Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II atšaka Kaunas-Vilnius

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Ir esamu geležinkeliu galima pasiekti greitesnę kelionę. Tereikia tik nutiesti trečiąjį kelią tarp Panerių ir Kaišiadorių, įrengti ilgesnius 160 km/h ruožus. Ir kelionė esamu modernizuotu geležinkeliu galėtų siekti 45 min. Bet tai daug pigiau. Aišku, čia visi tuoj apie tiesioginį susisiekimą su Europa pradės... Jau daug kartų siūlytas variantas - Talgo traukiniai su keičiamu vėžės pločiu, kurio keitimas užtrunka viso labo 2-3 minutes ir vyksta maršruto eigoje kartu su keleiviais...

    Comment


      Parašė Gator Rodyti pranešimą

      Jis kalbėjo apie laikus kai būdavo mažiau nei valanda. Tiesa 48 nelabai būdavo, nebent be sustojimų paleistas būtų buvęs, gal tada priartėjęs būtų prie tie. Kažkas apie 55min buvo su bent vienu sustojimu.
      Gal kas žino, kodėl dabar greičiausias traukinys tarp Vilniaus ir Kauno važiuoja net 1h 09min (12:30 Vilnius-Kaunas)? Šis traukinys stoja 3 kartus (Lentvaryje, Vievyje, Kaišiadoryse), juk panaikinus šiuos sustojimus tikrai nebūtų toks didelis pagreitėjimas. Dar palyginus neseniai Kaunas-Vilnius traukinys važiavo 59 min (tiesa, tik vienas reisas): Traukiniu iš Kauno į Vilnių – per 59 minutes | PasaulisKišenėje.lt (15min.lt). Juk po to dar vyko kažkokie geležinkelio modernizacijos darbai. O dar seniau, kur aš jau per jaunas prisiminti, kaip suprantu iš kitų pasakojimų, kelionė buvo dar greitesnė.

      Comment


        Parašė alga Rodyti pranešimą

        Tipiškas žurnalistų ar pranešimų spaudai rašytojų nusipezėjimas. "Everything you read in the newspapers is absolutely true except for the rare story of which you happen to have firsthand knowledge"
        Tai vadinama Gell-Mann Amnesia

        https://www.epsilontheory.com/gell-mann-amnesia/

        Comment


          Kažkaip įdomiai atrodo, kai "raudona" trąsa eina pro Lentvarį, bet ne pro Kaišiadorius. Neabejoju, kad yra tam tikri argumentai (aplinkosauginiai, sklypų išpirkimas, infrastruktūros kaina ir pan), bet... (1) Jeigu svarbu surasti, kuo trumpesnį ir greitesnį maršrutą, tai kodėl tas vingis tarp tarp Vilniaus ir Lentvario paliktas? Negalima buvo kažkokio maršruto tiesesnio maršruto bent per Grigiškes (iki jų lyg eina geležinkelis) iki Rykantų surasti aplenkiant Lentvarį? (2) Jeigu svarbu turėti trasą, kad sujungti kuo daugiau reikšmingų miestų, tai kodėl tada Elektrėnai aplenkiami? Čia nebus, kai bandai kompromisų ieškoti tarp vieno ir kito, bet galiausiai pasirenki tokį kompromisą, kai niekas nėra patenkintas rezultatu...
          Kopenhaga/Roskildė / Stokholmas I II III IV
          Dordrechtas/Haarlemas
          Nesebaras/Plovdivas
          Kiolnas

          Comment


            Parašė Sula Rodyti pranešimą
            Neužmirškime, kad vienas iš pagrindinių tikslų buvo pajungti KUN-Kauno oro uostą. Gal tai lemia pasirinktą kelio trajektoriją.
            Gal reiktų tiesiog atšaką padaryti į KUN, o ne 99,9 keleivių, kurių tikslas Kaunas, o ne KUN, versti be reikalo važinėti lanku pro Karmėlavą? Į VNO tai tiesiog atšaka numatyta kažkodėl, o ne visas maršrutas pro jį.
            Paskutinis taisė Lettered; 2022.10.19, 13:39.
            Flickr

            Comment


              Parašė Bluefox Rodyti pranešimą

              Gal kas žino, kodėl dabar greičiausias traukinys tarp Vilniaus ir Kauno važiuoja net 1h 09min (12:30 Vilnius-Kaunas)? Šis traukinys stoja 3 kartus (Lentvaryje, Vievyje, Kaišiadoryse), juk panaikinus šiuos sustojimus tikrai nebūtų toks didelis pagreitėjimas. Dar palyginus neseniai Kaunas-Vilnius traukinys važiavo 59 min (tiesa, tik vienas reisas): Traukiniu iš Kauno į Vilnių – per 59 minutes | PasaulisKišenėje.lt (15min.lt). Juk po to dar vyko kažkokie geležinkelio modernizacijos darbai. O dar seniau, kur aš jau per jaunas prisiminti, kaip suprantu iš kitų pasakojimų, kelionė buvo dar greitesnė.
              Didelėje dalyje kelio velkasi 70-80km/h, kai kur 100km/h. Maksimaliu 120km/h važiuoja vos keliose nelabai ilgose vietose. Kodėl taip yra, velnias žino.

              Comment


                Parašė John Rodyti pranešimą

                Didelėje dalyje kelio velkasi 70-80km/h, kai kur 100km/h. Maksimaliu 120km/h važiuoja vos keliose nelabai ilgose vietose. Kodėl taip yra, velnias žino.
                Todėl, kad geležinkelis labai senas, tiestas dar caro laikais, turi daug išsišakojimų ir posūkių.
                Flickr

                Comment


                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                  Todėl, kad geležinkelis labai senas, tiestas dar caro laikais, turi daug išsišakojimų ir posūkių.
                  Jei vadovautumėmės tokia logika, tai UK turbūt traukiniai išvis niekur negalėtų važiuoti daugiau 50km/h, nes nu anie beveik visi yra "labai seni", tiesti dar Viktorijos laikais

                  Šiaip ne todėl. Geležinkelio geometrija laisvai leistų 160km/h daugumoje atkarpų. Pati geležinkelio būklė irgi praktiškai visur yra kaip minimum gera, o daug kur netoli idealios ir mažesniam greičiui tai neturi absoliučiai jokios įtakos. Kaip suprantu, priežastis yra kažkokie vykdomi darbai ir greičio ribojimai stotyse. Tik klausimas, kodėl tai nėra kažkaip sprendžiama ir tęsiasi amžinybę.

                  Comment


                    Parašė tivoli Rodyti pranešimą

                    Kažkaip įdomiai atrodo, kai "raudona" trąsa eina pro Lentvarį, bet ne pro Kaišiadorius. Neabejoju, kad yra tam tikri argumentai (aplinkosauginiai, sklypų išpirkimas, infrastruktūros kaina ir pan), bet... (1) Jeigu svarbu surasti, kuo trumpesnį ir greitesnį maršrutą, tai kodėl tas vingis tarp tarp Vilniaus ir Lentvario paliktas? Negalima buvo kažkokio maršruto tiesesnio maršruto bent per Grigiškes (iki jų lyg eina geležinkelis) iki Rykantų surasti aplenkiant Lentvarį? (2) Jeigu svarbu turėti trasą, kad sujungti kuo daugiau reikšmingų miestų, tai kodėl tada Elektrėnai aplenkiami? Čia nebus, kai bandai kompromisų ieškoti tarp vieno ir kito, bet galiausiai pasirenki tokį kompromisą, kai niekas nėra patenkintas rezultatu...
                    Tiesiog nėra vietos kur tiesti ne per Lentvarį. Nebent prie pat A1 greitkelio.
                    Į Grigiškes geležinkelis eina vingiu nuo A.Panerių.

                    Comment


                      Šitam forume atsimenu buvo apšnekėta, kuomet geležinkelių tema nebuvo mirus ir buvo keli nariai dirbantys LG. Minėta, kad norint galima ir dabar leisti 160km/h, panaikinus pervažas ir mažas stotis.Taip pat eksplotacijos kaina irgi smarkiai išaugina didelis greitis.

                      Comment


                        Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                        Šitam forume atsimenu buvo apšnekėta, kuomet geležinkelių tema nebuvo mirus ir buvo keli nariai dirbantys LG. Minėta, kad norint galima ir dabar leisti 160km/h, panaikinus pervažas ir mažas stotis.Taip pat eksplotacijos kaina irgi smarkiai išaugina didelis greitis.
                        Nebūtina naikinti nei pervažų, nei stočių, nors kai kuriais atvejais ir pageidautina. Tokie atamzai manau tėra pseudo-paaiškinimai, kodėl išvis nieko nereikia daryti.

                        Comment


                          Parašė John Rodyti pranešimą
                          Jei vadovautumėmės tokia logika, tai UK turbūt traukiniai išvis niekur negalėtų važiuoti daugiau 50km/h, nes nu anie beveik visi yra "labai seni", tiesti dar Viktorijos laikais
                          UK kad ir senais Viktorijos laikais gal geresnius bėgius tiesė nei caro laikais pas mus?
                          Flickr

                          Comment


                            Klausimas yra dar ne tik bėgiu tiesimo metai, bet ir kaip tie bėgiai buvo prižiūrėti.

                            Comment


                              Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                              UK kad ir senais Viktorijos laikais gal geresnius bėgius tiesė nei caro laikais pas mus?
                              Tai, kad abejoju ar tie patys bėgiai dabar nuo tų laikų
                              Čia vienintelis argumentas tik tas apie tų laikų trasos vingiuotumą.

                              Comment


                                Trasa nėra supervingiuota. Didžiausias vingis prieš Kaišiadoris iš Vilniaus pusės, kurį buvo žadama tiesinti. Prieš kelis metus buvo įrengtas ruožas su 160 km/h. Traukiniai iš tikrųjų ten važiavo arti 160 km/h. Pats važiavau. Tikriausiai po kelių metų buvo sėkmingai numarintas sumažinus greitį iki 120.

                                Comment


                                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                  UK kad ir senais Viktorijos laikais gal geresnius bėgius tiesė nei caro laikais pas mus?
                                  Šiaip tai panašius.

                                  Comment


                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                    Trasa nėra supervingiuota. Didžiausias vingis prieš Kaišiadoris iš Vilniaus pusės, kurį buvo žadama tiesinti. Prieš kelis metus buvo įrengtas ruožas su 160 km/h. Traukiniai iš tikrųjų ten važiavo arti 160 km/h. Pats važiavau. Tikriausiai po kelių metų buvo sėkmingai numarintas sumažinus greitį iki 120.
                                    Ar tikrai važiavo? Matavai su GPS? Nes kiek kur esu matevęs traukinių greitį Lietuvoje, daugiau 120km/h nei pro kur. Esu girdėjęs pletkų, kad tarp Kretingos ir Kūlupėnų greičiau važiuoja, bet pamatavus su GPS nepasitvirtino.

                                    Comment


                                      Elektriniuose traukiniuose ant LCD ekranų rodo greitį. Čia eina kalba apie 011-013 elektrinius traukinius, kurie buvo specialiai pirkti maršrutui į Minską. Pirmuosiuose 001-010 greičio nerodo, nes ir ekranų nėra. Tai tikrai rodė apie 158-159 km/h tame ruože. Be to ir jautėsi, kad spaudžia tikrai ne 120 km/h.

                                      Comment


                                        Parašė tivoli Rodyti pranešimą

                                        Kažkaip įdomiai atrodo, kai "raudona" trąsa eina pro Lentvarį, bet ne pro Kaišiadorius. Neabejoju, kad yra tam tikri argumentai (aplinkosauginiai, sklypų išpirkimas, infrastruktūros kaina ir pan), bet... (1) Jeigu svarbu surasti, kuo trumpesnį ir greitesnį maršrutą, tai kodėl tas vingis tarp tarp Vilniaus ir Lentvario paliktas? Negalima buvo kažkokio maršruto tiesesnio maršruto bent per Grigiškes (iki jų lyg eina geležinkelis) iki Rykantų surasti aplenkiant Lentvarį? (2) Jeigu svarbu turėti trasą, kad sujungti kuo daugiau reikšmingų miestų, tai kodėl tada Elektrėnai aplenkiami? Čia nebus, kai bandai kompromisų ieškoti tarp vieno ir kito, bet galiausiai pasirenki tokį kompromisą, kai niekas nėra patenkintas rezultatu...
                                        Tas Lentvario lankas tikrai daug atima laiko. Įdomu, kiek minučių susitaupytų, jei būtų pravesta tiesiai.
                                        Paskutinis taisė ifl; 2022.10.19, 20:13.

                                        Comment


                                          Jei jau vesti kita trasa aplenkiant Lentvarį, tai taip, kad linijoje atsirastų nauja stotis Pilaitėje.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X