Ir esamu geležinkeliu galima pasiekti greitesnę kelionę. Tereikia tik nutiesti trečiąjį kelią tarp Panerių ir Kaišiadorių, įrengti ilgesnius 160 km/h ruožus. Ir kelionė esamu modernizuotu geležinkeliu galėtų siekti 45 min. Bet tai daug pigiau. Aišku, čia visi tuoj apie tiesioginį susisiekimą su Europa pradės... Jau daug kartų siūlytas variantas - Talgo traukiniai su keičiamu vėžės pločiu, kurio keitimas užtrunka viso labo 2-3 minutes ir vyksta maršruto eigoje kartu su keleiviais...
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II atšaka Kaunas-Vilnius
Collapse
X
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Jis kalbėjo apie laikus kai būdavo mažiau nei valanda. Tiesa 48 nelabai būdavo, nebent be sustojimų paleistas būtų buvęs, gal tada priartėjęs būtų prie tie. Kažkas apie 55min buvo su bent vienu sustojimu.
Comment
-
Parašė alga Rodyti pranešimą
Tipiškas žurnalistų ar pranešimų spaudai rašytojų nusipezėjimas. "Everything you read in the newspapers is absolutely true except for the rare story of which you happen to have firsthand knowledge"
https://www.epsilontheory.com/gell-mann-amnesia/
- 1 patinka
Comment
-
Kažkaip įdomiai atrodo, kai "raudona" trąsa eina pro Lentvarį, bet ne pro Kaišiadorius. Neabejoju, kad yra tam tikri argumentai (aplinkosauginiai, sklypų išpirkimas, infrastruktūros kaina ir pan), bet... (1) Jeigu svarbu surasti, kuo trumpesnį ir greitesnį maršrutą, tai kodėl tas vingis tarp tarp Vilniaus ir Lentvario paliktas? Negalima buvo kažkokio maršruto tiesesnio maršruto bent per Grigiškes (iki jų lyg eina geležinkelis) iki Rykantų surasti aplenkiant Lentvarį? (2) Jeigu svarbu turėti trasą, kad sujungti kuo daugiau reikšmingų miestų, tai kodėl tada Elektrėnai aplenkiami? Čia nebus, kai bandai kompromisų ieškoti tarp vieno ir kito, bet galiausiai pasirenki tokį kompromisą, kai niekas nėra patenkintas rezultatu...
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąNeužmirškime, kad vienas iš pagrindinių tikslų buvo pajungti KUN-Kauno oro uostą. Gal tai lemia pasirinktą kelio trajektoriją.Paskutinis taisė Lettered; 2022.10.19, 13:39.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Bluefox Rodyti pranešimą
Gal kas žino, kodėl dabar greičiausias traukinys tarp Vilniaus ir Kauno važiuoja net 1h 09min (12:30 Vilnius-Kaunas)? Šis traukinys stoja 3 kartus (Lentvaryje, Vievyje, Kaišiadoryse), juk panaikinus šiuos sustojimus tikrai nebūtų toks didelis pagreitėjimas. Dar palyginus neseniai Kaunas-Vilnius traukinys važiavo 59 min (tiesa, tik vienas reisas): Traukiniu iš Kauno į Vilnių – per 59 minutes | PasaulisKišenėje.lt (15min.lt). Juk po to dar vyko kažkokie geležinkelio modernizacijos darbai. O dar seniau, kur aš jau per jaunas prisiminti, kaip suprantu iš kitų pasakojimų, kelionė buvo dar greitesnė.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Didelėje dalyje kelio velkasi 70-80km/h, kai kur 100km/h. Maksimaliu 120km/h važiuoja vos keliose nelabai ilgose vietose. Kodėl taip yra, velnias žino.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Todėl, kad geležinkelis labai senas, tiestas dar caro laikais, turi daug išsišakojimų ir posūkių.
Šiaip ne todėl. Geležinkelio geometrija laisvai leistų 160km/h daugumoje atkarpų. Pati geležinkelio būklė irgi praktiškai visur yra kaip minimum gera, o daug kur netoli idealios ir mažesniam greičiui tai neturi absoliučiai jokios įtakos. Kaip suprantu, priežastis yra kažkokie vykdomi darbai ir greičio ribojimai stotyse. Tik klausimas, kodėl tai nėra kažkaip sprendžiama ir tęsiasi amžinybę.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė tivoli Rodyti pranešimą
Kažkaip įdomiai atrodo, kai "raudona" trąsa eina pro Lentvarį, bet ne pro Kaišiadorius. Neabejoju, kad yra tam tikri argumentai (aplinkosauginiai, sklypų išpirkimas, infrastruktūros kaina ir pan), bet... (1) Jeigu svarbu surasti, kuo trumpesnį ir greitesnį maršrutą, tai kodėl tas vingis tarp tarp Vilniaus ir Lentvario paliktas? Negalima buvo kažkokio maršruto tiesesnio maršruto bent per Grigiškes (iki jų lyg eina geležinkelis) iki Rykantų surasti aplenkiant Lentvarį? (2) Jeigu svarbu turėti trasą, kad sujungti kuo daugiau reikšmingų miestų, tai kodėl tada Elektrėnai aplenkiami? Čia nebus, kai bandai kompromisų ieškoti tarp vieno ir kito, bet galiausiai pasirenki tokį kompromisą, kai niekas nėra patenkintas rezultatu...
Į Grigiškes geležinkelis eina vingiu nuo A.Panerių.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąŠitam forume atsimenu buvo apšnekėta, kuomet geležinkelių tema nebuvo mirus ir buvo keli nariai dirbantys LG. Minėta, kad norint galima ir dabar leisti 160km/h, panaikinus pervažas ir mažas stotis.Taip pat eksplotacijos kaina irgi smarkiai išaugina didelis greitis.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąJei vadovautumėmės tokia logika, tai UK turbūt traukiniai išvis niekur negalėtų važiuoti daugiau 50km/h, nes nu anie beveik visi yra "labai seni", tiesti dar Viktorijos laikais
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
UK kad ir senais Viktorijos laikais gal geresnius bėgius tiesė nei caro laikais pas mus?
Čia vienintelis argumentas tik tas apie tų laikų trasos vingiuotumą.
Comment
-
Trasa nėra supervingiuota. Didžiausias vingis prieš Kaišiadoris iš Vilniaus pusės, kurį buvo žadama tiesinti. Prieš kelis metus buvo įrengtas ruožas su 160 km/h. Traukiniai iš tikrųjų ten važiavo arti 160 km/h. Pats važiavau. Tikriausiai po kelių metų buvo sėkmingai numarintas sumažinus greitį iki 120.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
UK kad ir senais Viktorijos laikais gal geresnius bėgius tiesė nei caro laikais pas mus?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTrasa nėra supervingiuota. Didžiausias vingis prieš Kaišiadoris iš Vilniaus pusės, kurį buvo žadama tiesinti. Prieš kelis metus buvo įrengtas ruožas su 160 km/h. Traukiniai iš tikrųjų ten važiavo arti 160 km/h. Pats važiavau. Tikriausiai po kelių metų buvo sėkmingai numarintas sumažinus greitį iki 120.
- 1 patinka
Comment
-
Elektriniuose traukiniuose ant LCD ekranų rodo greitį. Čia eina kalba apie 011-013 elektrinius traukinius, kurie buvo specialiai pirkti maršrutui į Minską. Pirmuosiuose 001-010 greičio nerodo, nes ir ekranų nėra. Tai tikrai rodė apie 158-159 km/h tame ruože. Be to ir jautėsi, kad spaudžia tikrai ne 120 km/h.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė tivoli Rodyti pranešimą
Kažkaip įdomiai atrodo, kai "raudona" trąsa eina pro Lentvarį, bet ne pro Kaišiadorius. Neabejoju, kad yra tam tikri argumentai (aplinkosauginiai, sklypų išpirkimas, infrastruktūros kaina ir pan), bet... (1) Jeigu svarbu surasti, kuo trumpesnį ir greitesnį maršrutą, tai kodėl tas vingis tarp tarp Vilniaus ir Lentvario paliktas? Negalima buvo kažkokio maršruto tiesesnio maršruto bent per Grigiškes (iki jų lyg eina geležinkelis) iki Rykantų surasti aplenkiant Lentvarį? (2) Jeigu svarbu turėti trasą, kad sujungti kuo daugiau reikšmingų miestų, tai kodėl tada Elektrėnai aplenkiami? Čia nebus, kai bandai kompromisų ieškoti tarp vieno ir kito, bet galiausiai pasirenki tokį kompromisą, kai niekas nėra patenkintas rezultatu...Paskutinis taisė ifl; 2022.10.19, 20:13.
Comment
Comment