Jis važiuoja A. Pn. S.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Naujas 2015m. keleivinių traukinių tvarkaraštis
Collapse
X
-
Parašė pashkiss Rodyti pranešimąKaina apie 12 EUR. Tuo tarpu autobusai važiuoja greičiau ir pigiau
Parašė pashkiss Rodyti pranešimąNa ka teks gaudyt su fotiku. Greičiausiai trivagones Pesos bus
Comment
-
Litrail.lt svetainėje jau paskelbti nauji tvarkaraščiai maršrute Vilnius-Klaipėda-Vilnius
Pasikeitimų daug.
Iš Klaipėdos:
Ekspresas išv. 07:05 val., atv. 10:50 val.
Greitasis išv. 09:53 val., atv. 14:40 val.
Ekspresas išv. 16:35 val., atv. 20:20 val.
Greitasis išv. 17:00 val., atv. 21:55 val.
Iš Vilniaus:
Ekspresas išv. 06:47 val., atv. 10:31 val.
Greitasis išv. 10:00 val., atv. 14:31 val.
Ekspresas išv. 16:37 val., atv. 20:22 val.
Greitasis išv. 17:44 val., atv. 22:16 val.
Dabar atsirado dideli tarpai tarp rytinių ir vakarinių traukinių... Kažkaip keista, kad iš Klaipėdos ekspreso ir greitojo traukinio išvykimą skiria tik 25 min..
Comment
-
Marazmatikai. Ryte iš Vilniaus į Klaipėdą ekspresas nereikalingas. Jis kaip tik turėtų važiuoti 10 val. Telšių, Plungės, Radviliškio, Kėdainių, Jonavos gyventojai netenka galimybės ryte pasiekti Vilniaus. LG dėjo b* ant šių miestų, orientuojasi tik į Šiaulius ir Klaipėdą.
Tarp vakarinių traukinių abiejomis kryptimis per mažas laiko tarpas. Ypač iš Klaipėdos. Jau tuomet reikėjo paskutinį daryti bent 17.30.
Beje, nuo liepos 1 d. Vadinasi, iki liepos 1 d. turi baigti antrųjų kelių tiesimą iki tokio lygio, kad eismui darbai, jei dar ir vyks, įtakos beveik neturės.Paskutinis taisė Al1; 2015.05.21, 21:13.
Comment
-
Tai kad dabar rytinis iš Klaipėdos į Vilnių atvykdavo tik 11:37, tai koks čia rytas.
Iš Vilniaus į Šiaulius dar vienas traukinys išvyksta 14:20.
Nu nėra tokio keleivių srauto iš Vilniaus į Telšius-Plungę. Tame ruože pagrindinis srautas į Šiaulius arba Klaipėdą.
Vidury dienos reisų nėra, nes keleivių srautai, kaip rodo analizės, tuo paros metu yra mažiausi.
Comment
-
Kiek važiavau rytiniu traukiniu, keleivių yra visur. LG daro nesąmones ir praranda keleivius. Turėjo būti tie trys traukiniai per dieną, kurie stoja visose stambiose stotyse ir prie jų lipdyti ekspresus. O konkrečiai, reikia rytinio ekspreso Klaipėda - Vilnius, vakarinių abiejomis kryptimis. Ir vėlyvo rytinio į Klaipėdą. Jie kaip ir yra. Bet su paprastais greitaisiais, stojančiais mažesnėse stotyse, - labai prastai...
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąMarazmatikai. Ryte iš Vilniaus į Klaipėdą ekspresas nereikalingas. Jis kaip tik turėtų važiuoti 10 val. Telšių, Plungės, Radviliškio, Kėdainių, Jonavos gyventojai netenka galimybės ryte pasiekti Vilniaus. LG dėjo b* ant šių miestų, orientuojasi tik į Šiaulius ir Klaipėdą.
.
Comment
-
Taigi atskiras sakinys. Minėtų miestų (Telšių ir kt.) gyventojai nebetenka galimybės ryte nuvažiuoti į Vilnių. Į Vilnių dabar traukinys bus tik apie pietus ir vakare. Klaipėdą pasiekti ryte minėtų miestų gyventojai dar gali su dyzeliniu traukiniu. Bet ankstyvas rytinis į Klaipėdą iį Vilniaus nereikalingas. Kaip tik iš Vilniaus jis išvažiuoja apytuštis, o keleivių prisipildo Kaišiadoryse, Jonavoje, Kretingoje, Plungėje, Telšiuose, Radviliškyje ir Šiauliuose. Dalis keleivių važiuoja būtent tarp mažesnių stočių. Dabar iš jų bus atimta galimybė važiuoti.Paskutinis taisė Al1; 2015.05.21, 22:27.
Comment
-
Parašė 2Pack Rodyti pranešimąChebra, tai sudėliokit geresnį (atsižvelgdami į brigadų darbo grafikus ir t.t.). Dar klausimas, ar jūs patys jais važiuosit kasdien ar bent 2-3 k. per savaitę.
Dar nė nepradėjo važiuoti tie traukiniai, jūs iškart puolat.
Comment
-
Parašė Zorro Rodyti pranešimą
Comment
-
Parašė Zorro Rodyti pranešimą
PS
Savivaldybės savo VT grafikus priderina prie sodininkų, daržininkų, moksleivių poreikių, o čia...
Comment
Comment