Parašė Arunas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II atšaka Kaunas-Vilnius
Collapse
X
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąOro uostas greitaeigiems geležinkeliams yra konkurentas. Kam išvis reikalinga ta atšaka į VNO?
Comment
-
Parašė Petr Rodyti pranešimąO projektas numato tik vieną 1435 mm keilią? Ar dvikelį? Ar numato kartu rekonstruoti ir 1520? Ir nelabai supratau kam tie lankai aplenkiant Kaišiadorius ir Vievi. Bus ir taip du 1520 keliai ir du 1435. Ir dar tie lankai. Nebus gi tiek traukinių, infrastruktura bus retai naudojama. Jei dėl trukšmo - tai atitvaros yra paprasčiausias sprendimas.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė artexs Rodyti pranešimą
P1/P2P5 yra ilgesnė trasa ir Kaunas-Vilnius kelionės laikas laikas būtų apie 45min (ar ~50min su sustojimu oro uoste), kai dabartiniu plačiuoju geležinkeliu, galbūt palyginus nebrangiai pagerinus, galima pasiekti mažiau kaip valandos kelionės laiką. Tai neapsimoka išleisti beveik milijardo už 10 min sutrumpintą laiką.
S5 trasa būtų galima pasiekti apie 36min kelionės laiką, kas jau yra gerokai trumpiau nei dabartinis.
Comment
-
Parašė Arunas Rodyti pranešimą4. KUN turi vizija perkelti keleivių terminalą į kitą pakilimo tako pusę ir tokiu būdų RB jungtis būtų tiesioginė su KUN terminalu be papildomų persėdimų.
Comment
-
Parašė Shots Rodyti pranešimą
Pagal siūlomo sustojimo vietą ji bus apie 0,5 km nuo, o KUN oro uosto. Situacija pagerėje, bet vis dar tolokai.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Žiūrint žemėlapyje, tai ten normalioje vietoje piečiau tako jau kažkokie privatūs sklypai išdalinti, Matyt vėl NŽT "specai" pasidarbavo.
- 4 patinka
Comment
-
Tos P linijos tai man atrodo kažkokiu nesusipratimu. Ne tik kad būtų visiškai nauja linija einanti lankstu per beveik niekur be jokių galimų regioninių traukinių atšakų (panašu, kad gamtinės kliūtys neleistų daryti regioninių jungčių arčiau Elektrėnų ir Trakų), kas jau ir taip kainuotų daugiau negu S variantai, pastebimai nesutrumpintų kelionės laiko ir aptarnautų mažiau keleivių. Kainą dar pakeltų sudėtingesnis reljefas piečiau Elektrėnų, ypač tos kalvos kalvelės ties Semeliškėmis. Kažkoks pinigų švaistymas būtų.
Comment
-
Parašė Elis Rodyti pranešimąTos P linijos tai man atrodo kažkokiu nesusipratimu. Ne tik kad būtų visiškai nauja linija einanti lankstu per beveik niekur be jokių galimų regioninių traukinių atšakų (panašu, kad gamtinės kliūtys neleistų daryti regioninių jungčių arčiau Elektrėnų ir Trakų), kas jau ir taip kainuotų daugiau negu S variantai, pastebimai nesutrumpintų kelionės laiko ir aptarnautų mažiau keleivių. Kainą dar pakeltų sudėtingesnis reljefas piečiau Elektrėnų, ypač tos kalvos kalvelės ties Semeliškėmis. Kažkoks pinigų švaistymas būtų.
Comment
-
Visų pirma išvis yra nesusipratimas tęsti būtent europinę vežę nuo Kauno šiaurės link dėl logistinės prasmės. Latvijos gyventojams VNO nelabai reikalingas, kai yra RIX, kuris turi žymiai daugiau krypčių ir artimiausiu metu šis trendas nesikeis. Greitasis susisiekimas reikalingas visų pirma miestams, o ne oro uostams, nes būtent jie generuoja pagrindinius srautus.
Tai yra kalbant logiškai eismui virš 200 km/h reikalingas tik esamo geležinkelio modernizavimas ir viskas, kas kainuoja mažiausiai palyginus su tuo, kas suplanuota. Be to tokiu atveju Vilnius - Kaunas atšakai galėtų dar būti priviliuotas investuotojas iš Rusijos, nes kažkada bus tikrai norima greitųjų traukinių tarp Maskvos ir Kaliningrado.
Dabar gi projektas ryškiai politizuotas ir, kas yra svarbiausia, neneša jokios logistinės naudos, nes pvz. Vilnius Kaunas atšaka negalės būti naudojama krovininiam eismui, nes ves paprasčiausi į niekur (nes nėra ir nėra planuojamas (ir nėra reikalo jam planuoti, nes yra Kauno intermodalinis terminalas) joks perkrovimo terminalas.
Be to nematau vizijos atskiram traukiniui Vilnius - Berlynas ar Vilnius Ryga europine veže, nes tai bus logistiškai neracionalu. Bus greičiausiai tiesiog suderintas persėdimas Kaune.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Petr Rodyti pranešimąBe to tokiu atveju Vilnius - Kaunas atšakai galėtų dar būti priviliuotas investuotojas iš Rusijos, nes kažkada bus tikrai norima greitųjų traukinių tarp Maskvos ir Kaliningrado.
Kita vertus, 1520mm kelias turi būti medernizuojamas, tai galės naudotis ir RZhD keleiviniai sąstatai.
- 3 patinka
Comment
-
Dėl politikos... Nes kitaip nesuprantu kodėl nereikia.
Tuomet kokia yra ateities vizija? Lietuva už savo pinigus 1520 mm nemodernizuos (nes jų paprasčiausiai neturi, nes RB irgi finansuojamas didesne dalimi iš ES). Tuomet kai bus norėta greito susisiekimo Maskva - Minskas - Kaliningradas, Lietuva pasakys investoriaus neįleisim, bet patys modernizuot negalėsim?
Comment
-
Parašė Petr Rodyti pranešimąDėl politikos... Nes kitaip nesuprantu kodėl nereikia.
Tuomet kokia yra ateities vizija? Lietuva už savo pinigus 1520 mm nemodernizuos (nes jų paprasčiausiai neturi, nes RB irgi finansuojamas didesne dalimi iš ES). Tuomet kai bus norėta greito susisiekimo Maskva - Minskas - Kaliningradas, Lietuva pasakys investoriaus neįleisim, bet patys modernizuot negalėsim?
- 6 patinka
Comment
-
...nes pvz. Vilnius Kaunas atšaka negalės būti naudojama krovininiam eismui, nes ves paprasčiausi į niekur (nes nėra ir nėra planuojamas (ir nėra reikalo jam planuoti, nes yra Kauno intermodalinis terminalas) joks perkrovimo terminalas.
https://www.sweco.lt/pranesimai/svar...os-koncepcija/Paskutinis taisė DKL; 2021.10.04, 09:07.
Comment
-
Parašė Petr Rodyti pranešimąDėl politikos... Nes kitaip nesuprantu kodėl nereikia.
Tuomet kokia yra ateities vizija? Lietuva už savo pinigus 1520 mm nemodernizuos (nes jų paprasčiausiai neturi, nes RB irgi finansuojamas didesne dalimi iš ES). Tuomet kai bus norėta greito susisiekimo Maskva - Minskas - Kaliningradas, Lietuva pasakys investoriaus neįleisim, bet patys modernizuot negalėsim?
- 3 patinka
Comment
-
Parašė B.S. Rodyti pranešimąTamsta toks įdomus, negerbiantis šalies kurioje gyvenate. Kas bus kai ES norės greitos vėžės tarp Vilniaus ir Kijevo per Minską? Panašu jog Ukraina eina gerovės valstybės keliu ir savu laiku sueuropės. Kas bus tada? Kam rusams greitoji linija iki Kaliningrado, kai pilnai jiems užteks iki Minsko, o tada jau gali naudotis europine vėže į likusią Europą (įskaitant Kaliningradą, jei mums bus naudinga). Jei nepastebėjai, tai priklausomybė nuo Rusijos mažėja kasmet. Ir kitaip nebus ir negali būti. Ar kaliningradiečiai yra asilai ir aplinkui apsupti ES greitųjų linijų, pas save tiesis kitokio standarto greitąsias linijas?
Comment
-
Šiaip nereiktų atmesti galimybės, kad LT-RU santykiai ateityje normalizuosis bent tiek, kad būtų galima galvoti apie kažkokį bendradarbiavimą. Jeigu prieš kelis metus, Baltarusijoje būnant tam pačiam Lukašenkai, sugebėjom elektrifikuotis savo dalį iki LT-BY sienos, tai iš principo matyt nėra neįmanoma, kad atsidarys, tarkim, maršrutas Vilnius-Kaliningradas ir/ar Vilnius-Maskva. Putinas ir jo šaika Kremliuje nėra amžini, kaip ir Lietuvos noras "įvedinėti" demokratiją Rusijoje/Baltarusijoje matyt irgi nebus amžinas. Vienam arba abiem iš šių veiksnių pasikeitus, geležinkelio tvarkymas į Kaliningradą nebūtinai toks jau neįmanomas.Paskutinis taisė John; 2021.10.04, 13:38.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė B.S. Rodyti pranešimąTamsta toks įdomus, negerbiantis šalies kurioje gyvenate. Kas bus kai ES norės greitos vėžės tarp Vilniaus ir Kijevo per Minską? Panašu jog Ukraina eina gerovės valstybės keliu ir savu laiku sueuropės. Kas bus tada? Kam rusams greitoji linija iki Kaliningrado, kai pilnai jiems užteks iki Minsko, o tada jau gali naudotis europine vėže į likusią Europą (įskaitant Kaliningradą, jei mums bus naudinga). Jei nepastebėjai, tai priklausomybė nuo Rusijos mažėja kasmet. Ir kitaip nebus ir negali būti. Ar kaliningradiečiai yra asilai ir aplinkui apsupti ES greitųjų linijų, pas save tiesis kitokio standarto greitąsias linijas?
Be to dabartinės Rusijos, Baltarusijos ar Lietuvos valdžios nėra amžinos, o logistiniai sprendimai turi ilgalaikes pasekmes.
Comment
-
Parašė Petr Rodyti pranešimą
Nenorėjau užkurti politinės diskusijos, atsiprašau, jei taip jums pasirodė. Greitasis susisiekimas Maskva - Minskas - Kaliningradas neprieštarauja nei ES nei Rusijos interesams. Tuo labiau dar neracionaliau visiškai išardyti 1520 mm liniją BY - RU sieną per Lietuvą, kaip kad jūs norite, kai ji jau yra pastatyta. ES nerupės, ar Lietuva norės aiškintis su kažkuo politinius sąntykius.
Be to dabartinės Rusijos, Baltarusijos ar Lietuvos valdžios nėra amžinos, o logistiniai sprendimai turi ilgalaikes pasekmes.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimąIš šitos pusės Perdaryt visą tinklą į europinę vėžę būtų labai naudinga.
- 2 patinka
Comment
Comment