Parašė Gator
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II atšaka Kaunas-Vilnius
Collapse
X
-
Parašė evvt Rodyti pranešimą
Tai kad mažiau patrauklus miestas B norėtų blokuoti geležinkelio tiesimą į daugiau patrauklų miestą A - destruktyvus noras. Pavydas čia nesveikas. Pasveiktų jei noras būtų kitoks, pvz didint būtent savo patrauklumą o ne bjauroti konkurentą
Gerai kad valdžioje tokių kvailių nėra.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė B.S. Rodyti pranešimąNežinau ar juoktis ar verkti. Tiek ES, tiek latviai, tiek estai visi pritarė. Šiaip sau turbūt. Užsakyti nepriklausomi skaičiavimai parodė jog Vilniaus prijungimas didina vėžės konkurencingumą. Tai yra, visą vėžę esančią LT reikės mažiau šelpti iš biudzeto. ES prie to pačio dar ir papildomą milijardą duoda. Tačiau jie visi yra kvailiai, nes Gator už juos visus viską žino geriau, Lietuvai geresnė ir greitesnė infrastruktūra yra nereikalinga.
Aš žinau, kad pritarė ir žinau, kad naudingas prijungimas.
Mano klausimas buvo : jei vėžė be Vilniaus ant tiek tragiška ir nelogiška (kas gi tie Ryga, Talinas, Kaunas, Varšuva, ane), tai kodėl Vilnių sugalvojo prijungti tik po kelių metų ir kodėl jis nebuvo iškart jungiamas jei iš tiesų ant tiek akivaizdus ir esminis vėžei būtent Vilniaus pajungimas?
Jei ant tiek akivaizdu, kad be Vilniaus taip nelogiška, tai gi nuo pat pirmos dienos būtų jungiamas Vilnius. Jei apie Vilnaius pajungimą pagalvota tik po kelių metų, tai gal visgi ne ant tiek jis esminis buvo ir taip pat būtų visai gera vėžė Talinas Ryga Kaunas Varšuva?
Comment
-
Parašė evvt Rodyti pranešimą
Tai kad mažiau patrauklus miestas B norėtų blokuoti geležinkelio tiesimą į daugiau patrauklų miestą A - destruktyvus noras. Pavydas čia nesveikas. Pasveiktų jei noras būtų kitoks, pvz didint būtent savo patrauklumą o ne bjauroti konkurentą
Klausimas buvo ar Kaunas daugiau ar mažiau keleivių gaus pajungus Vilnių. BS sakė, kad daugiau, aš sakiau, kad mažiau (ir pateikiau argumentą, kuris liko neatsakytas).
Apie jokį norėjimą blokuoti nė kalbos nebuvo.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąJei ant tiek akivaizdu, kad be Vilniaus taip nelogiška, tai gi nuo pat pirmos dienos būtų jungiamas Vilnius. Jei apie Vilnaius pajungimą pagalvota tik po kelių metų, tai gal visgi ne ant tiek jis esminis buvo ir taip pat būtų visai gera vėžė Talinas Ryga Kaunas Varšuva?
Comment
-
Parašė Petr Rodyti pranešimąJuokingai skamba žodis "studijos", kai užtenka Google Maps atidaryti ir suprasti kodėl nepasirinko Varšuva - Vilnius - Ryga.
O jei rimtai, tai jau yra pastatytas Varšuva - Vilnius - Ryga. Dar caro laikais...
Comment
-
Parašė alga Rodyti pranešimą
Kam šitie pezėjimai? Buvo svarstomi variantai tiesti naują vėžę Lenkija – Vilnius – Ryga, bet pasirinktas pragmatiškesnis variantas pro Kauną, su atšaka į Vilnių. Jei įdomu kodėl, tikriausiai galima rasti tas trasos pasirinkimo studijas.
Pradinis variantas buvo, kad vėžė važiuos tik per Kauną.
Ir tik paskui Lietuvai pakėlus vėją, nutarta buvo pridėti atšaką ir į Vilnių.
Pradiniame projekte atšakos nebuvo, puikiai pamenu, nes Lietuvos kova dėl Vilniaus atšakos buvo plačiai eskaluojama žiniasklaidoje (pvz, kad Vilnius sukuria daug bvp, todėl neprotinga būtų jo nepridėti ir tt).
Comment
-
Parašė B.S. Rodyti pranešimąGeriausias variantas visada buvo per Vilnių, bet patys žinot kokį kaimyną turim ir kodėl vėžė negali eiti per Gardiną.Paskutinis taisė alga; 2021.11.11, 21:55.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė alga Rodyti pranešimą
Nemanau, latviai ir estai labiausiai suinteresuoti optimalioje jungtyje su Vakarais, o ne su Vilniumi. Via Baltica irgi Vilniaus nekabina, nes iš Berlyno važiuojant į Rygą Vilnius tiesiog nėra pakeliui. Jei ne kaimynai, Via Baltica išvis eitų per Šiaulius, Tauragę, Karaliaučių ir Elbingą. (Cf.: https://en.wikipedia.org/wiki/Berlinka ir https://en.wikipedia.org/wiki/Expressway_S6_(Poland) )Paskutinis taisė B.S.; 2021.11.13, 22:13.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Ne.
Pradinis variantas buvo, kad vėžė važiuos tik per Kauną.
Ir tik paskui Lietuvai pakėlus vėją, nutarta buvo pridėti atšaką ir į Vilnių.
Pradiniame projekte atšakos nebuvo, puikiai pamenu, nes Lietuvos kova dėl Vilniaus atšakos buvo plačiai eskaluojama žiniasklaidoje (pvz, kad Vilnius sukuria daug bvp, todėl neprotinga būtų jo nepridėti ir tt).
Kiek atsimenu, ankstesniuose RB planuose ES dengė tik pusę išlaidų, todėl pradžiai reikėjo prastumti bent pigesnę vėžę į Kauną. Tačiau Vilnius praktiškai VISADA buvo RB planuose. Tik planas buvo pajungti ne iš karto, o vėliau, "geresniais laikais". Finansavimas pasikeitė, ES klimato direktyvos pasikeitė, Lietuva prasigyveno, norai išaugo.
"In the October 2014 AECOM Infrastructure & Environment UK Limited has concluded feasibility study on the inclusion of Vilnius junction in the “Rail Baltica” line. And on the basis of the findings of this study it was decided to include Vilnius junction into “Rail Baltica” project."
- 1 patinka
Comment
-
Pasvarsčiau apie Elektrėnų prijungimą prie Rail Balticos, dedu nuorodą ir čia.
Kodėl Elektrėnams nereikia „Rail Balticos“?
Būsimoji „Rail Baltica“ tarp Vilniaus ir Kauno greičiausiai praeis vos 3,5 km atstumu nuo Elektrėnų. Traukiniai prašvilps pro šoną, o miestiečiai nepajus jokios naudos. Vis dėlto noriu atkreipti dėmesį į faktą, kad Elektrėnai dėl savo geografijos būtų labai lengvai prijungiami prie geležinkelio – daugeliui gyventojų stotis būtų pasiekiama per 5-10 minučių pėsčiomis. Be to, Elektrėnai yra didžiausias miestas, didesnis už Vievį ar Kaišiadoris, kur regioninės stotys turbūt atsiras. Daugiau argumentų, paveiksliukų ir Susisiekimo ministerijos atsakymą į šitą pasiūlymą rasite straipsnio nuorodoje.
Elektrėnai yra didžiausias miestas tarp Vilniaus ir Kauno – pačioje pusiaukelėje. Dabar egzistuoja unikali galimybė pasiūlyti šio miesto gyventojams žymiai komfortiškesnį susisiekimą traukiniais. Tai būtų postūmis Elektrėnų miestui vystytis ir pritraukti naujų gyventojų.Paskutinis taisė taccido; 2021.11.29, 21:20.100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
- 12 patinka
Comment
-
Teisingai iskeltas klausimas. As irgi nuo pat pradziu nesupratau, kodel Elektrenai neitraukti. N argumentu uz: aplinkosauga, mobilumas, ekonomika.
Dabar turime senoje linijoje prijungtus visokius Zaslius su <700 gyventoju ir didziausius atkarpoje Elektrenus paliktus be nieko. Nelogiska ir nepraktiska, ponai.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Sklansky Rodyti pranešimąTeisingai iskeltas klausimas. As irgi nuo pat pradziu nesupratau, kodel Elektrenai neitraukti. N argumentu uz: aplinkosauga, mobilumas, ekonomika.
Dabar turime senoje linijoje prijungtus visokius Zaslius su <700 gyventoju ir didziausius atkarpoje Elektrenus paliktus be nieko. Nelogiska ir nepraktiska, ponai.
Gerai, pinigų nėra, suprantama – bet kodėl to negalima įtraukti į bendrąjį planą? Bendruosiuose planuose yra tokie „realūs“ geležinkeliai kaip Pilviškiai-Tauragė ar Alytus-Valkininkai.
Druskininkų geležinkelis irgi jau yra Bendrajame miesto plane. Todėl galėtų Elektrėnų savivaldybė įsitraukti, man atrodo beveik visa jungtis būtų būtent toje vienoje savivaldybėje.100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
- 3 patinka
Comment
-
To turetu issireikalauti Elektrenu savivaldybe, bet kaip panasu is straipsnio, jie miegojo. Galbut dar jiem nera iki galo aisku, kokia tokio gelezinkelio kaip Rail Baltica nauda apskritai? Cia turbut simtmecio projektas liesiantis tokia savivaldybe kaip Elektrenu.Paskutinis taisė Sklansky; 2021.11.29, 23:16.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Sklansky Rodyti pranešimąTeisingai iskeltas klausimas. As irgi nuo pat pradziu nesupratau, kodel Elektrenai neitraukti. N argumentu uz: aplinkosauga, mobilumas, ekonomika.
Dabar turime senoje linijoje prijungtus visokius Zaslius su <700 gyventoju ir didziausius atkarpoje Elektrenus paliktus be nieko. Nelogiska ir nepraktiska, ponai.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Senoji linija statyta tada, kai Elektrėnų net nebuvo jokiuose planuose.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Sklansky Rodyti pranešimąTo turetu issireikalauti Elektrenu savivaldybe, bet kaip panasu is straipsnio, jie miegojo. Galbut dar jiem apskritai nera iki galo aisku, kokia tokio gelezinkelio kaip Rail Baltica nauda apskritai? Cia turbut simtmecio projektas liesiantis tokia savivaldybe kaip Elektrenu.
Lyg tai Panevėžio politikai irgi atsibudo po laiko? Panašiai ir su Kauno oro uostu, tik balandį ministerija pasakė, kad geležinkelis turi ateiti iki durų (nors dar neaišku, kaip bus su terminalo statybomis?).
Lettered
Senoji linija statyta tada, kai Elektrėnų net nebuvo jokiuose planuose.100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
- 6 patinka
Comment
-
Parašė VNS Rodyti pranešimąNereikia tų Elektrėnų. Man bus greičiau Vilnių pasiekt100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
- 1 patinka
Comment
Comment