Parašė lukass
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II atšaka Kaunas-Vilnius
Collapse
X
-
Parašė evvt Rodyti pranešimąTai atšaka į Vilnių eis senos vėžės "trajektorija"?
Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Nors kalbant apie kitus mazgus (ypač Kauno) yra dažnai minimas Vilnius, tačiau Vilniaus mazgui ataskaitoje skirti tik keli puslapiai (330-334 p.)
Rail Baltica: Preparation of the Operational Plan of the Railway. Final Study Report. 15th November 2018
http://www.railbaltica.org/wp-conten...port_final.pdf
- 1 patinka
Comment
-
Parašė lukass Rodyti pranešimą
Iš prieš tai įkeltos 2018 metų ataskaitos (60 p.):
Comment
-
Parašė evvt Rodyti pranešimąBeje kas ta mėlyna o kas ta raudona? Galimų trasų variantai?Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Jei ties Lentvariu galimi variantai ten kur geležinkelio nėra, tai kodėl nepadarė vieno galimo varianto per Pilaitę? Mūsų biurokratų smegenims labai sunku išsivaduoti iš caro įtakos Būtinai naują geležinkelį reikia tiesti vėl į senamiestį nors tu ką! Įdomu, nejaugi pvz. ir estų mąstysena tokia pati?
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimąLentvario alternatyvi trasa irgi "po langais". Net ne "po langais", bet arba turės tiest įdomiu reljefu su rimtais posūkiais, arba varyt tiesiai per sodus konvertuotus į gyvenamuosius namus Toks jausmas, kad piešta pagal minimum 15 metų senumo ortofoto
- 1 patinka
Comment
-
Kodėl nesvarstomas variantas palei autostradą? Autostrada šiaip ar taip padalina sklypus, tai naujas geležinkelis šiuo atveju situacijos nepablogins, nei dabar kai kurias atkarpas tiesiant naujoje vietoje. Tas pats teritorijos aptvėrimas nuo žmonių ir žvėrių. Taip pat ir triukšmo požiūriu situacija nepasikeis. Autostrada ta teritorija, kur sankryžų kiekis jau yra sumažintas maksimaliai, reiškia mažiau problemų ir statant geležinkelį.
Ir svarbiausias punktas reklama - vairuotojai kaskart matys priekaištą, kaip traukinys juos lenkia dvigubu greičiu
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąKodėl nesvarstomas variantas palei autostradą? Autostrada šiaip ar taip padalina sklypus, tai naujas geležinkelis šiuo atveju situacijos nepablogins, nei dabar kai kurias atkarpas tiesiant naujoje vietoje. Tas pats teritorijos aptvėrimas nuo žmonių ir žvėrių. Taip pat ir triukšmo požiūriu situacija nepasikeis. Autostrada ta teritorija, kur sankryžų kiekis jau yra sumažintas maksimaliai, reiškia mažiau problemų ir statant geležinkelį.
Ir svarbiausias punktas reklama - vairuotojai matys kaip traukinys juos lenkia dvigubu greičiu
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąLogikos vesti atšaką į Pilaitę nėra visiškai. Turint omenyje sunkią Pilaitės padėtį ir susisiekimą su centru, o dar faktą, kad ten nėra jokių persėdimo galimybių.
Comment
-
Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
Tai pro Pilaitę ir iki centro. Tada kaip tik pagerėtų susisiekimas su Pilaite.
Comment
-
Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą...nejaugi pvz. ir estų mąstysena tokia pati?
Vilniuje jei jau tiestų nauja trasa, tai įsivaizduočiau tokią:
Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Tokia tikrai nepraeitų. Variantas būtų nebent nuo Lentvario kopti aukštyn, kirsti A1 ir šalia termofikacinės elektrinės suktis pro Nerį, o tada palei Vakarinį. Net viaduko naujo nereiktų, dabar eina ten bėgiai iki Grigiškių ir iki elektrinės jau
EDIT: Nepamačiau, kad ten Vokės hidrografinis draustinis. Irgi blogai. Žodžiu, nebus nieko Pilaitėj.Paskutinis taisė abruo; 2019.05.22, 16:41.Lietuva visiems.
Comment
Comment