Parašė Rimas_OK
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II atšaka Kaunas-Vilnius
Collapse
X
-
-
Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąMan tai geležinkelis prašosi palei Narbuto g. yra ten vietos nemažai, ypač kai planuojama tik viena linija.Lietuva visiems.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Per pusę miestų geležinkelį vest į centrą? Ar rimtai? Kiek tunelių reiks iškast ir kiek viadukų pastatyt? Nuo centro patekimas į tarkim oro uostą dar blogesnis nei nuo Pilaitės. Dabartinėje Stotyje juk kuriamas didelis transporto taškas, kur ir traukiniai ir tarpmiestiniai autobusai ir vietiniai maršrutai sueina į vieną vietą. Kuo ši vieta yra bloga? Centras pasiekiamas kojomis, čia pat yra jungtys su greitkeliais, oro uostas pasiekiamas traukiniu arba autobusu labai greitai.
Visiškai nėra jokios logikos atšaką nuo miesto (kad ir nuo esamos stoties) tiesti pro Pilaitę ar kur kitur, nes tie tarptautiniai RB traukiniai tikrai nestos kiekvienoje miesto stotyje kas 3-4 km. O susisiekimo Pilaitei ta atšaka irgi nepagerins, nes kiek ten tų traukinių važiuos, kurie sustotų Pilaitėje ir vėžtų toliau iki centro. VT gerinti link Pilaitės tikrai reikia, bet čia traukinys nepadės, juo labiau, kad niekas dabar geležinkelio nenuties per užstatytų teritorijų centrus, o įrengus geležinkelį su stotimis kažkur mikrorajonų pakraščiuose, tai tikrai kasdieniniam susisiekimui geležinkelis intensyviai nebūtų naudojamas.
- 7 patinka
Comment
-
Parašė abruo Rodyti pranešimą
Narbuto g. net vietos VT juostai naujai nėra, nes draustinis iš abiejų pusių. Apie geležinkelį ten net neturiu ką pasakyt.
Comment
-
Parašė evvt Rodyti pranešimąestakada virš gatvės
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąIr kas toliau? - estakada iki stoties? O gal tunelis? Kiek laiko ir pinigų prireiks šitiems darbams atlikti? Taip kad nusilesk ant žemės.
estakada iki pedagoginio žiedo o toliau pakišt po Konstitucijos pr.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimąLentvario alternatyvi trasa irgi "po langais". Net ne "po langais", bet arba turės tiest įdomiu reljefu su rimtais posūkiais, arba varyt tiesiai per sodus konvertuotus į gyvenamuosius namus Toks jausmas, kad piešta pagal minimum 15 metų senumo ortofotoPaskutinis taisė Brokeris; 2019.05.23, 17:40.
Comment
-
Parašė Brokeris Rodyti pranešimą
Žiūriu į tas nupieštas linijas per Lentvarį ir nesuprantu per kur eis nes ten beveik viskas urbanizuota RB bus bangų viešoje erdvėje
Comment
-
Parašė Brokeris Rodyti pranešimą
Žiūriu į tas nupieštas linijas per Lentvarį ir nesuprantu per kur eis nes ten beveik viskas urbanizuota
Comment
-
Parašė evvt Rodyti pranešimą
Pinigai EU. Reikia jiems tik pagįsti to naudą. O nauda tikrai būtų.
estakada iki pedagoginio žiedo o toliau pakišt po Konstitucijos pr.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė evvt Rodyti pranešimą
Pinigai EU. Reikia jiems tik pagįsti to naudą. O nauda tikrai būtų.
estakada iki pedagoginio žiedo o toliau pakišt po Konstitucijos pr.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Nemanau, kad bus lengva pagrįsti, kad tiesiame RailBaltic - Vilniaus metro Gal geriau iš tiesų tada tieskime metro, kuris aptarnautų visą miestą, o ne geležinkelį po visu miestu su dviejomis stotimis: Pilaitė ir StotisPaskutinis taisė evvt; 2019.05.24, 01:15.
- 1 patinka
Comment
-
O niekam neužkliūna, kad nutiesus RB iki Vilniaus palei esamą geležinkelį bus visi kiaušiniai sudėti į vieną pintinę? Lietuvos geležinkelių tinklas ir taip yra skurdus, turi tik vieną magistralinę liniją (Kena-Klaipėda) su atšakom. Įvykus avarijai, stichijai ar diversijai vienoj vietoj, bus sustabdytas ir plačiųjų, ir Europinių geležinkelių eismas, nes nėra alternatyvių kelių.
Protingiau Lietuvai plėsti geležinkelių tinklą, tiesiant atšaką į Vilnių pro Žiežmarius, Elektrėnus, Žaizdrius (Trakai) iki Vilniaus-Stasylų geležinkelio, nuo kurio trasa eitų esama linija iki miesto.Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
- 1 patinka
Comment
-
Parašė lukass Rodyti pranešimąO niekam neužkliūna, kad nutiesus RB iki Vilniaus palei esamą geležinkelį bus visi kiaušiniai sudėti į vieną pintinę? Lietuvos geležinkelių tinklas ir taip yra skurdus, turi tik vieną magistralinę liniją (Kena-Klaipėda) su atšakom. Įvykus avarijai, stichijai ar diversijai vienoj vietoj, bus sustabdytas ir plačiųjų, ir Europinių geležinkelių eismas, nes nėra alternatyvių kelių.
Protingiau Lietuvai plėsti geležinkelių tinklą, tiesiant atšaką į Vilnių pro Žiežmarius, Elektrėnus, Žaizdrius (Trakai) iki Vilniaus-Stasylų geležinkelio, nuo kurio trasa eitų esama linija iki miesto.
- 1 patinka
Comment
-
Toks jausmas, kad esamo geležinkelio žemės užteks dar dviem keliam.
Tiesiog pamaniau, kad visiškai nauja trasa su dosnia ES parama galėtų užtikrinti ne tik Vilniaus jungtį su Europa, bet ir išplėstų geležinkelių tinklą šalyje, pagerintų gyventojų susisiekimą geležinkeliais. Tik tiekSvarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Bet RB skirtas ne tik tarpmiestiniui, bet ir regioniniui susisiekimui:
Traukinių eismo plano rengimo metu buvo atliktas aukšto lygio vertinimas atskleidžia regioninių traukinių plėtros potencialą visose Baltijos šalyse numatant maksimalų 200 km/val. greitį. O tai reiškia, kad „Rail Baltica“ linija gali būti naudojama ne tik tarptautinio, bet ir regioninio arba tarpvalstybinio regioninio susisiekimo paslaugoms teikti, taip pritraukiant greito ir švaraus transporto paslaugas į skirtingas vietas visame „Rail Baltica“ koridoriuje.
Pavyzdžiui, plane prognozuojamas pakankamas keleivių srautas teikti regioninių traukinių paslaugas maršrutais Bauska-Ryga, Salacgryva-Ryga (Latvija), Parnu-Talinas (Estija) ir Marijampolė- Vilnius per Kauną (Lietuva). Papildomai, plane identifikuotas įmanomas poreikis vykdyti pervežimus tarpvalstybiniais regioniniais maršrutais, pavyzdžiui Marijampolė-Ryga (Lietuva-Latvija), Talinas-Rygos oro uostas (Estija-Latvija). Tačiau pažymėtina, kad ateityje vystant regioninio susisiekimo paslaugas „Rail Baltica“ linijoje, reikės papildomų studijų bei valdžios sprendimų.Paskutinis taisė lukass; 2019.05.24, 20:19.Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Parašė lukass Rodyti pranešimąTiesiog pamaniau, kad visiškai nauja trasa su dosnia ES parama galėtų užtikrinti ne tik Vilniaus jungtį su Europa, bet ir išplėstų geležinkelių tinklą šalyje, pagerintų gyventojų susisiekimą geležinkeliais. Tik tiek
Comment
Comment