Labai jau Daugavpils laikai ryte tik... Butu gerai vakarinis kazkoks is ten pargrizt. Pvz. kad ir darbo dienom Vilnius-Ignalina 16:40h: Ignalinoj stovi daugiau, kaip 2h., per ta laika laisvai galetu sulakstyt iki Daugavpils ir atgal ir tilpt i laika
Nesupratau.. negi į Minską darbo dienomis bus tik du traukiniai vietoje trijų ?
Ir dar nesąmonė padaryta su traukiniu, kuris į Minską atvyks 1h nakties. Dabartinis tvarkaraštis yra puikus, nelabai suprantu, kam jį taip darkyti?
Analogiškai Daugpilio tvarkaraštis... pirmą reisą reikėtų pavėlinti, bent jau iki 7val, traukinio, išvykstančio 5:42 daugeliui net nebus galimybės pasiekti su VT.
Ir dar nesąmonė padaryta su traukiniu, kuris į Minską atvyks 1h nakties. Dabartinis tvarkaraštis yra puikus, nelabai suprantu, kam jį taip darkyti?
Analogiškai Daugpilio tvarkaraštis... pirmą reisą reikėtų pavėlinti, bent jau iki 7val, traukinio, išvykstančio 5:42 daugeliui net nebus galimybės pasiekti su VT.
Šis reisas skirtas daugiau Daugpilio gyventojams, kurie važiuoja į Vilnių, ir Latvijos kaimų gyventojams, kurie važiuos į Daugpilį.
Šis reisas skirtas daugiau Daugpilio gyventojams, kurie važiuoja į Vilnių, ir Latvijos kaimų gyventojams, kurie važiuos į Daugpilį.
Ir važiuos tuščias iš Vilniaus anksti ryte... jau geriau būtų vakarinis traukinys, kuris nakvotų Daugpilyje ir išvyktų ryte (pvz: 7:30h). Iš esmės, kad maršrutas būtų rentabilus, turi būti po vieną rytinį ir vakarinį reisą tiek iš Vilniaus, tiek iš Daugpilio.
Yra ir 2 nakvojantys Turmante traukiniai. Vieną iš jų ir galima būtų pratęsti iki Daugpilio (kad iš Vilniaus išvyktų apie 18:30 ir Daugpilyje būtų 21h). O ryte išvyktų iš Daugpilio apie 7h. Vis tiek iš Turmanto į Vilnių yra net du ankstyvi traukiniai - 4.32 ir 5.32. Pilnai užtektų vieno, išvykstančio apie 5:00.
Yra ir 2 nakvojantys Turmante traukiniai. Vienr galima būtų pratęsti iki Daugpilio (ir paankstinti, kad į Daugpilį atvyktų kažkur apie 23h). O ryte išvyktų iš Daugpilio apie 7h. Vis tiek iš Turmanto į Vilnių yra net du ankstyvi traukiniai - 4.32 ir 5.32. Pilnai užtektų vieno,
Ar nebus per brangu laikyti personalą ir traukinį kitoje šalyje visą naktį?
Ar nebus per brangu laikyti personalą ir traukinį kitoje šalyje visą naktį?
Pataisiau savo pranešimą - iki Daugpilio reikėtų pratęsti ne paskutinį, o priešpaskutinį traukinį, kuris atvyktų apie 21h. Taip, dėl nakvynės pagrindinis klausimas, ar LG pavyktų suderėti su LDz nakvynę Daugpilio stotyje.
Pataisiau savo pranešimą - iki Daugpilio reikėtų pratęsti ne paskutinį, o priešpaskutinį traukinį, kuris atvyktų apie 21h. Taip, dėl nakvynės pagrindinis klausimas, ar LG pavyktų suderėti su LDz nakvynę Daugpilio stotyje.
Jeigu ir suderins, vistiek reikės tai apmokėti. Manau personalas šių traukinių yra iš Turmanto (arba iš apylinkių)
Kažkiek geresnis variantas minimaliai keičiant dabartinį Vilnius - Turmantas tvarkaraštį.
Pakeitimai išspręstų ir kitą bėdą - iš Turmanto vėlesnio traukinio, negu 17.53, nėra.
Reikėtų dabartinį darbo dienomis važiuojantį traukinį pratęsti iki Turmanto, o savaitgaliais - iki Daugpilio. D669 pavėlinti 3 minutėmis ir panaikinti sustojimą Lobiniuose, kad traukiniai kuo mažiau keičiant grafiką galėtų prasilenkti Dūkšte. Pridedu pakeitimus:
Raudona - dabartiniai prasilenkimai
Geltona - naujas prasilenkimas
Bordinė - traukinio pratęsimas
Žalia - grafiko keitimas
Violetinė - naikinamas sustojimas
Ryt pabandysiu ieškoti optimalesnio varianto, gal būt variantas ryte iš Turmanto į Daugpilį nuvaryti tuščią (arba kodėl tuščią, galima padaryti grafiką Turmantas-Daugpilis) traukinį, o vakare, jį varyti nakvoti iš Daugpilio, jei kitoje valstybėje laikyti traukinį yra brangu. Reikia skaičiuoti, kas labiau apsimoka. Pagal idėją, turėtų būti du rytiniai ir du vakariniai traukiniai į abi puses.
Comment