Kiek šiuo metu pravažiuoja prekinių traukinių į Kaliningradą ir atgal. Teko pabūti šalia ruožo Palemonas - Kazlų Rūda apie 4 valandas tai pravažiavo tik keleiviniai. Ir dar klausimas - kada kas nors matėte pravažiuojantį prekinį traukinį per Kauno stotį?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Krovinių vežimas geležinkeliais Lietuvoje
Collapse
X
-
Parašė Darius555 Rodyti pranešimąKiek šiuo metu pravažiuoja prekinių traukinių į Kaliningradą ir atgal. Teko pabūti šalia ruožo Palemonas - Kazlų Rūda apie 4 valandas tai pravažiavo tik keleiviniai. Ir dar klausimas - kada kas nors matėte pravažiuojantį prekinį traukinį per Kauno stotį?
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Konstantin Rodyti pranešimąKaip suprantu, LTG vežios krovinius iš LT į Estiją? Įdomu, ar LV ir EE yra labai patenkinti, kad jų šalyse riedes LT traukinukai?
https://www.15min.lt/verslas/naujien...je-663-2132932
- 1 patinka
Comment
-
Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
Prekiniai traukiniai per Kauno stotį šiuo metu važiuoja tik ant europinės vėžės (nes tiesiog nėra kito kelio į intermodalinį terminalą Palemone). Visi kiti turėtų važiuoti aplinkiniu keliu per Rokus jeigu nėra vykdomi darbai ant bėgių ( https://doc.ltginfra.lt/lt/infrastru...i/23-24_TN.pdf 2.5.2 punktas).
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Detaliau įdomu palyginimas tavo.
The port terminals of Germany, the Netherlands, and the Baltic countries were under consideration, but work with these terminals was abandoned due to the higher cost of logistics than in Poland and in the direction of southern ports, as well as due to the lack of a sufficient amount of rolling stock warehouse for cargo delivery to terminals in Germany, the Netherlands, and the Baltic States. Rolling stock operators were not ready to give their wagons for long routes outside of Poland and were mainly focused on quick turnover of wagons on short distances,» stated the company Metinvest.
But transporting grain from Ukraine by rail and road is expensive and inefficient, making the country’s produce — its main export and a vital economic lifeline — less competitive on the world market. It also requires investment in infrastructure, not least to accommodate increased traffic and the different rail gauges used in the EU and Ukraine.
Even as Ukraine defended alternative transit routes to EU ports, it admitted that those routes are “little used due to the complexity and cost of logistics in comparison with other routes,” estimating the cost gap at €30 to €40 per ton.
Both Lithuania and Ukraine have asked for subsidies to make up the difference.Paskutinis taisė ifl; 2023.11.19, 17:43.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąAr tviterio postas ir tu lyginat kainas su tio pačiu transportavimo metodu?
Ir ar tas metodas yra dabar prieinamas?
Comment
-
Iš Lietuvos pusės tai labiau pabrežiama kad nereikia 2 savaites stovėt prie pasienio https://ltg.lt/naujienos/2023/ltg-ca...aunas-kijevas/
2 savaitės stovėjimo prie pasienio gal ir nedaug kuro kainuoja, bet algos tai labai smagiai mokasi, tai iš kainos perspektyvos tai skirtumas tikrai atsiranda.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė ifl Rodyti pranešimą
Kas nutiko Lenkijos ir Rumunijos uostams, kad tapo nebeprieinami? Praeitais metais kažkaip tokiu būdu išvežė 60% grūdų. Transportavimo metodas vienas ir tas pats Ukrainoj, Lenkijoj ar Lietuvoje: geležinkeliu į uostą (eksporto šalys yra Afrikoje ir Azijoje - karas nėra priežastis nelegaliai platinti grūdus EU, nes taip UA grūdų oligarchams pigiau).
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Aš sakau ar negali būti, kad "more economical" tam tviterio pranešime yra lyginant su jei tos fūros tuo pačiu Klaipėdos maršrutu važiuotų savo eiga.
Susipykom su geriausiais draugais ir bandom išPR'inti, kad čia nieko tokioPaskutinis taisė ifl; 2023.11.19, 18:47.
Comment
-
LTG Cargo atliko bandomąjį reisą iki Estijos
2024 02 23
LTG.LT
Paslaugų spektrą ir tarptautinių pervežimų į Vakarus apimtis nuolat didinanti LTG grupės bendrovė „LTG Cargo“ ruošiasi pradėti teikti krovinių gabenimo paslaugas visose Baltijos šalyse. Bendrovė atliko pirmąjį nepertraukiamą pilotinį važiavimą iš Lietuvos per Latviją iki Estijos Valgos stoties. Krovinių pervežimas organizuotas „LTG Cargo“ pajėgumais – tai reiškia, kad visi maršruto logistikos sprendimai užtikrinami savarankiškai.
- 2 patinka
Comment
-
"Transachema" dar šių metų balandį savo lokomotyvu 2ТE116-742 pradėjo gabenti "Achemos" produkciją į Klaipėdą.
https://www.vz.lt/transportas-logist...-nauju-klientu
Bet jau gegužė ar balandžio pabaigoje šitas šilumvežis buvo nuvežtas į Daugpilį remontui...
Comment
-
-
Lietuvoje tam nėra įrangos. Perkėlinėja autokranais. Ir tik tuščius. Tai Lietuvoje turės atsirasti normali perkėlimo įranga. Kitaip kam tie vežimėliai? Nebent žada vežioti iš Ukrainos į Lenkiją ir ten perkauti į 1435 vagonus ar autotransportą... Su normalia įranga vienas vagonas gali užtrukti apie 30 min. Keleivinius Čope perkėlinėja maždaug tokiu greičiu. Aišku, ne po vieną, o po du vienu metu. Tai kai važiavau, 2 vagonai užtruko apie 1,5 valandos. Čia nuo paėmimo iš perono iki vėl iš naujo padavimo į peroną. Bet įrangos pajėgumai ten didesni, vienu metu, man atrodo, Čope gali perkelti 4 vagonus ir ten berods yra (buvo) dvi paralelinės įrangos. Tai čia keleiviniai kartu su keleiviais.
Be vežimėlių keitimo dar reikia keisti sankabas. Bet ne visas sąstate, o tik grupėmis po kelis vagonus, t.y. tarkim, grupė iš 5 vagonų tarpusavyje palieka SA-3, o galuose keičia į sraigtines.Paskutinis taisė Al1; 2024.09.16, 14:18.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąLietuvoje tam nėra įrangos. Perkėlinėja autokranais. Ir tik tuščius. Tai Lietuvoje turės atsirasti normali perkėlimo įranga. Kitaip kam tie vežimėliai? Nebent žada vežioti iš Ukrainos į Lenkiją ir ten perkauti į 1435 vagonus ar autotransportą... Su normalia įranga vienas vagonas gali užtrukti apie 30 min. Keleivinius Čope perkėlinėja maždaug tokiu greičiu. Aišku, ne po vieną, o po du vienu metu. Tai kai važiavau, 2 vagonai užtruko apie 1,5 valandos. Čia nuo paėmimo iš perono iki vėl iš naujo padavimo į peroną. Bet įrangos pajėgumai ten didesni, vienu metu, man atrodo, Čope gali perkelti 4 vagonus ir ten berods yra (buvo) dvi paralelinės įrangos. Tai čia keleiviniai kartu su keleiviais.
Be vežimėlių keitimo dar reikia keisti sankabas. Bet ne visas sąstate, o tik grupėmis po kelis vagonus, t.y. tarkim, grupė iš 5 vagonų tarpusavyje palieka SA-3, o galuose keičia į sraigtines.
- 1 patinka
Comment
Comment