Parašė digital
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II atšaka Kaunas-Vilnius
Collapse
X
-
Mūsų Kaunas-Vilnius atkarpa irgi, tikriausiai, bus vėliau. Nes iki šiol dar visiškai nieko neaišku (kokia bus trasa, kaip prijungtas VNO ir pan.)
https://tiny.cc/rbaltica
Po savaitės bus paskelbta kuris iš jų pasirinktas. Nors kas netingi trąsas detaliau pasinagrinėti, tai gali nuspėti jau dabar :-)
- 2 patinka
Comment
-
Parašė DKL Rodyti pranešimą
Po savaitės bus paskelbta kuris iš jų pasirinktas. Nors kas netingi trąsas detaliau pasinagrinėti, tai gali nuspėti jau dabar :-)
Comment
-
Parašė DKL Rodyti pranešimąNa keturi trasos variantai jau labai aiškiai papaišyti:
https://tiny.cc/rbaltica
Po savaitės bus paskelbta kuris iš jų pasirinktas. Nors kas netingi trąsas detaliau pasinagrinėti, tai gali nuspėti jau dabar :-)
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąTai kad čia beveik aišku, kad bus kuo labiau sutapatinama su esama linija, išskyrus tą gabalą nuo Kaišiadorių iki Karmėlavos. Tai ko gero S5 variantas, ir tas ties VNO tikriausiai eis esamu gabaliuku.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė B.S. Rodyti pranešimąNesu specialistas, bet jei dauguma projekto apmoka ES, rinkciausi P1 arba P2P5. Tokiu budu: 1)maksimaliai pajungiami Vilniaus ir Kauno oro uostai, 2)naujos trasos tiesimas netrukdys dabar esancioms linijoms, 3)jei kazkada BY taptu demokratine, RailBaltica bus lengviau pratesti link Minsko, bei pacia RB trumpinti/greitinti per Gardina. S5 tiktu labiau, jei kazkur per viduri planuojamas oro uostas.
S5 trasa būtų galima pasiekti apie 36min kelionės laiką, kas jau yra gerokai trumpiau nei dabartinis.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė artexs Rodyti pranešimą
P1/P2P5 yra ilgesnė trasa ir Kaunas-Vilnius kelionės laikas laikas būtų apie 45min (ar ~50min su sustojimu oro uoste), kai dabartiniu plačiuoju geležinkeliu, galbūt palyginus nebrangiai pagerinus, galima pasiekti mažiau kaip valandos kelionės laiką. Tai neapsimoka išleisti beveik milijardo už 10 min sutrumpintą laiką.
S5 trasa būtų galima pasiekti apie 36min kelionės laiką, kas jau yra gerokai trumpiau nei dabartinis.
Čia tik latviams apsimoka vingiuoti per oro uostą Rygoje, kai RB pas juos praktiškai nieko svarbaus daugiau nejungs, o vertinant laiką iki Vilniaus ar Varšuvos santykinis laiko praradimas bus menkas. Tiesa, keliauti tarp Vilniaus ir Talino užknis, tikiuosi jog su laiku atsiras Vilniaus - Talino ekspresas
Comment
-
S5 turi keistų sprendinių Livintuose (greičiausiai teks palikti esamą transporto koridorių, o ne kurti naują) ir VNO pajungimas padarytas per užpakalį. Ir gal KUN stoti daryčiau KTT ašyje, o ne šone, bet čia gali būti saugumo reikalai.
S1 Zuikių gatve atrodo įdomiai, bet ten arba reljefas, arba šikšnosparniai.
P1 atrodo neblogai iki Valčiūnų, paskui - sapnas. Reiktų jungti į Trakų - Lentvario liniją ir išeiti per Lentvario šoną į S1/S5 trasą. Vietos ten yra.
Tas pat su P2P5 variantu, jis gal kiek geriau nutrasuotas.
P variantų problema - visiškai nauja linija per niekur.
Comment
-
Man P variantai be ryšio nes labai jau ilga trasa gaunasi, o sustojimas pirmiau oro uoste nei miesto stotį gaišins keliaujančius tarp miestų, ypač Kaunas - Vilnius, kur atstumas greitajam traukiniui ir taip mažas. Jeigu jau tiesiama praktiškai visam ilgyje nauja trasa su neribotu biudžetu tai pastatom pora tiltų per Nemuną ir keliaujam į Kauną iš pietinės pusės, jog traukinys Talinas - Vilnius užsuktų ir į Kauną.
Garantuotai bus S5, dar galvojau apie S1, bet kai pamačiau jog jis nuvestas per senojo tunelio trasą pasidarė aišku, jog toks variantas paruoštas tik atmetimui tuo pačiu atmetant ir trasą aplink Lentvarį. Na bet tai nėra kažkuo blogai, gal net sakyčiau visai racionalus variantas leidžiantis tikėtis jog RB tarp Kauno ir Vilniaus tikrai atsiras
Man tik keista jog numatė atšaką link potencialaus oro uosto, bet nieko nebuvo gridėti bent apie galimybę turėti atšaką į Elektrėnus.Paskutinis taisė themanual; 2021.09.28, 19:01.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąOro uostas greitaeigiems geležinkeliams yra konkurentas. Kam išvis reikalinga ta atšaka į VNO?
1. kol kas planuoja visą infrastruktūrą (įskaitant Kaunas-Vilnius) pabagti iki 2026 m pabaigos
2. ministerija už S5 variantą.
3. Planuoja tiesioginę jungtį su VNO, kaip ir nupaišyta S5. Turėtų eiti prie naujo terminalo po žeme.
4. KUN turi vizija perkelti keleivių terminalą į kitą pakilimo tako pusę ir tokiu būdų RB jungtis būtų tiesioginė su KUN terminalu be papildomų persėdimų.
5. naujo oro uosto Elektrėnuose galutinai atsisakyta (kiek tai priklauso nuo ministerinių klerkų).
man asmeniškai neaišku - jeigu nėra oro uosto vizijos, kam reikalingas tas lankstas prie Elektrėnų
Paskutinis taisė Arunas; 2021.09.29, 13:34.
- 6 patinka
Comment
-
Parašė Arunas Rodyti pranešimą
Šiandien Seimo ekonomikos komitete Susisiekimo ministerija pristatė savo RB atšakos Kaunas-Vilnius matymą. Esminiai momentai:
1. kol kas planuoja visą infrastruktūrą (įskaitant Kaunas-Vilnius) pabagti iki 2026 m pabaigos
3. Planuoja tiesioginę jungtį su VNO, kaip ir nupaišyta S5. Turėtų eiti prie naujo terminalo po žeme
4. KUN turi vizija perkelti keleivių terminalą į kitą pakilimo tako pusę ir tokiu būdų RB jungtis būtų tiesioginė su KUN terminalu be papildomų persėdimų.
man asmeniškai neaišku - jeigu nėra oro uosto vizijos, kam reikalingas tas lankstas prie Elektrėnų
Comment
-
O projektas numato tik vieną 1435 mm keilią? Ar dvikelį? Ar numato kartu rekonstruoti ir 1520? Ir nelabai supratau kam tie lankai aplenkiant Kaišiadorius ir Vievi. Bus ir taip du 1520 keliai ir du 1435. Ir dar tie lankai. Nebus gi tiek traukinių, infrastruktura bus retai naudojama. Jei dėl trukšmo - tai atitvaros yra paprasčiausias sprendimas.
Comment
-
Parašė liutass Rodyti pranešimąKadangi nauja oro uosta stato politikai, tai politine valia gali kada nors pasikeisti, todel trasa del viso pikto reikia pravesti po numanomo oro uosta vieta.
Jeigu reikia kažkaip apsisaugoti nuo politinių vėjų, tuomet geriau pasiekti nacionalinį susitarimą, jog jeigu bus poreikis oro uostų plėtrai, tuomet bus plečiamas Kauno oro uostas. Manau būtų daug racionaliau ir keliaujant iš Vilniaus kai jau ir taip traukinyje sėdi papildomos 11 min iki KUN nieko per daug nekeistų dėl pačios kelionės pobūdžio, kai sugaištas laikas nublanksta prieš visokias oro uostų rekomendacijas ir procedūras. Papildomos keliolika minučių reikšminga tik commutinant tarp miestų.
Daug geriau būtų apsukti tą atšaką į pietų pusę, jog regioninis traukinys galėtų užkabinti Elektrėnus, bet žemė ten brangi, reiktų sudėtingesnių sprendimų (jeigu neapsiriboti stotimi laukuose už autostrados), todėl neverta puoselėti vilčių.
- 1 patinka
Comment
Comment