Parašė Gator
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II atšaka Kaunas-Vilnius
Collapse
X
-
Tema tokia įdomi gaunasi. Prorusiški veikėjai nepatenkinti kad nauja linija eis ne į Minską/Petrogradą ir kad prie Stalino statyta traukinių stotis Vilniuje bus antraeilė, o kauniečiai nepatenkinti kad išvis Vilnius bus prijungtas ir kad vilniečiams galimai nereiks persėsti Kaune, Vilniuje galimai bus nauja stotis ir t.t. Baisu.
- 6 patinka
Comment
-
Parašė Edd Rodyti pranešimąTema tokia įdomi gaunasi. Prorusiški veikėjai nepatenkinti kad nauja linija eis ne į Minską/Petrogradą ir kad prie Stalino statyta traukinių stotis Vilniuje bus antraeilė, o kauniečiai nepatenkinti kad išvis Vilnius bus prijungtas ir kad vilniečiams galimai nereiks persėsti Kaune, Vilniuje galimai bus nauja stotis ir t.t. Baisu.When a man lies, he murders some part of the world
Comment
-
Parašė liutass Rodyti pranešimągal vilnieciui ir baisu, bet visiems kitiems tai tiesiog elementaru
Comment
-
Parašė liutass Rodyti pranešimą
gal vilnieciui ir baisu, bet visiems kitiems tai tiesiog elementaruPaskutinis taisė B.S.; 2021.10.11, 20:23.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Žinant įgimtą kauniečių priešiškumą vilniečiams, toks noras suprantamasWhen a man lies, he murders some part of the world
Comment
-
Parašė liutass Rodyti pranešimą
ir vilnieciu taip pat
Comment
-
Parašė B.S. Rodyti pranešimąMan atrodo verdat savo sultyse, ir nematot bendro paveikslo. Arba esat labai jaunas. Geležinkelis - 20 metų projektas. Jei Vilniaus ponai būtų buvę tokie aikštingi ir kerštingi, tai RB būtų ėjusi per Vilnių. Pačių Vilniaus politikų nuspręsta kad Lietuvai geriau per Kauną. Na bet kai kuriems kauniečiams, svarbu Vilniui būtų blogiau.When a man lies, he murders some part of the world
Comment
-
Manau kad iš viso RB projekto, labiausiai keleiviais apkrauta dalis bus būtent ruožas Vilnius-Kaunas. Visų pirma esami klientai niekur nedings. Atsiras kažkiek naujų dėl šiek tiek sutrumpėjusios trukmės. Bet masiškas papildomų klientų pritraukimas atrodo abejotinas. Po kelių metų Justiniškių, Karoliniškių, Pilaitės, Fabijoniškių, Pašilaičių, Jeruzalės, Baltupių, Lazdynų gyventojai automobiliu Kauną galės pasiekti tarkim per 1:10-1:20. O pasiekti "East" stotį jiems bent 30 min kaži ar užteks?Paskutinis taisė Rimas_OK; 2021.10.12, 12:42.
Comment
-
Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąManau kad iš viso RB projekto, labiausiai keleiviais apkrauta dalis bus būtent ruožas Vilnius-Kaunas. Visų pirma esami klientai niekur nedings. Atsiras kažkiek naujų dėl šiek tiek sutrumpėjusios trukmės. Bet masiškas papildomų klientų pritraukimas atrodo abejotinas. Po kelių metų Justiniškių, Karoliniškių, Pilaitės, Fabijoniškių, Pašilaičių, Jeruzalės, Baltupių, Lazdynų gyventojai automobiliu Kauną galės pasiekti tarkim per 1:10-1:20. O pasiekti "East" stotį jiems bent 30 min kaži ar užteks?
Bet kaip suprantu, 2026 m. RailBaltica pradės normaliai veikti tik Baltijos šalyse, todėl spėju, kad Vilnius-Varšuva maršrute bus laikinas sprendimas – paprastas negreitasis traukinys, ir turbūt vos 2-3 kartus per parą (nes lėtai). Kitaip tariant, tvarkaraščio dažnumo prasme turbūt važiuos ne ką dažniau, nei naujasis Vilnius-Varšuva nuo kitų metų, tik be persėdimo Kaune.
O su Vilniaus vakariniu masyvu, čia dar atskiras klausimas. Turbūt realiausias variantas užtikrinti patogesnį tos miesto dalies „prijungimą“ prie geležinkelio yra greičiau atvežti keleivius į stotį. Abejotina, kad Vilnius galėtų patempti geležinkelio privedimą prie tų vakarinių rajonų ar NMC. Kad tarpmiestinis traukinys stotų Laisvės prospekte/NMC ir galėtų nuvažiuoti iki oro uosto, reikia milžiniškos kilpos po centru ir senamiesčiu, kas kainuotų milijardus.Paskutinis taisė taccido; 2021.10.12, 15:36.100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
- 3 patinka
Comment
-
Parašė themanual Rodyti pranešimą
ES duos pinigų tik standartinei vėžei. Bet idėja apie kruizinius turistus lekiančius lietuvišku bullet-treinu dienos išvykoms apžiūrėti Kauno ar Vilniaus vaizdingais Panemunės peizažais mane irgi žavi, tik gal ne dėl pačių kruizinių turistų (nors kaip nors jau, gal Kaunui vis tiek daugiau jų kliūtų), o dėl to jog ir aš norėčiau tokiu traukiniu pasivažinėti
https://news.err.ee/1608107473/gover...y-funding-plan
Kažką aš čia praleidau ar ES finansuoja čia 1520 mm, o ne 1435 mm vėžę?
Comment
-
Parašė Petr Rodyti pranešimą
Government approves EU recovery funding plan
https://news.err.ee/1608107473/gover...y-funding-plan
Kažką aš čia praleidau ar ES finansuoja čia 1520 mm, o ne 1435 mm vėžę?
Comment
-
Parašė taccido Rodyti pranešimąBet kaip suprantu, 2026 m. RailBaltica pradės normaliai veikti tik Baltijos šalyse, todėl spėju, kad Vilnius-Varšuva maršrute bus laikinas sprendimas – paprastas negreitasis traukinys, ir turbūt vos 2-3 kartus per parą (nes lėtai). Kitaip tariant, tvarkaraščio dažnumo prasme turbūt važiuos ne ką dažniau, nei naujasis Vilnius-Varšuva nuo kitų metų, tik be persėdimo Kaune.
Dar šių metų vasario mėnesį Baltijos šalių transporto ministrai sutarė, kad „Rail Baltica“ turi būti užbaigta iki 2026 m., tačiau EAR ataskaitoje tokio optimizmo nėra: „Rail Baltica“ greičiausiai bus užbaigta iki 2030 m., tačiau Latvijoje įgyvendinimas jau vėluoja iki ketverių metų dėl vėlai pradėtų darbų ir biurokratinių nacionalinių procedūrų, susijusių su žemės nusavinimu, į ką atkreipė dėmesį Latvijos nacionalinė audito institucija.
https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=84543389
Comment
-
Parašė Petr Rodyti pranešimą
Government approves EU recovery funding plan
https://news.err.ee/1608107473/gover...y-funding-plan
Kažką aš čia praleidau ar ES finansuoja čia 1520 mm, o ne 1435 mm vėžę?
Comment
-
Parašė themanual Rodyti pranešimą
Taip, praleidote mano antrą komentarą ES gali prafinansuoti nors ir monoreilą jeigu pagrįsi jo reikalingumą, bet beveik dešimtmiljardinio europinio traukinių tinklo projekto su rusiška vėže niekaip nepagrįsi.
Vistiek RB greitąjį keleivinį eismą aptarnaus greičiausiai viena bendra įmonė, bus nupirkti traukiniai specialiai šiai linijai. Tai galėtų būti ir tie patys Talgo traukiniai.
Jei norima visur naudoti 1435 mm, prašom, bet apie tai reikia galvoti dabar, o ne po 10 metų, nes gausis vėžių mišrainė.
Comment
-
Parašė taccido Rodyti pranešimą
<...> Abejotina, kad Vilnius galėtų patempti geležinkelio privedimą prie tų vakarinių rajonų ar NMC. Kad tarpmiestinis traukinys stotų Laisvės prospekte/NMC ir galėtų nuvažiuoti iki oro uosto, reikia milžiniškos kilpos po centru ir senamiesčiu, kas kainuotų milijardus.
O iš oro uosto važiuot į Varšuvą? Nu tai tada reikėjo iškart ten ir skrist, o ne į VNO.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąO iš oro uosto važiuot į Varšuvą? Nu tai tada reikėjo iškart ten ir skrist, o ne į VNO.
Todėl Vilnius - VNO - KUN - Kaunas yra kaip ir logiškesnis variantas, galima diversifikuoti šių oro uostų kryptis ir patogiai paimti visus keleivius.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Man keistai atrodo VNO prijungimas standartinės vėžės atšaka. Jį aptarnauti gali tik standartinės vėžės riedmenys, kurių Vilinius greičiausiai neturės (nes normaliai siekia Kauno depo petys). Gaunasi taip, kad į VNO standartine vėže galima važiuoti tik tuomet, kai yra riedmenys iš Kauno. Ir tam reikai keisti kabiną.
Todėl Vilnius - VNO - KUN - Kaunas yra kaip ir logiškesnis variantas, galima diversifikuoti šių oro uostų kryptis ir patogiai paimti visus keleivius.
Ir reikia suprast esminį dalyką, kad ne oro uostas sudarys pagrindinius rautus, o Vilniuje dirbantys kauniečiai, kurie dabar ir sudaro tiek geležinkelio, tiek autostrados srautą. Tad reikia išsikelti klausimą, ar atvykimas į "East" ar "VNO" stotį srautą autostradoje sumažins?
- 1 patinka
Comment
Comment