Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II atšaka Kaunas-Vilnius

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    Į aklikelį neįvažiuoji 200 km/h, nes taip paprasčiausiai nesaugu. Kokie 5 km prieš aklikelį jau turėsi max 80 km/h ir geltoną signalą.
    Normalus sąstato stabdymo kelias kai greičio skirtumas apie 60 km/h (tipo 200 -> 140 kmh), įvertinus ir reakcijos laiką yra apie 600 m. Avarinis stabdymas nuo ~120 km/h užima apie 300 m. Čia jei Train Simulator sąstato fiziką teisingą padarė
    Išties čia rimtas argumentas "East station" naudai, nes ten kaip ir neaklikelis. Bet turbūt tik tuo atveju, jei yra kelias kurį galima rezervuoti už stoties?
    Ir gan logiški argumentai, kad į miestą įsleisti greitąjį traukinį nepatogu. Galbūt racionaliau būtų galutinę stotį daryt ties Spaudos rūmais, bet aklikelio problema vis tiek lieka.
    Įdomu ar kas bent bandė skaičiuoti alternatyvą kiek pabrangtų kažkoks realus variantas centre įsėst į greitąjį traukinį. 1 mljrd?

    Comment


      Visus, kurie sugeba savo galvose vizualizuoti kaip dvibėgis greitasis geležinkelis, aišku dar su visa elektrifikacija ir atitvėrimais, pralenda po Laisvės pr. estakada ir Narbuto gatvės viduriu eina link pedagoškės, o juo važinėja normalaus dydžio traukiniai, sveikinu jaunųjų fantazuotojų konkurse užėmus prizines vietas.

      Comment


        Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
        Įdomu ar kas bent bandė skaičiuoti alternatyvą kiek pabrangtų kažkoks realus variantas centre įsėst į greitąjį traukinį. 1 mljrd?
        Traukiniai kelia vibracijas ir triukšmą. Būtų sunku dėl gyventojų pasipriešinimo ikišti į centrą. Nebent po žeme.

        Comment


          Parašė Autokratas Rodyti pranešimą
          Visus, kurie sugeba savo galvose vizualizuoti kaip dvibėgis greitasis geležinkelis, aišku dar su visa elektrifikacija ir atitvėrimais, pralenda po Laisvės pr. estakada ir Narbuto gatvės viduriu eina link pedagoškės, o juo važinėja normalaus dydžio traukiniai, sveikinu jaunųjų fantazuotojų konkurse užėmus prizines vietas.
          cia ne sveikint reiketu, bet susirupinti ju psichika

          Comment


            Parašė liutass Rodyti pranešimą
            cia ne sveikint reiketu, bet susirupinti ju psichika
            Mesje, nepavydėkite kitiems fantazijos.


            Comment


              Šiaip visai atsitiktina teko su draugu padiskutuoti apie Kvebeje planuojamą greitojo geležinkelio atšaką tai priėjome prie išvados kad geriausias ir ekonomiškiausias variantas yra kaip Ispanijoje - ne geležinkeliui statyti viadukus ar tunelius o automobiliams. Iškalti automobilių eismą virš yra pigiau ir paprasčiau (saugumo reikalavimų prasme) nei greitojo traukinio.

              Comment


                Šiandien pasirodė Vilniaus - Kaunas atšakos alternatyvų pasiūlymai su labai informatyvia/interaktyvia legenda.
                https://www.arcgis.com/apps/MapSerie...e15d&locale=lt
                Attached Files

                Comment


                  Šiandien pasirodė Vilniaus - Kaunas atšakos alternatyvų pasiūlymai su labai informatyvia/interaktyvia legenda.
                  Va ką reiškia diskusijos ne į temą :-) nuorodą į šiuos pasiūlymus buvau įdėjęs dar prieš kokius 5-6 puslapius šioje temoje :-)

                  Comment


                    Kodėl tuomet rašo, kad
                    Šiandien pasirodė
                    ?

                    Kada bus aišku, kuris variantas patvirtintas?
                    Paskutinis taisė Sula; 2021.11.10, 15:44.

                    Comment


                      Parašė Sula Rodyti pranešimą
                      Kodėl tuomet rašo, kad ?

                      Kada bus aišku, kuris variantas patvirtintas?
                      speju realiai joks variantas niekada nebus pastatytas...pamatys kokius nuostolius neša rail baltica...visa fantazija vyrams atšoks.na ir statyt kam ??? cia kaip sviestas sviestuotas...vilniu ir kauna jau jungia gelezinkelis tik reik ji isnaudoti,o netekus baltarusisku kroviniu jis ir taip is esmes bus pakankamai tuscias... o cia dar nauja statyt...juk nuo to pervezimu nepadauges tik islaikymo islaidos dydes kartais.

                      Comment


                        85 proc ar daugiau kofinansavimas es , tuo ir uzsibaigs ar reikia ar nereikia kai 2-3 milijardus galima bus isleist su viskuo. net seiles tyst prades kai kurios statybos imonems.
                        "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


                        - George W. Bush President of the USA

                        Comment


                          Parašė KUBILISTANAS Rodyti pranešimą

                          speju realiai joks variantas niekada nebus pastatytas...pamatys kokius nuostolius neša rail baltica...visa fantazija vyrams atšoks.na ir statyt kam ??? cia kaip sviestas sviestuotas...vilniu ir kauna jau jungia gelezinkelis tik reik ji isnaudoti,o netekus baltarusisku kroviniu jis ir taip is esmes bus pakankamai tuscias... o cia dar nauja statyt...juk nuo to pervezimu nepadauges tik islaikymo islaidos dydes kartais.
                          RailBaltica be Vilniaus yra miręs reikalas. Kam vargti su persėdimais ir tam skirtu papildomu laukimu, jei gali tiesiog nuskristi? Vilniečiams, lenkams, ir rygiečiams. Prie viso to, Kaunas nebegautų tranzitinių keleivių į Vilnių. Nepaslaptis jog pagrindinis turistų tikslas yra Vilnius. Su RB į Vilnių visi jie priversti prasukti pro Kauną, ko dabar nėra. Be RB į Vilnių, Kaunas beveik juos visus praranda. Srautai tarp Lenkijos ir Latvijos bus minimalūs. Visiems blogai.

                          Pinigai paskirti, būtų nusikalstamas apsileidimas ar sabotažas jei nepasinaudotume proga ir nepagreitintume Vilnius-Kaunas susiekimo. Konservai valdžioje, tad aš visiškai ramus. Jie vieninteliai kurie prastumia strateginius objektus: plūduras, Independence, dujų jungtys, dujų vamzdyno paėmimas iš Gazo, elektros jungtys.

                          Comment


                            Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
                            85 proc ar daugiau kofinansavimas es , tuo ir uzsibaigs ar reikia ar nereikia kai 2-3 milijardus galima bus isleist su viskuo. net seiles tyst prades kai kurios statybos imonems.
                            O kas dengs eksploatavimo kaštus? Valstybė, LTG? - tai turi būti numatyta iš anksto.
                            Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                            Comment


                              Parašė B.S. Rodyti pranešimą
                              RailBaltica be Vilniaus yra miręs reikalas.
                              Aišku, kas tas Talinas, Ryga, Kaunas, Varšuva ir tt. Va Vilnius iškart žaidimo keitėjas
                              Ant tiek akivaizdus keitėjas, kad tik paskutinę minutę sugalvojo, kad visai nieko būtų ir Vilnių pajungti


                              Parašė B.S. Rodyti pranešimą
                              Prie viso to, Kaunas nebegautų tranzitinių keleivių į Vilnių. Nepaslaptis jog pagrindinis turistų tikslas yra Vilnius. Su RB į Vilnių visi jie priversti prasukti pro Kauną, ko dabar nėra. Be RB į Vilnių, Kaunas beveik juos visus praranda.
                              Kaunas jokių srautų nepraranda, nes ne Kaunas pajungtas yra, o Vilnius pajungtas. Kaunas būtų buvęs trasoje ir nepajungus Vilniaus. Tai kaip tik dabar net mažiau Kaunas gaus lankytojų.

                              Comment


                                Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                O kas dengs eksploatavimo kaštus? Valstybė, LTG? - tai turi būti numatyta iš anksto.
                                Tiksliau- nuostolius

                                Comment


                                  Parašė Gator Rodyti pranešimą

                                  Aišku, kas tas Talinas, Ryga, Kaunas, Varšuva ir tt. Va Vilnius iškart žaidimo keitėjas
                                  Ant tiek akivaizdus keitėjas, kad tik paskutinę minutę sugalvojo, kad visai nieko būtų ir Vilnių pajungti
                                  Kaunas jokių srautų nepraranda, nes ne Kaunas pajungtas yra, o Vilnius pajungtas. Kaunas būtų buvęs trasoje ir nepajungus Vilniaus. Tai kaip tik dabar net mažiau Kaunas gaus lankytojų.
                                  Kam trolinti ir rasineti nesamones, net po to kai tau buvo paaiskinta...
                                  Daugiausia keleiviu visuomet buna tarp artimiausiu miestu. Talinas-Ryga visuomet veš daugiau talinieciu i Ryga nei i tolimesnius miestus maršrutais Talinas-Kaunas-Vilnius ar juo labiau Talinas-Kaunas-Varsuva. Ryga-Kaunas-Vilnius visuomet veš daugiau rygiečių į Vilnių, nei į Varšuvą apeinant Vilnių. Išimk Vilnių iš maršruto, ir ka gausi? Gausi kad Talino ar Rygos gyventojui(ar šių miestų turistams) bus patogiau skristi i Vilniu, nei vargti su traukiniu persedimais. Tuomet Kaunas netenka Rygos ir Talino turistu skrendanciu tiesiogiai i Vilniu(būtent kaip yra šiandien). Vietoj to kad kiekvieną kartą stotų Kaune, ir gal dalį verslo iškeltų iš Vilniaus į Kauną, nes arčiau, jau nekalbant apie lenkus. O ir patys vilnieciai be RB dazniausiai skris ir aplenks Kauna. Turbut nereikia aiskinti kad Vilnius sugeneruoja beveik visus Lietuvos turistus ir verslo keliones. Todel taip, be Vilniaus prijungimo RB Lietuvoje bus mires reikalas. Butu keli mazai apkrauti pravaziuojantys traukiniai, nes Varsuva-Vilnius(per Kauna)-Varsuva ar Vilnius(per Kauna)-Ryga butu nepalyginamai daugiau apkrauti/daznesni nei Ryga-Varsuva(be Vilniaus).
                                  Su Vilniaus pajungimu daugiausia islosia butent Kaunas, o ne Vilnius. Prie vezes pajungiamas Kauno oro uostas, tad dabar jis pretenduos tapti pagrindiniu salies oro uostu. Visi traukiniai važiuoja per Kauną, ir jų būna daug vietoj kelių per dieną. Be vezes vilnieciai ir toliau sau ramiai gali skraidyti kur jiems reikia is Vilniaus, ir visi kiti toliau gali skraidyti i Vilniu aplenkiant Kauna. Taip pat, ziurint toliau i ateiti, yra nepalyginamai lengviau ir pigiau nutiesti ir greita linija Kaunas-Klaipeda, kai pajungtas didziausias ir turtingiausias salies miestas. Velgi, be Vilniaus toki marsruta tiesti tiesiog neapsimoketu. Na bet kenkejisku, valstybiskai ir strategiskai negalvojanciu kvailiu balsai i dangu neina.

                                  P.S.: Vilniaus pajungimas "paskutine minute" buvo strateginis ejimas. Vilnius butu buves pajungtas siaip ar taip, arba dabar, arba po 10 metu.
                                  Paskutinis taisė B.S.; 2021.11.11, 02:55.

                                  Comment


                                    Koks strateginis ėjimas? Kodėl tokio esminio miesto nesugalvojo iškart pajungti?

                                    Dėl Kauno naudos, imam tuosdu variantus:

                                    a) Pajungtas tik Kaunas.
                                    Keleiviai, kuriem aktualu Vilnius - skrenda į Vilnių. Arba atvyksta RB į Kauną ir persėda į Vilnių kitu transportu.
                                    Keleiviai, kuriem nebūtinai Vilnius aktualu, pamatę, kad pajungtas tik Kaunas - gali nuspręsti į Kauną ir atvykti.

                                    b) Pajungtas ir Vilnius.
                                    Keleiviai, kuriem aktualu Vilnius - atvažiuoja į Vilnių tiesiai RB.
                                    Keleiviai, kuriem nebūtinai Vilnius aktualu, pamatę, kad pajungtas ir Kaunas, r Vilnius - rinksis Vilnių.

                                    Kur čia Kaunas gauna papildomai?
                                    Pirmu atveju (keleiviam aktualu Vilnius) - Kaunas nei gauna, nei praranda.
                                    Antru atveju (keleiviam nebūtinai Vilnius aktualu) - Kaunas praranda, nes Vilnius patrauklesnis ir matydami, kad važiuoja į Vilnių, ten ir važiuos. Nematydami, kad važiuoja, gal vienas kitas sugalvos tik į Kauną užsukti.

                                    Comment


                                      Nežinau ar juoktis ar verkti. Tiek ES, tiek latviai, tiek estai visi pritarė. Šiaip sau turbūt. Užsakyti nepriklausomi skaičiavimai parodė jog Vilniaus prijungimas didina vėžės konkurencingumą. Tai yra, visą vėžę esančią LT reikės mažiau šelpti iš biudzeto. ES prie to pačio dar ir papildomą milijardą duoda. Tačiau jie visi yra kvailiai, nes Gator už juos visus viską žino geriau, Lietuvai geresnė ir greitesnė infrastruktūra yra nereikalinga.

                                      Comment


                                        Kodėl jūs ginčyjatės, jeigu iš esmės tai yra nuspręstas dalykas.

                                        Mane domintų kitas klausimas. Kiek suprantu LTG ir RB bus atskiros struktūros. Kaip jos konkuruos tarpusavyje? Ypač šioje atkarpoje. Ar tai bus kažkaip suderinta ir būtų tam tikras sindikatas?

                                        Comment


                                          Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                          Kodėl jūs ginčyjatės, jeigu iš esmės tai yra nuspręstas dalykas.

                                          Mane domintų kitas klausimas. Kiek suprantu LTG ir RB bus atskiros struktūros. Kaip jos konkuruos tarpusavyje? Ypač šioje atkarpoje. Ar tai bus kažkaip suderinta ir būtų tam tikras sindikatas?
                                          Yra dar kitas klausimas: konkurencija su autotransportu. Autobusai, lengvieji auto? Galbūt A1 autostradą reikėtų apmokestinti?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X