Vilnius-Talinas, pagal RB puslapyje pateiktą grafiką, bus 4 valandos. Sustojimai paprastai būna max. 2-3 minutės, nepriklausomai nuo sustojimo "svarbos" ar miesto dydžio.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II atšaka Kaunas-Vilnius
Collapse
X
-
Parašė John Rodyti pranešimą
239km/h ar kažkiek tiek. Visiškai realu pasiekti apie 170-180km/h vidutinį. Aišku Rygos oro uostą tektų aplenkti.
Edit: pasirodo yra gražus pdf su kelionių laikais: https://www.railbaltica.org/wp-conte...TvM_EN_PDF.pdf
Aš net stebiuosi ant kiek tiksliai pataikiau su Vilnius-Ryga kelionės laiku. Lygiai 2 valandos
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
400 km atkarpoje neužtenka 170 km/h vidutinio greičio, kad atvažiuoti per 2 val. Čia kaip ir sakiau įkelti laiko intervalai padalinus iš maksimalaus greičio visą atkarpą. Siūlau pažiūrėti tą video, ten neblogai išanalizuotas projektas ir kaip tik paiškinta, kad Kinijos ar Italijos pavyzdžiai nelabai ką bendro turi su RB II.Post in English - fight censorship!
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
400 km atkarpoje neužtenka 170 km/h vidutinio greičio, kad atvažiuoti per 2 val. Čia kaip ir sakiau įkelti laiko intervalai padalinus iš maksimalaus greičio visą atkarpą. Siūlau pažiūrėti tą video, ten neblogai išanalizuotas projektas ir kaip tik paiškinta, kad Kinijos ar Italijos pavyzdžiai nelabai ką bendro turi su RB II.
Comment
-
Parašė index Rodyti pranešimą
O kodėl vidutinis greitis 170, jei maksimalus 240? Nestojant kiekviename kaime ir turint naujus tiesius, ne vingiuotus carinius bėgius traukinys didelę dalį laiko ir turėtų važiuoti artimu maksimaliam greičiu.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Iš kur 400km?
2. Kaip ir nesupratimas jog iki Kauno bus 2 vėžės. Viena kroviniams (Rail Baltica), ir kita keleiviams (Rail Baltica 2).
3. Nesupratimas kad bus įvairių maršrutų su įvairia stotelių kombinacija, o ne vien Talinas-Varšuva.
Comment
-
Parašė B.S. Rodyti pranešimą1. Nes taip geriau atrodo jo konspiracijos teorijos.
2. Kaip ir nesupratimas jog iki Kauno bus 2 vėžės. Viena kroviniams (Rail Baltica), ir kita keleiviams (Rail Baltica 2).
3. Nesupratimas kad bus įvairių maršrutų su įvairia stotelių kombinacija, o ne vien Talinas-Varšuva.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Įdomu, koks bus maksimalus greitis toje atkarpoje tarp Vilniaus ir Rygos, kad pasiekti 2 val. su užsukimu į Kauną, Rygos oro uostą, sustojimu Panevėžio stotyje?
Neblogai šiame video su pavyzdžiais kitų šalių greitųjų traukinių paaiškinama, kad tie laiko tarpai iš lempos paimti, o realiai keliaujančių šitais maršrutais beveik nebus.
Skaityti daugiau: https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...ei-4-valandas/ .
- 1 patinka
Comment
-
Parašė B.S. Rodyti pranešimąNuo Peterburgo beveik ta pati distancija iki Helsinkio ar iki Talino. Tai būtų visai logiška jungtis tarp Peterburgo ir Helsinkio, ir po to tunelis į Taliną ir toliau pajungta visa Europa. Dvi atskiros vėžės į Peterburgą pasidalintų keleivių srautus, ir finansiškai nukentėtų abi, tad tiesioginė vėžė į Taliną yra mažai tikėtina. Klausimas kiek realus tunelis, kaina astronominė, bet Europa to klausimo neuždarė.
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Niekur Europoje tokiais atstumais keleiviai traukiniais nevažinėja, net Vilnius - Talinas ar Vilnius - Varšuva atstumai per dideli traukiniams, kad galėtų konkuruoti su lėktuvais. Čia jau nekalbant apie miestų dydžius ir keleivių skaičių, kad susidarytų patogus grafikas važiuoti traukiniu pvz. kas pusvalandį, o ne kartą per dieną.
Parašė Lettered Rodyti pranešimąKarinio konflikto metu tokia jungtis pirma būtų sunaikinta, bet komercinis interesas tikrai yra, kokia nors Girteka turėtų būti suinteresuota iš Kauno hub'o traukiniu pervežti puspriekabes iki kokio nors Vokietijos hub'o, kad nereiktų vorele varinėti tūkstančių fūrų tuo pačiu maršrutu.
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Karinis konfliktas niekad nebūna iš lempos. Jei būtų aišku, kad po 24 valandų paskambins Ivanas - kiek tankų spėsi atvežt iš Vokietijos keliais ir kiek sąstatu be jokio perkrovimo ir sustojimų?
Parašė B.S. Rodyti pranešimąKokiame mažame miestelyje? Kas čia per logika? Netieskime Vilnius-Ryga, nes mažai kas važinės Vilnius-Talinas? Juokingas argumentas.Paskutinis taisė Al1; 2020.12.30, 10:15.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Kaip tik pažiūrėjau, Frankfurtas - Miunchenas ICE atkarpa pan. ilgio kaip Vilnius - Ryga per Kauną, maksimalus greitis ten 300 km/h, realiai važiuoja virš 3 val., tai kažko greičiau tikrai tikėtis neverta.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąIr dar daugiau važinėtų traukiniais, jei tik būtų normalūs traukiniai esamu geležinkeliu, nereikia jokios RB.Post in English - fight censorship!
- 1 patinka
Comment
-
Parašė index Rodyti pranešimą
Nėra jokio esamo geležinkelio į Rygą ir Taliną. Visi geležinkeliai Baltijos šalyse iki šiol veda į Maskvą.
- 1 patinka
Comment
-
3,5 val. būtų, jei būtų sutvarkytas ruožas Šiauliai - siena su Latvija, nes greitis ten 60-80 km/h. Jei dar ir latviai savo ruožą pasitvarkytų iki 120 (dabar 80-100 km/h), tai būtų 3,5 val. laisvai. Nieko nedarant išeitų tik per 4 val.
Parašė index Rodyti pranešimą
Nėra jokio esamo geležinkelio į Rygą ir Taliną. Visi geležinkeliai Baltijos šalyse iki šiol veda į Maskvą.Paskutinis taisė Al1; 2020.12.30, 11:25.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą3,5 val. būtų, jei būtų sutvarkytas ruožas Šiauliai - siena su Latvija, nes greitis ten 60-80 km/h. Jei dar ir latviai savo ruožą pasitvarkytų iki 120 (dabar 80-100 km/h), tai būtų 3,5 val. laisvai. Nieko nedarant išeitų tik per 4 val.
Siūlau atsiversti žemėlapį ir neskleisti nesąmonių.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą3,5 val. būtų, jei būtų sutvarkytas ruožas Šiauliai - siena su Latvija, nes greitis ten 60-80 km/h. Jei dar ir latviai savo ruožą pasitvarkytų iki 120 (dabar 80-100 km/h), tai būtų 3,5 val. laisvai. Nieko nedarant išeitų tik per 4 val.
Siūlau atsiversti žemėlapį ir neskleisti nesąmonių.Post in English - fight censorship!
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
O kokia geležinkelio būklė tarp Rygos ir Talino?
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
O kokia geležinkelio būklė tarp Rygos ir Talino?
Vilnius - Ryga apie 340 km per 3,5 val. įmanoma. Ryga - Talinas apie 440 km įmanomas per 4 val. 50 min., jei bus apie 7-8 tarpiniai sustojimai. Lietuvoje irgi 3,5 val jei tik su sustojimu Šiauliuose. Bet realiai komerciškai naudinga būtų sustoti dar ir Jonavoje, Kėdainiuose ir Joniškyje. Tai išeitų kažkur per 3 val. 50 min. nuvažiuoti. Žodžiu, Vilnius - Talinas įmanoma per 9 val. jei ne tiesioginis, o su suderintu persėdimu Rygoje, kuriam būtų skirta 20 min.
Realiai tai net ir tarybiniais laikais tiesioginis traukinys Vilnius - Talinas buvo tik vienas - Talinas - Minskas per Rygą, Vilnių. Čia jau prieš TSRS pabaigą, 80-ųjų pabaiga, 90-ųjų pradžia. Jis važiuodavo tarp Vilniaus ir Talino apie 11,5 val. su 20 tarpinių sustojimų. Rygoje ilgiausias - apie 15 min. Dieninis traukinys.Paskutinis taisė Al1; 2020.12.31, 09:43.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąRealiai tai net ir tarybiniais laikais tiesioginis traukinys Vilnius - Talinas buvo tik vienas - Talinas - Minskas per Rygą, Vilnių. Čia jau prieš TSRS pabaigą, 80-ųjų pabaiga, 90-ųjų pradžia. Jis važiuodavo tarp Vilniaus ir Talino apie 11,5 val. su 20 tarpinių sustojimų. Rygoje ilgiausias - apie 15 min. Dieninis traukinys.
Comment
-
Parašė Abrakadabra Rodyti pranešimąParengtas projekto „Rail Baltica“ geležinkelio linijos Kaunas–Vilnius susisiekimo komunikacijų inžinerinės infrastruktūros vystymo plano Strateginio pasekmių aplinkai vertinimo apimties nustatymo dokumentas
Dokumente detaliai nagrinėjamos ir vizualiai įvairiuose kontekstuote pateikiamos 4 pagrindiniių koncepcinių sprendinių alternatyvos (galimos trasos).
P.S. Ai, radau kirur: https://www.vrsa.lt/get_file.php?fil...JjbkElM0QlM0Q=
Comment
Comment