseje irgi yra atnaujinami siuo metu. Manau reiketu milzinisku pastangu lietuviu (begalo automegeju) iprocius pakeisti ir persodinti juos i traukinius.

                    Comment


                      #90
                      Parašė lietus Rodyti pranešimą
                      Beje ar ta bevizė zona aplink Gardiną neleistų tranzitu nuvykti ir į Lenkiją. Tada būtų galima atgaivinti traukinį Vilnius-Varšuva. Ypač patogus būtų naktinis.
                      PKP keleivinis traukinys Krokuva-Varšuva- Bialystokas-Gardinas jau yra...
                      Vasarą buvau Marcinkonyse, tai ties pervaža įsitikinau, kad link BY sienos vedantiems ir nenaudojamiems bėgiams remonto reikia... Kitaip apie greitį, didesnį kaip 25 km./h pasvajoti beviltiška...

                      Comment


                        #91
                        Niekas nieko negaivins. Lietuva tiesia RB ir jai alternatyvus maršrutas nereikalingas, nes tada atpuola RB poreikis. Kitas dalykas, kad jokio bevizio režimo nebus, o jei ir būtų, tai tik pasienio gyventojams, Vilnius į tą ruožą nepapuls bet kokiu atveju.

                        Comment


                          #92
                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                          Kitas dalykas, kad jokio bevizio režimo nebus, o jei ir būtų, tai tik pasienio gyventojams, Vilnius į tą ruožą nepapuls bet kokiu atveju.
                          Čia ne ES formatas, o vienašalis Baltarusijos sprendimas. Pasienio gyventojai ne prie ko. Kodėl pirminio straipsnio nepaskaitęs komentuojate? Baltarusija nori prašo vizų, nori ne. Kaip pati nusistato.

                          Comment


                            #93
                            Baltarusijai iš to nauda abejotina. Būtų vienašalis spendimas, taip. Turistų padaugėtų? Abejoju. Apsiperkančių Lietuvos piliečių? Taigi mūsų muitinė neleistų nei degtinės, nei cigarečių įvežti daugiau nei dabar. Maisto produktų (pieno, mėsos) tuo labiau. Kontrabanda, kai lietuviai vešis cigaretes po rūbais ar dar kur nors, vargu ar duos didelio pelno Baltarusijai. Baltarusijon įvežti prekes yra lengviau nei į ES. Žinoma, kontrolė visų neišgaudo. Galbūt Baltarusijai labiau apsimokėtų vizas išdavinėti ant sienos. Tik tiek.

                            Comment


                              #94
                              Parašė lietus Rodyti pranešimą
                              Beje ar ta bevizė zona aplink Gardiną neleistų tranzitu nuvykti ir į Lenkiją. Tada būtų galima atgaivinti traukinį Vilnius-Varšuva. Ypač patogus būtų naktinis.
                              Nemanau, kad toks maršrutas leistų sutaupyti laiko, juk dar reikėtų traukinio ašis keisti pakeliui.

                              Beje, Baltarusija tikrai planuoja leisti ES piliečiams atvykti į tam tikrą šalies teritorijos dalį (į kurią patenka Gardinas, Belovežo giria ir Augustavo kanalas) be jokių vizų ir būti ten iki 5 dienų (berods tokios kelionės žmogui bus leidžiamos ne dažniau nei kartą į 3 mėnesius).

                              Beje, juk buvo traukinys Vilnius-Lyda-Gardinas. Ar labai greitai jį panaikino?
                              Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                              Marsrutai.lt tinklaraštis!
                              SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                              Comment


                                #95
                                Persėdimas Gardine į lenkų traukinį.
                                Buvo traukinys į Gardiną. Gyvavo nuo pernai birželio vidurio iki berods lapkričio pradžios. Veždavo kelis ar kelioliką keleivių ir kontrabandą.

                                Comment


                                  #96
                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                  Persėdimas Gardine į lenkų traukinį.
                                  Buvo traukinys į Gardiną. Gyvavo nuo pernai birželio vidurio iki berods lapkričio pradžios. Veždavo kelis ar kelioliką keleivių ir kontrabandą.
                                  Tada tuo labiau. Traukinio keitimas, tuo labiau naktį, ir dviejų pasienio ir muitinės patikrinimų perėjimas vargu ar sužavėtų keleivius.
                                  Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                  Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                  SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                  Comment


                                    #97
                                    Traukinio keitimas ne naktį. Jokių naktinių iš Gardino į Lenkiją jau seniai nėra. Tačiau jokios naudos nebūtų važiuoti per Baltarusiją, nes dvi patikros ant sienų. Traukinys iš Gardino tik vienas, geriausiu atveju du per dieną. Autobusu iš Vilniaus mažiau problemų ir greičiau. Gal tik druskininkiečiams į Lenkiją nuvažiuoti su VT būtų patogiau.

                                    Comment


                                      #98
                                      Visa esmė ir yra jeigu bus galima pravažiuoti be vizos. Tas patikrinimas ir su viza nėra jau toks baisus, o beviziu atvėju taip pat labai stipriai neįtakos. Nuo Marcinkonių iki Baltarusijos sienos beabejo norint atstatyti eismą dideliu greičiu reiktų pertiesti geležinkelį, todėl geriausias variantas naktinis traukinys. Kai miegi jokio skirtumo tas greitis, jeigu vakare išvažiavai, o ryte jau Varšuvoje. Beabejo jeigu kaina nesiskirs nuo skrydžio kainos tai traukinio leisti neapsimoka. O miegoti autobuse ar traukinyje didelis skirtumas. Tačiau, pasikartosiu, reikėtų pirma sulaukti Baltarusijos patvirtinimo dėl bevizio įvažiavimo ir kokios bus tikslios jo galiojimo taisyklės. Nes apie tą bevizį įvažiavimą jau kokie 7 metai, kaip šnekama.

                                      Comment


                                        #99
                                        Laiko gaišimas ant sienos, autobusai nesuderinti su traukiniais, jei jau rinktis važiavimą traukiniu. Autobusų ir mikrobų iš Gardino į Lenkiją pakankamai daug.

                                        Comment


                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                          Traukinio keitimas ne naktį. Jokių naktinių iš Gardino į Lenkiją jau seniai nėra. Tačiau jokios naudos nebūtų važiuoti per Baltarusiją, nes dvi patikros ant sienų. Traukinys iš Gardino tik vienas, geriausiu atveju du per dieną. Autobusu iš Vilniaus mažiau problemų ir greičiau. Gal tik druskininkiečiams į Lenkiją nuvažiuoti su VT būtų patogiau.
                                          Būtent, traukinio keitimas (ar persėdimas į autobusą, nesvarbu) ir dvi patikros (ir ne šiaip žvilgtelėjimas į pasą, o nuodugnūs dokumentų ir bagažo patikrinimai, ypač Baltarusijos-Lenkijos pasienyje) ir yra pagrindinis dalykas, dėl kurio šiuo maršrutu beveik niekas nevažiuotų. Autobusu važiuojant blogiausiu atveju gali Lenkijos pasieniečiai patikrinti, o greičiausiai išvis kelionė be sustojimų bus.

                                          Kas liečia Druskininkus, jau, berods, triskart buvo bandyta juos su Lenkija sujungti. 2011 m. Simple Express buvo įsteigę maršrutą Vilnius-Varšuva per Druskininkus - prasilaikė metus. Panašiu laiku Kautra pradėjo vežti iš Druskininkų į Balstogę - berods, jau po 3 mėnesio maršruto nebeliko. Na ir visai neseniai baltarusių INTAX turėjo maršrutą Gardinas-Druskininkai-Augustavas. Pradžioje sutrumpino iki Suvalkų, o dabar, berods ir šis maršrutas užsilenkė?

                                          Nesakau, kad susisiekimas Druskininkai-Lenkija nereikalingas. Jis būtų naudingas, bet, jei ir tiesiogiai važiuojant daug keleivių neprisirinkdavo, tai per Baltarusiją tuo labiau mažai kas važiuos.
                                          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                          Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X