Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II atšaka Kaunas-Vilnius

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    https://aina.lt/r-vyzintas-isileisti...eikia-spresti/

    Tokia tad Panevezio politiku nuomone apie stoti arciau miesto pavyko susigooglinti. Matomai provincijos politikai ne tik, kad nemato tokio projekto naudos, bet dar ir izvelgia gresmes.
    Paskutinis taisė Sklansky; 2021.11.29, 22:42.

    Comment


      Šiaip yra ir visos LT bendrasis planas, kur gali jau specialistai dėliot taškus kur ko reikia. Tiesa pasakius ir trasos specialieji planai ir studijos tai turėjo apsvarstyti. Čia nėra kažkoks turgus, kur "ė, nori gelžekelio stoties? - O kas tas yr? - Vadinasi nenori".
      Show must go von!

      Comment


        Beje, įdomu. Bavarijoje yra toks miestas Treuchtlingen, turi 12,3 tūkst. gyventojų (Elektrėnai – 11,5 tūkst.), ir yra apie 50-60 km nutolęs nuo Niurnbergo ir Augsburgo (panašaus dydžio kaip Vilnius ir Kaunas, Elektrėnai irgi panašiai nutolę). Kaip žinote, Vokietijoje bus įgyvendintas Deutschlandtakt – taktinis tvarkaraštis. Todėl pagerės susisiekimas.

        Treuchtlingen
        • will experience „accessibility shock“ initiated by new ICE rail connection in the
        future (shortened travel times to Nuremberg, Augsburg and Munich)
        • Regional centre at the fringe of two metropolitan regions: gains in attractiveness
        after Covid19 as potential residential and work location (working from home +
        occasional long distance commuting; relatively low housing costs)
        Iškart galvojama, kad miestas įgaus patrauklumo, ypač turint omenyje COVID situaciją, kai žmonės nori pigesnio būsto, ir kad galėtų vieną ar kelis kartus per savaitę greitai traukiniu nuvažiuoti į darbą didesniame mieste.

        Universitetas su studentais netgi tyrė, kokios naujos galimybės atsivertų tam miestui, kaip jį būtų galima vystyti. Tiesa, urbanistikos studentai. Urbanistikos specialybės Lietuvoje nėra.

        If the Deutsche Bahn realizes Deutschlandtakt, Treuchtlingen could benefit to a particular degree - and become an even more attractive business location and place to live. However, the city has to do a lot to achieve this.
        <...>
        If in the future there are trains to Nuremberg, Augsburg and Munich once an hour, Treuchtlingen could become a conveniently located and inexpensive place to live for many people. The role of the city is now to react to these and other possible developments and to make the city attractive in the coming years - especially in the area around the train station.
        <...>
        At the beginning it should be said that the project work "Impetus for urban development through accessibility" is only the beginning of a more in-depth research: Already in autumn, <...> 20 to 25 Master’s students from various fields will familiarize themselves even more deeply with the “Vision Treuchtlingen”. You then want to look another 30 years into the future and shed light on different aspects of spatial development.
        <...>
        As part of the project work, the effects that other cities experienced through better accessibility were also taken into account. These recorded a population growth, growth in businesses and jobs, as well as more tourists. Kristina Becker is now hoping for similar effects for the Altmühlstadt. “We don't want to be just an arrival point for cars from neighboring communities,” she explained. "But also have something from the accessibility".

        [automatinis vertimas] https://www.nordbayern.de/region/2.2...eit-1.11213289
        Tiesa, Treuchtlingene jau nuo seno susikryžiuoja kelios geležinkelio linijos, o Elektrėnai keleivinio traukinio niekada neturėjo. Ir sunkumas tas, kad Elektrėnai pirmiausia sau turi pasistatyti jungtį su stotimi. Tačiau mano manymu, Elektrėnus turėtų dominti geros vystymosi galimybės ateinantiems 30-50 metų: patogus miestas, su galimybe greitai traukiniu nuvažiuoti į darbą Kaune arba Vilniuje.
        100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

        Comment


          Tai turetu buti kiekvieno piliecio turincio Elektrenuose NT interesas agituoti uz tokios stoties atsiradima. Rinka tai tik pozityviai itakotu. Kaip speju, Elektrenuose NT rinka yra daugiau maziau mirus.

          Idomus fenomenas isties. Tarkim atsiradus Elektrenuose planams statyti oro uosta kaip mat atsirastu burelis protestuotoju, del triuksmo ar dar kazko. Kai yra reali galimybe pasipelnyti is tokio projekto, jokio sajudzio negirdeti. Labiau bijoma praradimu, nei siekiama naudos. Tipiskai lietuviska?

          Comment


            Abejoju ar kada Elektrėnų NT rinka apskritai buvo mirusi.
            Show must go von!

            Comment


              Parašė VNS Rodyti pranešimą
              Šiaip yra ir visos LT bendrasis planas, kur gali jau specialistai dėliot taškus kur ko reikia. Tiesa pasakius ir trasos specialieji planai ir studijos tai turėjo apsvarstyti. Čia nėra kažkoks turgus, kur "ė, nori gelžekelio stoties? - O kas tas yr? - Vadinasi nenori".
              Tai man ir įdomu, kodėl neapsvarstyta? Kodėl neįtraukta tokia galimybė į Planavimo darbų programą (nes pagal ją buvo projektuojami variantai)? Nes niekas neagitavo, neklausė, neprašė, nesidomėjo (iš politikų pusės)?

              Kas turi ateiti ir projektuotojams pirštu parodyti, kokį miestą ir kaip prijungti prie būsimų geležinkelių? Projektuotojas stengsis suprojektuoti kuo paprasčiau ir pats nesugalvos savavališkai pagerinti geležinkelio, jeigu tai nesuformuluota užduotyje.

              Kaip suprantu, kai dar nebuvo nuspręsta Rail Baltica per šiaurės Lietuvą, Panevėžys ir Šiauliai kovėsi dėl geležinkelio. Buvo aišku, kad kažkuris miestas gaus kažką naudingo ir laimės.

              Elektrėnai gal tiesiog netikėjo, kad 1) Rail Baltica apskritai kažkam bus naudinga; 2) kad egzistuoja galimybė turėti keleivinę stotį šalia miesto (nes Lietuvoje įprasta statyti naują stotį už 10-20 km nuo miesto).
              Gal todėl ir susidomėjimas nulinis?
              100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

              Comment


                Trakų mero žinios !

                Taip, trasa S5 trasa patvirtinta ir šuo metu yra sprendinių koregavimo stadija.

                Vakar kalbėjomės su LR Susisiekimo ministerijos atstovais, LTG INFRA „Rail Baltica“ koordinavimo departamento Strategijos ir tarptautinių ryšių vadovu Mantu Kaušyla.
                Taip, esama vėžė dar šiek tiek koreguosis, tačiau sužinojome kitą puikią naujieną – ministerija pritarė ir palaiko vadinamosios rusiškos vėžės (1520) perkėlimą į europinę (1435).
                Šiam bendruomenės siūlymui pritarė ir LTG INFRA, kurie pateikė rangovams užduotį parengti sprendinius. Taip, visa ši procedūra (vėžės perkėlimas) valstybei kainuos apie 40 mln. eurų, tačiau šis sprendimas gerokai palengvins šiuo metu tarp dviejų vėžių ir iš esmės nepavydėtinoje situacijoje atsidūrusių gyventojų gyvenimo kokybę.

                LTG INFRA pažadėjo atsiųsti sprendinio rengimo ir tvirtinimo grafiką, kuriuo padalinsiu su Jumis.

                Dėkoju gyventojams už susitelkimą! Esame tikra komanda.
                Paskutinis taisė Brokeris; 2021.12.23, 22:51.

                Comment


                  Pala pala.
                  Apie kurios atkarpos perkėlimą šnekama? Vilniaus-Trakų? Vievio privažiavimo? Kariotiškių? Visos Vilnius-Kaunas?
                  Ar 40mln eis vien iš valstybės kišenės, ar iš RailBalticos projekto, kurio 85% finansuoja ES? Ar perkėlimas neturėtų *sutaupyti* pinigų, nes tada nebereikia išpirkinėti žemių, perkelinėti infrastruktūros?
                  Paskutinis taisė B.S.; 2021.12.23, 23:14.

                  Comment


                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                    Senoji linija statyta tada, kai Elektrėnų net nebuvo jokiuose planuose.
                    Mane stebina, kad Elektrėnams dar tais laikais nepritaikė Vilnius-Kaunas geležinkelio linijos, arba patį miestą galėjo statyti pietų-šiaurės kryptimi nuo elektrinės. Gautųsi Visagino variantas. Dabar jiems net Rail Baltica neaktuali.

                    Comment


                      Kiek suprantu iš tokio parašymo, kad nesutampančias 1520 atkarpas perkelinės prie naujo 1435 kelio, Kas šiaip logiška, tik ar nenutols nuo kai kurių vietovių regioninis susisiekimas.

                      Comment


                        Cia kuri atkarpa? Lentvaris - Trakai?

                        Comment


                          Kadangi rašo Trakų meras, tai suprantu eina šneka apie Kariotiškes. Pagal išviešintus pasiūlymus Kariotiškės buvo atsidūrusios tarp dviejų geležinkelio linijų. Visur kitur mero valdose 1435 keliai ir taip eitų šalia 1520

                          Comment


                            Kalba eina apie Kariotiškių,Selioviškių apylinkės

                            Comment


                              Perkels 3km trasos ir šitam malonumui sumokės 40mln? Skamba labai daug. Ne pigiau padalinti po 50k patiriantiems žalą?

                              Comment


                                Parašė B.S. Rodyti pranešimą
                                Perkels 3km trasos ir šitam malonumui sumokės 40mln? Skamba labai daug. Ne pigiau padalinti po 50k patiriantiems žalą?
                                Komensacinių priemonių įrengimo kaina gali nemaloniai nustebinti. Be to, patiesinus 1520 trasą, galima išlošti greitį.

                                Comment


                                  Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                                  Komensacinių priemonių įrengimo kaina gali nemaloniai nustebinti. Be to, patiesinus 1520 trasą, galima išlošti greitį.
                                  Tai kad 1520 vėže keleiviai turbūt nebevažinės.
                                  Be to, čia tik 3km,tai to sutaupymo kiek, 20 ar 30 sekundžių?
                                  Suskaičiavau apie 200 privačių namų tarp abiejų vėžių. Tai su 40mln, kiekvienas galėtų gauti po 200k eurų. Ir čia ne nugriovimas, ne žemės nusavinimas, bet vizualinė ir garso "tarša" keli šimtai metrų nuo namų. Jei visi pinigai iš šalies biudžeto, tai kosmosas. Jei iš ES, tai bala nematė. Už šią sumą išeitų kokia 20km greitkelio.
                                  Paskutinis taisė B.S.; 2021.12.25, 00:54.

                                  Comment


                                    Parašė B.S. Rodyti pranešimą

                                    Tai kad 1520 vėže keleiviai turbūt nebevažinės.
                                    Be to, čia tik 3km,tai to sutaupymo kiek, 20 ar 30 sekundžių?
                                    Ne taip greitai! Pajūrio ekspresas greičiausiai dar kelis dešimtmečius riedės rusiška vėže. Bet čia kalba apie darnią infrastruktūrą, kuri netrukdo gyvent šalia. Dabar Kariotiškėse yra vieno lygio pervaža kelyje RK4729 Lentvaris–Raudonė, o S5 variante numatyti viadukai virš geležinkelio tiek RK4729, tiek RK4731 Grigiškės–Rykantai. Jei tokia infrastruktūra jau statoma, kodėl nepanaikinus senos kilpos su pervaža?

                                    Comment


                                      Štai aktualus puslapis iš "05_Koncepcija_ Grafine dalis_ S5 alternatyva.pdf":
                                      Attached Files

                                      Comment


                                        Nežinau ar galima sulyginti RB važiuosiančius tarukinius su tais kurie važinėja Vokietijoje, bet ten triukšmo taršos klausimas išspręstas kitaip - traukiniai važiuoja labai tyliai, net esant gana netoli beveik nesigirdi traukinio. Nežinau kaip jie tai pasiekė, bet likau labai maloniai nustebintas išsinuomavęs viešbutį "pigiai nes prie geležinkelio bėgių".

                                        Comment


                                          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                                          Nežinau ar galima sulyginti RB važiuosiančius tarukinius su tais kurie važinėja Vokietijoje, bet ten triukšmo taršos klausimas išspręstas kitaip - traukiniai važiuoja labai tyliai, net esant gana netoli beveik nesigirdi traukinio. Nežinau kaip jie tai pasiekė, bet likau labai maloniai nustebintas išsinuomavęs viešbutį "pigiai nes prie geležinkelio bėgių".
                                          Tai kad visur traukiniai važiuoja gana tyliai, kur bėgiai tinkamai suremontuoti. Ir Lietuvoje jie gana tyliai važiuoja.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X