Atseit, naudokitės internetiniu. O internetinio patogaus padaryti negali. Net sena versija buvo patogesnė už dabartinę.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Naujas 2016 m. keleivinių traukinių tvarkaraštis
Collapse
X
-
Laikai, kai spausdinamas popierinis variantas jau praeina visur. Šis tvarkaraštis irgi yra atspausdintas nedideliu tiražu ir išdalintas tiems LG darbuotojams, kuriems jo reikia darbo metu. Tačiau PDF'as galėtų būti laisvai platinamas LG puslapyje. Aišku, metų bėgyje tvarkaraštis keičiasi. Todėl vėlgi, visi pakeitimai siunčiami LG viduje atitinkamai tiems padaliniams ir darbuotojams, kuriems juos reikia žinoti. Kas draudžia pakeitimus talpinti atskiru failu prie laisvai prieinamo internete pagrindinio tvarkaraščio?
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąLaikai, kai spausdinamas popierinis variantas jau praeina visur. Šis tvarkaraštis irgi yra atspausdintas nedideliu tiražu ir išdalintas tiems LG darbuotojams, kuriems jo reikia darbo metu. Tačiau PDF'as galėtų būti laisvai platinamas LG puslapyje. Aišku, metų bėgyje tvarkaraštis keičiasi. Todėl vėlgi, visi pakeitimai siunčiami LG viduje atitinkamai tiems padaliniams ir darbuotojams, kuriems juos reikia žinoti. Kas draudžia pakeitimus talpinti atskiru failu prie laisvai prieinamo internete pagrindinio tvarkaraščio?
Comment
-
Parašė keleivinis Rodyti pranešimąJau paskelbti nauji tvarkaraščiai svetainėje traukiniobilietas.lt
Didžiausi pasikeitimai maršrute Vilnius-Klaipėda-Vilnius:
Vilnius-Klaipėda:
Greitasis nr. 17 ir ekspresas sukeičiami vietomis.
G17 iš Vilniaus išvyks 6:45 val., į Klaipėdą atvyks 11:20 val.
Eks781 išvyks 11:10 val., į Klaipėdą atvyks 14:59 val. Naujovė, jog ekspresas stos Kretingoje.
Klaipėda-Vilnius:
Ankstinamas traukinys G20. Vietoj 17:00h iš Klaipėdos jis išvyks 16:15 val., Vilnių pasieks 21:10 val.
Ekspresas nr. 782 žymiai pavėlinamas - iš Klaipėdos išvyks 18:25 val., į Vilnių atvyks 22:18 val., stos Kretingos stotyje.
Kaip reikalai su naujais dyzeliniais traukiniais maršrutui į Klaipėdą?
Vakar Geležinkelių muziejaus darbuotoja užsiminė, kad "į Klaipėdą dyzeliai važiuos jau šią vasarą ir jie jau nupirkti". Kažkodėl pagalvojau, kad gal šie tvarkaraščio pakeitimai būtent su dyzelių paleidimu susiję?
Comment
-
Nemanau. Pasikeitimai tik dėl to, nes vasaros sezonui pasikeičia keleivių norai, srautai ir pan. Ekspresas iš Klaipėdos pavėlintas tam, kad žmonės ilgiau galėtų pabūti pajūryje.
Kol kas berods 1 traukinys tik gautas, todėl dėl jo tvarkaraščio keisti netikslinga. Be to nesusitvarkytų su srautais greičiausiai.
Comment
-
Ekspresas nr. 782 žymiai pavėlinamas - iš Klaipėdos išvyks 18:25 val., į Vilnių atvyks 22:18 val., stos Kretingos stotyje.
SUPER SPRENDIMAS - nes norint grįžt iš Klaipėdos paskutiniu traukiniu reikdavo dar prieš 17h. būti stotyje. Dabar - idealus sprendimas tiek iš Klaipėdos, tiek iš Kretingos (Palangos)
Comment
-
Vokiskoje puslapyje www.lok-report.de rasoma apie Kaunas-Bialystok tvarkarasti o jie irgi rodo LG oficialu tvarkarasti. 2 traukiniai i abi puses turetu pradeti kursuoti nuo birzelio 17 d. savaitgalais + vienas vakarinis traukinys penktadieniais is PL i LT ir rytinis traukinys pirmadieniais is LT i PL.
Comment
-
286 km per maždaug 5 val. 10 min. Iš kur gi greitis bus, jei Trakiškėse net 20 min. sustojimas. Gal pasienio kontrolė bus? Bet Lietuvoje tai nebus. Suvalkuose 12-17 min. sustojimas, priklausomai nuo traukinio, ko visai nereikia pakeisti važiavimo krypčiai. Pakaktų maks. 5-8 min. Augustave net 15 min. sustojimui Bialystoko kryptimi. Machnačiuje, Čarny Bloke techniniai sustojimai po 10 min. tikriausiai praleisti traukinį. Jiesioje techninis 1 min. sustojimas dėl nesamos signalizacijos prieš susikirtimą su 1520 mm linija Jiesia - Rokai - Palemonas. Šeštokuose Kauno kryptimi techniniai sustojimai po minutę.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą286 km per maždaug 5 val. 10 min. Iš kur gi greitis bus, jei Trakiškėse net 20 min. sustojimas. Gal pasienio kontrolė bus? Bet Lietuvoje tai nebus. Suvalkuose 12-17 min. sustojimas, priklausomai nuo traukinio, ko visai nereikia pakeisti važiavimo krypčiai. Pakaktų maks. 5-8 min. Augustave net 15 min. sustojimui Bialystoko kryptimi. Machnačiuje, Čarny Bloke techniniai sustojimai po 10 min. tikriausiai praleisti traukinį. Jiesioje techninis 1 min. sustojimas dėl nesamos signalizacijos prieš susikirtimą su 1520 mm linija Jiesia - Rokai - Palemonas. Šeštokuose Kauno kryptimi techniniai sustojimai po minutę.
Anksčiau kur tik Lietuvoje dyzelinis traukinys keisdavo kryptį, tai stovėjimai vis būdavo po 12 min. ar dar ilgiau (Šeštokuose, Pagėgiuose, Pariečėje...). Šeštokuose techninis sustojimas Kauno kryptimi taip pat dėl 1435mm kelyje nesamos signalizacijos.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTrakiškėse mašinistai nesikeičia...
Tai gal būt pasiruošta variantui, kad mašinistai "apsikeistų traukiniais"?
Iš Kauno rytinio į Belystoką išvykimas numatytas 9:00h. Kaip kelionei į Lenkiją jis truputį vėlokas. Anksčiau išvažiavus prasilenkti su kitu būtų galima Suvalkuose... Bet ne - prasilenks Trakiškėse.
Comment
-
http://www.pasienis.lt/lit/Liepos-pr...sienu-kontrole negali būt susiję sustojimas Lenkijoje 20min su šituo?
Comment
Comment