Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II atšaka Kaunas-Vilnius

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Rail Baltica II atšaka Kaunas-Vilnius

    Estai nusileido dėl „Rail Balticos"

    http://verslas.delfi.lt/transportas/....d?id=62323005
    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

    #2
    Tam delfio straipsnyje viena zinute auksciau viskas paaiskinta:

    Lietuva norėtų, kad "Rail Baltica" lėšomis būtų modernizuotas apie 100 kilometrų geležinkelio ruožas Vilnius-Kaunas. "Rail Baltica" Geležinkelio vėžė eina per Kauną ir Vilniaus nesiekia.

    Comment


      #3
      O koks tikslas atšaka į Vilnių?
      Neskubėk ir nespėsi.

      Comment


        #4
        Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
        O koks tikslas atšaka į Vilnių?
        Sostines ponu ego patenkinimas:

        Jeigu yra Varšuva, Talinas, Helsinkis, Ryga, kodėl nėra Vilniaus?", - BNS pirmadienį prieš Europos Sąjungos neformalų transporto ministrų ministrų susitikimą sakė R.Sinkevičius.

        Comment


          #5
          Parašė Gator Rodyti pranešimą
          Sostines ponu ego patenkinimas:

          Jeigu yra Varšuva, Talinas, Helsinkis, Ryga, kodėl nėra Vilniaus?", - BNS pirmadienį prieš Europos Sąjungos neformalų transporto ministrų ministrų susitikimą sakė R.Sinkevičius.
          Pabučiau ir aš ponas su savo EGO - prašyčiau man tą atšaką palei kaimyno langus

          O jei rimtai , tai jug nenaudinga yra tiesti papildomus ~100 km į kairę ar dešinę. Bet čia mano akimis.
          Neskubėk ir nespėsi.

          Comment


            #6
            Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
            Pabučiau ir aš ponas su savo EGO - prašyčiau man tą atšaką palei kaimyno langus

            O jei rimtai , tai jug nenaudinga yra tiesti papildomus ~100 km į kairę ar dešinę. Bet čia mano akimis.
            Jeigu tikėti straipsniu, tai kalba eina apie dabartinio esamo geležinkelio modernizavimo. Tuomet ir Kauno prasčiokai galės džiaugtis, kad Vilniaus ponus greičiau pasieks

            Comment


              #7
              Man neaišku kodėl tik dabar atsibudo su Vilniaus atšaka, seniai tą reikėjo numatyti. Dabar tik įdomu ką tai reiškia t.y. esamos linijos atnaujinimą ar naujos atšakos tiesimą.

              Comment


                #8
                Parašė Gator Rodyti pranešimą
                Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
                O koks tikslas atšaka į Vilnių?
                Sostines ponu ego patenkinimas
                Atšakos tikslas tik vienas - nuskriausti Kauną.

                Šiame forume nuo neatmenamų laikų vis buvo kalbama apie dipolius, apie oro uostų pasiekiamumą ir t.t., o viso to pagrindas yra tik vienas - greitasis geležinkelis Vilnius-Kaunas. Aišku dar ir turistai galės patogiau pasiekti Vilnių, jei tų turistų atvykstančių geležinkeliu bus daug (šiek tiek kyla dėl to abejonių, nebent lenkai).

                Comment


                  #9
                  Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
                  Tikrai tiek nebus. Nemanau , nes kreivės lyg yra , nuokalnės , ikalnės.

                  Nebent kažką koreguos , tiesins. Nu man nepanašu į 160 km/h važiavimą.
                  Nežinau ar visam ruože, bet Lietuvos geležinkeliai jau seniai planuoja 160km/h tarp Vilniaus ir Kauno, be jokių "Rail Baltica" projektų ir darbai palaipsniui vykdomi, pvz:
                  http://www.fima.lt/lt/projektai/listing/?category=11

                  Jei panaudos Rail Baltica lėšas tam, tai tik pliusas.

                  Comment


                    #10
                    Parašė Edd Rodyti pranešimą
                    Man neaišku kodėl tik dabar atsibudo su Vilniaus atšaka, seniai tą reikėjo numatyti. Dabar tik įdomu ką tai reiškia t.y. esamos linijos atnaujinimą ar naujos atšakos tiesimą.
                    Teisybė. Rail Balticos, trečiojo pasaulio gelbėjimo ar dar koks skirtumas kokiomis lėšomis Vilnius - Kaunas geležinkelis jau daugybę metų prašosi normalios modernizacijos. Nenoriu offtopint, bet investicijos į šią atkarpą tikrai žiauriai prasmingos. Jeigu bent dalis automobilių vairuotojų persės į traukinį, nes taip pasiekti Vilnių ar Kauną bus g r e i č i a u, tai ir žmonės sutaupys degalų, ir valstybė kelių taisymo ir žmonių gyvybių sąskaita. Nors A1 ir saugi magistralė, bet pripažinkim, žmonės ten žūsta. O kiek žuvo paskutiniais metais geležinkelyje, jei atmesim savižudžius?

                    Comment


                      #11
                      Parašė Edd Rodyti pranešimą
                      Nežinau ar visam ruože, bet Lietuvos geležinkeliai jau seniai planuoja 160km/h tarp Vilniaus ir Kauno, be jokių "Rail Baltica" projektų ir darbai palaipsniui vykdomi, pvz:
                      http://www.fima.lt/lt/projektai/listing/?category=11

                      Jei panaudos Rail Baltica lėšas tam, tai tik pliusas.
                      Bet šitam puslapį kalbama apie svarbaus geležinkelio ruožo eismo patikimumą ir saugą.Ir tai rašo , kad 2009-2012 metais. O šiai dienai 2013 metai Apie greičius nelabai ką ir įžvelgiu. O dėl Kaunas - Vilnius be RB , greičiams padidint seniai jau reikėjo.
                      Neskubėk ir nespėsi.

                      Comment


                        #12
                        Parašė disident Rodyti pranešimą
                        Nors A1 ir saugi magistralė, bet pripažinkim, žmonės ten žūsta. O kiek žuvo paskutiniais metais geležinkelyje, jei atmesim savižudžius?
                        Ko gero nei vienas.
                        Neskubėk ir nespėsi.

                        Comment


                          #13
                          Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
                          Bet šitam puslapį kalbama apie svarbaus geležinkelio ruožo eismo patikimumą ir saugą.Ir tai rašo , kad 2009-2012 metais. O šiai dienai 2013 metai Apie greičius nelabai ką ir įžvelgiu. O dėl Kaunas - Vilnius be RB , greičiams padidint seniai jau reikėjo.
                          Citata iš to puslapio:
                          Projekto metu atlikti darbai traukinių greitį modernizuotoje linijoje leis padidinti iki 160 km/h.
                          Taip, projektas baigtas 2012, čia tik pavyzdys, jei į google įvesi "Vilnius Kaunas 160km/h" surasi daugiau visokių Lietuvos geležinkelių užsakymų įvairiems su tuo susijusiems modernizavimo darbams.

                          Iš tiesų nors ir būtų labai gerai, bet abejoju kad ties naują atšaką. Tačiau pritaikymas 160km/h manau visai realus.

                          Nauja 240km/h atšaka iš esmės reikštų, kad dirbti vienam mieste, o gyventi kitam taptų žymiai patogiau, o jei dar būtų tarkim atšaka į Kauno oro uostą, Kauno oro uostas taptų labai rimtu konkurentu Vilniaus ir galbūt būtų galima baigti tas amžinas diskusijas kas ką skriaudžia, kam tie du oro uostai taip arti vienas kito ir t.t. Nors čia tik aišku mano sapalionės.

                          Comment


                            #14
                            Parašė Edd Rodyti pranešimą
                            Citata iš to puslapio:

                            Taip, projektas baigtas 2012, čia tik pavyzdys, jei į google įvesi "Vilnius Kaunas 160km/h" surasi daugiau visokių Lietuvos geležinkelių užsakymų įvairiems su tuo susijusiems modernizavimo darbams.

                            Iš tiesų nors ir būtų labai gerai, bet abejoju kad ties naują atšaką. Tačiau pritaikymas 160km/h manau visai realus.

                            Nauja 240km/h atšaka iš esmės reikštų, kad dirbti vienam mieste, o gyventi kitam taptų žymiai patogiau, o jei dar būtų tarkim atšaka į Kauno oro uostą, Kauno oro uostas taptų labai rimtu konkurentu Vilniaus ir galbūt būtų galima baigti tas amžinas diskusijas kas ką skriaudžia, kam tie du oro uostai taip arti vienas kito ir t.t. Nors čia tik aišku mano sapalionės.
                            Bet tose sapalionėse yra ir teigiamų argumentų man labiausiai priimtina būtu pasiekt Vilnių greičiau nei iki šiol. O dėl naujos tiesimo , tai mūsų nuomonės sutampa. Tūrėtų kažką modernizuoti , ar pakeisti.

                            Bet vistiek kažkodėl tokiais greičiais vis dar nevažiuojama...
                            Neskubėk ir nespėsi.

                            Comment


                              #15
                              Jei jau eina kalba apie RailBaltica 2, kuri bus 1435 mm vėžės iki pat Talino, tai į Vilnių, logiška, turėtų irgi būti 1435 vėžė.

                              Comment


                                #16
                                Greitieji traukiniai tarp Vilniaus, Varšuvos ir Talino kursuos kas dvi valandas
                                https://www.delfi.lt/verslas/transpo...94405#cxrecs_s

                                Greitieji „Rail Baltica“ traukiniai iš Talino į Varšuvą ir iš Talino į Vilnių, pradėjus veikti linijai, kursuos keturis kartus per dieną, o per dešimt metų šis skaičius išaugs iki šešių traukinių.

                                Comment


                                  #17
                                  Kaunas-Vilnius eurovežės trasa dar net nežinoma, o svajoja apie reisus jau 2025-2026 m.

                                  Comment


                                    #18
                                    Svarbu € isisavint

                                    Comment


                                      #19
                                      https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...asp?PID=449665

                                      Pavadinimas
                                      11530 Projekto „Rail Baltica“ geležinkelio linijos Kaunas-Vilnius susisiekimo komunikacijų inžinerinės infrastruktūros vystymo plano parengimo paslaugų pirkimas

                                      Pirkimo aprašymas
                                      Planavimo tikslai yra nustatyti optimalią projekto „Rail Baltica“ geležinkelio linijos Kaunas-Vilnius trasą, numatyti susisiekimo komunikacijų inžinerinės infrastruktūros plėtrai reikalingas teritorijas ir sudaryti sąlygas šios infrastruktūros darniai plėtrai.

                                      Trukmė mėnesiais: 30

                                      Comment


                                        #20
                                        Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
                                        https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...asp?PID=449665

                                        Pavadinimas
                                        11530 Projekto „Rail Baltica“ geležinkelio linijos Kaunas-Vilnius susisiekimo komunikacijų inžinerinės infrastruktūros vystymo plano parengimo paslaugų pirkimas

                                        Pirkimo aprašymas
                                        Planavimo tikslai yra nustatyti optimalią projekto „Rail Baltica“ geležinkelio linijos Kaunas-Vilnius trasą, numatyti susisiekimo komunikacijų inžinerinės infrastruktūros plėtrai reikalingas teritorijas ir sudaryti sąlygas šios infrastruktūros darniai plėtrai.

                                        Trukmė mėnesiais: 30
                                        Gal reikėtų atskiros temos europinės vėžės atšakai Kaunas - Vilnius.
                                        Gerai paieškojus galima surasti dar prieš 10-15 metų siūlytus trasų variantus

                                        Comment

                                        Working...
                                        X