Trasų alternatyvos
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II atšaka Kaunas-Vilnius
Collapse
X
-
Pirmas variantas (nematau skirtumo tarp pirmų dviejų nuotraukų) atkris, nes nesiekia oro uosto ir eina tik laukais ir miškais, antras (priešpaskutinis) irgi atkris (jau matau Lentvario apylinkių peticijas).
Tai tai išeis, kad europinę vėžę vis tiek ties palei seną geležinkelį dėl regioninių traukinių, o Vievio ir Kaišiadorių aplinkkeliai važiuos tik tarptautiniai?
Vis tiek nuvilia tokios trasos, sukuriama konkurencija tik tarp abiejų geležinkelių (be to, negi jau daug Kaišiadorių ir Vievio gyventojų rinksis brangesnį RB traukinį vietoj LTG Link, laiko prasme ne tiek jau ir daug sutaupytų). Geriau jau pravestų pro Elektrėnus ir Žiežmarius, Elektrėnai iš vis didžiausias miestas tarp Vilniaus ir Kauno. Taip pat, jei jau kokiu nors stebuklingu būdu ir nuspręstų tiest šiauriau Lentvario, Grigiškių stotis tikrai turėtų būt.
- 6 patinka
Comment
-
Pirmasis ir antras variantai gerai tuo kad eina pro Kirtimus ir linija gali būt panaudota taip pat ir priemistiniam traukiniui kas būtų naudinga pietinei miesto daliai. O trūkumas tas kad neina per didžiausius miestus ir miestelius tarp Vilniaus ir Kauno. Tai sakyčiau geriausias variantas būtų toks hibridinis tarp pirmo su antrtu ir trečio su ketvirtu variantų, kai iš Viniaus rb2 išlenda pro Kirtimus, bet po to nusuka į viršų ir toliau keliauja per Vievį, Elektrėnus, Žiežmarius, Rumšiškes ir KUN link Kauno. Tuomet gyvenvietės tarp Vilniaus ir Kauno turėtų susisiekimą jei ne RB2 tai bent senuoju gelžkeliu.Paskutinis taisė evvt; 2020.12.13, 13:40.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąBūtent, kad nei vienas iš pasiūlytų variantų nėra optimalus.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąŽinoma, kad išeitų, tačiau juk reikia RB, nelygis carinę liniją pertvarkyti... Nelygis pirkti Talgo traukinius su keičiamu vėžės pločiu ir iš viso netiesti jokios 1435 iki Vilniaus ar toliau Kauno...
Comment
-
Parašė B.S. Rodyti pranešimąGal žiūrime toliau nei 2-3 metams į priekį? Prie RB kažkada reiktų prijungti Minską ir Sankt Peterburgą. Gal net Gardiną. Didės visas RB apkrovimas, oro uostų apkrovimas ir pan.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė B.S. Rodyti pranešimąGal žiūrime toliau nei 2-3 metams į priekį? Prie RB kažkada reiktų prijungti Minską ir Sankt Peterburgą. Gal net Gardiną.
Comment
-
Parašė Palpatine Rodyti pranešimąKažkas gerai užšventė
O ir tai, ko iš Varšuvos per Gardiną važiuot, jei tiesiausias kelias per Brestą?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė liutass Rodyti pranešimą
o kam i Talina is Varsuvos per Vilniu? Juk tiesiausias kelias per Kauna
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąVaršuva-Gardinas-Minskas: 490km, Varšuva-Baltstogė-Kaunas-Vilnius-Minskas: 650km. Tiesiog matematika.
Per Bresta iš Maskvos į Varšuvą arčiau, o iš Vilniaus - Per Gardiną.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąVaršuva-Gardinas-Minskas: 490km, Varšuva-Baltstogė-Kaunas-Vilnius-Minskas: 650km. Tiesiog matematika.Paskutinis taisė B.S.; 2020.12.26, 18:53.
Comment
-
Parašė VNS Rodyti pranešimąNet neabejoju, kad tiestų. 100 proc. Ar čia primint "gražias" latvių ir lietuvių bendradarbiavimo istorijas?
Comment
Comment