Įdomi kainodara kai kur, pvz. paprastasis į Palemoną 1,40Lt pigiau nei į Kauną, o greitasis pigiau tik 30ct.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Naujas 2014-2015 m. keleivinių traukinių tvarkaraštis
Collapse
X
-
Parašė alm Rodyti pranešimąTai ir yra vietiniuose traukiniuose pirmos klasės esmė šiaip jau - kad susimoki už tai, kad nesigrūstum su kitais keleiviais. Sėdynės ir patogumai paprastai iš esmės nesiskiria.kaip?
Comment
-
Parašė alm Rodyti pranešimąVa važiavau pirma klase į Vilnių už 24 Lt. Traukinys šiaip apypilnis, tačiau pirmoj klasėj buvau vienintelis keleivis. Kas šiaip labai puiku - gali atėjęs likus porai minučių gauti vietą su stalu ir elektra kompiuteriui. Ankščiau tokią vietą gaut buvo sunku.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąKažin ar pačiai įmonei tokia tvarka gera, turint galvoje, kad tiek daug kėdžių visada bus laisva. Nebent niekada neužsipildo 2 klasė, tada nieko tokio turbūt. Bet šiaip tai visada geriau bent už kažkiek kėdę parduot nei laikyt tuščią.
O dėl kėdės pardavimo bet kokia kaina, tai irgi galima žiūrėti skirtingai. Pirkdamas bilietą į pirmą klasę dažnas tikisi ne tik patogesnių kėdžių ir daugiau vietos, bet ir ramesnės aplinkos bei solidesnių keleivių. Daugelis primokės tuos porą litų vien dėl to, kad nereiktų būti viename salone su kokiais nors buduliais ar daugiavaike šeima. Tiesiog tai produktas, kuris turi daugiau aspektų, nei vien kėdžių patogumas ir LG nusprendė, kad Lietuvos rinka tam jau pribrendo, kas, mano manymu, yra teisingas sprendimas. Aišku, kaip bus iš tikrųjų, pamatysim.Paskutinis taisė John; 2014.06.04, 18:11.
Comment
-
Aš ir šiandien Kaune pastebejau traukinį 12:36 iš Kauno i Vilnių važiuojantį gretajį dvivagonį 006 , keleivių buvo labai daug , perėjau visa traukinį likus 5min iki išvykimo ir kaip supratau traukinys išvyko pilnut pilnutėlis, su stovinčiais keleiviais 2 klasėje, o 1 klasėje tebuvo 1 žmogus.
Comment
-
Parašė Gintaras663 Rodyti pranešimąAš ir šiandien Kaune pastebejau traukinį 12:36 iš Kauno i Vilnių važiuojantį gretajį dvivagonį 006 , keleivių buvo labai daug , perėjau visa traukinį likus 5min iki išvykimo ir kaip supratau traukinys išvyko pilnut pilnutėlis, su stovinčiais keleiviais 2 klasėje, o 1 klasėje tebuvo 1 žmogus.
Comment
-
Tikėtina, kad daugelis tiesiog nžino naujos tvarkos ar net nežino, kas apskritai yra tos klasės. Tiesiog perka "bilietą į Vilnių x valadą", kas atomatiškai reiškia žemiausią (šiuo atveju, 2-ą) klasę. Lietuvoje apskritai nelabai žinoma vietinio susisiekimo traukinio klasių koncepcija, nes klasių iki šiol nelabai ir buvo.
Tikriausiai reikia, kad praeitų šiek tiek laiko (bent keli mėnesiai). Nepakenktų, jei ir patys LG paleistų kokią reklaminę kampaniją, siūlydami važiuoti patogiau.Paskutinis taisė John; 2014.06.04, 19:10.
Comment
-
Apie ką aš irgi rašiau. LG kaip kokioje "Kautroje" - kartais į maršrutą leidžia autobusą, o kartais mikrobą ir jis veža stovinčius keleivius. Tokia LG politika greitai ims atsirūgti. Žmonės šiais laikais nenori važiuoti stovėdami. Traukinys nėra vienintelė susisiekimo priemonė tarp Vilniaus ir Kauno. Autobuse visuomet vietų yra. Jei ne tame, tai sekančiame (už 10-15 min.) tikrai jų bus.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąTikėtina, kad daugelis tiesiog nžino naujos tvarkos ar net nežino, kas apskritai yra tos klasės. Tiesiog perka "bilietą į Vilnių x valadą", kas atomatiškai reiškia žemiausią (šiuo atveju, 2-ą) klasę. Lietuvoje apskritai nelabai žinoma vietinio susisiekimo traukinio klasių koncepcija, nes klasių iki šiol nelabai ir buvo.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąApie ką aš irgi rašiau. LG kaip kokioje "Kautroje" - kartais į maršrutą leidžia autobusą, o kartais mikrobą ir jis veža stovinčius keleivius. Tokia LG politika greitai ims atsirūgti. Žmonės šiais laikais nenori važiuoti stovėdami. Traukinys nėra vienintelė susisiekimo priemonė tarp Vilniaus ir Kauno. Autobuse visuomet vietų yra. Jei ne tame, tai sekančiame (už 10-15 min.) tikrai jų bus.
Ekonomiškai niekaip nematau pelningumo šio sprendimo palyginus su tuo jei bųtų paliktos vienodos kainos. Matau nuostolį.
Beje kokios galimybės grąžinti bilietą arba panaudoti jį kitam reisui? Nes pvz. aš tikrai nevažiuočiau stovėdamas. Nesu iš ponų, miesto autobusuose praktiškai visada stoviu net ir esant daug laisvų vietų ir važiuodamas kad ir 30+ minučių, bet tarpmiestinis traukinys visai kas kita...Paskutinis taisė Gator; 2014.06.04, 18:52.
Comment
-
Parašė Gintaras663 Rodyti pranešimąKad tarp 1 klasės ir 2 klasės beveik nėra jokių skirtumų, tik tai kad kai kuriuose traukinuose sėdynes eina kažkiek paguldyti ir tai kad staliukas atlenkiamas yra ir dėl elektros razečiu kuriu nėra visame traukinyje 001-004 traukinuose kuriose yra tik 1klasėje . Ir viskas , bent jau aš tikrai nepirkčiau 1kalės vien dėl staliuko.
Kaip minėjau, svarbu ne tik fizinis patogumas, bet ir aplinkiniai keleiviai. Tikėtina, kad pirma klase važiuos mažiau keleivių, o tie, kurie važiuos, bus solidesni, nei tie, kurie važiuos 2-a klase.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąBūtent. Uždirbo porą litų daugiau iš vieno 1 klasės keleivio, bet kiek nepatenkintų keleivių stovinčių, kurie galbūt kitą kartą jau nuspres važiuoti autobusu. O gal ir tame pačiame traukinyje buvo tokių, kurie pamatę pilną juo nevažiavo.
Ekonomiškai niekaip nematau pelningumo šio sprendimo palyginus su tuo jei bųtų paliktos vienodos kainos. Matau nuostolį.
Beje kokios galimybės grąžinti bilietą arba panaudoti jį kitam reisui? Nes pvz. aš tikrai nevažiuočiau stovėdamas. Nesu iš ponų, miesto autobusuose praktiškai visada stoviu net ir esant daug laisvų vietų ir važiuodamas kad ir 30+ minučių, bet tarpmiestinis traukinys visai kas kita...
Comment
-
Parašė Gintaras663 Rodyti pranešimąAš ir šiandien Kaune pastebejau traukinį 12:36 iš Kauno i Vilnių važiuojantį gretajį dvivagonį 006 , keleivių buvo labai daug , perėjau visa traukinį likus 5min iki išvykimo ir kaip supratau traukinys išvyko pilnut pilnutėlis, su stovinčiais keleiviais 2 klasėje, o 1 klasėje tebuvo 1 žmogus.
Kazka maisai, man rodos visi dvivagoniai turi tik antra klase????
Ir siap nezinau, man rodos dauguma LG keleiviu turi nuolaida, kuri 1klasei negalioja, jei vakaruose tai normalu, manau Lietuvoj taip neturetu buti.
Ir dar. Pamenu kaip tik atsirado dviauskciai traukiniai, 1 klase iskart ispirkdavo
Comment
-
Visų dviaukščių motorinių 2 aukšte yra 1 klasė.
Parašė John Rodyti pranešimąTu dabar iš esmės sakai, kad Lietuva yra kažkuo unikali ir kad neturėtų būti įgyvendinama visoje Europoje ir likusiame pasaulyje veikianti važiavimo klasių praktika. Tas faktas, kad tau tai atrodo neįprasta (nes tikriausiai nesi daug važinėjęs traukiniais ne Lietuvoje), nereiškia, kad taip neturi būti. Taip būti turi ir taip bus.
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąKazka maisai, man rodos visi dvivagoniai turi tik antra klase????
Ir dar. Pamenu kaip tik atsirado dviauskciai traukiniai, 1 klase iskart ispirkdavo
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąBilietų grąžinti jokių galimybių. Tik prieš traukinio išvykimą, ir tai, manau, likus ne mažiau nei 10 min. tai galima padaryti, bet nuskaitomas 5 litų komisinis.
Parašė John Rodyti pranešimąTu dabar iš esmės sakai, kad Lietuva yra kažkuo unikali ir kad neturėtų būti įgyvendinama visoje Europoje ir likusiame pasaulyje veikianti važiavimo klasių praktika. Tas faktas, kad tau tai atrodo neįprasta (nes tikriausiai nesi daug važinėjęs traukiniais ne Lietuvoje), nereiškia, kad taip neturi būti. Taip būti turi ir taip bus.
1. neatneša pelno LG, o tik nuostolius (paaiškinau aš ir A1 kodėl. Dar prie tų visų argumentų pamiršau pridėti, kad administravimo išlaidos padidėja turint 2 klases)
2. nėra patogi daugumai keleivių (kurie turi grūstis ir ypač, kurie turi stovėti), o patogi mažumai (pavyzdžio atveju tik 1 žmogui).
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąKreipčiausi į vartotojų teises... Jei aš perku traukinio bilietą ir negaunu vietos...
Taip, siūlau nenaudoti tokios tvarkos, nes ji:
1. neatneša pelno LG, o tik nuostolius (paaiškinau aš ir A1 kodėl)
2. nėra patogi daugumai keleivių (kurie turi grūstis ir ypač, kurie turi stovėti), o patogi mažumai (pavyzdžio atveju tik 1 žmogui).
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąKreipčiausi į vartotojų teises... Jei aš perku traukinio bilietą ir negaunu vietos...
Taip, siūlau nenaudoti tokios tvarkos, nes ji:
1. neatneša pelno LG, o tik nuostolius (paaiškinau aš ir A1 kodėl. Dar prie tų visų argumentų pamiršau pridėti, kad administravimo išlaidos padidėja turint 2 klases)
2. nėra patogi daugumai keleivių (kurie turi grūstis ir ypač, kurie turi stovėti), o patogi mažumai (pavyzdžio atveju tik 1 žmogui).
Comment
Comment