Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Naujas 2014-2015 m. keleivinių traukinių tvarkaraštis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Įdomiai: kažkada uždarė tiesiausią kelią (kiek ten km nepamenu), kad po kiek laiko atidarytų maršrutą per kitur (lygiai kaip naftos produktus iš MN vežti į Latviją per aplink). Įdomu kiek km lankstas gaunasi? Kelionė trunka apie 4,5 val.

    Comment


      Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
      Įdomiai: kažkada uždarė tiesiausią kelią (kiek ten km nepamenu), kad po kiek laiko atidarytų maršrutą per kitur (lygiai kaip naftos produktus iš MN vežti į Latviją per aplink). Įdomu kiek km lankstas gaunasi? Kelionė trunka apie 4,5 val.
      Gardinas-Vilnius - 157km, Gardinas-Lyda-Vilnius - 227km. Bet šito traukinio perspektyvos visvien nelabai kokios.

      Comment


        Kokio didesnio srauto nei 2-3 žmonės reikia tikėtis, jei Vilniaus stotyje ir tinklalapyje reklama apie naują maršrutą pasirodė prieš savaitę iki pirmo reiso.
        Paskutinis taisė 2Pack; 2015.06.06, 21:13.

        Comment


          Ko norėt, juk pirmas reisas. Be to ir LG puslapyje nemačiau reklamos.
          Paskutinis taisė Salvijus; 2015.06.06, 21:02.

          Comment


            Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
            Gardinas-Vilnius - 157km, Gardinas-Lyda-Vilnius - 227km. Bet šito traukinio perspektyvos visvien nelabai kokios.
            Į Lydą gal taip pat reikalingas traukinys? O kiek valandų trunka kelionė iš Gardino į Vilnių autobusu?

            Comment


              Parašė disident Rodyti pranešimą
              O kiek valandų trunka kelionė iš Gardino į Vilnių autobusu?
              Beveik 4 valandas.
              http://taf.by/grodno---druskininkai---vilnius

              Comment


                teko girdėti kalbas, jog nuo žiemos sezono planuojama paleisti dyzeliuką Kaunas - Mockava. Lenkiškas traukinys atvyktų iki Mockavos pasiimti keleivių. Kyla 2 keisti klausimai:

                1.) kam tuomet reikalinga ta nauja RAIL BALTICA vėžė, jei bus persėdama Mockavoje ?
                2.) sustojimo Šeštokuose NEBUS - NES IŠARDYTAS PERONAS - logikos - nulis....

                gal kas panašias kalbas girdėjo ir gali pakomentuoti smulkiau ?

                Comment


                  Šeštokuose peronas visgi yra, tačiau tik prie 1520 mm kelio. Kol kas tai tik kalbos. Nemanau, kad prasidės keleivinis susisiekimas, nes Lenkijoje gi irgi tiesiama RailBaltica, geležinkelio susisiekimo tarp Belostoko ir Varšuvos nėra. Dabar remontuojamas ruožas nuo Sadovnie Viengrovskie iki Malkinios, lygtai rudenį turėtų pradėti nuo Malkinios iki Belostoko su pilnu eismo nutraukimu (krovininiams ruošiamos apylankos per Čeremchą, Ostrolenką). Taigi, kas iš to, kad traukiniu bus galima nuvažiuoti iki Belostoko... O toliau vis tiek autobusas.

                  Comment


                    Parašė statyba Rodyti pranešimą
                    teko girdėti kalbas, jog nuo žiemos sezono planuojama paleisti dyzeliuką Kaunas - Mockava. Lenkiškas traukinys atvyktų iki Mockavos pasiimti keleivių. Kyla 2 keisti klausimai:

                    1.) kam tuomet reikalinga ta nauja RAIL BALTICA vėžė, jei bus persėdama Mockavoje ?
                    2.) sustojimo Šeštokuose NEBUS - NES IŠARDYTAS PERONAS - logikos - nulis....
                    gal kas panašias kalbas girdėjo ir gali pakomentuoti smulkiau ?
                    Prieš pora metų dėl RB statybos darbų nuimtus vietinius traukinių maršrutus atnaujinti laikas - darbai eina į pabaigą. Laukiame, kada traukiniai vėl važiuos iš Kauno į Marijampolę, kada jų padaugės iš Kauno į Kazlų Rūdą, tai ir į Šeštokus ar net Mockavą kažkokie ketinimai (o gal tik atsakai į keleivių spaudimą?) yra suprantami.
                    Vietiniais maršrutais keleivinių traukinių važiavimai galimi (bent kol kas) bus tik 1520 mm bėgiais, kadangi 1435mm bėgiai Kauno stotyje baigiasi, depą nepasiekia, tai tokių traukinių LG neturės, ir galės leisti tik turimus 1520 mm DR1A ir 620M. Pagaliau ir tokiose stotelėse kaip Garliava, Pabališkiai, Bebruliškė, Vinčai, Būdviečiai prie 1435 mm bėgių nėra peronų.
                    Važinėjimas su persėdimu į Lenkiją (kaip būta nuo 1992m.) po 1435mm bėgių nutiesimo būtų nesuprantamas.

                    Comment


                      Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                      Prieš pora metų dėl RB statybos darbų nuimtus vietinius traukinių maršrutus atnaujinti laikas - darbai eina į pabaigą. Laukiame, kada traukiniai vėl važiuos iš Kauno į Marijampolę, kada jų padaugės iš Kauno į Kazlų Rūdą, tai ir į Šeštokus ar net Mockavą kažkokie ketinimai (o gal tik atsakai į keleivių spaudimą?) yra suprantami.
                      Vietiniais maršrutais keleivinių traukinių važiavimai galimi (bent kol kas) bus tik 1520 mm bėgiais, kadangi 1435mm bėgiai Kauno stotyje baigiasi, depą nepasiekia, tai tokių traukinių LG neturės, ir galės leisti tik turimus 1520 mm DR1A ir 620M. Pagaliau ir tokiose stotelėse kaip Garliava, Pabališkiai, Bebruliškė, Vinčai, Būdviečiai prie 1435 mm bėgių nėra peronų.
                      Važinėjimas su persėdimu į Lenkiją (kaip būta nuo 1992m.) po 1435mm bėgių nutiesimo būtų nesuprantamas.
                      Tai priemiestinius į Marijampolę (į Šeštokus panaikintas gerokai anksčiau nei pradėta RailBaltica) vėlų rudenį gal jau ir paleis. Kol kas Marijampolės sotyje dar daug nebaigtų darbų, nors keleivinis atvažiuoti gali. Tik jis maišytųsi, todėl nepaleis, kol nebus dauguma darbų užbaigti.
                      Važinėjimas į Lenkiją, kaip minėjau, neturi prasmės, nes iš Belostoko kol kas toliau niekur traukiniu padoriai nenuvažiuosi.

                      Comment


                        Iš Belostoko iki Malkinios traukiniu, o toliau iki Varšuvos autobusu.

                        Comment


                          Realiai važiuoja tiesioginiai autobusai į Varšuvą ir kam reikia, tas taip ir važiuoja. O tas traukinys iki Malkinios tai du vagonai su elektrovežiu. Keleivių mažai, praktiškai orą vežioja.

                          Comment


                            Parašė Zorro Rodyti pranešimą
                            Iš Belostoko iki Malkinios traukiniu, o toliau iki Varšuvos autobusu.

                            Atvaizdas
                            Čia kokiu tikslu įdėjai, neva kažkas į Varšuvą važiuotų su krūva persėdimų?
                            Persėdimas Mockavoje, persėdimas Balstogėje, persėdimas Malkinoj?

                            Čia net teoriškiems pasvarstymams tokio maršruto nevrta rašyt

                            Comment


                              Parašė Gator Rodyti pranešimą
                              Čia kokiu tikslu įdėjai,
                              Įdėjau, nes toks variantas yra.
                              Kas kaip važiuos, tai jau jų reikalas.

                              Comment


                                Parašė Zorro Rodyti pranešimą
                                Įdėjau, nes toks variantas yra.
                                Kas kaip važiuos, tai jau jų reikalas.
                                2 persėdimai į Varšuvą jau kažin ar kas važiuotų, o su trimis tai nenebt koks forumo narys vardan "bajerio"
                                Neįtikėtina, kad kas važiuotų į Varšuvą su 3 persėdimais. Net teoriškai toks variantas atrodo kaip kas įdėtų, kad iš Kauno į Vilnių važiuot su 2 persėdimais. "Toks variantas yra"

                                Comment


                                  Taigi dar kartą kartoju, kad kol lenkai nebaigs rekonstrukcijos su eismo atšaukimu atskiruose ruožuose, tol jokio traukinio 99 proc. kad nebus, nors Lietuvoje RailBaltica iki Kauno ir eina į pabaigą. O čia buvo pateikta informacija apie tai, kaip dabar susisiekimas organizuotas Lenkijoje.

                                  Comment


                                    Aš tvarkaraštį įdėjau atsakant į tai

                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                    Važinėjimas į Lenkiją, kaip minėjau, neturi prasmės, nes iš Belostoko kol kas toliau niekur traukiniu padoriai nenuvažiuosi.
                                    Tuo parodžiau, kad nuo Baltstogės iki Varšuvos vienas persėdimas.
                                    Tai kame Jūsų prekaištai man?

                                    Comment


                                      Taigi aš jokių priekaištų ir nereiškiu. Persėdimas yra, tuo traukiniu mažai naudojasi Belostoko gyventojai, jis skirtas tų tarpinių stočių keleiviams susisiekti su Varšuva ir Belostoku bei tarp kitų miestų geležinkelio linijoje. Tai jei jau Belostoko gyventojai nenoriai važinėja, tarptautinis susisiekimas ir dar su galimu persėdimu Mockavoje bei Kaune (jei iš Vilniaus) niekam nereikalingas, nes kelionė truktų ilgiau nei buvo iki maršruto uždarymo. O tai antireklama ir RailBalticos kompromitacija.

                                      Comment


                                        RB niekam neidomi, tik tiems, kas tiesiogiai gauna "v lapu".

                                        Comment


                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                          Taigi aš jokių priekaištų ir nereiškiu.
                                          Aš ne Jums.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X