"Kautra" vietoje su kainodara irgi nestoves, ypatingai, jei pavyks suvalgyti "Toks'a". Gal siais metais nieko ir nebus, bet ivedus eura speju bus 6eurai.
Tai jie parduoda bilietų daugiau nei yra vietų? Ar tai išvis legalu? Juk autobuse tai nelegalu parduoti stovimus bilietus.
Viskas legalu. Į traukinius vietos nenumeruotos (išskyrus tolimojo susisiekimo, t.y. Klaipėda, Šiauliai). Autobuse tuo labiau galima vežti stovinčius keleivius. Mikroautobuse negalima.
Kai kaina skiriasi tik pora litų, dauguma kaip tik pirks 1ą klasę. Dabar gi ne karo ar bado laikai
Man net mintis nekiltų važiuoti 2a klase, jei už 2Lt priemoką galiu važiuoti patogiau ir ramiau.
Dauguma nepirks. Nes daugumą sudaro lengvatininkai - studentai, moksleiviai, profkių moksleiviai, ypač iš Kaišiadorių, pensininkai. Lengvatos važiuoti 1 klase negalioja. Tie, kas važinėja su terminuotais, o tokių irgi nemažai, taupo pinigus ir pirma klase nevažinės. Taigi, lieka užsieniečiai, iš kurių irgi ne visi pirks pirmos klasės bilietus, ir mokantys pilna kaina, bet negailintys išmesti papildomų poros litų.
Viskas legalu. Į traukinius vietos nenumeruotos (išskyrus tolimojo susisiekimo, t.y. Klaipėda, Šiauliai). Autobuse tuo labiau galima vežti stovinčius keleivius. Mikroautobuse negalima.
Autobusuose vežti stovinčius keleivius nelegalu, jei registracijos pažymėjime nenurodytas stovimų vietų skaičius. Su traukiniais tas pats, tik dar neteko matyti traukinio, kuriame nebūtų stovimų vietų. Jei žmonės nenori stovėti, tada gali bilietus pirkti iš anksto.
Visuose autobusuose yra stovimos vietos. Joks vežėjas savęs neapribos išsiimdamas registracijos pažymėjimą be stovimų vietų. Mikrobuose stovimų vietų nėra numatyta gamintojo.
Visuose autobusuose yra stovimos vietos. Joks vežėjas savęs neapribos išsiimdamas registracijos pažymėjimą be stovimų vietų. Mikrobuose stovimų vietų nėra numatyta gamintojo.
Man nelabai suvokiamas vaizdas kaip keleivis stovi trapmiestiniame autobuse ar traukinyje pusantros valandos. Už trečdalį kainosnebent kankintis taip
Man nelabai suvokiamas vaizdas kaip keleivis stovi trapmiestiniame autobuse ar traukinyje pusantros valandos. Už trečdalį kainosnebent kankintis taip
Lenkijoje žmonės kartais visą naktį važiuodavo stovėdami, sedėdami ant grindų, miegodami bagažo lentynose - normalių vietų skaičius ribojamas, bet parduodamų bilietų skaičius neribojamas (suprantama, kad taip buvo traukiniuose be privalomojo vietų rezervavimo).
Jo, įtariu, kad kai kurie traukiniai, kadangi LG bet kaip leidžia dvivagonius ir trivagonius traukinius, veš stovinčius keleivius, o 1 klasė bus tuščia, nes absoliuti dauguma pirks 2 klasės bilietus...
Tai ir yra vietiniuose traukiniuose pirmos klasės esmė šiaip jau - kad susimoki už tai, kad nesigrūstum su kitais keleiviais. Sėdynės ir patogumai paprastai iš esmės nesiskiria.
O tie vagonai pažymėti kažkaip? Aš kai lipu tai nežinau į kurios klasės lipu, tik šioje temoje sužinojau, kad atskiros klasės jau yra pagal tas kėdes Net neatkreipiau dėmesio, kad vieną kartą sėdėjau geresnėj klasėj, kitą kartą blogesnėj
Man nelabai suvokiamas vaizdas kaip keleivis stovi trapmiestiniame autobuse ar traukinyje pusantros valandos. Už trečdalį kainosnebent kankintis taip
Prieš 12-14 metų ir Lietuvoje buvo normalu prieš šventes ar penktadieniais, sekmadieniais mokslo metais tarpmiestiniame autobuse važiuoti stovint ir 2 ir 3 valandas. O dar prieš 16 ir daugiau metų - ir kitomis dienomis.
Tai ir yra vietiniuose traukiniuose pirmos klasės esmė šiaip jau - kad susimoki už tai, kad nesigrūstum su kitais keleiviais. Sėdynės ir patogumai paprastai iš esmės nesiskiria.
Pirmos klasės kaina kitose šalyse iš esmės skiriasi nuo antros klasės. Ne 10 proc., o 30, 50, 100 proc. ar netgi daugiau.
Pasirodo, LG su BČ ėmėsi koordinacijos ir nuo birželio 1 d. tvarkaraščius suderino taip, kad atvykus traukiniu Nr. 805 Minskas - Vilnius (07:40 - 10:10), būtų galima persėsti į taukinį Nr. 781 Vilnius - Klaipėda (11.30 - 15.10). Atgaline kryptimi taip pat derinamas greitasis Nr. 780 Klaipėda - Vilnius ir Nr. 806 Vilnius - Minskas.
Tik kas iš to, jei visą vasarą daugumą dienų traukinys bus trumpinamas iki Šiaulių.
Comment