Parašė Garbanius
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Naujas 2014-2015 m. keleivinių traukinių tvarkaraštis
Collapse
X
-
Kas domisi geležinkeliais ir keleivių vežimu, aišku, kad keleivių vežimui maršrutas Vilnius - Šiauliai - Klaipėda neišnaudojamas. Lenkijoje tarp sostinės ir tokio dydžio miestų kursuotų kasdien ne mažiau 10 porų traukinių, iš jų apie pusę priemiestiniai, likę - tolimojo susisiekimo. Nors LG jau kelis metus užsakinėja visokias studijas, net pats Dailydka savo daktaro disertacijoje 2011 m, skirtoje keleivių vežimui, teigė, kad šis maršrutas turi potencialą, nebuvo nieko daroma. Šiemetinis eksperimentas su greituoju traukiniu, manau, tik dar pablogins padėtį. Nes greitasis traukinys tokiu laiku nereikalingas, o tarpinės stotys liko be susisiekimo.
Comment
-
Daug kam nepatiks (ne visiems taikau), ką pasakysiu, bet...
Kažkaip matau, kad daugelis forume nelabai orientuojasi keleivinių pervežimų sąnaudose ir išlaidose. Ir visiems normalu atrodo, kad 3 vagonų sąstatas darbo dienomis vežioja orą, ir kad sustojimų skaičius tik didina sąnaudas. Ar jūs bent kas nors suprantate, kad LG 1 keleivio kilometrą veža maždaug 4-5 k. pigiau nustatytu tarifu negu faktinės sąnaudos?
Esmė ir yra ta, kad į Klaipėdą traukiniu nemažai nevyksta vien dėl kelionės laiko. Dėl to keleivių srautai ir pasiskirsto - Vilnius-Šiauliai, o tada Šiauliai-Klaipėda.
Visi be nustojimo nenustojate taukšti apie tokius keleivių kiekius, kad jie stovi, alpsta ir kas dar tik neatsitinka. Taip, taip būna penktadieniais ir sekmadieniais. O pažiūrėkite į keleivių srautus darbo dienomis. Kažkaip visa tai staiga pamirštame.
Ir dar - kalbėdami apie automotrisių leidimą Šiauliai-Klaipėda vėl pamirštame elementarų dalyką - kad vyksta antrųjų kelių statyba, dėl kurios apribotas traukinių eismas. Tai kur grafike jūs siūlote kišti tuos papildomus traukinius? Ar jūs siūlote, kad ta automotrisė vilktųsi 3,5-4 val. iš Šiaulių į Klaipėdą?Paskutinis taisė 2Pack; 2014.06.09, 08:39.
Comment
-
Visose normaliai vystomo VT šalyse dotuojamas. Taip kad sąnaudos ne pagrindinis rodiklis. Kelionės laikas? Tai kad ir 3 val. 45 min. važiuojantys autobusai dažniausiai būna tik pusiau užpildyti. Taip, yra kai kurie reisai kai kuriomis dienomis ar metų laiku, kurie būna užpildyti pilnai.
Dėl antrųjų kelių - tai laikina. Bet ir prieš antrųjų kelių statybą problema egzistavo, ji buvo žinomas bei "analizuojama" LG, tik kad nieko gero iš to neišėjo. Buvo kliedima apie kažkokius modulinius traukinius. Nieko neišėjo. Užtat Minsko maršrutui greitai sugebėjo nupirkti 3 dvivagones Pesas.
Comment
-
Kadangi pas mus jis nedotuojamas, tai sąnaudos ir yra rodiklis.
Autobusai važiuoja visai kitu maršrutu. Dar kartą kartoju - mes traukinio maršrutu Vilnius-Klaipėda turime du keleivių srautus: Vilnius-Šiauliai ir Šiauliai-Klaipėda.
Tai būtent, kad pas mus traukiniai tik kai kuriomis dienomis ir kai kuriais reisais užpildyti pilnai.
Ir labai gerai, kad jas nupirko (PESA630M). Vienas malonumas jomis važiuoti - dažnai jos važiuoja ir Varėnos, Turmanto kryptimi.
Comment
-
Yra kur kas daugiau orą vežiojančiu maršrutų ir nieko. Važinėja. Vienas iš pavyzdžių - oro uosto traukinys. Čia gi kalbame apie maršrutą, kuris turi potencialą nevažinėti tuščias, tik reikia prie reikalo prieiti kaip sako rusai, gramotno. Jei kalbame apie Vilniaus - Klaipėdos maršrutą, tai traukiniai aptarnauja kur kas daugiau miestų nei tas autobuso maršrutas. Su užsukimu į Kauną atmeskime iš karto, nes jis važiuoja beveik tiek pat kiek ir traukinys. Raseiniai, Kryžkalnis, Elektrėnai (ne visur ir stoja autobusai) - menka srauto dalis.
Nėra blogai, kad nupirko tuos dvivagonius, esmė tame, kad nupirko greitai, o tuo tarpu dėl maršruto į Klaipėdą jau eilę metų vis kalba, kalba ir nieko nedaro.
Comment
-
Parašė 2Pack Rodyti pranešimąDaug kam nepatiks (ne visiems taikau), ką pasakysiu, bet...
Kažkaip matau, kad daugelis forume nelabai orientuojasi keleivinių pervežimų sąnaudose ir išlaidose. Ir visiems normalu atrodo, kad 3 vagonų sąstatas darbo dienomis vežioja orą, ir kad sustojimų skaičius tik didina sąnaudas. Ar jūs bent kas nors suprantate, kad LG 1 keleivio kilometrą veža maždaug 4-5 k. pigiau nustatytu tarifu negu faktinės sąnaudos?
Esmė ir yra ta, kad į Klaipėdą traukiniu nemažai nevyksta vien dėl kelionės laiko. Dėl to keleivių srautai ir pasiskirsto - Vilnius-Šiauliai, o tada Šiauliai-Klaipėda.
Visi be nustojimo nenustojate taukšti apie tokius keleivių kiekius, kad jie stovi, alpsta ir kas dar tik neatsitinka. Taip, taip būna penktadieniais ir sekmadieniais. O pažiūrėkite į keleivių srautus darbo dienomis. Kažkaip visa tai staiga pamirštame.
Ir dar - kalbėdami apie automotrisių leidimą Šiauliai-Klaipėda vėl pamirštame elementarų dalyką - kad vyksta antrųjų kelių statyba, dėl kurios apribotas traukinių eismas. Tai kur grafike jūs siūlote kišti tuos papildomus traukinius? Ar jūs siūlote, kad ta automotrisė vilktųsi 3,5-4 val. iš Šiaulių į Klaipėdą?
Galbut ir nera ka lyginti ir prisiminti, bet tarkim Alytus-Kaunas dar rusu laikais: traukinys (vaziuojantis 3.5val.) budavo pilnas, nors budavo pilnas ir autobusas, kuris vaziuodavo 1.20val. Apie kainos skirtuma zinoma, nediskutuosim - visi studentai vaziavo traukiniu. Zinoma, nereik pamirst, ir kad neliko kolukiu, i kuriuos galimai zmones vaziavo dirbti. Bet jeigu as gyvenu tarkim Pavenciuose ir man reikia i Telsius i darba, man tikrai nebutu didelio skirtumo, ar jis vaziuotu 40 min., ar, tarkim 58 min. (praleisdamas koki greitaji traukini).
Zinoma, tam reiktu: 1.) zymiai geresnes nei autobuso kainos; 2.) dekingo ir DAZNO kursavimo tvarkarascio, o ne karta per diena stojancio traukinio...
Comment
-
Totali nesąmonė padaryta su Vilnius-Klaipėda ekspresu. Pvz. norint iš Kaišiadorių nuvažiuoti į Jonavą (vos 30 km) yra traukinys tik 7:32 - per anksti. O grįžti atgal yra tik 20:41. Negi tiek laiko laukti? Todėl tenka važiuoti pro Kauną (traukiniu ir autobusu), kai Kaišiadorys arčiau Jonavos nei Kaunas. Vėl eilinį kartą Vilnius aukščiau visos Lietuvos. Prieš paleidžiant ekspresą reikėjo pasirūpinti ir mažesnių miestų gyventojais.
Iki ekspreso iš Kaišiadorių į Jonavą važiavo apie 10:30, atgal apie 15:30.
Comment
-
Parašė WastedYears Rodyti pranešimąTotali nesąmonė padaryta su Vilnius-Klaipėda ekspresu. Pvz. norint iš Kaišiadorių nuvažiuoti į Jonavą (vos 30 km) yra traukinys tik 7:32 - per anksti. O grįžti atgal yra tik 20:41. Negi tiek laiko laukti? Todėl tenka važiuoti pro Kauną (traukiniu ir autobusu), kai Kaišiadorys arčiau Jonavos nei Kaunas. Vėl eilinį kartą Vilnius aukščiau visos Lietuvos. Prieš paleidžiant ekspresą reikėjo pasirūpinti ir mažesnių miestų gyventojais.
Iki ekspreso iš Kaišiadorių į Jonavą važiavo apie 10:30, atgal apie 15:30.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąTu iš esmės sakai, kad nėra adekvataus vietinės reikšmės susisiekimo tarp Kaišiadorių ir Jonavos, kas tikriausiai yra tiesa. Tik kuo čia dėtas ekspresas Vilnius-Klaipėda ir kodėl tai yra "nesąmonė"?
Comment
-
Parašė WastedYears Rodyti pranešimą
Tame nesąmonė, kad dabar eilėje miestų šis traukinys nestoja - Kaišiadorys, Jonava, Kėdainiai, Radviliškis, Telšiai, Plungė, Kretinga. Dabar jiems palikti du sustojimai - anksti ryte ir vakare į vieną pusę.
O tai, kad nėra traukinių tarp mažesnių miestų, gal ir nėra gerai, bet tai nereiškia, kad tas Vilnius-Klaipėda ekspresas yra "nesąmonė". Tu tiesiog priešpastatai du dalykus, kurie šiaip nieko bendro neturi.Paskutinis taisė John; 2014.06.09, 18:52.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
O tai, kad nėra traukinių tarp mažesnių miestų, gal ir nėra gerai, bet tai nereiškia, kad tas Vilnius-Klaipėda ekspresas yra "nesąmonė".
Comment
-
Parašė Zorro Rodyti pranešimąBet tas traukinys iki birželio 1 buvo. Dabar vietoj jo ekspresas.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąVienas apie ratus, kitas apie batus.
Comment
-
Parašė Zorro Rodyti pranešimąTai WastedYears ir parašė, kad su nauju ekspresu dingo galimybė dieną nuvažiuoti iš Kaišiadorių į Jonavą (o taip pat ir iki kitų mažų stočių). Kai prieš birželio 1 tokia galimybė buvo.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąTai niekas ir nesako, kad tokia galimybė nedingo. Tik aš niekaip nesuprantu loginės sekos, kodėl naujasis maršrutas dėl to yra "nesąmonė".
Comment
Comment