Parašė Aleksio
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II atšaka Kaunas-Vilnius
Collapse
X
-
Parašė lukass Rodyti pranešimąGrigiškių ir nesiūliau
Tarp Vilniaus ir Kauno galėtų stot oro uoste, Žaizdriuose, Elektrėnuose ir Žiežmariuose.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąGrigiškės buvo random pavyzdys. Nemanau, kad RB jungtis su 260 km/h greičiu turėtų stoti tokiais atstumais. Gal geriau tegul trumpus atstumus padengia tai, kas dabar yra ir kas liks lėtam susisiekimui, o ką reik papildomai prijungt - tą galima padaryt viešuoju transportu ar privačiais autobusais.Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Parašė lukass Rodyti pranešimąTinklas ir plečiamas, kad įvykus "negeriem dalykam" būtų galima apvažiuot, ar, šiuo atveju, užtikrinti sklandų susisiekimą kita vėže
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąJeigu planuoja tik 4 traukinių poras - užteks ir esamo tinklo (net ir superekstraatvėjais).
Keleivinių traukinių:
Krovininių traukinių:
Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
- 1 patinka
Comment
-
Parašė lukass Rodyti pranešimąPastatymo metais Vilniaus atšakoje, 2026, yra planuojamos 16 greitųjų tapmiestinių, 1 naktinių ir 16 regioninių traukinių poros per dieną. Taip pat 13 krovininių traukinių poros per dieną.
Comment
-
Planuotojų darbas planuoti, ne mūsų, forumiečių. Be to, lentelėj matom, kad net 6 poros traukinių iš Vilniaus numatomos į Varšuvą, kas yra visai logiška, kai dabar kasdien į Varšuvą skraidoma 5 kartus, o kur dar autobusai. Panašiai su Ryga. Regioniniai traukiniai į Marijampolę ir Panevėžį ir dabar puikiai važinėja?
Aš tik buvau pasiūlęs visų kiaušinių į vieną pintinę nedėt, o tamsta vis ieško prie ko prikibt. Išvada - Aš visada teisus.Paskutinis taisė lukass; 2019.05.26, 08:50.Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Parašė lukass Rodyti pranešimąPlanuotojų darbas planuoti, ne mūsų, forumiečių. Be to, lentelėj matom, kad net 6 poros traukinių iš Vilniaus numatomos į Varšuvą, kas yra visai logiška, kai dabar kasdien į Varšuvą skraidoma 5 kartus, o kur dar autobusai. Panašiai su Ryga.
Parašė lukass Rodyti pranešimąRegioniniai traukiniai į Marijampolę ir Panevėžį ir dabar puikiai važinėja?
Parašė lukass Rodyti pranešimąAš tik buvau pasiūlęs visų kiaušinių į vieną pintinę nedėt
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąGeležinkelių atvėju tai nedidelė problema.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąPlanuotojams davė užduotį "gražiai paskaičiuoti" - jie paskaičiavo. O kad dauguma keleivių VNO-RIX, VNO-WAW yra tranzitiniai, kuriems lėktuvas yra patogiau, jie apie tai "pamiršo".
Kas trukdo paleisti regionalo iš Vilniaus į Marijampolę dabar? - niekas netrukdo.
Geležinkelių atvėju tai nedidelė problema.Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Parašė lukass Rodyti pranešimąBe to, kodėl į WAW ar RIX keliaujantys vilniečiai nepasirinks greitųjų traukinių, kurių kaina bus mažesnė nei lėktuvų, plius nereiks visokių patikrų patikrų?
Parašė lukass Rodyti pranešimąO dar potencialūs automobilių keliautojai, nenorintys trankytis autobusu ar skristi lėktuvu.
Parašė lukass Rodyti pranešimąGal sveikas protas? Kokia nauda leist dyzelį, kai daugiau nei pusė maršruto elektrifikuota?
Parašė lukass Rodyti pranešimąNelaimių gali būt visokių, eismo atstatymo trukmė irgi, o šiais laikais viskas kainuoja, kiekviena minutė.
Paskutinis taisė Aleksio; 2019.05.26, 11:18.
Comment
-
Kodėl tik atskiras frazes ištraukiat iš postų, nes yra ir tiesos mano teiginiuose?
Šiaip man, kaip vilniečiui, visai vienodai kaip iki Vilniaus nuties geležinkelį, ar pro Vievį, Elektrėnus ar Maišiagalą, tik norėjosi, kad šis amžiaus projektas pasiektų daugiau Lietuvos bei būtų išvengta galimų nuostolių. Dabar telieka laukti, kol paaiškės tiksli atšakos trasa.
Beje, prieš mėnesį buvo skelbtas konkursas atšakai projektuoti, kurios metu:
...turės būti parengta planuojamos teritorijos plėtros koncepcija su ne mažiau kaip keturiomis naujosios geležinkelio linijos infrastruktūros objektų vystymo alternatyvomis.
„Kartu su planu bus atliktas ir poveikio aplinkai vertinimas, kuriame bus numatytos gyventojams aktualios neigiamo poveikio mažinimo priemonės, tokios kaip akustinės sienelės, apželdinimas, vibracijos mažinimo ar kitos priemonės“, – sakė p. Sankovski.Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąPlanuoti šitie "planuotojai" gali daug ką, bet iš Varšuvos į Berlyną (o ten potencialus srautas yra daug didesnis nei į Vilnių) dabar važinėja tik 4 traukiniai. O regionalai ir dabartine linija neblogai važinėja.
Comment
-
Parašė lukass Rodyti pranešimą
Keleivinių traukinių:
]
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Kas per situacija, kad iš Panevėžio tik arba į Kauną, arba į Vilnių? Ar ne ta pačia vėže Panavėžys-KAunas-Vilnius vyks eismas? Jei ta pačia tai kodėl nestot visais kartais abiejuose miestuose?
Niekas nevažiuos iš Panevėžio į Vilnių su užvažiavimu į Kauną, nes tai turbūt užims papildomai kokias 30 min, rekės keisti važiavimo kryptį ir t.t.
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Taigi į Vilnių bus tik atšaka nuo Kauno ir ta atšaka bus tarp Kauno ir Panevėžio.
Papildomai yra atšaka Kauna - Vilnius.
Tai kaip Panevėžys - Vilnius bus važiuojama nekabinant Kauno?
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąRB eis Panevėžys - Kaunas - Varšuva tiese.
Papildomai yra atšaka Kauna - Vilnius.
Tai kaip Panevėžys - Vilnius bus važiuojama nekabinant Kauno?Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Parašė lukass Rodyti pranešimą
Atšaka į Vilnių prasidės nuo Kauno oro uosto.
Comment
Comment