Parašė John
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II atšaka Kaunas-Vilnius
Collapse
X
-
Parašė John Rodyti pranešimąTai kad visur traukiniai važiuoja gana tyliai, kur bėgiai tinkamai suremontuoti. Ir Lietuvoje jie gana tyliai važiuoja.
Kolega nusipirko tarpukariu statytą vokišką namą per 50 m nuo Wrocław-Leśnica stoties, geležinkelio kaimynystė gyvent netrukdo nei kiek, bet namas už tuos pačius pinigus išėjo daug prabangesnis. Esu pas jį nakvojęs, važiuojančių pro šalį traukinių nesigirdėjo visai.
Comment
-
Štai turiu Pesa 630 DMU prariedančio prie Lentvario video. Kol traukinys toliau už ~50 m, jo garsą užgožia šalia kleksintis dyzelis. https://youtu.be/0Yv3-UUnxLw
- 1 patinka
Comment
-
Sveiki, gal galite paaiškinti, kodėl pasirinktas S5 variantas, t.y. VNO-Vilnius-KUN-Kaunas, o ne VNO-Vilnius-Kaunas-KUN? Juk tiesi linija palei seną vėžę nuo Kaišiadorių iki Kauno būtų daug greitesnis variantas. Manau, kad daugumai keleivių aktualus kuo greitesnis susiekimas tarp miestų keliaujant į ir iš darbo, o oro uostas rūpi tik daug mažesnei daliai.
Comment
-
Parašė ifl Rodyti pranešimąSveiki, gal galite paaiškinti, kodėl pasirinktas S5 variantas, t.y. VNO-Vilnius-KUN-Kaunas, o ne VNO-Vilnius-Kaunas-KUN? Juk tiesi linija palei seną vėžę nuo Kaišiadorių iki Kauno būtų daug greitesnis variantas. Manau, kad daugumai keleivių aktualus kuo greitesnis susiekimas tarp miestų keliaujant į ir iš darbo, o oro uostas rūpi tik daug mažesnei daliai.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Elementariausias paaiškinimas būtų, kad oro uostas yra geografiškai gerokai arčiau Vilniaus nei Kauno GS.
Comment
-
Parašė ifl Rodyti pranešimą
O kiek laiko vien dėl to priverstinio užsukimo pailgėja kelionė iki Kauno?Paskutinis taisė Sula; 2022.01.20, 14:55.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Elementariausias paaiškinimas būtų, kad oro uostas yra geografiškai gerokai arčiau Vilniaus nei Kauno GS.
Comment
-
Parašė ifl Rodyti pranešimą
O kiek laiko vien dėl to priverstinio užsukimo pailgėja kelionė iki Kauno?Paskutinis taisė alga; 2022.01.20, 15:23.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
O bėgių linijas nereiktų braižyti pagal keleivių srautus, o ne geografiją? Įdomu, koks procentas keleivių važiuojančių iš Vilniaus į Kauną važiuoja būtent į KUN.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
O bėgių linijas nereiktų braižyti pagal keleivių srautus, o ne geografiją? Įdomu, koks procentas keleivių važiuojančių iš Vilniaus į Kauną važiuoja būtent į KUN.
išsišakojimas yra ar ne 5km nuo dabartinio 1520mm geležinkelio, tai ne kaži koks lankas.
Comment
-
Parašė alga Rodyti pranešimą
O taip, pamokykim transporto projektuotuojus projektuoti transportą. Jie, be abejo, apie keleivių srautus nepagalvojo.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
Tai kad įtartini tie projektuotojai, negali savo mąstysenos išvaduoti iš caro laikų projektų. Kur daugiau gyvena žmonių, Kauno centre ar tarkim Šilainiuose? Vilniaus senamiestyje ar Justiniškėse Fabuose Viršuluose? Tad apie žmonių srautus jų supratimas kelia klausimų
- 1 patinka
Comment
-
Parašė alga Rodyti pranešimą
O taip, pamokykim transporto projektuotuojus projektuoti transportą. Jie, be abejo, apie keleivių srautus nepagalvojo.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė ifl Rodyti pranešimąSveiki, gal galite paaiškinti, kodėl pasirinktas S5 variantas, t.y. VNO-Vilnius-KUN-Kaunas, o ne VNO-Vilnius-Kaunas-KUN? Juk tiesi linija palei seną vėžę nuo Kaišiadorių iki Kauno būtų daug greitesnis variantas. Manau, kad daugumai keleivių aktualus kuo greitesnis susiekimas tarp miestų keliaujant į ir iš darbo, o oro uostas rūpi tik daug mažesnei daliai.
Comment
-
Parašė Edd Rodyti pranešimą
Su tokiu atsišakojimu galimi ir tiesioginiai reisai Talinas-Ryga-Vilnius, neužsukant į Kauną. Ar tokių reisų išvis bus - matysim, bet panašu kad visose railbalticos skaidrėse dėl PRo kelionių laikus (Ryga-Vilnius, Talinas-Vilnius) taip ir paskaičiuoja.
Vis vien didžioji dauguma keleivių srautų RB bus vietiniai, o linija nepanašu, kad į tai atsižvelgia.
- 1 patinka
Comment
Comment