Parašė liutass
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II atšaka Kaunas-Vilnius
Collapse
X
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Jeigu nesusidaro daug lakstančių autobusais, kodėl turėtų susidaryti traukiniais? RB II su lėktuvais juk nekonkuruos.When a man lies, he murders some part of the world
Comment
-
Parašė B.S. Rodyti pranešimąAr skaityti nemoki, ar apsimeti kad nemoki?
Vienintelė kryptis kuria žmonės naudosis yra Varšuva? Su tokia logika gali sakyti kad RB skirta susijungti su Berlynu, bet Berlynas per toli, patogiau skraidyti, tad RB yra visiškai nereikalinga.
Comment
-
Parašė B.S. Rodyti pranešimą@A|1
Kam man čia ginčytis. Suomiams ar estams Rusijos geopolitika kol kas netrukdo svarstyti apie jungtį su Peterburgu. Tad palaukime kol bus baigta RB, tuomet galėsime pasiginčyti kas yra realu o kas ne.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Su Rusijos ir Suomijos santykiai yra kitokie, nei su Pabaltiju. Tai viena. Antra, estai tokie patys žydri svajotojai ir toliau svajonių niekur jie nenuėjo ir nenueis. Jiems aktualiau jau tunelis į Helsinkį...
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
RB II reikalinga krovinių vežimui, tik ES tokiam verslui pinigų neduotų, todėl RB II projektas pridengtas keleivių vežimu, CO2 mažinimu pakeičiant skrydžius ir pan. smgenų plovimu, kad gauti finansavimą. Formaliai gal ir paleis kokį vieną tuščią reisą tarp Varšuvos ir Talino per Vilnių, bet realiai keleivių bus vienas kitas.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Tiksliau karinių krovinių vežimui konflikto su Rusija atveju. Bet niekas nedrįstų atviru tekstu pasakyti. Stebuklas kaip nordstryminiais laikais praeina tokie projektai...
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąKarinio konflikto metu tokia jungtis pirma būtų sunaikinta, bet komercinis interesas tikrai yra, kokia nors Girteka turėtų būti suinteresuota iš Kauno hub'o traukiniu pervežti puspriekabes iki kokio nors Vokietijos hub'o, kad nereiktų vorele varinėti tūkstančių fūrų tuo pačiu maršrutu.
Comment
-
Parašė B.S. Rodyti pranešimąKodėl vis išlenda žmonės kurie galvoja kad geležinkelių tikslas yra ilgom distancijos važinėjantys keleiviai?
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Tai koks tada bus greitis ir laikas, jei stos kiekviename mažame miestelyje? Jau ir be sustojimų RB II Vilnius - Varšuva ar Vilnius - Talinas laiko atžvilgiu yra nekonkurencinga prieš lėktuvus. Tada gal nereikia ir RB II, užtenka esamos infrastruktūros.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Tai koks tada bus greitis ir laikas, jei stos kiekviename mažame miestelyje? Jau ir be sustojimų RB II Vilnius - Varšuva ar Vilnius - Talinas laiko atžvilgiu yra nekonkurencinga prieš lėktuvus. Tada gal nereikia ir RB II, užtenka esamos infrastruktūros.Paskutinis taisė John; 2020.12.29, 22:05.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė B.S. Rodyti pranešimąKokiame mažame miestelyje? Kas čia per logika? Netieskime Vilnius-Ryga, nes mažai kas važinės Vilnius-Talinas? Juokingas argumentas.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Logika tokia, kad niekur Europoje tokiais dideliais atstumais tarp sąlyginai mažų miestų greitieji traukiniai nevažinėja. Vienas traukinys per dieną labiau entuziastų reikalas nei realus susisiekimas.
Salerno 135k gyventojų.
Bologna 400k.
Turin 900k.
Verona 260k.
Vicenza 115k.
Brescia 200k.
...ir dar krūva kitų.
Na bet beprasmis ginčas. Vėžė bus. Traukinys važinės. Ir vėžios keleivius ne vien tarp Talino ir Berlyno ar tarp Vilniaus ir Varšuvos.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Tai juk bus skirtingi servisai. Netgi RB puslapyje viskas gana neblogai aprašyta. Bus tarptautiniai InterCity express servisai, kurie stos tik didžiuosiuose miestuose, lėtesni Regio servisai tarp pagrindinių miestų kiekvienoje šalyje ir t.t. Laikas tarp Vilniaus ir Rygos bus maždaug 2 valandos. Kaunas-Talinas apie 3.5 val. ir panašiai.
Neblogai šiame video su pavyzdžiais kitų šalių greitųjų traukinių paaiškinama, kad tie laiko tarpai iš lempos paimti, o realiai keliaujančių šitais maršrutais beveik nebus.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė B.S. Rodyti pranešimąImam pavyzdžiui Italiją.
Salerno 135k gyventojų.
Bologna 400k.
Turin 900k.
Verona 260k.
Vicenza 115k.
Brescia 200k.
...ir dar krūva kitų.
Na bet beprasmis ginčas. Vėžė bus. Traukinys važinės. Ir vėžios keleivius ne vien tarp Talino ir Berlyno ar tarp Vilniaus ir Varšuvos.
Atstumas tarp Varšuvos ir Talino toks pat, tik Milanas su Roma "truputį" didesnis už Kauną su Ryga.
Bėgiai tikrai bus, ir jais sėkmingai (komerciškai) važinės krovininiai traukiniai, bet keleivių nebus. Na vieną per dieną paleis traukinį, bet čia ne realus komercinis susisiekimas, o labiau hobis traukinių fanams.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Įdomu, koks bus maksimalus greitis toje atkarpoje tarp Vilniaus ir Rygos, kad pasiekti 2 val. su užsukimu į Kauną, Rygos oro uostą, sustojimu Panevėžio stotyje?
Edit: pasirodo yra gražus pdf su kelionių laikais: https://www.railbaltica.org/wp-conte...TvM_EN_PDF.pdf
Aš net stebiuosi ant kiek tiksliai pataikiau su Vilnius-Ryga kelionės laiku. Lygiai 2 valandosPaskutinis taisė John; 2020.12.29, 22:40.
Comment
-
Lettered
Praleidau Romą su Milanu, kaip ir praleidau Berlyną su Varšuva. Sakei kad niekas į mažus miestus nevažinėja, bet daviau pavyzdžių būtent mažų miestų. Na o tamstai susirodė kad aš tyčia praleidau Romą, lyg tai įrodytų jog greitieji traukiniai nestoja mažuose miestuose! Taip, greitieji traukiniai sustoja ir Romoje, ir Milane, vadinasi jie nestoja mažuose. Tokia logika?
Tai viena. O antra, jei tamsta galvoja jog krovininiai traukiniai važinės greitųjų vežiomis, tai turiu nuvilti. Tokie bėgiai būtų greitai sugadinti ir nebūtų jokių greitųjų traukinių.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė index Rodyti pranešimą
Na, jei Vilnius-Talinas būtų apie 3-4 valandas ir dar iš centro į centrą, o ne oro uostus, tai traukinys visai konkurencingas palyginus su skrydžiu tampa vien laiko atžvilgiu.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Realiai bus 6 valandos su užsukimais į Kauną, Rygos oro uostą ir sustojimu Panevėžio stotyje. Tai realiai be nakvynės niekaip, kai su rytiniu/vakariniu skrydžiu be problemų galima reikalus sutvarkyti tą pačią dieną. Talino oro uostas irgi tik 10 min. nuo centro kaip ir VNO.
O kad oro uostai netoli centro tai taip, bet su taksi išsikvietimo procesu vis tiek užtruksi ne 10, o 20 minučių.Post in English - fight censorship!
Comment
Comment