Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Krovinių vežimas geležinkeliais Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #21
    Parašė Perfect Rodyti pranešimą
    Toks įvykis, o iš railfanų jokių komentarų
    https://www.vz.lt/transportas-logist...s-grupes-imone
    O įdomu, koks tikslas ir ką vežė tokiu keistu maršrutu - iš Prancūzijos iki Paldisko uosto? Vežti per visą Europą iki uosto - ar ne paprasčiau iš karto plukdyti kur reikia?

    Comment


      #22
      Parašė Perfect Rodyti pranešimą
      Toks įvykis, o iš railfanų jokių komentarų
      Vežtų kažką tokio ypatingo - būtų galima ir pakomentuoti, o dabar - eilinis traukinys, kurių kasdien ne vienas dešimtis važinėja.
      Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

      Comment


        #23
        Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
        Vežtų kažką tokio ypatingo - būtų galima ir pakomentuoti, o dabar - eilinis traukinys, kurių kasdien ne vienas dešimtis važinėja.
        Krovinys retai kada būna ypatingas, o vat maršrutas tai tikrai nekasdienis.

        Comment


          #24
          Parašė Perfect Rodyti pranešimą
          Krovinys retai kada būna ypatingas, o vat maršrutas tai tikrai nekasdienis.
          Atlyginimas priklauso ne nuo maršruto, o nuo krovinių kiekio.
          Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

          Comment


            #25
            Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
            Atlyginimas priklauso ne nuo maršruto, o nuo krovinių kiekio.
            Ir taip, ir ne. Nebus maršruto, nebus ir krovinių.

            Comment


              #26
              „Gargždų geležinkelis“ ir „LGC Cargo“ galės vežti daugiau krovinių Lietuvoje
              https://www.lrt.lt/naujienos/verslas...iniu-lietuvoje

              Bendrovei „Lietuvos geležinkeliai“ nuo gruodžio neteksiant maždaug 11 mln. tonų Baltarusijos kalio trąšų gamintojos „Belaruskalij“ krovinių, gabenamų į Klaipėdos uostą, šalies geležinkelių infrastruktūrą valdanti įmonė „LTG Infra“ pirmą kartą perpildytuose ruožuose skyrė pajėgumų dviem privačioms įmonėms.

              Dalis prašytų pajėgumų skirta privataus kapitalo bendrovėms „Gargždų geležinkelis“ ir „LGC Cargo“. Kaip ir anksčiau, visus pajėgumus gavo „Lietuvos geležinkelių“ antrinės įmonės „LTG Link“, „LTG Cargo“.

              „LTG Infra“ generalinis direktorius Karolis Sankovskis sako, jog nepaisant to, kad kol kas Lietuvoje didžioji geležinkelių dalis yra neelektrifikuotas vienkelis, ieškoma būdų, kaip didinti tinklo konkurencingumą ir maksimaliai patenkinti bendrovių poreikius, ypač ten, kur keliai perpildyti.

              „LGC Cargo“ vadovas Sergejus Gračiovas sako, jog įmonė negavo visų prašytų pajėgumų. „Mums davė, pavyzdžiui, pajėgumų per apačią, tai tas maršrutas iki Klaipėdos ilgesnis nei tiesioginis nuo Radviliškio – per Pagėgius reikės važiuoti, per „Daugystę“ ir į Klaipėdą, Tas maršrutas tampa ilgesnis, o per viršų kaip bedavė, taip nedavė“, – BNS sakė S. Gračiovas. „Tai jau žingsnis į priekį padarytas, jau gerai“, – pridūrė jis.

              „Gargždų geležinkelio“ direktorius Arūnas Grikšas BNS sakė, kas įmonė taip pat negavo visų prašytų pajėgumų. „Ne, negavom“, – teigė A. Grikšas. Tačiau daugiau jis nekomentavo.

              Pasak pranešimo, naujas tvarkaraštis galios vienerius metus nuo gruodžio 12 dienos.

              Lietuvos Konkurencijos taryba neseniai pradėjo tyrimą dėl Susisiekimo ministerijos sprendimų, susijusių su viešosios geležinkelių infrastruktūros naudojimu, kilus įtarimų, kad ribojama konkurencija rinkoje.

              Comment


                #27
                Lietuvos geležinkelių paslaugų įmonės „LGC Cargo“, per didžiausią akcininkę Latvijos bendrovę „Baltic Transit Service“ netiesiogiai susijusios su žinomais buvusiais Latvijos politikais ir „Rusijos geležinkeliais“ (RŽD), skundas dėl jai nesuteiktų geležinkelio pajėgumų 2019-2020 metais bus nagrinėjamas tik gavus Europos Sąjungos Teisingumo Teismo (ESTT) išaiškinimą ir išnagrinėjus analogišką „Gargždų geležinkelio“ skundą.

                „LGC Cargo“ 2019 metais apskundė Lietuvą Europos Komisijai (EK). Įmonė, tarp kurios akcininkų ir vadovų yra buvęs „Lietuvos geležinkelių“ generalinis direktorius Stasys Dailydka bei tuometinis jo pavaduotojas Stasys Gudvalis, teigė norinti vežti krovinius nuo sienos su Latvija iki sienos su Karaliaučiumi.

                Vilniaus apygardos administracinis teismas 2020 lapkritį atmetė „LGC Cargo“ skundą, nes įmonė gavusi prašomus pajėgumus galėtų vežti krovinius nuo Lietuvos sienos su Latvija ar Baltarusija iki Karaliaučiaus srities ir atvirkščiai ir tokiu būdu vykdyti tranzitą. Lietuvos transporto saugos administracijos (LTSA) atstovai tuomet BNS sakė, kad įmonei pajėgumai nebuvo skirti tose linijose, kur pervežimai galėtų turėti tranzito požymių.
                https://www.lrt.lt/naujienos/verslas...tt-isaiskinimo

                Comment


                  #28
                  Lietuva planuoja geležinkeliu vežti krovinius į Italiją
                  https://sumin.lrv.lt/lt/naujienos/li...akaru-kryptimi

                  Praėjusiais metais europinei geležinkelio vėžei pasiekus Kauno intermodalinį terminalą, Lietuvos ir Lenkijos geležinkelių krovinių vežimo įmonės pradėjo reguliariai vežti krovinius į Beniliukso šalis ir Vokietiją. Toliau ieškoma naujų Europos rinkų. Viena iš jų – nauja kryptis į Šiaurės Italiją, šią kryptį planuojama atidaryti ateinančiais metais.

                  „Turime aktyviai dirbti diversifikuodami krovinių gabenimą. Lietuvai ypač svarbu plėtoti transporto koridorius per Karpatus Juodosios ir Egėjo jūrų link, taip pat bendradarbiauti su Lenkija, Ukraina ir kitomis regiono šalimis, skatinant puspriekabių vežimą geležinkelių transportu“, – pabrėžė susisiekimo viceministras J. Skačkauskas.

                  Comment


                    #29
                    „Lifosa“ ieško kelių trąšoms per Latviją ir Lenkiją vežti
                    Baltarusijai nuo pirmadienio uždraudus geležinkeliais gabenamų naftos produktų ir trąšų tranzitą iš Lietuvos, Rusijos kapitalo valdoma Kėdainių fosforo trąšų gamybos bendrovė „Lifosa“ teigia, jog dėl to gali prarasti apie 150 tūkst. tonų metinį trąšų eksportą į Ukrainą. Pasak „Lifosos“ vadovo, gabenant per Latviją viena produkcijos tona vidutiniškai pabrangtų apie 20 eurų, per Lenkiją – apie 40 eurų. Krovinius gabenant automobiliais eksportas išbrangtų 80-90 eurų už toną.
                    https://www.lrt.lt/naujienos/verslas...ius-nuostolius

                    R. Proscevičiaus teigimu, galvojant, kaip išgelbėti perspektyvia rinka laikytą Ukrainą, netikėtai pabrango transportavimo kaštai ir pačioje Lietuvoje – „Lietuvos geležinkeliai“ nuo sausio pranešė apie papildomus mokesčius už infrastruktūrą.

                    Comment


                      #30
                      Ketvirtadienį pareigūnai Varėnos geležinkelio stotyje užklupo du vyrus Baltarusijos piliečius. Abu jie nuošalioje vietoje, kurioje yra įrengta geležinkelio atšaka, iš stovėjusio traukinio vagono ekskavatoriumi krovė juoda polietileno plėvele aptrauktas kartonines dėžes. Vagone bei prie jo VSAT pareigūnai rado 160 dėžių cigarečių, iš viso – 79 tūkst. 955 pakelius rūkalų. Šiuo sąstatu iš Baltarusijos gabentas skaldos krovinys.
                      https://www.lrt.lt/naujienos/lietuvo...us-baltarusius

                      Sausio pabaigoje Panevėžyje, Kėdainiuose ir Utenoje po kelių sėkmingų pareigūnų surengtų operacijų į pasieniečių rankas pateko beveik 750 tūkst. pakelių cigarečių. Rūkalai buvo apvynioti skardos lakštais ir paslėpti po akmens skalda. Nelegaliai traukiniais iš Baltarusijos atgabentų rūkalų vertė siekia daugiau kaip pustrečio milijono eurų.

                      Tyrimą tęsę pasieniečiai Panevėžyje sulaikė ir tris Baltarusijos piliečius, 28, 32 ir 33 metų, bei Lazdijų rajone gyvenantį 41-erių lietuvį.
                      https://www.lrt.lt/naujienos/lietuvo...-milijono-euru
                      Paskutinis taisė bato_usai; 2022.02.08, 01:08.

                      Comment


                        #31
                        Planuojama, kad „LTG Cargo Ukraine“ tarp Ukrainos ir Lietuvos kitąmet perveš 140 traukinių. Kroviniai bus gabenami didesniais – 60 konteinerių – sąstatais. Kaip ir iki šiol iš Ukrainos į Klaipėdos jūrų uostą bus gabenama žemės ūkio produkcija (grūdai ir aliejus).
                        Plačiau: https://www.vz.lt/transportas-logist...#ixzz7oqxpdtYr

                        Comment


                          #32
                          Iš Klaipėdos uosto veža anglį į Lenkiją
                          https://www.atviraklaipeda.lt/2023/0...gli-i-lenkija/
                          „Lietuvos geležinkelių“ grupės krovinių vežimo bendrovė „LTG Cargo“ pradėjo gabenti anglį Lenkijos valstybinio anglies importuotojo užsakymu. Kroviniai bus gabenami specialiais konteineriais iš Klaipėdos jūrų uosto į Trakiškes, tuomet „LTG Cargo Polska“ užtikrins pervežimus iki Balstogės, o iš ten partneriai anglį gabens iki Branevo Šiaurės Vakarų Lenkijoje.
                          <...>
                          Traukinys kursuos kartą per savaitę, o vienu reisu bus galima pervežti iki 60 specializuotų konteinerių su anglimi.

                          Comment


                            #33
                            Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                            Iš Klaipėdos uosto veža anglį į Lenkiją
                            https://www.atviraklaipeda.lt/2023/0...gli-i-lenkija/
                            Apmaudu, kad vėl grįžtama prie anglies deginimo.

                            Comment


                              #34
                              Tiesiog anksčiau anglis iš Rusijos geležinkeliu važiavo tiesiai įki Branevo, o dabar važiuos ratais-kvadratais.
                              Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                              Comment


                                #35
                                Žiūrint į žemėlapį tikrai kad gaunasi ratais-kvadratais. Iš Gdansko atstumas ranka paduok.

                                Comment


                                  #36
                                  Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                                  Žiūrint į žemėlapį tikrai kad gaunasi ratais-kvadratais. Iš Gdansko atstumas ranka paduok.

                                  Na, būtų geležinkelis Pagėgiai - Mauručiai, būtų mažesnis lankas. Gal yra poreikis tokios jungties?

                                  Comment


                                    #37
                                    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                                    Žiūrint į žemėlapį tikrai kad gaunasi ratais-kvadratais. Iš Gdansko atstumas ranka paduok.
                                    Įdomus sprendimas. Jei tai konteinerinis krovinys, negi Gdynia ar Gdanskas užsiprašė tiek brangiau?

                                    Comment


                                      #38
                                      Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                                      Įdomus sprendimas. Jei tai konteinerinis krovinys, negi Gdynia ar Gdanskas užsiprašė tiek brangiau?
                                      Gal tiesiog neturi laisvų pajėgumų anglies krovai? Kaip supratau, į Klaipėdą anglis bus atgabenama sausakrūviu, o į konteinerius bus kraunama būtent Klaipėdoje, kad nereikėtų sudėtingai perkrovinėti ties LT-PL siena. Tokiu būdu užteks tik perkelti konteinerius nuo vienos platformos ant kitos.
                                      Paskutinis taisė Perfect; 2023.01.10, 09:12.

                                      Comment


                                        #39
                                        Kaip suprantu, LTG vežios krovinius iš LT į Estiją? Įdomu, ar LV ir EE yra labai patenkinti, kad jų šalyse riedes LT traukinukai?


                                        https://www.15min.lt/verslas/naujien...je-663-2132932

                                        Comment


                                          #40
                                          Parašė Konstantin Rodyti pranešimą
                                          Kaip suprantu, LTG vežios krovinius iš LT į Estiją? Įdomu, ar LV ir EE yra labai patenkinti, kad jų šalyse riedes LT traukinukai?


                                          https://www.15min.lt/verslas/naujien...je-663-2132932
                                          O koks jiems skirtumas? Infrastruktūros valdytojas nustato tarifus, o kas tais tarifais (paslaugomis) naudojasi - laisva rinka.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X