Bet tai kokią nesąmonę padarė.. Traukiniai greitieji iš Vilniaus nestos nei Lentvaryje, nei Pavenčiuose, nei Giruliuose, kaip ankščiau buvo, o užtat iš Klaipėdos - stoja kaip ir visada.. Beto, kodėl taip prailgini kelionės laiką 626 tr kur vietoj 3:16 val. jau 3:31 val. važiuoja? Jokiose stotelėse atrodo ilgai nestovi, o 15 min. ilgiau važiuoja?.. O rytinis tai išvis 3:32 val. važiuoja..
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Naujas 2014-2015 m. keleivinių traukinių tvarkaraštis
Collapse
X
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąSu Vilniaus - Kauno traukiniais irgi marazmas. Tie patys dviaukščiai bus prastūminėjami kaip 3 klasės, 2 klasės ir 1 bei 2 klasės traukiniai su skirtingomis kelionės kainomis - 16, 18 ir 22 Lt.Paskutinis taisė Gintaras663; 2014.05.20, 19:32.
Comment
-
Tačiau kainos skirtingos. Greitųjų traukinių kainos 22 Lt (Vilnius - Kaunas), be to įvesta 700 numeracija tiems traukiniams. Elektriniai priekyje dar turi indeksą EJ, o greitasis Vilnius - Klaipėda turi indeksą Eks. Įtariu, kad ir mėnesiniai bilietai negalios greituosiuose elektriniuose arba reikės papildomai primokėti už mėnesinį, kad būtų galima tais traukiniais važiuoti.
Comment
-
Kaip jau minėjo Al1 - daugumoje šalių įprasta, kad greitieji traukiniai kainuoja daugiau, nes toks produktas patrauklesnis norintiems greičiau nuvykt iš taško A į tašką B. Aš mielai sutikčiau primokėti, jei kelionė tarp galutinių taškų būtų trumpesnė.
Keista tai, kad LG traukinius pagal greitį skirstys į klases (jeigu tikrai bus taip skirstomi), o ne tipus. Didžioje Europos dalyje pagal stotelių kiekį traukinius įprasta skirstyti į tarpmiestinius greituosius (InterCity) ir vietinius (regional) kaip įprasta didžiojoje Europos dalyje. InterCity stoja tik didesnėse stotyse, vietiniai - kiekvienoje. Tuo tarpu bilieto klasė siejama pirmiausiai su paslaugų lygiu - sėdynės komfortu ir papildomomis paslaugomis. InterCity įprastai turi kelių klasių bilietus, vietiniai - vienos.
Comment
-
Kas sako, kad pagal klases? Nebus jokio oficialaus skirstymo pagal klases. Tiesiog vietos tuose traukiniuose bus klasinės. Tas pats dviaukštis traukinys su stojimais visose stotelėse formaliai turės 3 klasės vietas, nors realiai jame bus 1 ir 2 klasės vietos. LG įveda 700 numeracijos traukinius, o tai ir bus greitieji - tiek į Klaipėdą iš iš jos dieninis, tiek į Kauną ir iš jo su vienu sutojimu Kaišiadoryse.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTokių iš Vilniaus į Kauną bus 5 traukiniai per dieną, vienas iš jų pats pirmasis rytinis, o iš Kauno į Vilnių tik 3.
Comment
-
Parašė Komandoras Rodyti pranešimąKažin ar gerai pagal greitį kainas skirstyti. Tikriausiai dar negirdėjęs, kad kur kitur taip būtų. O dabar už kelioliką minučių 4 lt viršaus mokėt ir dar pakliūt į II klasę... Kaži ar norėsis
Comment
-
Tai taip išeina, kad tiesiog pakils jų kaina iki 22Lt, kai dabar jie kainuoja 18Lt? Arf visgi negalėtų nukirpti 5 minučių? Ypač turint omeny, kokius tvarkaraščius reklamuoja su Vilnius-Šiauliai/Klaipėda, kur net ne elektriniai traukiniai (=blogesnė akseleracija) turės važiuoti vidutiniu 102km/h. Negi Vilnius-Kaunas dviaukščiai negalėtų išlaikyti šiek tiek greitesnio tvarkaraščio su šiek tiek didesniu vidutiniu greičiu?Paskutinis taisė John; 2014.05.21, 10:19.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąTai taip išeina, kad tiesiog pakils jų kaina iki 22Lt, kai dabar jie kainuoja 18Lt? Arf visgi negalėtų nukirpti 5 minučių? Ypač turint omeny, kokius tvarkaraščius reklamuoja su Vilnius-Šiauliai/Klaipėda, kur net ne elektriniai traukiniai (=blogesn4 akseleracija) turės važiuoti vidutiniu 102km/h. Negi Vilnius-Kaunas dviaukščiai negalėtų išlaikyti šiek tiek greitesnio tvarkaraščio su šiek tiek didesniu vidutiniu greičiu?
Comment
Comment