Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II atšaka Kaunas-Vilnius

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
    Stotis planuojama tiesiai priešais egzistuojantį terminalą, ėjimo atstumo palyginus su taksi iki oro uosto skirtumo neturėtų būti. 200m ėjimo nėra didelis išlošimas, bet nėra ir nulinis, neaišku tik koks kainos skirtumas tarp variantų.
    Kodėl neturėtų būti? Atseit kažkas vietoj traukinio rinksis taksi, nes tingės paeiti minutę-dvi iki traukinio ir tai blogai? Jei tie 200m šitam kelionės gale per daug, tai tuo labiau bus per daug persėdimai ir nueit iki galinio taško kur turbūt bus daugiau nei 200 metrų. Ir vistiek rinksis taksi nežiūrėdamas kas bus arčiau.

    Arba galima padaryt horizontalų eskalatorių kuris pravežtų tuo per ilgu tuneliu

    Comment


      Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

      Stotis planuojama tiesiai priešais egzistuojantį terminalą, ėjimo atstumo palyginus su taksi iki oro uosto skirtumo neturėtų būti. 200m ėjimo nėra didelis išlošimas, bet nėra ir nulinis, neaišku tik koks kainos skirtumas tarp variantų.
      Iš kur šis brėžinys?

      Palyginimo su taksi aš irgi nelabai supratau. Taksi veža nuo durų iki durų. Traukinys bet kokiu atveju neveš nuo durų, nebent stotis priešais namų langus. Tai čia tie porą šimtų metrų yra visiškai niekinis atstumas, nes pačiame oro uoste dažniausiai tenka nueiti daugiau. Man prie namų, nuo laiptinės durų iki vietos kur gali privažiuoti taksi, reikia eiti apie 100 metrų.
      O kainos skirtumas būtų kartais ir ne 2 ar 3 Juo labiau, kad prabangus stoties pozicionavimas, neturės visiškai jokios įtakos keleivių skaičiui ar naudojimuisi traukiniu. Jeigu būtų iš kur patogiai atvykti tuom traukiniu, tai net 500 metrų atstumas nieko neatbaidytu.

      Comment


        Įdomūs jūs
        Argumentuojate kad VNO stotis būtų toliau nei siūloma. Kokiu tikslu? Juk savaime aišku kad arčiau yra geriau nei toliau.

        Comment


          Parašė B.S. Rodyti pranešimą
          Įdomūs jūs
          Argumentuojate kad VNO stotis būtų toliau nei siūloma. Kokiu tikslu? Juk savaime aišku kad arčiau yra geriau nei toliau.
          Labai paprasta dešimtmetį prieš galimas statybas pabraižyti kokį generalinį ar plėtros planą su 100+ mln. kainos sprendiniu vs kokių 30 mln. sprendinys, nes juk "kol kas" nieko daryti nereikia. O tada suėjus terminui grįžtama į realybę - tokių lėšų nėra arba dar kitokios kliūtys dėl turimų nugriauti keliolikos gyv. namų ir niekas nevyksta. O galimos teritorijos, kuriose būtų pavykęs pigesnis ir racionalesnis sprendinys, jau panaudotos kažkam kitam, nes jose niekas nebuvo suplanuota.
          Tai vat toks ir argumentavimas. Galima suplanuoti realius objektus pagal situaciją bei logiką, arba galima suplanuoti tokius, kokie niekaip neracionalūs, bet "faini", tačiau jų niekada ir nepastatyti. Arba pastatyti, bet kažkieno kito sąskaitą.

          Comment


            Parašė sleader Rodyti pranešimą

            Iš kur šis brėžinys?
            Iš paskutinio viešinimo, https://sumin.lrv.lt/lt/veiklos-srit...rezinys-m5000/ antras brėžinys.

            Comment


              Parašė sleader Rodyti pranešimą

              Galima suplanuoti realius objektus pagal situaciją bei logiką, arba galima suplanuoti tokius, kokie niekaip neracionalūs, bet "faini", tačiau jų niekada ir nepastatyti. Arba pastatyti, bet kažkieno kito sąskaitą.
              Tai čia nuo oro priklauso ar kaip? Vieną dieną skundžiamės kaip Ryga statosi kosmines stotis o mes ne, kitą dieną kad patogesnė stotis yra pinigų išmetimas, ar jų išleidimas kitų sąskaita.

              P.S.: Ir išvis, ilguoju laikotarpiu reiktų planuoti kažką tokio, su požemine stotimi kažkur NMC. Tam, kad 1)stotis būtų arčiau gyventojų tankumo centro, 2)nereikėtų važinėti pirmyn-atgal per Vilniaus stotį, kai gali toliau važiuoti toliau link Kauno.
              Latviai gal pritrūks pinigų šiam kartui, bet bent jau turi planą.
              Attached Files
              Paskutinis taisė B.S.; 2024.04.17, 04:20.

              Comment


                Parašė B.S. Rodyti pranešimą
                Tai čia nuo oro priklauso ar kaip? Vieną dieną skundžiamės kaip Ryga statosi kosmines stotis o mes ne, kitą dieną kad patogesnė stotis yra pinigų išmetimas, ar jų išleidimas kitų sąskaita.

                P.S.: Ir išvis, ilguoju laikotarpiu reiktų planuoti kažką tokio, su požemine stotimi kažkur NMC. Tam, kad 1)stotis būtų arčiau gyventojų tankumo centro, 2)nereikėtų važinėti pirmyn-atgal per Vilniaus stotį, kai gali toliau važiuoti toliau link Kauno.
                Latviai gal pritrūks pinigų šiam kartui, bet bent jau turi planą.
                Atsiprašau, bet gal tamsta surastų kur būtent aš skundžiausi jog Ryga stato, o mes ne? Aš kaip tik čia buvau iš visų pusių "apmėtytas viskuom kuom įmanoma" kai sakiau, kad Rygos stotys (įskaitant į RIX) bereikalingai didelės ir neproporcingos investicijos.
                Taip ir šitos požeminės stoties statyba yra atspindys kažkokio nepilnavertiškumo komplekso, nes latviai ten stotis už šimtus mln. eurų statosi, tai ir mums būtinai reikia brangios ir požeminės. Nors galima padaryti taip pat funkcionaliai, bet pigiau ir paprasčiau. Dar reikia prisiminti ir eksploataciją ne tik einamuoju metu (elektra apšvietimui, vėdinimui), bet ir po kelių dešimtmečių - hidroizoliacijos sprendiniai ir kt.. Bet juk nepavyks pasemti milijardų iš ES, nors realybė turbūt bus kaip visada - lėšų KNS - VLN atkarpos statybai ims trūkti ir bus braukiamas brūkšnys ko nestatyti, o ši stotis ir bus žemiausioje eilėje prioritetų sąraše.

                Jeigu planuoti kažką NMC, tai reikia planuoti dabar ir nusimatyti rezervines teritorijas, nes ilguoju laikotarpiu tankėjant miestui, be numatytų erdvių tam, tai teliks tik gražiomis svajonėmis. Todėl ką ir akcentuoju - planavimas svarbus, bet jis turi būti realistiškas ir pamatuotas.

                Comment


                  Parašė B.S. Rodyti pranešimą
                  Tai čia nuo oro priklauso ar kaip? Vieną dieną skundžiamės kaip Ryga statosi kosmines stotis o mes ne, kitą dieną kad patogesnė stotis yra pinigų išmetimas, ar jų išleidimas kitų sąskaita.

                  P.S.: Ir išvis, ilguoju laikotarpiu reiktų planuoti kažką tokio, su požemine stotimi kažkur NMC. Tam, kad 1)stotis būtų arčiau gyventojų tankumo centro, 2)nereikėtų važinėti pirmyn-atgal per Vilniaus stotį, kai gali toliau važiuoti toliau link Kauno.
                  Latviai gal pritrūks pinigų šiam kartui, bet bent jau turi planą.
                  Ta vieta pasižymi unikaliu Lietuvoje ir sudėtingu reljefu. Be kita ko jis yra saugomas, ten Panerių erozinio kalvyno kraštovaizdžio draustinis.

                  Click image for larger version

Name:	Screenshot from 2024-04-17 12-20-51.png
Views:	2379
Size:	842,4 kB
ID:	2124719

                  Comment


                    Click image for larger version

Name:	Screenshot from 2024-04-17 12-29-57.png
Views:	2662
Size:	309,5 kB
ID:	2124721

                    Comment


                      alga
                      Čia nebūtinai turi būti būtent kaip nubraižiau. Jei jau toks svarbus kraštovaizdis, galima pasirausti po juo. Arba jį aplenkti.
                      Be to, traukiniai paprastai puošia o ne darko kraštovaizdį.
                      Attached Files
                      Paskutinis taisė B.S.; 2024.04.17, 12:00.

                      Comment


                        Man rodos, Rail Baltica projektuojama su ne didesniais už 8‰ gradientais, mėlynas variantas atsidurtų keliasdešimt metrų po oro uostu. Apie posūkių spindulius išvis tyliu. Raudonas variantas eina per gyvenamuosius ir pramoninius rajonus, ten po visur tunelį daryt? Traukiniai, aišku, gražu, bet jei tavo vaikštomą mišką kerta geležinkelis, tai iš vienos pusės į kitą lengvai nepavaikščiosi. #zuikių_gatvė.

                        Comment


                          #Vaidotai, #Kirtimai. Koridorius yra, gradientai tinkami.

                          Comment


                            Į Vaidotus šiaip ar taip bus standartinės vėžės bėgiai. Nesunku ir iki oro uostu užžiedint. Klausimas, ar papildomas kelionės laikas bus priimtinas.

                            Comment


                              Pradedamas viešinti atnaujintas Vilnius-Kaunas Rail Baltica trasos specialusis planas:
                              https://sumin.lrv.lt/lt/veiklos-srit...gimo-etapas-6/

                              Comment


                                Parašė DKL Rodyti pranešimą
                                Pradedamas viešinti atnaujintas Vilnius-Kaunas Rail Baltica trasos specialusis planas:
                                https://sumin.lrv.lt/lt/veiklos-srit...gimo-etapas-6/
                                Pagaliau, kiek čia pavėlavo, apie 15 mėnesių tik.

                                Comment


                                  Parašė drulia Rodyti pranešimą

                                  Pagaliau, kiek čia pavėlavo, apie 15 mėnesių tik.
                                  Tai pati RBII vėluos 4-5 metus, ir tai dar optimistiškai.

                                  Comment


                                    Kauno ir Vilniaus oro uostus planuoja sujungti nauja geležinkelio vėže
                                    https://kaunas.kasvyksta.lt/2024/06/...zinkelio-veze/

                                    Comment


                                      "LTG pristato koreguotus „Rail Baltica“ ruožo tarp Kauno ir Vilniaus sprendinius."

                                      ​​​​​"Bendrovė praneša, kad Vilniaus, Kauno rajonų, Elektrėnų, Jonavos, Kaišiadorių, Trakų ir šalia esančių vietovių gyventojai, bendruomenės, susijusios organizacijos bei verslo atstovai kviečiami dalyvauti teritorijų planavimo procese, iki rugpjūčio 9 d. teikti pasiūlymus rengiamam planui."

                                      https://www.vz.lt/transportas-logist...#ixzz8de5fbVvx

                                      Mano pageidavimų sąrašas:
                                      Attached Files
                                      Paskutinis taisė B.S.; 2024.06.20, 02:20.

                                      Comment


                                        Pristatyti „Rail Baltica“ atkarpos Kaunas–Vilnius specialiojo plano sprendiniai

                                        Praėjusią savaitę Vilniuje vykusiame baigiamajame susirinkime aptarti patikslinti „Rail Baltica“ geležinkelio linijos Kaunas–Vilnius specialiojo plano sprendiniai. Papildomai buvo pratęstas pasiūlymų priėmimas per TPS „Vartų“ informacinę sistemą – čia jie gali būti teikiami iki rugpjūčio 22 d.

                                        Viso iki šiol užregistruoti 93 klausimai ir pasiūlymai dėl suplanuotų teritorijų infrastruktūros plėtrai. Daugiausia pasiūlymų gauta dėl susisiekimo, privažiavimų prie sklypų ar statinių. Juos analizuojant jau planuojami galimi pakeitimai – kai kur išsaugoti statiniai, išperkama mažiau žemės, suplanuoti nauji infrastruktūros objektai ar pakeista kelių schema, mažinant įtaką vystomam verslui.

                                        Visi klausimai ir pasiūlymai bus įvertinti specialistų per 10 darbo dienų nuo susirinkimo dienos, į juos bus atsakoma individualiai iki rugpjūčio 23 d. „Rail Baltica“ geležinkelio linijos Kaunas–Vilnius specialųjį planą numatoma patvirtinti iki šių metų pabaigos.

                                        Renginyje taip pat pristatyti patikslinti privažiavimo prie sklypų sprendiniai, geležinkelio trasa ties Rykantais, techniniai sprendiniai ir greitojo geležinkelio parametrai. Rengiant ruožo Kaunas–Vilnius specialiojo teritorijų planavimo dokumentą buvo numatyta daugiau dviejų lygių pravažiavimų ir praėjimų per geležinkelį. Renginio metu visuomenė galėjo gauti konsultacijas konkrečiai su jų sklypais susijusiais klausimais.

                                        Comment


                                          Realiai jei pvz iš Vilniaus bus važiuojama greituoju traukiniu į Rygos pusę ar toliau, tai Kauno oro uoste turėtų būti sustojimas ir važiuojant iš kitos pusės taip pat. Pagal ankstesnius pateiktus planus niekaip man nesimatė kaip tas traukinys galėtų pasiekti tą Kauno oro uostą, nes tam susikirtime kažkoks kelių trikampis ten būdavo ir atrodydavo, kad atvažiavęs traukinys pvz iš Vilniaus užsuka į Kauno oro uostą, o poto norint judėti į pvz Rygos pusę turi pradėti važiuoti atgal. Ar čia normalu? Kažkokia nesamonė. Arba aš kažko nesuprantu? Pusė alternatyvių vėžių tarp Vilniaus ir Kauno buvo su normaliu pravažiavimu pro Kauno oro uostą, o kitos tokios kaip mano minima aukščiau ir kiek supratau yra patvirtinta ta man neaiški privažiamoji shema.

                                          ​​​​​​Idomu kaip jūs kolegos suprantate vežę prie Kauno oro uosto?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X