Parašė Al1
Rodyti pranešimą
„Traukiniai prasilenks Trakiškių sustojime – tuomet pasikeis mašinistai: lenkų mašinistai persės į tą traukinį, kuris riedės Balstogės link, o lietuviai – į tą traukinį, kuris kursuos į Kauną. Taip pat pasikeis ir aptarnaujantis personalas, konduktoriai“, – LRT.lt kalbėjo A. Petrušis
Traukiniai europine „Rail Baltica" vėže kursuos savaitgaliais. Iš Kauno ir Balstogės traukinių stočių traukiniai pajudės ryte bei vidurdienį, atitinkamai atgal į galines stotis atvyks vidurdienį ir vakare.
Kelionės bilietas iš Kauno į Balstogę kainuos 11 eurų. Visa kelionė truks apie 4 val. 40 min. Vieną vaiką iki 6 metų amžiaus keleivis galės vežti nemokamai, o kitiems vaikams nuo 6 iki 12 metų bus taikoma 50% nuolaida.
Suderintos gyvūnų, dviračių ir rankinio bagažo viršsvorio vežimo sąlygos. Nepriklausomai nuo nuvažiuoto atstumo keleiviai už šias paslaugas mokės nustatytą 2 eurų mokestį. Keleivis galės vežti vieną dviratį.
Pritrūkus pinigų, Lietuvos teritorijoje šiame „Rail Baltica“ ruože dar neįrengta vadinamoji ERTMS (angl. European Rail Traffic Management System) signalizacijos sistema, kuri turėtų užtikrinti judėjimo saugumą ir leistų padidinti maksimalų saugų traukinių greitį šiame ruože iki 160 km/h. Dabar traukiniai tarp Kauno ir Lenkijos sienos gali judėti maksimaliu 100 km/h greičiu. O Lenkijos teritorijoje kai kuriuose ruožuose dėl seniau nutiestos vėžės minėtas traukinys yra priverstas važiuoti tik 30-40 km/h greičiu.
Comment