Parašė Edd
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II atšaka Kaunas-Vilnius
Collapse
X
-
Ten jie gali planuoti ką nori, bet realybė tokia, kad nebus jokių Vilnius - Ryga tiesių reisų, nes planuojama atšaka į Vilnių su nusukimu nuo RB linijos iš Kauno pusės, o link Panevėžio jokio nusukimo nenusimato. RB ne rinkos projektas, t.y. grynai politinis projektas, todėl jokia rinka nieko nespręs. Tiksliau, jei viską palikti savieigai ir komerciniam atsiperkamumui su realiomis bilietų kainomis, tai RB jokios konkurencijos neatlaikys nei su autobusais, nei su aviacija...
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTen jie gali planuoti ką nori, bet realybė tokia, kad nebus jokių Vilnius - Ryga tiesių reisų, nes planuojama atšaka į Vilnių su nusukimu nuo RB linijos iš Kauno pusės, o link Panevėžio jokio nusukimo nenusimato. RB ne rinkos projektas, t.y. grynai politinis projektas, todėl jokia rinka nieko nespręs. Tiksliau, jei viską palikti savieigai ir komerciniam atsiperkamumui su realiomis bilietų kainomis, tai RB jokios konkurencijos neatlaikys nei su autobusais, nei su aviacija...
Comment
-
O kam iš Vilniaus į Karmėlavą? Į Karmėlavą tik kažkur skristi. Į Rygą tik per Kauną. Karmėlava ne vieta persėdimo stočiai. Kai buvo nutiestas Sankt Petertburgo - Varšuvos geležinkelis, važiuojantiems į Kauną ir Virbalį bei toliau į Prūsiją, Vokietiją, pirmaisiais metais reikėjo persėsti ne Vilniuje, o Lentvaryje. Lentvaris tada buvo stotis miške ar laukuose... Kas iš to išėjo, žinome. Persėdimo stotimi tapo Vilnius, o ne Lentvaris. Ar ir vėl lips ant 160 metų senumo grėblio?
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąTik nepamiršk, kad krovininiai vagonai turės atitikti 250km/h riedmenims taikomus standartus (pagal svorį, pagal važiuoklės būklę ir t.t.).Show must go von!
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąO kam iš Vilniaus į Karmėlavą? Į Karmėlavą tik kažkur skristi. Į Rygą tik per Kauną. Karmėlava ne vieta persėdimo stočiai. Kai buvo nutiestas Sankt Petertburgo - Varšuvos geležinkelis, važiuojantiems į Kauną ir Virbalį bei toliau į Prūsiją, Vokietiją, pirmaisiais metais reikėjo persėsti ne Vilniuje, o Lentvaryje. Lentvaris tada buvo stotis miške ar laukuose... Kas iš to išėjo, žinome. Persėdimo stotimi tapo Vilnius, o ne Lentvaris. Ar ir vėl lips ant 160 metų senumo grėblio?
Comment
-
Tai ten berniukai ir mergaitės paskaičiavo, koks maksimalus kelionės laikas tarp galinių punktų, įvertinus, kad visur maksimalus greitis 240 ar 250. Tačiau tai nereiškia, kad taip ir bus. Nes yra taip vadinamas techninis greitis (arba laiko trukmė įveikti tam tikrą atstumą) ir komercinis greitis, t.y. vidurkis, į kurį įskaičiuojamas ir sustojimų, įsibėgėjimo, stabdymo, tam tikrų riboto greičio ruožų, pavyzdžiui, tarpinių stočių pravažiavimo. Atitinkamai, ir kelionės trukmė pailgėja.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai ten berniukai ir mergaitės paskaičiavo, koks maksimalus kelionės laikas tarp galinių punktų, įvertinus, kad visur maksimalus greitis 240 ar 250. Tačiau tai nereiškia, kad taip ir bus. Nes yra taip vadinamas techninis greitis (arba laiko trukmė įveikti tam tikrą atstumą) ir komercinis greitis, t.y. vidurkis, į kurį įskaičiuojamas ir sustojimų, įsibėgėjimo, stabdymo, tam tikrų riboto greičio ruožų, pavyzdžiui, tarpinių stočių pravažiavimo. Atitinkamai, ir kelionės trukmė pailgėja.Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
- 3 patinka
Comment
-
Vis tiek, kad paskaičiavo komercinį greitį tarp pagrindinių stočių, tai nereiškia, kad būtent tik taip važiuos traukiniai. Aš jau kaip ir sakiau, kad visi autobusai į Varšuvą važiuoja per Kauną, dėl ko papildomai sugaištama 1 val. bet tai generuoja 30-50 proc. keleivių srauto. Lygiai taip pačiai nėra autobusų, kurie važiuotų į Rygą iš Varšuvos tik per Kauną, neužsukdami į Vilnių. Laimėtų irgi apie valandą ar netgi daugiau, bet prarastų didesnę dalį keleivių. Tiesa, yra ten kažkoks vienas ar du Ecolines maršrutai iš Rygos (ar Talino), kurie į Vilnių neužsuka, bet tai jie važiuoja į Vokietiją ar dar toliau, o ne iki Varšuvos. TPaskutinis taisė Al1; 2020.02.07, 09:40.
Comment
-
Parašė Edd Rodyti pranešimąDar siek tiek kitas klausimas: kodel praktiskai visi oro uostai bus normaliai prijungti prie Rail Balticos, o Kauno oro uosto stotele numatoma nuosaliau, nuo jos dar reiks vaziuoti su autobusiukais iki oro uosto?
Nors prieš gerą dešimtmetį mačiau planus, gal net tinksliau viziją, kur geležinkelio linija vis gi eina link dar tuomet nebuvusio naujo terminalo.
Beje, RB svetainėje buvo nuorodos į privažiavimų projektus, dabar jos kažkodėl dingo.
Jei jau neįmanoma pritempti Karmėlavos geležinkelio stoties iki oro uosto terminalo, tai bent padarytų patogią jungtį.
Comment
-
Ar ne per daug gigantomanijos Lietuvoje? Joks naujas oro uostas nereikalingas. Užtenka ir vieno Vilniuje, o kitus uždaryti, arba palikti kaip yra, tegul nuvegetuoja patys. Kaip tik oro uostas mieste ar visai šalia jo yra didžiulis privalumas, nei oro uostas už 50 km nuo miesto. Vilnius ne daugiamilijoninis miestas, (niekada net ir milijoniniu nebus), kur 50 km atstumas yra niekinis. Kaip tik geras susisiekimas su likusia Lietuva geležinkeliu su Vilniaus oro uostu būtų jo potencialo didinimui nauda.Paskutinis taisė Al1; 2020.02.07, 12:42.
Comment
-
Metro sąjūdis nesnaudžia:
Iš Vilniaus į Kauną per 17 minučių – siūloma nutiesti greitojo geležinkelio vėžę
Susiekimo specialistų ir visuomenininkų grupė „Vilniaus metro“ kreipėsi į Lietuvos Respublikos Prezidentą, prašydami paremti jų siūlomą iniciatyvą – nutiesti greitojo geležinkelio vėžę, jungiančią Vilniaus vakarinį pakraštį (Pilaitę) su šalies logistikos ir keleivių pervežimo centru tampančia Karmėlava. Tai leistų Tarptautinį Kauno oro uostą ir būsimą „Rail Baltica“ stotį pasiekti vos per 15–17 min.
Kreipimesi teigiama, jog susiklosčiusi šalies ekonominio vystymosi situacija reikalauja aktyviau imtis realizuoti LR teritorijos Bendrojo plano sprendinį – sukurti Vilniaus ir Kauno dvimiestį, abu miestus sujungiant greitojo keleivinio geležinkelio vėže.
Anot iniciatorių, esama geležinkelio Vilnius–Kaunas linija būtų naudojama krovinių ir keleivių vietiniam pervežimui. Taip pat teigiama, jog šį uždavinį dar labiau aktualizuoja egzistuojanti Astravo atominės elektrinės avarijos galimybė ir galimo radiacinio užterštumo pavojus, esą nauja linija būtų galima atlikti skubią gyventojų evakuaciją...
Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Parašė lukass Rodyti pranešimąMetro sąjūdis nesnaudžia:
Iš Vilniaus į Kauną per 17 minučių – siūloma nutiesti greitojo geležinkelio vėžę
Plačiau: https://sa.lt/is-vilniaus-i-kauna-pe...zinkelio-veze/
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Įdomu, koks interesas rašyti tokias nesąmones, kaip "per 17 minučių"? Vidutinis greitis turėtų būti virš 350km/h. Maksimalus virš 400km/h. Juk niekas tokių specifikacijų geležinkelio neplanuoja, jam nenumatytas finansavimas, ir kainuotų tokių specifikacijų geležinkelis visišką kosmosą. Net paties Metro sąjūdžio brėžinyje aiškiai matosi vietų, kur kurvatūros radiusas net iš tolo nesiekia tokiems greičiams būtinų 6000-7000 metrų. Kažkokie visiškai iš piršto laužiami kliedesiai.
Comment
Comment