Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II atšaka Kaunas-Vilnius

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
    Man tai geležinkelis prašosi palei Narbuto g. yra ten vietos nemažai, ypač kai planuojama tik viena linija.
    Būtent. O stotis pvz. po Konstitucijos pr. už EU pinigus būtų miesto centre pagal gyv. išsidėstymo svorį atrodytų tikrai patraukli keliaujantiems tiek regional tiek tolimaisias maršrutais. Nes nereiktų belstis kažkur į užpakalį į pati pakraštį kur yra stotis. Aišku VNO jau būtų problema. Apskritai miesto infra kas liečia ypač gelžkelius tai labai komplikuota. Tam reikalingi gudrūs projektuotojai, tik kur jie?

    Comment


      #62
      Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
      Man tai geležinkelis prašosi palei Narbuto g. yra ten vietos nemažai, ypač kai planuojama tik viena linija.
      Narbuto g. net vietos VT juostai naujai nėra, nes draustinis iš abiejų pusių. Apie geležinkelį ten net neturiu ką pasakyt.
      Lietuva visiems.

      Comment


        #63
        Parašė Creatium Rodyti pranešimą

        Per pusę miestų geležinkelį vest į centrą? Ar rimtai? Kiek tunelių reiks iškast ir kiek viadukų pastatyt? Nuo centro patekimas į tarkim oro uostą dar blogesnis nei nuo Pilaitės. Dabartinėje Stotyje juk kuriamas didelis transporto taškas, kur ir traukiniai ir tarpmiestiniai autobusai ir vietiniai maršrutai sueina į vieną vietą. Kuo ši vieta yra bloga? Centras pasiekiamas kojomis, čia pat yra jungtys su greitkeliais, oro uostas pasiekiamas traukiniu arba autobusu labai greitai.
        Taigi gyvenantys Pilaitėje visaip nori, kad jų rajonas būtų kuo arčiau centro. Kadangi jis dabar miesto pakraštyje ir transporto prasme yra visiškas užkampis, tai stengiasi, kad miestas priartėtų prie jų Čia lygiai taip, kaip pasvarstymai apie naują autobusų stotį kažkur prie aplinkkelio ties Pilaite, kur niekam, apart Pilaitės gyventojų, nebūtų patogu.
        Visiškai nėra jokios logikos atšaką nuo miesto (kad ir nuo esamos stoties) tiesti pro Pilaitę ar kur kitur, nes tie tarptautiniai RB traukiniai tikrai nestos kiekvienoje miesto stotyje kas 3-4 km. O susisiekimo Pilaitei ta atšaka irgi nepagerins, nes kiek ten tų traukinių važiuos, kurie sustotų Pilaitėje ir vėžtų toliau iki centro. VT gerinti link Pilaitės tikrai reikia, bet čia traukinys nepadės, juo labiau, kad niekas dabar geležinkelio nenuties per užstatytų teritorijų centrus, o įrengus geležinkelį su stotimis kažkur mikrorajonų pakraščiuose, tai tikrai kasdieniniam susisiekimui geležinkelis intensyviai nebūtų naudojamas.

        Comment


          #64
          Parašė abruo Rodyti pranešimą

          Narbuto g. net vietos VT juostai naujai nėra, nes draustinis iš abiejų pusių. Apie geležinkelį ten net neturiu ką pasakyt.
          estakada virš gatvės

          Comment


            #65
            Parašė evvt Rodyti pranešimą
            estakada virš gatvės
            Ir kas toliau? - estakada iki stoties? O gal tunelis? Kiek laiko ir pinigų prireiks šitiems darbams atlikti? Taip kad nusilesk ant žemės.

            Comment


              #66
              Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
              Ir kas toliau? - estakada iki stoties? O gal tunelis? Kiek laiko ir pinigų prireiks šitiems darbams atlikti? Taip kad nusilesk ant žemės.
              Pinigai EU. Reikia jiems tik pagįsti to naudą. O nauda tikrai būtų.

              estakada iki pedagoginio žiedo o toliau pakišt po Konstitucijos pr.

              Comment


                #67
                Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                Lentvario alternatyvi trasa irgi "po langais". Net ne "po langais", bet arba turės tiest įdomiu reljefu su rimtais posūkiais, arba varyt tiesiai per sodus konvertuotus į gyvenamuosius namus Toks jausmas, kad piešta pagal minimum 15 metų senumo ortofoto
                Žiūriu į tas nupieštas linijas per Lentvarį ir nesuprantu per kur eis nes ten beveik viskas urbanizuota
                Paskutinis taisė Brokeris; 2019.05.23, 17:40.

                Comment


                  #68
                  Parašė Brokeris Rodyti pranešimą

                  Žiūriu į tas nupieštas linijas per Lentvarį ir nesuprantu per kur eis nes ten beveik viskas urbanizuota RB bus bangų viešoje erdvėje
                  Nebent virš dujotiekio ir sukabeliavus aukštos įtampos linijas. Iš akies atrrodo, kad būtent ten piešta. Bet bus reljefas įdomus.

                  Comment


                    #69
                    Parašė Brokeris Rodyti pranešimą

                    Žiūriu į tas nupieštas linijas per Lentvarį ir nesuprantu per kur eis nes ten beveik viskas urbanizuota
                    Paimk ir pažiūrėk su googlemapsu europos ar britų miestus ir miestelius, kur praeina traukinių linijos, gausi atsakymą.

                    Comment


                      #70
                      Parašė evvt Rodyti pranešimą

                      Pinigai EU. Reikia jiems tik pagįsti to naudą. O nauda tikrai būtų.

                      estakada iki pedagoginio žiedo o toliau pakišt po Konstitucijos pr.
                      Oo, kad taves butu paklause, kai tiese Kaunas - Lenkija....Butu padare tiesia linija kombinuojant estakada-tunelis. O dabar koki zigzagrail turime

                      Comment


                        #71
                        Parašė evvt Rodyti pranešimą

                        Pinigai EU. Reikia jiems tik pagįsti to naudą. O nauda tikrai būtų.

                        estakada iki pedagoginio žiedo o toliau pakišt po Konstitucijos pr.
                        Nemanau, kad bus lengva pagrįsti, kad tiesiame RailBaltic - Vilniaus metro Gal geriau iš tiesų tada tieskime metro, kuris aptarnautų visą miestą, o ne geležinkelį po visu miestu su dviejomis stotimis: Pilaitė ir Stotis

                        Comment


                          #72
                          Parašė sleader Rodyti pranešimą

                          Nemanau, kad bus lengva pagrįsti, kad tiesiame RailBaltic - Vilniaus metro Gal geriau iš tiesų tada tieskime metro, kuris aptarnautų visą miestą, o ne geležinkelį po visu miestu su dviejomis stotimis: Pilaitė ir Stotis
                          Atšaka iki NMC o ne į stotį. Lokacija patraukli keleiviams, Lengvai ir greitai pasiekiama daugmaž iš viso miesto. NMC būtų paskatinantis spyris į subinę sparčiau vystytis toliau. Stotis galėtų vadintis Vilnius business ar pan. nors visiškai dzin kaip pavadinsi. Nu bet gal tai ne mums. Užsisvajojau. Bet kaip neegzpertui atleistina gal.
                          Paskutinis taisė evvt; 2019.05.24, 01:15.

                          Comment


                            #73
                            O niekam neužkliūna, kad nutiesus RB iki Vilniaus palei esamą geležinkelį bus visi kiaušiniai sudėti į vieną pintinę? Lietuvos geležinkelių tinklas ir taip yra skurdus, turi tik vieną magistralinę liniją (Kena-Klaipėda) su atšakom. Įvykus avarijai, stichijai ar diversijai vienoj vietoj, bus sustabdytas ir plačiųjų, ir Europinių geležinkelių eismas, nes nėra alternatyvių kelių.
                            Protingiau Lietuvai plėsti geležinkelių tinklą, tiesiant atšaką į Vilnių pro Žiežmarius, Elektrėnus, Žaizdrius (Trakai) iki Vilniaus-Stasylų geležinkelio, nuo kurio trasa eitų esama linija iki miesto.
                            Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                            Comment


                              #74
                              Parašė lukass Rodyti pranešimą
                              O niekam neužkliūna, kad nutiesus RB iki Vilniaus palei esamą geležinkelį bus visi kiaušiniai sudėti į vieną pintinę? Lietuvos geležinkelių tinklas ir taip yra skurdus, turi tik vieną magistralinę liniją (Kena-Klaipėda) su atšakom. Įvykus avarijai, stichijai ar diversijai vienoj vietoj, bus sustabdytas ir plačiųjų, ir Europinių geležinkelių eismas, nes nėra alternatyvių kelių.
                              Protingiau Lietuvai plėsti geležinkelių tinklą, tiesiant atšaką į Vilnių pro Žiežmarius, Elektrėnus, Žaizdrius (Trakai) iki Vilniaus-Stasylų geležinkelio, nuo kurio trasa eitų esama linija iki miesto.
                              Toks jausmas, kad turi žemės plotų naujame trasos variante. Jeigu įvyks didelė avarija, tai per kelias valandas eismas bus atstatytas - tai daug pigiau, nei nauja trasa.

                              Comment


                                #75
                                Toks jausmas, kad esamo geležinkelio žemės užteks dar dviem keliam.
                                Tiesiog pamaniau, kad visiškai nauja trasa su dosnia ES parama galėtų užtikrinti ne tik Vilniaus jungtį su Europa, bet ir išplėstų geležinkelių tinklą šalyje, pagerintų gyventojų susisiekimą geležinkeliais. Tik tiek
                                Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                Comment


                                  #76
                                  Na, turint omenyje, kad RB ko gero tikrai nestos niekur pakeliui iš Kauno į Vilnių, tai nelabai yra prasmės jo naujai vesti pro kokius miestelius. Susisiekimo tai nepadidintų, jeigu nestoja. Lėtasis traukinys, akivaizdu, liks ir toliau kursuos.

                                  Comment


                                    #77
                                    Bet RB skirtas ne tik tarpmiestiniui, bet ir regioniniui susisiekimui:

                                    Traukinių eismo plano rengimo metu buvo atliktas aukšto lygio vertinimas atskleidžia regioninių traukinių plėtros potencialą visose Baltijos šalyse numatant maksimalų 200 km/val. greitį. O tai reiškia, kad „Rail Baltica“ linija gali būti naudojama ne tik tarptautinio, bet ir regioninio arba tarpvalstybinio regioninio susisiekimo paslaugoms teikti, taip pritraukiant greito ir švaraus transporto paslaugas į skirtingas vietas visame „Rail Baltica“ koridoriuje.

                                    Pavyzdžiui, plane prognozuojamas pakankamas keleivių srautas teikti regioninių traukinių paslaugas maršrutais Bauska-Ryga, Salacgryva-Ryga (Latvija), Parnu-Talinas (Estija) ir Marijampolė- Vilnius per Kauną (Lietuva). Papildomai, plane identifikuotas įmanomas poreikis vykdyti pervežimus tarpvalstybiniais regioniniais maršrutais, pavyzdžiui Marijampolė-Ryga (Lietuva-Latvija), Talinas-Rygos oro uostas (Estija-Latvija). Tačiau pažymėtina, kad ateityje vystant regioninio susisiekimo paslaugas „Rail Baltica“ linijoje, reikės papildomų studijų bei valdžios sprendimų.
                                    http://www.railbaltica.org/lt/rail-b...dil-2026-2056/
                                    Paskutinis taisė lukass; 2019.05.24, 20:19.
                                    Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                    Comment


                                      #78
                                      Nu bet ne Vilnius - Grigiškės ar pan. Jeigu jau norim 200 km greičio.

                                      Comment


                                        #79
                                        Grigiškių ir nesiūliau
                                        Tarp Vilniaus ir Kauno galėtų stot oro uoste, Žaizdriuose, Elektrėnuose ir Žiežmariuose.
                                        Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                        Comment


                                          #80
                                          Parašė lukass Rodyti pranešimą
                                          Tiesiog pamaniau, kad visiškai nauja trasa su dosnia ES parama galėtų užtikrinti ne tik Vilniaus jungtį su Europa, bet ir išplėstų geležinkelių tinklą šalyje, pagerintų gyventojų susisiekimą geležinkeliais. Tik tiek
                                          Stop-stop-stop. Tu sakei kad reikia tiesti naują nes gali įvykti visokių negerų dalykų, o dabar jau nori tiesiog išplėsti tinklą.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X